abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:01:31 #276
403520 Sway-
La vie est belle
pi_195322081
Welkom Philomijn en Takkie! *O*
pi_195322207
Welkom en gefeliciteerd philomijn en takkie O+
Fijn dat het weer beter gaat littleteacup!

Heb volgende week afspraak met fysiotherapeut, dus hoop dat ik wat goede oefeningen mee krijg en zsm ‘pijnloos’ ben want dit schiet niet op :'(
Gisteren vk controle gehad en alles groeit goed O+ Wat wel grappig is is dat de placenta voor ligt, en we dus 2 hartslagen hoorden. Was een goede beat :')
pi_195322620
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:31 schreef Philomijn het volgende:
Als je alleen naar de supermarkt gaat omdat de augurken op zijn en je die per se in je salade wil, ben je echt zwanger toch? :')

Nog een meld... ik postte mee in 2017/2018 (en daarvoor Rammelaars/Tweedestreepje) en beviel in mei 2018 van ‘Flip’. Pittig eerste jaar gehad en toen niet meer meegepost (ik typte eerst meegepist :’)) Nu 14 weken zwanger van baby nr 2 en laatst dit scherm maar weer eens open geklapt. En wat leuk om sommige namen hier te zien O+ Uitgerekende datum 30-3-2021.

Duman, volgens mij waren wij samen zwanger en beviel jij voor mij? En Aure ennn ik zag nog een naam die ik herkende. Oh ja, Tink! Volgens mij beviel jij net na mij en hebben wij nog samen in Wachten op gepost?

En SQ zwanger van nr 3 O+ en MaJo zwanger O+

En LTC een nierbekkenontsteking, want ontzettend naar en kut dat je ih zkh ligt! Ik heb het ook 1x gehad en ik dacht dat ik mijn kist kon bestellen zo belabberd voelde ik me.

Ik hoop dat ik het zwangerposten weer kan oppakken. :)
Gefeliciteerd! Jip is van begin juni 2018 dus we gaan behoorlijk gelijk op :D
  dinsdag 29 september 2020 @ 11:52:17 #279
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195322810
Welkom Philomijn en Takkie! *O* *O*

Ik word echt doodziek van dat bloeden. Ik ben zwanger, ik wil gewoon 9 maanden niet aan maandverband denken, maar dat is me niet gegund. Het lijkt verdorie wel alsof ik gewoon continu ongesteld ben.
Vanmorgen werd ik letterlijk wakker van het bloeden. Het is nog altijd zonder krampen dus Pukkie zal 'm wel gewoon vrolijk chillen, maar mamaMaria is er even goed klaar mee ;(
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195323053
Ik bloed -O- . Dus ik kruip even onder een steen tot de echo.
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:07:17 #281
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_195323117
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ik bloed -O- . Dus ik kruip even onder een steen tot de echo.
Haat aan de eerste weken :*
Opsteker; ik bloed al zo ongeveer 6 weken en mijn uk was elke keer alive and kicking. Ik hoop dus dat dat voor jou net zo geldt :*
L'Enfer, c'est les autres.
pi_195323843
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ik bloed -O- . Dus ik kruip even onder een steen tot de echo.
Ah Shit! Ik hoop voor je dat het vals alarm is en daar binnen alles nog goed en wel is.
pi_195324953
Waar heb je last van Framblij? Bekkenpijn?

Aure, wat leuk!! Dan gaan we idd mooi gelijk op :D grappig!! Ik zie om me heen vaak een leeftijdsverschil van 2 jaar, maar toen Flip 1 was, had ik net het gevoel dat ik mijn leven terug had en moest ik echt nog even niet aan een zwangerschap of baby denken.

LTC naar huis, wat fijn!! *O*

Douche-eendje, hoe ver ben je? Ik had met 9 weken bloedverlies, en als het niet lang aanhoudt en je ook geen krampen hebt, zei de vk dat je je niet per se heel veel zorgen hoeft te maken en dat het vaak een geknapt adertje is door bijv hoesten, niezen of seks. Hopelijk loopt het met een sisser af :*

Wow Maria wat naar zeg van dat bloedverlies. Lijkt me toch elke keer weer schrikken.
Dit, dat, alles.
pi_195325280
D-e en Maria :* Heel vervelend lijkt mij dat zeg. Hopelijk is het niks d-e.

Philo, hier zie ik ook veel 2 jaar verschil. Maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat Jip iets ouder en 'zelfstandiger' is. Dat hij zelf de trappen goed op en af kan bijvoorbeeld (maar wij wonen dan ook in een appartement op de 4e verdieping). Niet dat ie altijd zelf de trap op/af gaat hoor, ik moet hem nog steeds soms tillen, maar het scheelt wel iets.

Baby en ik hebben weer een sticker gekregen van de gyn. Volgende maand weer op controle.
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:24:17 #285
149959 SQ
snelle trees
pi_195325550
Eendje :* hopelijk is het niets!
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 14:33:47 #286
269689 crew  Viv
  dinsdag 29 september 2020 @ 14:37:25 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_195325766
Lol, ik zit in de wachtkamer bij de verloskundige. Al maanden en maanden staat in elke mail dat kinderen niet welkom zijn. En er komt dus een gezin binnen met kinderen. Nu moet vader buiten zitten met de kinderen :')

En meteen daarna komt een andere vrouw om een afspraak te maken bij de assistente, loopt OM het spatscherm heen om er gezellig naast te gaan staan.

So much annoyings :')

En de vrouw van gezin 1 heeft al vier keer uitgebreid dr neus zitten snuiten naast me. ;(
disclaimer
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 14:54:09 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195326056
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Omg wat een droppie!! O+

LTC wat ontzettend vervelend allemaal, ik leef met je mee!

SQ nare situatie met je oma zeg.. afscheid nemen blijft gewoon heel moeilijk hoe je het nu wendt of keert. Maar blijkbaar is ze er toch nog niet helemaal klaar voor.

MaJo dat is goed nieuws!! Wat fijn dat het uiteindelijk toch mee blijkt te vallen.

Ik werd vannacht rond 2:30u wakker met vrij heftige weeën die om de 10-12 minuten kwamen en ongeveer 1 tot 1,5 minuut duurde, dus ik hoopte dat er iets zou gaan gebeuren. Ondertussen zijn ze helaas enorm afgezwakt.. wel om de 5 minuten ongeveer maar duren maar 30-45 seconden en stuk minder pijnlijk. Hoop niet dat dit zo super lang doorgaat, laat het echte werk maar gewoon komen :') .
Dat klinkt als behoorlijk serieus voorwerkt! Hopelijk is Yara er snel klaar voor om naar buiten te komen *O*

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:02 schreef 1inamelon het volgende:
Oeh spannend @:Smart_ass! Zet em op!

@:Miezziej wat een tevreden snoetje!

@:LittleTeaCup wat waardeloos :{ heel veel beterschap.

Hier precies aan het begin van mijn verlof (nouja officieel begint het zaterdag maar ik hoef alleen woensdag nog even m’n laptop in te leveren op kantoor) enorme waterschade in ons souterrain (waar we een slaapkamer en een badkamer hebben) omdat de verwarming kapot is. Het water spuit eruit :'( De huismeester kan de hoofdkraan niet dichtdraaien en de verwarmingsman is niet bereikbaar. Dat is echt fantastisch.
Jeetje dat is vervelend :o Is het inmiddels opgelost?

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 06:19 schreef Takkie88 het volgende:
Een nog voorzichtige meld hier :) Gisteren een knalpositieve test en de eerste ‘kwaal’ is binnen, dus ik ben echt zwanger *O*

Na zelf berekenen ergens begin juni uitgerekend. Leuk dat er zoveel in de lijst staan die in 2017-2018 ook meeschreven!
En een hoop hoogzwangere nu hier, spannend!
Welkom hier! O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:31 schreef Philomijn het volgende:
Als je alleen naar de supermarkt gaat omdat de augurken op zijn en je die per se in je salade wil, ben je echt zwanger toch? :')

Nog een meld... ik postte mee in 2017/2018 (en daarvoor Rammelaars/Tweedestreepje) en beviel in mei 2018 van ‘Flip’. Pittig eerste jaar gehad en toen niet meer meegepost (ik typte eerst meegepist :’)) Nu 14 weken zwanger van baby nr 2 en laatst dit scherm maar weer eens open geklapt. En wat leuk om sommige namen hier te zien O+ Uitgerekende datum 30-3-2021.

Duman, volgens mij waren wij samen zwanger en beviel jij voor mij? En Aure ennn ik zag nog een naam die ik herkende. Oh ja, Tink! Volgens mij beviel jij net na mij en hebben wij nog samen in Wachten op gepost?

En SQ zwanger van nr 3 O+ en MaJo zwanger O+

En LTC een nierbekkenontsteking, want ontzettend naar en kut dat je ih zkh ligt! Ik heb het ook 1x gehad en ik dacht dat ik mijn kist kon bestellen zo belabberd voelde ik me.

Ik hoop dat ik het zwangerposten weer kan oppakken. :)
Ha wat leuk, gefeliciteerd! O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:41 schreef Wolken het volgende:
Welkom nieuwelingen!

Al moet ik jullie wel waarschuwen; ook mijn baby is sinds een paar dagen in stuit gedraaid, iets wat hier de laatste tijd wel vaak voor is gekomen ;) . Ik merkte al dat de bewegingen anders voelden en de schattige billetjes waar ik bemoedigende klopjes op aan het geven was bleek bij de echo toch echt zijn hoofd te zijn. Verder loopt hij bijna 2 weken voor op de groei maar hij heeft nog genoeg ruimte om weer terug te draaien. We zien het over 4 weken wel weer.
We hebben inderdaad een hoop dwarse baby's hier _O- Die van mij ligt al 3 maanden in dezelfde positie, volgens mij is dat best uniek! Van mij mag hij best een keer van zij draaien want mijn rib is inmiddels zo beurs dat ik twijfel of deze niet gekneusd is :X

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:18 schreef LittleTeaCup het volgende:
Yaaaay ik ben koortsvrij en mag morgen naar huis!
Dat is goed nieuws! Fijn dat je thuis nog een beetje mag aanrommelen voordat je weer terug moet voor de keizersnede. Is de datum al bekend?

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 11:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Welkom Philomijn en Takkie! *O* *O*

Ik word echt doodziek van dat bloeden. Ik ben zwanger, ik wil gewoon 9 maanden niet aan maandverband denken, maar dat is me niet gegund. Het lijkt verdorie wel alsof ik gewoon continu ongesteld ben.
Vanmorgen werd ik letterlijk wakker van het bloeden. Het is nog altijd zonder krampen dus Pukkie zal 'm wel gewoon vrolijk chillen, maar mamaMaria is er even goed klaar mee ;(
Ik kan me voorstellen dat je daar echt moe van wordt :* Ik vind het sowieso knap hoe je hierin kunt berusten, ik zou denk ik steeds langs willen voor een echo :@

quote:
17s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:03 schreef douche-eendje het volgende:
Ik bloed -O- . Dus ik kruip even onder een steen tot de echo.
Ach d-e, hopelijk valt het mee :* Ik heb ervaring met bloedverlies in negatieve en positieve zin dus ik duim gewoon voor je door! Wanneer is de eerste echo? Je zou het misschien kunnen vervroegen, mits je dat zelf ook wil.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:37 schreef SQ het volgende:
Lol, ik zit in de wachtkamer bij de verloskundige. Al maanden en maanden staat in elke mail dat kinderen niet welkom zijn. En er komt dus een gezin binnen met kinderen. Nu moet vader buiten zitten met de kinderen :')

En meteen daarna komt een andere vrouw om een afspraak te maken bij de assistente, loopt OM het spatscherm heen om er gezellig naast te gaan staan.

So much annoyings :')

En de vrouw van gezin 1 heeft al vier keer uitgebreid dr neus zitten snuiten naast me. ;(
Sommige mensen :X

Laatst ook zoiets: een vrouw kwam met 2 kinderen en sprak geen woord over de grens. Ze meldde zich bij de balie in het Frans waarbij de baliemedewerkster nogal chagrijnig reageerde met "ja sorry maar ik spreek geen Frans". Nu kan ik net 3 woorden dus heb haar uiteindelijk geholpen. Maar vond het ook nogal vreemd dat je naar een afspraak gaat zonder begeleider als je geen woord Nederlands/Engels spreekt :?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 29 september 2020 @ 15:31:51 #289
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_195326587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 14:54 schreef MaJo het volgende:

Jeetje dat is vervelend :o Is het inmiddels opgelost?

Nee :'( de hoofdkraan is wel dicht en de verwarming volledig uitgeschakeld. Gelukkig is het nog geen winter. Verder ben ik gister door m’n rug gegaan en moest ik dreumes eerder ophalen vandaag omdat hij hoestte. Morgen mag hij ook niet naar het kdv dus het afscheidsfeestje op mijn werk gaat niet door :'( Gelukkig is het meisje in mijn buik erg druk en gezellig.

Oh d-e ik hoop dat het meevalt! Wanneer heb je je echo?

Philomijn en Takkie welkom!
pi_195326846
Gefeliciteerd Takkie & Philomijn !

Wat tof om zoveel namen te zien die ook zwanger waren tijdens onze eerste! Gaat dan allemaal best gelijk op :9
pi_195326975
Keizersnede datum is inderdaad bekend, nog iets meer dan een weekje, dan ben ik aan de beurt! Aftellennnn! Kan niet wachten! Maar ben ook heeeel blij dat ik morgen naar huis mag en dan nog even een weekje heb om te cocoonen met mn vriend samen en de laatste wasjes te draaien en te relaxen.

En dat van die namen herkennen, dat heb ik ook. Ik ben stiekem een oud-user, zit sinds 2003 op fok en was echt veel actief altijd, meetings, meedoen aan verkiezingen en alles. In 2009 mn account aan de wilgen gehangen omdat ik door wat posts op Fok ontslagen werd bij mn baan (nee ik ben niet Kastanova, badumtss) maar wel altijd blijven lurken.
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:11:38 #292
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195327177
Ltc, wat enorm fijn!

En welkom takkie en Philo. Philo, we zijn datumbuddies dit keer. Prul is van eind november 2018, maar deze keer was het in één keer raak (tegen alle verwachtingen in) en dus is het leeftijdsverschil niet de bedachte ongeveer 3 jaar, maar twee jaar en 5 maanden.

De, ik duim voor je! Het hoeft niks te betekenen, maar zo spannend!

SQ: sommige mensen, ik snap er niks van. Al snap ik ook niks van de regels die in elk ziekenhuis anders zijn. Zo mag je hier in de twee ziekenhuizen wel/geen partner mee bij echo's, moet je wel/niet een afspraak maken voor bloedprikken, moet je wel/niet alleen naar de gyn en de apotheek enzovoorts. Ik moet ook elke keer weer checken hoe het zit, één lijn zou een hoop duidelijkheid bieden... Hopelijk mag m'n man bij de guo wel mee, die vind ik best spannend.

En wolken, jouw bericht laat ik effe voorbij gaan. Ik vind gewoon dat de meeste baby's vanzelf goed gaan liggen, ondanks de trolbaby's hier.

Ik heb weekwisseldag, precies 14 vandaag en....insert tromgeroffel....sinds gisteren geen infuus meer. Ik lijk veel heftiger ziek te zijn geweest deze zwangerschap, maar het is ook eerder beter dan bij prul. En tuurlijk spuug ik nog en heb ik de hele dag hoofdpijn en kokhalsneigingen, maar bij prul kotste ik bij deze termijn echt nog elk uur. Mijn man denkt dat dat komt doordat deze een jongetje is. We zullen zien, we horen het hopelijk over 2,5 week.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195327260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:11 schreef Tink89 het volgende:
Ltc, wat enorm fijn!


Ik heb weekwisseldag, precies 14 vandaag en....insert tromgeroffel....sinds gisteren geen infuus meer. Ik lijk veel heftiger ziek te zijn geweest deze zwangerschap, maar het is ook eerder beter dan bij prul. En tuurlijk spuug ik nog en heb ik de hele dag hoofdpijn en kokhalsneigingen, maar bij prul kotste ik bij deze termijn echt nog elk uur. Mijn man denkt dat dat komt doordat deze een jongetje is. We zullen zien, we horen het hopelijk over 2,5 week.
Whoooo, wat goed! Bij mij ging het ook rond week 14/15 beter. Kotsen ben ik ook blijven doen maar idd niet meer elk uur of na elke slok of hap die ik naar binnen werkte. Hoop voor jou ook zoiets. Dan is het met Zofran of Primperan een beetje te doen (ik slik nu elke dag in de ochtend als ik opsta een Zofran en daar ga ik echt heel lekker op, bespreek dat met je gynaecoloog, tip van mij!)
pi_195327319
Dankjewel lieverds. Ik heb 12 oktober de eerste echo, ik zou ook volgende week mogen na overleg met ziekenhuis maar kan zijn dat er dan nog geen hartactiviteit zichtbaar is omdat te vroeg. Dus ik hou het op 12 oktober. Het is nu gewoon afwachten...
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 16:50:04 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195327871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:31 schreef 1inamelon het volgende:

[..]

Nee :'( de hoofdkraan is wel dicht en de verwarming volledig uitgeschakeld. Gelukkig is het nog geen winter. Verder ben ik gister door m’n rug gegaan en moest ik dreumes eerder ophalen vandaag omdat hij hoestte. Morgen mag hij ook niet naar het kdv dus het afscheidsfeestje op mijn werk gaat niet door :'( Gelukkig is het meisje in mijn buik erg druk en gezellig.

Oh d-e ik hoop dat het meevalt! Wanneer heb je je echo?

Philomijn en Takkie welkom!
Dat is wel pech op pech zeg! Ik vind dat je nog behoorlijk positief blijft, je mag best even flink balen :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:58 schreef LittleTeaCup het volgende:
Keizersnede datum is inderdaad bekend, nog iets meer dan een weekje, dan ben ik aan de beurt! Aftellennnn! Kan niet wachten! Maar ben ook heeeel blij dat ik morgen naar huis mag en dan nog even een weekje heb om te cocoonen met mn vriend samen en de laatste wasjes te draaien en te relaxen.

En dat van die namen herkennen, dat heb ik ook. Ik ben stiekem een oud-user, zit sinds 2003 op fok en was echt veel actief altijd, meetings, meedoen aan verkiezingen en alles. In 2009 mn account aan de wilgen gehangen omdat ik door wat posts op Fok ontslagen werd bij mn baan (nee ik ben niet Kastanova, badumtss) maar wel altijd blijven lurken.
Fijn dat je die tijd nog even krijgt, zo’n hele tijd in het ziekenhuis is ook niks! Hoe voel je je nu? Zelf was ik 2 weken flink beroerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:11 schreef Tink89 het volgende:
Ltc, wat enorm fijn!

En welkom takkie en Philo. Philo, we zijn datumbuddies dit keer. Prul is van eind november 2018, maar deze keer was het in één keer raak (tegen alle verwachtingen in) en dus is het leeftijdsverschil niet de bedachte ongeveer 3 jaar, maar twee jaar en 5 maanden.

De, ik duim voor je! Het hoeft niks te betekenen, maar zo spannend!

SQ: sommige mensen, ik snap er niks van. Al snap ik ook niks van de regels die in elk ziekenhuis anders zijn. Zo mag je hier in de twee ziekenhuizen wel/geen partner mee bij echo's, moet je wel/niet een afspraak maken voor bloedprikken, moet je wel/niet alleen naar de gyn en de apotheek enzovoorts. Ik moet ook elke keer weer checken hoe het zit, één lijn zou een hoop duidelijkheid bieden... Hopelijk mag m'n man bij de guo wel mee, die vind ik best spannend.

En wolken, jouw bericht laat ik effe voorbij gaan. Ik vind gewoon dat de meeste baby's vanzelf goed gaan liggen, ondanks de trolbaby's hier.

Ik heb weekwisseldag, precies 14 vandaag en....insert tromgeroffel....sinds gisteren geen infuus meer. Ik lijk veel heftiger ziek te zijn geweest deze zwangerschap, maar het is ook eerder beter dan bij prul. En tuurlijk spuug ik nog en heb ik de hele dag hoofdpijn en kokhalsneigingen, maar bij prul kotste ik bij deze termijn echt nog elk uur. Mijn man denkt dat dat komt doordat deze een jongetje is. We zullen zien, we horen het hopelijk over 2,5 week.
Mijne ligt ook al 3 maanden in dezelfde houding, verwacht ook niet dat hij nog gaat trollen :+

Wat fijn dat je van het infuus af bent! Misschien was je flinker ziek maar houdt het nu eerder op, ik ga voor je duimen! En 14 weken, dat gaat de goede kant op O+

Ik ben vandaag 36 weken :o ik stond laatst helemaal verwonderd voor de spiegel naar mijn buik te kijken. Ik ben al vaker zwanger geweest maar dat ik ooit zo ver zou komen, ik blijf het bizar vinden!

Ik zit een beetje met een dilemma: vanavond komt mijn pufclubje weer bij elkaar maar ik weet niet of het zo verstandig is om te gaan. We zitten met z’n tienen in een vrij kleine ruimte, wel 1,5 meter van elkaar maar je loopt toch ook wel langs elkaar heen. Meerdere meiden hebben al een mail gestuurd of het wel slim is om door te gaan en of het niet beter online kan, maar zij hebben nog geen antwoord. Wat is nu wijsheid?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195328520
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:50 schreef MaJo het volgende:

Wat fijn dat je van het infuus af bent! Misschien was je flinker ziek maar houdt het nu eerder op, ik ga voor je duimen! En 14 weken, dat gaat de goede kant op O+

Ik ben vandaag 36 weken :o ik stond laatst helemaal verwonderd voor de spiegel naar mijn buik te kijken. Ik ben al vaker zwanger geweest maar dat ik ooit zo ver zou komen, ik blijf het bizar vinden!

Ik zit een beetje met een dilemma: vanavond komt mijn pufclubje weer bij elkaar maar ik weet niet of het zo verstandig is om te gaan. We zitten met z’n tienen in een vrij kleine ruimte, wel 1,5 meter van elkaar maar je loopt toch ook wel langs elkaar heen. Meerdere meiden hebben al een mail gestuurd of het wel slim is om door te gaan en of het niet beter online kan, maar zij hebben nog geen antwoord. Wat is nu wijsheid?
Ik weet niet of het ubehaupt mag? Nou vind ik de regels niet heel erg duidelijk maar we hebben de high tea met onze werknemers aankomende vrijdag ook af moeten zeggen want we zouden met z'n 5en zijn en je mag max 4.

Bedankt voor het aanbod Seven! Ik hou het voor nu even in mijn achterhoofd. Misschien draait hij nog maar ik weet toch dat het voor 90% een ks gaat worden dus dan maakt het niet zo heel erg uit hoe hij ligt, alleen heb je dan nog het verhoogde risico op heupdysplasie.

Sterkte DE met wachten! Je kan nu idd nog niks anders doen dan afwachten :{ .

Mijn schoonmoeder ( mega risicopatient met hartklachten ) was gisteren de hele avond sjagerijig omdat een langverwachte verjaardag komend weekend niet door gaat. ; dan kunnen we toch buiten gaan zitten?;

Duman, ik had het ook gezien dat er al redelijk wat vrouwen bevallen waren. Dieptepunt blijft wel die tweeling met 25 weken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_195328695
Gewoon lekker niet gaan hoor, de nieuwe aanscherpingen zijn er niet voor niks!

En ik voel me oké. Die antibiotica is een wondermiddel. Zo goed als pijnvrij. Verbaast me ook, want ik heb 3x eerder nierbekkenontsteking gehad en toen lag ik echt inderdaad een lange tijd op standje veenlijk.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 18:27:12 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195329603
Net een mailtje ontvangen dat het doorgaat maar je het ook via Zoom kunt volgen. Dat komt me wel goed uit dus dat ga ik doen :Y
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195329969
Ik las net toevallig wat de maatregelen in Rotterdam zijn mbt bevallen in het ziekenhuis/ bezoek erna en schrok er best wel van.

Als je nu bevalt mag je 1 bezoeker per dag ontvangen en er mag maar 1 broertje/ zusje mee per dag. Stel dat je al 3 kinderen hebt en je bevalt van de 4e nu, zou dat dus betekenen dat er een broertje/ zusje is die de baby pas op dag 3 kan zien. Is eigenlijk wel sneu.
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:53:42 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_195330020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:50 schreef CaVaBien het volgende:
Ik las net toevallig wat de maatregelen in Rotterdam zijn mbt bevallen in het ziekenhuis/ bezoek erna en schrok er best wel van.

Als je nu bevalt mag je 1 bezoeker per dag ontvangen en er mag maar 1 broertje/ zusje mee per dag. Stel dat je al 3 kinderen hebt en je bevalt van de 4e nu, zou dat dus betekenen dat er een broertje/ zusje is die de baby pas op dag 3 kan zien. Is eigenlijk wel sneu.
Dat is ook alleen maar in het uitzonderlijke geval als je langdurig in het ziekenhuis ligt. Het overgrote deel van de mensen is binnen een halve dag weer thuis ;)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')