abonnement Unibet Coolblue
pi_195244399
quote:
Een grote groep Willem II-supporters is gisteravond voor het duel in de Europa League tegen Rangers FC in Tilburg samengekomen voor een feest. Op een plein bij het stadion werd gedanst en gezongen, zonder dat de coronaregels werden nageleefd. De gemeente Tilburg zag echter geen probleem en had bewust een vergunning afgegeven voor het feest.

Willem II-fans vieren feest zonder naleven coronaregels
Burgemeester Theo Weterings spreekt van een "waardeloze avond", maar staat achter het besluit om de fans bijeen te laten komen. "Als je het niet toestaat, loop je het risico dat supporters zich op verschillende plekken in de stad manifesteren."

"We wilden, met de huidige coronacijfers, een illegaal feestje voorkomen", zegt ook een woordvoerder van de burgemeester. "We hadden de keuze om onze kop in het zand te steken en dan krijg je feestjes achter de voordeur. Maar wij hebben gekozen voor een zichtbaar feest in het openbaar."

'Jammer dat het niet is gelukt'
Toch is de gemeente teleurgesteld over het gedrag van de supporters. "We hadden goede afspraken gemaakt over de 1,5 meter. De organisatie heeft wel ingegrepen, maar het is jammer dat het niet gelukt is. We weten wie erbij waren dus we kunnen de komende dagen nog boetes uitdelen."

De organisatie vroeg supporters volgens de gemeente afstand te houden en de coronaregels in acht te nemen. De gemeente Tilburg zei tegen Omroep Brabant dat ze geen aanleiding zag om mensen weg te sturen. "Voor het eerst in vijftien jaar spelen we Europees voetbal. En daar zijn we trots op", zei de woordvoerder. "We zijn niet gek en we weten ook wel dat er gefeest wordt."

Als er sprake is van besmettingen kunnen mensen nu makkelijk opgespoord worden, aldus de gemeente. "Bij binnenkomst moet iedereen zich registreren en dat is handig voor het bron- en contactonderzoek."

Op sociale media wordt met verontwaardiging gereageerd op het besluit van de gemeente. "Politieagenten vragen zich echt af hoe bestuurders het in hun hoofd halen een vergunning te verlenen voor dit soort 'bijeenkomsten'. Ik heb het antwoord ook niet", twittert Maarten Brink, voorzitter van de politievakbond ACP Zeeland-West Brabant. "Hier begrijp ik helemaal niets van. Niets. Ik hoop dat hier het laatste woord niet over gesproken is."

Ingrijpen ME
Later op de avond vond de politie zwaar vuurwerk langs het trainingsveld van Willem II. Zes mensen zijn aangehouden.

Ook keerde zich een kleine groep supporters tegen de mobiele eenheid en gooide met vuurwerk en bierblikjes. Op het plein brak ook een vechtpartij uit. De ME greep in en zette de hekken rondom het plein open zodat de fans weg konden gaan. Tegen 23.00 uur keerde de rust terug.

bron: https://nos.nl/artikel/23(...)els-na-te-leven.html
"Als je het niet toestaat, loop je het risico dat supporters zich op verschillende plekken in de stad manifesteren." Dus dan maar een dik "legaal" feest geven :')
pi_195244402
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 25 september 2020 @ 01:04:17 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_195244418
Tsja. Tilburg.

Daar is alles wel mee gezegd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195244425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Tsja. Tilburg.

Daar is alles wel mee gezegd.
_O- :')
pi_195244559
Burgemeester van Tilburg moet per direct opstappen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_195244578
4-0 verloren....wat was de reden voor dat feest? Buiten het feit dat Tilburgers achterlijke holbewoners zijn uiteraard.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195244963
Stillem II :')

Eenheidsworsten met hun zwarte kledij aan op het plein, want niet stoer als je wat anders aan doet. Willem II supporters worden heel wat gepest.
U MAD?
pi_195245290
Willem II vind ik een leuk spelende ploeg. Gunde ze de volgende ronde, waren ook beter dan Rangers (althans 1e helft die ik gezien heb).

Maar die gun factor ging snel over na het zien van de beelden van die aso-supporters. Debiel volk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195245375
Wat een teringmongolen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_195245385
En dan te bedenken dat dit nog maar het topje van de ijsberg is......

En maar huilen wanneer er weer tot een totale lockdown besloten wordt en vakanties volgend jaar wederom niet of nauwelijks door kunnen gaan.

Als al die zeikerds en Mongolen zich eens 1 maand koest konden houden, dan was het virus allang uitgedoofd...
  vrijdag 25 september 2020 @ 07:28:05 #11
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195245444
Voetbalsupporters zijn gewoon te dom. Te veel zaagsel in hun kop, te veel gezopen, geslikt en gesnoven.

Dus alle stadions dicht voor publiek.
pi_195245490
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 06:53 schreef Montagui het volgende:
Willem II vind ik een leuk spelende ploeg. Gunde ze de volgende ronde, waren ook beter dan Rangers (althans 1e helft die ik gezien heb).

Maar die gun factor ging snel over na het zien van de beelden van die aso-supporters. Debiel volk.
Bij die vorige Europese wedstrijd van Willem II ook al vorige week. Geen supporters welkom in Luxemburg. Stonden ze met fakkels in de bosjes naast het veld, zo veel rook dat je als tv kijker niets meer zag :')
  vrijdag 25 september 2020 @ 07:42:53 #13
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195245525
Dit soort mensen verpesten het voor een ander. Door dit soort mensen gaat er een tweede lockdown komen die misschien wel strenger wordt als de eerste.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195245537
Oh wat heftig dit. Straks allemaal asymptomatische mensen en mogelijk ouderen met een kuchje of een niesje. Heel veel sterkte allemaal!!!
pi_195245559
Even kijken of deze burgemeester de Halsema behandeling gaat krijgen in dit topic.

c_/
pi_195245594
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 07:47 schreef potjecreme het volgende:
Even kijken of deze burgemeester de Halsema behandeling gaat krijgen in dit topic.

c_/
Stond die ertussen dan?
pi_195245603
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 07:17 schreef klipper het volgende:
En dan te bedenken dat dit nog maar het topje van de ijsberg is......

En maar huilen wanneer er weer tot een totale lockdown besloten wordt en vakanties volgend jaar wederom niet of nauwelijks door kunnen gaan.

Als al die zeikerds en Mongolen zich eens 1 maand koest konden houden, dan was het virus allang uitgedoofd...
Dit, maar ik verwacht niet dat een andere club nu zit te wachten op deze supporters in hun stadion...
  vrijdag 25 september 2020 @ 07:56:26 #18
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195245652
Corona is overdreven onzin. Terug naar het oude normaal.
pi_195245704
Ik schaam me kapot.

Groetjes een Willem 2-er.
  vrijdag 25 september 2020 @ 08:06:58 #20
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195245714
Wat een stel gekken :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  vrijdag 25 september 2020 @ 08:08:49 #21
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195245725
quote:
De gemeente Tilburg zei tegen Omroep Brabant dat ze geen aanleiding zag om mensen weg te sturen. "Voor het eerst in vijftien jaar spelen we Europees voetbal. En daar zijn we trots op", zei de woordvoerder. "We zijn niet gek en we weten ook wel dat er gefeest wordt."
Hier gaan koppen rollen _O-
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195245770
De burgemeester heeft wél een punt.

https://www.nu.nl/binnenl(...)-willem-ii-fans.html

quote:
Als je het niet toestaat, loop je het risico dat supporters zich op verschillende plekken in de stad manifesteren, aldus Wetering. "Door ze op een plein samen naar de wedstrijd te laten kijken, valt het allemaal beter te controleren en te handhaven. Het was een bewuste keuze."


Het is net zo'n dilemma wanneer in Den Haag bij de jaarwisseling de Homo Duindorpius weer te keer gaat.

Dan kun je beter een centrale plek organiseren waar je het spektakel gedoogt. Dan heb je nog enigszins controle.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195245797
Waarom worden die voetbaltokkies getolereerd? De politie had binnen moeten stormen met pepperspray, stokken, honden en tasers. Als ze zelf de noodzaak van de regels niet inzien moet de politie die er maar inmeppen.
pi_195245804
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 07:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stond die ertussen dan?
Het feestje werd georganiseerd door de gemeente Tilburg
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195245809
Belachelijk. Winkels en café's moeten dicht als ze onvoldoende anderhalvemeter maatregelen nemen, contactberoepen zijn zo ongeveer failliet door alle extra maatregelen, in t ov moet je mondkapjes op, bruiloften en begrafenissen mogen alleen in beperkte kring, maar voor een voetbalfeestje mag 1000man onbeschermd in elkaars nek hijgen en krijg je van de gemeente alle medewerking? Tuurlijk. En over drie weken zeker weer klagen dat er zoveel corona gevallen bij zijn gekomen. Compleet idioot.
pi_195245828
Wat een overdrijven weer. Tokkies dit tokkies dat.
Het is buiten en je ziet idd een afstand tussen de mensen in de groep. Of moet alle fun verboden worden?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 25 september 2020 @ 08:26:14 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195245833
Die wethouder zal nu wel een probleempje hebben
pi_195245840
:N

Uit voorzorg de rest van het seizoen zonder publiek spelen.
  vrijdag 25 september 2020 @ 08:27:21 #29
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195245848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:25 schreef Red_85 het volgende:
Wat een overdrijven weer. Tokkies dit tokkies dat.
Het is buiten en je ziet idd een afstand tussen de mensen in de groep. Of moet alle fun verboden worden?
Je hebt het filmpje niet gezien zeker :D
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195245851
twitter
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:25 schreef Red_85 het volgende:
en je ziet idd een afstand tussen de mensen in de groep
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195245914
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]

Wat een takke herrie.

Maar ik zie nog steeds dat ze buiten staan, plus ruimte tussen de mensen. Je ziet gewoon de grond.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195245936
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:26 schreef spinazieruiker het volgende:
:N

Uit voorzorg de rest van het seizoen zonder publiek spelen.
Beter uit voorzorg de risicogroepen thuis in quarantaine.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 25 september 2020 @ 08:38:40 #33
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195245951
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Beter uit voorzorg de risicogroepen thuis in quarantaine.
Waar ik woon lijken juist de risicogroepen complete schijt te hebben aan het virus. Sterker nog, ik zie meer bejaarden dan ooit tevoren in en rond de supermarkt hangen.
pi_195246027
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Beter uit voorzorg de risicogroepen thuis in quarantaine.
De kans dat deze supporters zich ook in het stadion niet aan de regels weten te houden is te groot.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 september 2020 @ 08:49:46 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195246045
Voetbal gewoon verbieden. Dan krijg je deze teringzooi niet. Dankzij domme en egoistische voetbalsupporters krijgen we straks een 2e golf.

Beter noteren ze alle namen zodat ze straks geweigerd kunnen worden op de IC.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195246097
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:
Voetbal gewoon verbieden. Dan krijg je deze teringzooi niet. Dankzij domme en egoistische voetbalsupporters krijgen we straks een 2e golf.

Beter noteren ze alle namen zodat ze straks geweigerd kunnen worden op de IC.
Het feestje is nota bene georganiseerd door de gemeente zelf incl. scherm, horeca en plaspalen.

Organiseert men in welke willekeurige stad dan ook dit weekend opeens technofeestjes komen daar ook duizenden feestvierders op af, lijkt me niet echt inherent aan voetbalsupporters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195246103
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:38 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Waar ik woon lijken juist de risicogroepen complete schijt te hebben aan het virus. Sterker nog, ik zie meer bejaarden dan ooit tevoren in en rond de supermarkt hangen.
Eens, en die ik ken liegen over hun handel en wandel. Nee we komen nergens, zitten in de bios, vliegen heel Nederland door om bij kennissen op bezoek te gaan, verjaardagen, restaurants, op vakantie in rode gebieden enz enz.

En dat kleine kinderen ouderen niet kunnen besmetten... die kan ook de prullenbak in. Maar zolang Rutte dat niet zegt, hebben ze daar de schijt aan.
pi_195246108
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:38 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Waar ik woon lijken juist de risicogroepen complete schijt te hebben aan het virus. Sterker nog, ik zie meer bejaarden dan ooit tevoren in en rond de supermarkt hangen.
Dat zie ik hier ook, maar dat zijn voornamelijk mensen met een klein pensioen. Die kunnen namelijk niet hele dagen met de auto toeren, zoals de mensen met een groot pensioen wel kunnen. Ik zag het namelijk graag dat de mensen met een klein pensioen de brandstof zouden opmaken, zodat de mensen met een groot pensioen nergens meer brandstof voor hun auto's zouden krijgen.
  vrijdag 25 september 2020 @ 08:56:27 #39
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_195246110
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 07:28 schreef Subw00fer het volgende:
Voetbalsupporters zijn gewoon te dom. Te veel zaagsel in hun kop, te veel gezopen, geslikt en gesnoven.

Dus alle stadions dicht voor publiek.
Dat was hier nou ook het problem hè, ze konden het stadion niet in.
So we just called him Fred
pi_195246123
Moet kunnen
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 september 2020 @ 08:58:46 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195246130
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Het feestje is nota bene georganiseerd door de gemeente zelf incl. scherm, horeca en plaspalen.

Organiseert men in welke willekeurige stad dan ook dit weekend opeens technofeestjes komen daar ook duizenden feestvierders op af, lijkt me niet echt inherent aan voetbalsupporters.
Omdat voetbalsupporters tokkies zijn en anders elders samenkomen.

Belachelijk dat de gemeente hier in voorziet. In plaats van dit te regelen had de gemeente de politie moeten inzetten op illegale samenkomsten. Desnoods gooi je gewoon Willem II dicht.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195246226
Maar op de eerste plaats ben je toch een mongool als je er zelf naar toe gaat?
pi_195246381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:47 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De kans dat deze supporters zich ook in het stadion niet aan de regels weten te houden is te groot.
Onzin.
Ging merendeels gewoon prima afgelopen weekenden.

Maar het bekt zo lekker he, voetbalsupporters de schuld geven. Eerder kijken naar de corrupte, liegende en draaiende overheid. Of hebben is er afleiding nodig?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195246396
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar op de eerste plaats ben je toch een mongool als je er zelf naar toe gaat?
Wie is er nou voor willem II idd...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 25 september 2020 @ 09:38:05 #45
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195246490
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Het feestje is nota bene georganiseerd door de gemeente zelf incl. scherm, horeca en plaspalen.


Wat door Rutte verboden is. De gemeente maakt eigen regels.

En op dat soort mensen moet je maar vertrouwen.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  vrijdag 25 september 2020 @ 09:39:09 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_195246497
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:
Voetbal gewoon verbieden. Dan krijg je deze teringzooi niet. Dankzij domme en egoistische voetbalsupporters krijgen we straks een 2e golf.

Beter noteren ze alle namen zodat ze straks geweigerd kunnen worden op de IC.
Zonder het voetbal was alles opgelost inderdaad.
pi_195246608
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Onzin.
Ging merendeels gewoon prima afgelopen weekenden.

Maar het bekt zo lekker he, voetbalsupporters de schuld geven. Eerder kijken naar de corrupte, liegende en draaiende overheid. Of hebben is er afleiding nodig?
Het evenement van gisteravond was toegestaan met de aanname dat maximaal 1.000 bezoekers zich aan de gedragsregels zouden houden (waaronder 1,5 meter afstand).

Zonder iemand een verwijt te maken, vertellen de beelden duidelijk dat dit niet is gelukt.

Begrijp me goed: het gaat mij er niet om de Willem II-supporters te 'straffen' omdat zij hieraan 'schuld' hebben. De vraag is of je van enthousiaste supporters kunt verwachten dat zij zich op een bepaalde manier gedragen die totaal tegennatuurlijk is bij iets meeslepends als een voetbalwedstrijd.

Om die reden liggen ook andere clubs al onder het vergrootglas (zie de waarschuwingen van andere burgemeesters dat publiek in stadions mogelijk opnieuw wordt verboden).

We willen zo veel mogelijk 'normale' dingen toestaan. Als de voorwaarden waaronder dat verantwoord wordt geacht onhaalbaar blijken, kun je je afvragen of je dat zou moeten (blijven) riskeren.

Het zou lullig zijn voor Willem II als zij door een avond als deze het eerste slachtoffer zijn, maar áls er zo'n sanctie wordt opgelegd is dat wellicht wel een hele effectieve waarschuwing voor supporters van andere clubs waarvoor dezelfde voorwaarden gelden. En vooral een kans om méér verboden te voorkomen.
pi_195246851
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:50 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Het evenement van gisteravond was toegestaan met de aanname dat maximaal 1.000 bezoekers zich aan de gedragsregels zouden houden (waaronder 1,5 meter afstand).

Zonder iemand een verwijt te maken, vertellen de beelden duidelijk dat dit niet is gelukt.

Begrijp me goed: het gaat mij er niet om de Willem II-supporters te 'straffen' omdat zij hieraan 'schuld' hebben. De vraag is of je van enthousiaste supporters kunt verwachten dat zij zich op een bepaalde manier gedragen die totaal tegennatuurlijk is bij iets meeslepends als een voetbalwedstrijd.

Om die reden liggen ook andere clubs al onder het vergrootglas (zie de waarschuwingen van andere burgemeesters dat publiek in stadions mogelijk opnieuw wordt verboden).

We willen zo veel mogelijk 'normale' dingen toestaan. Als de voorwaarden waaronder dat verantwoord wordt geacht onhaalbaar blijken, kun je je afvragen of je dat zou moeten (blijven) riskeren.

Het zou lullig zijn voor Willem II als zij door een avond als deze het eerste slachtoffer zijn, maar áls er zo'n sanctie wordt opgelegd is dat wellicht wel een hele effectieve waarschuwing voor supporters van andere clubs waarvoor dezelfde voorwaarden gelden. En vooral een kans om méér verboden te voorkomen.
Repressie heet dat.
Bij het minste of geringste van een paar, de complete groep straffen.

Gaat goed komen met NL.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195246931
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Repressie heet dat.
Bij het minste of geringste van een paar, de complete groep straffen.

Gaat goed komen met NL.
Als zowel de inwoners als de autoriteiten wegkijken gaat het ook goed komen? :N
pi_195247210
quote:
Die foto geeft wel een beter beeld, op de videobeelden leek het een gigantische groep. Nu zie je dat het slechts een klein groepje kleuters is.

Er zijn wel verstandige mensen bij, die staan langs de rand achter het hek.
pi_195247334
Voetbal zorgt vooral voor problemen. Eerst de KNVB die maar bleef drammen dat ze wilden trainen toen dat niet kon. En nu supporters die schijt aan regels hebben.

Gewoon weer heel het voetbal stil leggen zolang die ziekte er is. Het heeft geen enkele noodzaak en draagt alleen maar bij aan verspreiding.
  vrijdag 25 september 2020 @ 10:49:26 #52
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195247340
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Maar het bekt zo lekker he, voetbalsupporters de schuld geven. Eerder kijken naar de corrupte, liegende en draaiende overheid. Of hebben is er afleiding nodig?
Boze burger die in de praatjes van Wilders en Baudet trapt. Sterkte.
pi_195247786
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Boze burger die in de praatjes van Wilders en Baudet trapt. Sterkte.
Mondluierfan gespot.
pi_195247798
quote:
84s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:49 schreef Nikonlover het volgende:

Beter noteren ze alle namen zodat ze straks geweigerd kunnen worden op de IC.
Los van het gedrag van deze lui vind ik dit zo'n vaak gehoorde flutopmerking die nergens op slaat. Of gaan wij deze opvatting doortrekking voor alle vormen van zorg? Geen compliceerde knieoperatie als je gaat skiën, geen operatie aan je hand als je door vuurwerk een of meerdere vingers verliest, geen hechtingen als je dronken op de fiets stapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door maan_man op 25-09-2020 13:39:23 ]
  vrijdag 25 september 2020 @ 11:17:46 #55
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195247829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mondluier
_O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195248274
https://www.facebook.com/VoetbalUltras

Leuk die reacties van de supporters. Weinig respect voor de komende Covid-slachtoffers.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195248478
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:16 schreef maan_man het volgende:

[..]

Los van het gedrag van deze lui vind ik dit zo'n vaak gehoorde flutopmerking die nergens op slaat. Of gaan wij deze opvatting doortrekking voor alle vormen van zorg? Geen compliceerde knieoperatie als je geen skiën, geen operatie aan je hand als je door vuurwerk een of meerdere vingers verliest, geen hechtingen als je dronken op de fiets stapt.
Geen ziekenhuisopname als je vies dik bent zou ik wel prima vinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195248593
Gewoon al het voetbal weer stil leggen tot mei zonder compensatie. Probleem opgelost
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195248664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Boze burger die in de praatjes van Wilders en Baudet trapt. Sterkte.
Las je voordeur dicht en sluit jezelf op in een schuilkelder.
Maar 1 ding moet je zeker doen, je internet afsluiten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195248669
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:49 schreef GeneralRadek het volgende:
Voetbal zorgt vooral voor problemen. Eerst de KNVB die maar bleef drammen dat ze wilden trainen toen dat niet kon. En nu supporters die schijt aan regels hebben.

Gewoon weer heel het voetbal stil leggen zolang die ziekte er is. Het heeft geen enkele noodzaak en draagt alleen maar bij aan verspreiding.
Gewoon alle fun afschaffen. Lijden zullen we moeten. Niemand mag lachen, niemand hoor je me, NIEMAND!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195248813
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gewoon alle fun afschaffen. Lijden zullen we moeten. Niemand mag lachen, niemand hoor je me, NIEMAND!

U kunt toch ook "fun" en jolijt hebben aan het voetbalgebeuren als we de 1,50 meter in acht nemen, alsmede indien we ons onthouden van niet al te luidruchtige verbale uitspattingen dewelke het virus onheilspellend doen verspreiden.
Of is u een andere mening toegedaan?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195248877
Had iemand iets anders verwacht van dat simpele volk?
pi_195249063
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:42 schreef Dunnevandale het volgende:
Had iemand iets anders verwacht van dat simpele volk?
Het is geenszins constructief om de groep liefhebbers van een bepaalde sport zo universeel negatief te karakteriseren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 25 september 2020 @ 12:56:14 #64
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195249100
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Las je voordeur dicht en sluit jezelf op in een schuilkelder.
Maar 1 ding moet je zeker doen, je internet afsluiten.
Nogmaals, heel veel sterkte .....
pi_195249370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het is geenszins constructief om de groep liefhebbers van een bepaalde sport zo universeel negatief te karakteriseren.
Wil je zeggen dat het stuk voor stuk beschaafde, fatsoenlijke mensen zijn die rekening houden met anderen?
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:14:11 #66
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195249378
Over een week ofzo zien we het wel terug in de Corona cijfers. Dit soort volk zal ongetwijfeld bij opa en oma of ouders langs gaan om die vervolgens te besmetten.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195249387
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:14 schreef aloa het volgende:
Over een week ofzo zien we het wel terug in de Corona cijfers. Dit soort volk zal ongetwijfeld bij opa en oma of ouders langs gaan om die vervolgens te besmetten.
Ja dat roept men al maanden over drukke bijeenkomsten in de buitenlucht
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:16:29 #68
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195249411
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat roept men al maanden over drukke bijeenkomsten in de buitenlucht
Klopt. De cijfers lopen weer op idd.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195249448
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:16 schreef aloa het volgende:

[..]

Klopt. De cijfers lopen weer op idd.
Ja. Na een half jaar een keer.

Komingsdag, de eerste stranddag, demonstraties, voetbalwedstrijden. Allemaal niks van terug te zien in de cijfers
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_195249470
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

U kunt toch ook "fun" en jolijt hebben aan het voetbalgebeuren als we de 1,50 meter in acht nemen, alsmede indien we ons onthouden van niet al te luidruchtige verbale uitspattingen dewelke het virus onheilspellend doen verspreiden.
Of is u een andere mening toegedaan?


Gaat prima volgens mij inderdaad.
Alleen je bent buiten. Dat verbod op luidruchtige met verbale uitspattingen snap ik niet helemaal. Niemand en ook bruls niet
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195249475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:56 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Nogmaals, heel veel sterkte .....
Ah, je internet staat nog aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:20:56 #72
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195249482
We gaan het zien komende weken.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195249496
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:13 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat het stuk voor stuk beschaafde, fatsoenlijke mensen zijn die rekening houden met anderen?
Er zijn nog meer kleuren dan zwart en wit.
#daretobegrey
Stop het polariseren
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 25 september 2020 @ 13:27:00 #74
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195249548
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, je internet staat nog aan.
Nog meer sterkte gewenst .....
pi_195249602
Een groepje agenten camera beelden laten checken en iedereen daar vette boete en verplicht isoleren
I will do what i must !!
pi_195249719
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:27 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Nog meer sterkte gewenst .....
Nog steeds aan
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195249863
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Er zijn nog meer kleuren dan zwart en wit.
#daretobegrey
Stop het polariseren
Je gebruikt wel dure woordjes
pi_195250020
Die hele zooi op het stadhuis mag daar wel weg:
1 mega carnaval, terwijl iedereen kon aanvoelen dat dat niet slim was.
2 toch kermis deze zomer
3 voetbalfeest
pi_195250188
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:47 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

Je gebruikt wel dure woordjes
De "wijsheid in het midden" kan het niet afdoen met simpele one-liners.
Inderdaad bekt het lekker:
"Het is allemaal één grote teringzooi".
Daar kunnen de links- en rechtspopulisten mee volstaan.
Een compliment verdient de zanger van de Snollebollekes
https://www.telegraaf.nl/(...)r-klagende-collega-s
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_195251616
Halsema zou zijn gelyncht

Nederlanders :')
pi_195252609
hahahahaha verloren, net goed
pi_195252790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar op de eerste plaats ben je toch een mongool als je er zelf naar toe gaat?
We hebben het over voetbalsupporters, die zijn nog dommer dan Famke Louise
pi_195253010
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mondluierfan gespot.
Poepprater gespot
pi_195253279
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 12:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gewoon alle fun afschaffen. Lijden zullen we moeten. Niemand mag lachen, niemand hoor je me, NIEMAND!

Nee hoor, maar voetbalvolk laat keer op keer op keer zien dat ze lak aan alles hebben. Verder is het plat en nutteloos vermaak. Dus dat kan wel even wachten.
pi_195253481
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mondluierfan gespot.
Kijk es aan, NWS refreshed. Een Admin geeft het goede voorbeeld.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_195254098
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
Halsema zou zijn gelyncht

Nederlanders :')
Tuurlijk eerst al dat fiasco op de Dam en nu dit...

Gelukkig was ze er niet.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 25 september 2020 @ 18:12:24 #87
319979 Fok-it
All is well
pi_195254164
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef OllieA het volgende:

[..]

Kijk es aan, NWS refreshed. Een Admin geeft het goede voorbeeld.
Droevige opmerking inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:16:59 #88
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_195254211
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 september 2020 15:42 schreef opgebaarde het volgende:
Halsema zou zijn gelyncht

Nederlanders :')
Feit ja. Moet met deze burgemeester ook gebeuren.

Maar het is uiteraard geen Amsterdam :')
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
pi_195254331
Blijkt maar weer dat voetbalsupporters domme mensen zijn.

Burgemeester moet gewoon de laan uit gestuurd worden.
Kansberekening heeft die l*l nooit gehad.
  vrijdag 25 september 2020 @ 19:54:01 #90
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195255753
Die Weterings kan beter nokken
  vrijdag 25 september 2020 @ 21:42:58 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195258225
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Die hele zooi op het stadhuis mag daar wel weg:
1 mega carnaval, terwijl iedereen kon aanvoelen dat dat niet slim was.
2 toch kermis deze zomer
3 voetbalfeest
Er zijn in heel veel plaatsen kermissen geweest van de zomer. Carnaval is achteraf makkelijk lullen natuurlijk. Blijft alleen je 3e punt staan.
pi_195261039
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er zijn in heel veel plaatsen kermissen geweest van de zomer. Carnaval is achteraf makkelijk lullen natuurlijk. Blijft alleen je 3e punt staan.
Alle punten blijven staan, er was hier in januari al een enorm topic over Wuhan en Azië en dat lelijke virus.

Baudet werd letterlijk uitgelachen eind januari toen hij kamervragen vroeg, de rest is geschiedenis. Kunnen we lang en breed over lullen maar die discussie is imo over. Brabanders, carnaval en skiën was wel de dooddoener hier, en het lakse besluit om de grenzen niet te sluiten.

Geen festival vond plaats, geen Sneek week en geen Vierdaagse, maar Tilburg had en heeft overal de schijt aan.

Ik gun ze zes asielzoekerscentra. Tilburg is voor mij en vele anderen echt het afvoerputje van Nederland.Hek eromheen en veel plezier!
  zaterdag 26 september 2020 @ 00:45:25 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195261049
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Alle punten blijven staan, er was hier in januari al een enorm topic over Wuhan en Azië en dat lelijke virus.

Baudet werd letterlijk uitgelachen eind januari toen hij kamervragen vroeg, de rest is geschiedenis. Kunnen we lang en breed over lullen maar die discussie is imo over. Brabanders, carnaval en skiën was wel de dooddoener hier, en het lakse besluit om de grenzen niet te sluiten.

Geen festival vond plaats, geen Sneek week en geen Vierdaagse, maar Tilburg had en heeft overal de schijt aan.

Ik gun ze zes asielzoekerscentra. Tilburg is voor mij en vele anderen echt het afvoerputje van Nederland.Hek eromheen en veel plezier!
Haal je serieus Baudet aan? Die vlak daarna 180 graden gedraaid is en inmiddels onderhand erelid van "viruswaarheid" is? Wow...

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 26-09-2020 01:02:23 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195261055
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:54 schreef Hexagon het volgende:
Die Weterings kan beter nokken
Nee, de gehele gemeenteraad maar dan moet de rest van Nederland wel stemmen voor een nieuw bestuur voor die idioten.

Hier in Zeeland zijn de Duitsers en Belgen eindelijk opgerot. Eindelijk, na zoveel maanden.
Krijgen we dit gezeik weer, ben een geboren Brabander maar nee geen carnaval en geen kermissen meer...

Te moeilijk blijkbaar, bord voor de kop.
pi_195261065
Hebben mensen serieus een probleem met hun eigen bubble?
pi_195261078
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Haal je serieus Baudet aan? Die vlak daarna 180 graden gedraaud is en inmiddels onderhandcerelud van "viruswaarheid" is? Wow...
Ja wow, kwam een kutvirus aan, iedereen lachen.

Krijgen we shitregels, wow!!!

Kan me voorstellen dat hij dan het andere uiterste doet, misschien werkt dat...

Maar nee, het had regionaal moeten gebeuren en wederom reageren ze nu weer te laat. Bereid je maar voor op een eenzame kerst.

Mensen zijn gewoon te dom, serieus te dom
  zaterdag 26 september 2020 @ 01:04:13 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195261164
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja wow, kwam een kutvirus aan, iedereen lachen.

Krijgen we shitregels, wow!!!

Kan me voorstellen dat hij dan het andere uiterste doet, misschien werkt dat...

Maar nee, het had regionaal moeten gebeuren en wederom reageren ze nu weer te laat. Bereid je maar voor op een eenzame kerst.

Mensen zijn gewoon te dom, serieus te dom
Ja nou, Baudet had het echt beter gedaan ja.. :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195261189
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja nou, Baudet had het echt beter gedaan ja.. :')
Ze hadden zijn vraag toen serieus moeten nemen, of die vraag nu van de sp, de d’66 of van de pvv kwam, 28 januari maakte Nederland de crusiale fout.
pi_195261207
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Haal je serieus Baudet aan? Die vlak daarna 180 graden gedraaid is en inmiddels onderhand erelid van "viruswaarheid" is? Wow...
Niks mis mee overigens, dom geneuzel die overdreven angst. Nogal Wiedes dat het aantal besmettingen stijgt als mensen binnen gaan zitten maar aerosols zijn natuurlijk maar beperkt verantwoordelijk voor de besmettingen..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195261223
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja nou, Baudet had het echt beter gedaan ja.. :')
Uiteraard, afremmen dat virus is ook precies wat er later is gedaan alhier. Toen de naïviteit van het effect van onze grenzen op het corona virus ging blijken op de IC
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 26 september 2020 @ 01:12:21 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195261226
Ongelofelijk :|W
En jullie noemen anderen dom? :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195261247
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ongelofelijk :|W
En jullie noemen anderen dom? :N
Ik vind die overdreven impliciete negatieve aannames dom ja. Maar ga anders in op de tekst?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 26 september 2020 @ 07:49:54 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195262198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, de gehele gemeenteraad maar dan moet de rest van Nederland wel stemmen voor een nieuw bestuur voor die idioten.
Gemeenteraden stemmen niet over vergunningen. Dus die hebben hier niet direct mee te maken.
pi_195262841
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 07:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gemeenteraden stemmen niet over vergunningen. Dus die hebben hier niet direct mee te maken.
Ze hadden kunnen ingrijpen
pi_195262877
Orangisten laten zich niet door een stel barbaarse republikeinen tegenhouden.
  zaterdag 26 september 2020 @ 09:41:15 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195263052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 09:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ze hadden kunnen ingrijpen
De gemeenteraad is er om de kaders van beleid vast te stellen en niet om acties van iedere ambtenaar vooraf te toetsen. De verantwoordelijkheid ligt hier dus bij de burgemeester en wethouder evenementen. De raad bepaalt achteraf of ze hun werk goed doen.
pi_195264317
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 09:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De gemeenteraad is er om de kaders van beleid vast te stellen en niet om acties van iedere ambtenaar vooraf te toetsen. De verantwoordelijkheid ligt hier dus bij de burgemeester en wethouder evenementen. De raad bepaalt achteraf of ze hun werk goed doen.
Je vergeet de wethouder van handhaving.

De gemeenteraad had wel kunnen ingrijpen zeker omdat de Coronamaatregelen veelvuldig besproken zijn. Die vergunning had nooit mogen worden afgegeven.
pi_195264984
Ach vanaf maandag spelen ze weer zonder publiek want die voetbaltokkies kunnen zich toch niet gedragen. Hopelijk meteen voor een jaar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 26 september 2020 @ 12:03:12 #109
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_195265110
Koning Willem II, naar wie de voetbalclub is vernoemd, was biseksueel. Later is er nog een cabaretier geweest, wiens artiestennaam naar hem verwees. Wim de bi.
Non possumus non loqui
  zaterdag 26 september 2020 @ 12:13:44 #110
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195265284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:16 schreef maan_man het volgende:

[..]

Los van het gedrag van deze lui vind ik dit zo'n vaak gehoorde flutopmerking die nergens op slaat. Of gaan wij deze opvatting doortrekking voor alle vormen van zorg? Geen compliceerde knieoperatie als je gaat skiën, geen operatie aan je hand als je door vuurwerk een of meerdere vingers verliest, geen hechtingen als je dronken op de fiets stapt.
Je noemt allemaal zaken die, itt corona, geen gevaar voor de gezondheid van anderen geven.
pi_195406847
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:25 schreef Red_85 het volgende:
Wat een overdrijven weer. Tokkies dit tokkies dat.
Het is buiten en je ziet idd een afstand tussen de mensen in de groep. Of moet alle fun verboden worden?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat een takke herrie.

Maar ik zie nog steeds dat ze buiten staan, plus ruimte tussen de mensen. Je ziet gewoon de grond.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 13:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja. Na een half jaar een keer.

Komingsdag, de eerste stranddag, demonstraties, voetbalwedstrijden. Allemaal niks van terug te zien in de cijfers
twitter
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:01:18 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195407024
twitter
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:48 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]


[..]


[..]

[ twitter ]
Sterk staaltje onzin
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:43:33 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195409688
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 15:48 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ twitter ]
Kut supporters :r :r :r :r :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195409820
https://www.omroepbrabant(...)etes-onbegonnen-werk

Heeft vanmiddag gewoon weer een bruiloft :N
  maandag 5 oktober 2020 @ 14:11:30 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_195444079
quote:
Twee supporters van voetbalfeest Willem II besmet met corona: ‘Geen link met stijging besmettingen in Tilburg’

TILBURG - Twee mensen die de laatste anderhalve week in Tilburg positief zijn getest op corona, zijn op 24 september op het Willem II-feest op het Olympiaplein geweest. Dat meldt de GGD Hart voor Brabant aan het Brabants Dagblad. De grote stijging van het aantal positieve gevallen is volgens de GGD niet aan het feest toe te schrijven.
https://www.bd.nl/tilburg(...)in-tilburg~afcfcb45/

Wederom bewijs dat dat bejaardengriepje in de buitenlucht niks doet *O* vaker doen dus :)

@Lenny_Leonard @Bluedisplay
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')