abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 september 2020 @ 09:49:59 #26
492776 Uizichtloos
We leven in een maatschappij
pi_195299560
Nou, ik ben vanochtend bij de huisarts geweest. Wat een verademing. Heel goed gesprek gehad, hij heeft zelfs een halfuur voor me uitgetrokken.

Doorverwijzing naar een psycholoog gekregen. Advies is om een beroepskeuzetest te doen, omdat ik duidelijk niet op m'n plek zit bij m'n huidige werkgever. Aansluiten bij een vereniging om m'n sociale contacten uit te breiden. Gewoon eens iemand bellen ipv appen. Keertje samen koken bijvoorbeeld, dat soort dingen.

Had ik ook zelf kunnen bedenken, maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Ben wel iets positiever nu, er is een last van m'n schouders gevallen. Nu nog aan de slag.
pi_195300843
Goed bezig man! :)

Ik herken me veel in je verhaal. Je zit eigenlijk vastgeroest. Het is daarom zo belangrijk dat je blijft bewegen (letterlijk en figuurlijk). Dat je hulp hebt gezocht is de eerste stap om wat los te komen. Heel goed! Blijf in beweging, ook door letterlijk te bewegen in de zin van sport. Hardlopen helpt mij bijvoorbeeld echt om m'n hoofd fris te houden.

Dingen gaan doen die je echt leuk vind, kan een giga verschil maken hoe je je leven ervaart. Logisch ook. En dat resulteert in meer tevredenheid en daarmee rust en zelfvertrouwen: het gevoel dat je op het juiste pad zit. Maar daar zit nu de paradox, met je huidige mindset/gevoel, ervaar je dingen minder snel als leuk en eerder als vermoeiend en zwaar en kan het zelfs averechts werken. Heel goed en belangrijk dat je hulp hebt gezocht! Dan kan je daaraan werken.

Elk stapje zal je verder brengen, soms moet je een aantal stappen terug om weer vooruit te kunnen. Just keep it in motion!

[ Bericht 10% gewijzigd door Stefanovich op 28-09-2020 11:22:19 ]
  maandag 28 september 2020 @ 17:05:14 #28
492776 Uizichtloos
We leven in een maatschappij
pi_195308510
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:15 schreef Stefanovich het volgende: