abonnement Unibet Coolblue
pi_195248047
Nu heb ik ter verificatie voor iets een papieren brief nodig van mijn bank (ING) of van de overheid waarop mijn naam en adres staat.
Nu heb ik deze nergens liggen. Is er een mogelijkheid om iets aan te vragen, iets zinloos of iets, waarbij je een brief van je bank of van de overheid kan krijgen?
pi_195248070
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:33 schreef synsysterstylo het volgende:
Nu heb ik ter verificatie voor iets een papieren brief nodig van mijn bank (ING) of van de overheid waarop mijn naam en adres staat.
Nu heb ik deze nergens liggen. Is er een mogelijkheid om iets aan te vragen, iets zinloos of iets, waarbij je een brief van je bank of van de overheid kan krijgen?
kan je net op je bank inloggen? en daar je overzichten downloaden
dan staat alles er toch op ?
pi_195248073
Vaak staat er in je postbus van mijnoverheid.nl wel iets wat je kan printen met je adres erop. Je kan ook even langs de gemeente voor een uittreksel uit de brp.
  vrijdag 25 september 2020 @ 11:34:22 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195248074
Rekeningafschrift?
pi_195248078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

kan je net op je bank inloggen? en daar je overzichten downloaden
dan staat alles er toch op ?
Heb ik gedaan maar is niet goed gekeurd. Moet echt een papieren brief zijn die door hen verstuurd is.
pi_195248100
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Rekeningafschrift?
Is fout helaas.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef DW457 het volgende:
Vaak staat er in je postbus van mijnoverheid.nl wel iets wat je kan printen met je adres erop. Je kan ook even langs de gemeente voor een uittreksel uit de brp.
Ja, zal weleens kijken naar mijn overheid.nl, alhoewel ik vrees dat het niet goed gekeurd wordt. Tweede is een goeie, die zou ik evt even kunnen proberen.
pi_195248102
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Heb ik gedaan maar is niet goed gekeurd. Moet echt een papieren brief zijn die door hen verstuurd is.
Das wel heel erg vaag, dat zo iets afgekeurd word. Heb je niet nog ergens je polis liggen? of je jaaropgave die je misschien nog per post hebt ontvangen

zo niet dan de bank even vragen of ze iets voor je kunnen betekenen herin.

of anders huur contract? of je hypotheek overzicht (polis)
  vrijdag 25 september 2020 @ 11:39:13 #8
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195248122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Heb ik gedaan maar is niet goed gekeurd. Moet echt een papieren brief zijn die door hen verstuurd is.
Je krijgt toch elk jaar een jaaroverzicht van de bank?
Maar ik snap het wel, ik scan tegenwoordig alles in in de pc (backup op externe harde schijf!) om van de papierzooi en al die ordners af te zijn.
Maar het komt inderdaad voor dat ze er soms naar vragen, nooit aan gedacht.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195248187
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:37 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Das wel heel erg vaag, dat zo iets afgekeurd word. Heb je niet nog ergens je polis liggen? of je jaaropgave die je misschien nog per post hebt ontvangen

zo niet dan de bank even vragen of ze iets voor je kunnen betekenen herin.

of anders huur contract? of je hypotheek overzicht (polis)
Mijn laatste jaaropgave heb ik, maar die is ouder dan 6 maanden, het moet van de afgelopen 6 maanden zijn. Polis net gecheckt, die heb ik maar is ook digitaal, maar is een optie.
Ga denk ik zo eerst maar even m'n bank bellen en de vraag aan hun stellen.
Lijkt me dat het wel zou kunnen. In het ergste geval moet ik een nieuwe betaalpas oid aanvragen en het met die brief doen.
  vrijdag 25 september 2020 @ 11:50:08 #10
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_195248233
Vraag een nieuwe bankpas of pincode aan ...
Dum de dum
pi_195248252
Laat je flitsen, dan krijg je post van het CJIB.
  vrijdag 25 september 2020 @ 11:56:32 #12
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_195248293
Je kunt het probleem natuurlijk ook terugleggen bij de partij die dit aan jou vraagt.

Beetje sneu om een bank of gemeente op kosten te gaan jagen omdat iemand verzonnen heeft dat een brief van hun wel 'legit' is. Identificeren kan tegenwoordig prima digitaal via iDIN. Dat kost de partij die zonodig je gegevens wil identificeren een paar cent.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_195248437
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:52 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Laat je flitsen, dan krijg je post van het CJIB.
:') :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:56 schreef Eix het volgende:
Je kunt het probleem natuurlijk ook terugleggen bij de partij die dit aan jou vraagt.

Beetje sneu om een bank of gemeente op kosten te gaan jagen omdat iemand verzonnen heeft dat een brief van hun wel 'legit' is. Identificeren kan tegenwoordig prima digitaal via iDIN. Dat kost de partij die zonodig je gegevens wil identificeren een paar cent.
Klopt helemaal, ergerlijk is het wel.

Verwacht wel dat die polis goed is, is in feite digitale brief.
pi_195248499
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:56 schreef Eix het volgende:
Je kunt het probleem natuurlijk ook terugleggen bij de partij die dit aan jou vraagt.

Beetje sneu om een bank of gemeente op kosten te gaan jagen omdat iemand verzonnen heeft dat een brief van hun wel 'legit' is. Identificeren kan tegenwoordig prima digitaal via iDIN. Dat kost de partij die zonodig je gegevens wil identificeren een paar cent.
Nadeel is waarschijnlijk, dat het niet het probleem is van die partij, maar het probleem van TS die iets niet kan aanvragen wat hij wel wilt.
Wel belachelijk, want tegenwoordig gaat echt alles digitaal. Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst fysieke post van mijn bank heb gehad.
Overheid daarentegen wel, voornamelijk belastingaanslagen of -heffingen.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2020 @ 12:20:15 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_195248564
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:56 schreef Eix het volgende:
Je kunt het probleem natuurlijk ook terugleggen bij de partij die dit aan jou vraagt.

Beetje sneu om een bank of gemeente op kosten te gaan jagen omdat iemand verzonnen heeft dat een brief van hun wel 'legit' is. Identificeren kan tegenwoordig prima digitaal via iDIN. Dat kost de partij die zonodig je gegevens wil identificeren een paar cent.
Geen zorgen, een uitreksel van het BRP kost JOUW geld :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_195248682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:20 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Geen zorgen, een uitreksel van het BRP kost JOUW geld :)
-W
pi_195261466
Inkomensverklaring belastingdienst. Aanvragen via de belastingtelefoon, binnen een paar werkdagen in huis.
pi_195261788
Ga naar je gemeente en vraag een uittreksel uit de basisadministratie. Kost wel wat, maar dan heb je ook exact wat je moet hebben.
pi_195262309
Waar is het überhaupt voor nodig eigenlijk? Ik weet niet hoe persoonlijk het is waar het over gaat, maar het klinkt niet helemaal als zuivere koffie.
pi_195262337
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 08:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar is het überhaupt voor nodig eigenlijk? Ik weet niet hoe persoonlijk het is waar het over gaat, maar het klinkt niet helemaal als zuivere koffie.
Want?
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 08:30:00 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195262393
Staat zat op mijnoverheid :Y !
Wanner je werkt in Nederland op uwv geloof ik ook.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195262435
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 08:30 schreef Rene het volgende:
Staat zat op mijnoverheid :Y !
Wanner je werkt in Nederland op uwv geloof ik ook.
Ook fysieke exemplaren? Want:

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:34 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Heb ik gedaan maar is niet goed gekeurd. Moet echt een papieren brief zijn die door hen verstuurd is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195262580
Wat probeer je dan precies aan te vragen? Ik vind het maar een vreemde eis. Zowel de overheid als mijn bank stuurt me al jaren alles digitaal.
pi_195262727
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 08:19 schreef DW457 het volgende:

[..]

Want?
Dit kan alleen maar gaan over een paar dingen, als je een of andere lening wil aanvragen bij die maffia figuren van leen bij ons! En dan zit je met 300% rente als je net 1 betaling mist.

Ik kan even niet zo snel bedenken welk legitiem iets jouw adres op papier moet zien, misschien iets uit het buitenland zoals van die cryptovaluta dealers die er soms wel eens naar willen vragen.

Maar zelfs dat is een stretch.
Misschien vergis ik me en TS hoeft ook niks erover te zeggen natuurlijk.
pi_195262842
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 08:50 schreef Farenji het volgende:
Wat probeer je dan precies aan te vragen? Ik vind het maar een vreemde eis. Zowel de overheid als mijn bank stuurt me al jaren alles digitaal.
Alléén digitaal? Mij nog niet gelukt; dat wat ik digitaal krijg, krijg ik dagen later óók per fysieke post. Denk aan aanslagen en motorrijtuigenbelasting.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 10:40:14 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195263721
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 09:21 schreef baskick het volgende:

[..]

Alléén digitaal? Mij nog niet gelukt; dat wat ik digitaal krijg, krijg ik dagen later óók per fysieke post. Denk aan aanslagen en motorrijtuigenbelasting.
Ik krijg een keer per jaar een aanslag, inkomsten, en verder een brief van de gemeentelijke belastingen. Wegenbelasting gaat automatisch. Anders ff de gemeente vragen of ze iets willen sturen zoals een kopie aanslag of een uitdraai uit het brp?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195268324
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 10:40 schreef Rene het volgende:

[..]

Ik krijg een keer per jaar een aanslag, inkomsten, en verder een brief van de gemeentelijke belastingen. Wegenbelasting gaat automatisch. Anders ff de gemeente vragen of ze iets willen sturen zoals een kopie aanslag of een uitdraai uit het brp?
Aha. Dat is geen reactie op mijn vraag, zo lijkt het.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')