ik heb zon 4 seizoenen ding. 1 dunne laag, 1 wat dikkere laag en die kun je dan nog met zn 2en aan elkaar knopen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1 en heb geen idee waarmee te vergelijken (oud, en gezien hoe hij eruit ziet mag hij wel vervangen worden) wel synthetische vulling.
maar hij ligt erg fijn en ben dus bang dat als ik een nieuwewetse neem dat het allemaal erg wennen is
nog nietquote:
Sommige mensen willen blijkbaar gewoon geen geld verdienen, prima toch.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet
heb er 1 op het oog en heb lokale fietsenmaker gevraagd of zij eraan kunnen komen..
ze zouden bellen maar nog niks gehoord.
ondertussen heeft een officiële dealer em wel weer op voorraad en ben ik geneigd gewoon daar naartoe te gaan, ookal moet ik dan naar Amsterdam
Welke fiets?quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet
heb er 1 op het oog en heb lokale fietsenmaker gevraagd of zij eraan kunnen komen..
ondertussen heeft een officiële dealer em wel weer op voorraad en ben ik geneigd gewoon daar naartoe te gaan, ookal moet ik dan naar Amsterdam
Ik wil ook een nieuwe fiets, maar de merken van mijn lokale fietsenmaker vind ik te duurquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet
mja, mogelijk hebben ze nog geen reactie gehad bij navraag ofzo daarom ga ik er eerst even langs om het te vragen hoe en watquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommige mensen willen blijkbaar gewoon geen geld verdienen, prima toch.
verkeerde Haagsquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het grote aftellen is begonnen.![]()
![]()
@:haags_kwartiertje
die van mij hebben gazelle als voorkeur, maar soortgelijke fiets is dan bij fabrikant al 200 euro duurderquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe fiets, maar de merken van mijn lokale fietsenmaker vind ik te duur
Nice.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.giant-bicycles.com/nl/anytour-rs-1
Ik ben wel blij met een best flinke fietsenboer in de buurt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe fiets, maar de merken van mijn lokale fietsenmaker vind ik te duur
Accepteer je die Willempies met 2 chromosomen teveel wel gisteren in Tilly?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik accepteer zijn nieuwe naam niet.
Bij de mijne is Specialized het hoofd merk, maar met de specificaties die ik wil hebben zijn die als snel een paar honderd tot duizend euro duurder dan de concurrentiequote:Op vrijdag 25 september 2020 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij hebben gazelle als voorkeur, maar soortgelijke fiets is dan bij fabrikant al 200 euro duurder
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Accepteer je die Willempies met 2 chromosomen teveel wel gisteren in Tilly?
Mantel?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met een best flinke fietsenboer in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |