abonnement Unibet Coolblue
pi_195229934
Hallo allemaal,

Ik wil liever niet opgelicht worden. Zeker niet door Chinese meuk. Daarom wil ik dan ook die teringreclames van vidaXL die zich als een olievlek over het internet verspreiden blokkeren. Ik heb er werkelijk waar 1 keer iets besteld en het lijkt alsof ik vanaf dat moment direct besmet ben geraakt met een terminaal digitale oogaandoening die overal VIDAXL!!!! VIDAXL!!!! laat zien.

Is er een mogelijkheid om van 1 specifieke aanbieder, vidaXL, alle reclames overal te blokkeren? Dus niet alleen in safari, maar ook op de ebay of marktplaats app bijvoorbeeld?

Werkelijk waar, ik zou er ¤100,- voor over hebben als ik dat bedrijf voor de rest van mijn leven uit mijn digitale gezichtsveld zou kunnen laten verdwijnen. Hetzelfde geldt voor vidaXL haar mongoloïde afgezanten als PimXL en dergelijke.

Wie heeft de gouden tip voor mij?

Dank

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2020 10:25:26 ]
pi_195230020
Hier een topic over maken met naam van de advertenties, gaan je Google ads niet ten goede doen denk ik.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195230028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:13 schreef Mikeytt het volgende:
Hier een topic over maken met naam van de advertenties, gaan je Google ads niet ten goede doen denk ik.
Lol goed punt :')
pi_195230210
uBlock Origin installeren, alle filters uit zetten en zelf een filter aanzetten voor de desbetreffende aanbieder.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_195230310
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:26 schreef dimmak het volgende:
uBlock Origin installeren, alle filters uit zetten en zelf een filter aanzetten voor de desbetreffende aanbieder.
Sorry ik was vergeten te vermelden dat ik iPhone heb. Heb je ook een equivalent voor iPhone?
pi_195232226
^O^ * Chrome op je iphone zetten, en met AdBlockPlus filter voor "dinges "
◢◤
  donderdag 24 september 2020 @ 14:09:42 #7
492776 Uizichtloos
We leven in een maatschappij
pi_195233342
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:46 schreef Oversight het volgende:
^O^ * Chrome op je iphone zetten, en met AdBlockPlus filter voor "dinges "
Volgens mij zit er ook in de iOS versie van Chrome geen ondersteuning voor extensies, net als op Android. Firefox biedt dit wel op Android, iOS geen idee.
pi_195233615
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 14:09 schreef Uizichtloos het volgende:

[..]

Volgens mij zit er ook in de iOS versie van Chrome geen ondersteuning voor extensies, net als op Android. Firefox biedt dit wel op Android, iOS geen idee.
:@ Oh crap dat kan, ik draai er kali op in plaats van Ios, en daar lukt het binnen chromium wel.
◢◤
pi_195236020
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:06 schreef feitcepsrep het volgende:

alle reclames overal te blokkeren?

Werkelijk waar, ik zou er ¤100,- voor over hebben
https://pi-hole.net/ draaien op een Raspberry Pi in je eigen netwerk thuis.

Wil je het overal, kijk dan eens naar https://adguard.com/en/adguard-dns/overview.html
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_195239823
Bij android heb je een reclame id, als je die reset krijg je weer random reclames, heeft ios da nie?
pi_195240081
Al een keer al je cookies verwijderd zodat ze je niet meer tracken?
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')