abonnement Unibet Coolblue
pi_195237125
Hoe maak je de iPhone opslag bij 'andere' leeg? Bij mij bedraagt dit 11GB.
Cindy De Vuyst
pi_195237322
Verwijder de cache van zoveel mogelijk apps. Hiero was 80% geleegd toen ik alle cache verwijdert had.

Ga naar je apps en kijk welke het meeste opslag gebruiken of download zo'n cleaner appje
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 24 september 2020 @ 19:20:42 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_195238609
Hoe leeg je de cache?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_195240026
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
Verwijder de cache van zoveel mogelijk apps. Hiero was 80% geleegd toen ik alle cache verwijdert had.

Ga naar je apps en kijk welke het meeste opslag gebruiken of download zo'n cleaner appje
Werkelijk alles gedaan maar dan nog bleef er 10,5GB zitten.
Heb een volledige herstel naar fabrieksinstellingen gedaan maar blijf met die 10,5GB zitten :(

Lijkt alsof het gewoon niet weg kan.
Cindy De Vuyst
pi_195244586
;) ‘Andere’ opslag opruimen

quote:
Meestal neemt ‘Andere’ opslag enkele tientallen tot honderden MB’s in beslag. Als dit groeit en zelfs meerdere gigabytes in beslag neemt is het tijd om in actie te komen. Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

‘Andere’ opslag in iOS (Overige bestanden)
Misschien komen de gekleurde balkjes op de afbeeldingen in dit artikel je bekend voor. Dat kan kloppen, want in iTunes kon je op de desktop al heel lang bekijken hoe je iDevice was gevuld met muziek, apps en dergelijke. Dat kan nog steeds, maar sinds iOS 11 bekijk je het direct op je toestel.

Zo bekijk je wat er op de iPhone of iPad staat:

Ga naar de Instellingen-app op je iPhone of iPad.

Ga naar Algemeen > iPhone opslag.

Je ziet nu een gekleurde balk, waarmee je kunt zien hoe het toestel gevuld is. Het kan even duren voordat de balk gevuld is.


quote:
De categorie ‘Andere’ is te herkennen aan de grijze kleur. Is er bij jou geen categorie ‘Andere’ of ‘Overig’ aanwezig? Dan is er niets aan de hand. Je hebt dan een relatief schone iOS-installatie, al komt het bij sommige mensen voor dat ze ondanks intensief gebruik van hun toestel toch geen ‘Andere’ opslag hebben. Hoe dit mogelijk is, is soms moeilijk te verklaren.

Wat zit er in ‘Andere’ opslag?
In de categorie ‘Overig’ of ‘Anders’ valt alles wat niet als apps, foto’s, berichten en dergelijke wordt herkend. Instellingen, cache en allerlei andere bestanden vallen binnen deze categorie.

Ook bij andere Apple-apparaten komt de categorie ‘Andere’ voor, zoals bij een Apple TV. Heb je een iPod ingesteld voor gebruik als harde schijf, dan zullen de bestanden die je in dit gedeelte van het geheugen opslaat ook in de categorie ‘Overig’ verschijnen. Bij een iPod verschijnen ook de geïnstalleerde spelletjes in deze categorie.


;) Hier verder

8-) en 1 die hier niet bij staat: whatsapp heeft een archiefje van ALLE ontvangen plaatjes en video's, die is meestal de boosdoener. je komt 'm ergens diep in de mappen van whatsapp tegen. ik heb zelf geen ios op de iphone dus ik kan het niet even snel zien.
◢◤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')