Miemiemie kleutertje, leer consequenties te accepteren tussen het huilen door.quote:
Maar toch blijf je een vieze vuile snitchboyquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemie kleutertje, leer consequenties te accepteren tussen het huilen door.
En door.
Miemiemiemiemie. Zakdoekje nodig?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar toch blijf je een vieze vuile snitchboy
Neen. Je bevestigt enkel en alleen wat ik van de doorsnee kaaskop denk.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemiemiemie. Zakdoekje nodig?
Miemiemiemiemie. Er komt maar geen eind aan je verongelijkte gejank, hè?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen. Je bevestigt enkel en alleen wat ik van de doorsnee kaaskop denk.
Opgeoeien met snitches is moeilijk, geen vertrouwenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Miemiemiemiemie. Er komt maar geen eind aan je verongelijkte gejank, hè?
Grow up.
Als je gewoon normaal doet en geen mensen bedreigt en uitscheldt, dan hoeft er ook niet gesnitched te worden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Opgeoeien met snitches is moeilijk, geen vertrouwen
Hypocrietjequote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef Fushia2 het volgende:
Zoo, @:jochemsjakie bezorgt de mods veel werk. Ben nog geen kwartiertje terug en hij heeft mij al talloze leren gesnitch.
Maak hem maar gelijk mod. Jeetje wat een vent.
Alleen als @DeBraad dat vraagt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Jullie gedragen je allebei als zielige kneusjes, hou maar op
@DeBraad doe je dingquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alleen als @:debraad dat vraagt.
Ik reageer alleen op het gezuig en de uitlokkingen van desbetreffende persoon.
Miemiemiemiemiequote:Op vrijdag 25 september 2020 10:34 schreef Solotovski het volgende:
Jullie gedragen je allebei als zielige kneusjes, hou maar op
He vieze dikke neukpop van @jigggyquote:
Hou eens je bek hoerenzoonquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
He vieze dikke neukpop van @:jigggy
quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:19 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
fuck allah en zijn kornuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |