abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 september 2020 @ 12:35:09 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195232081
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Niet perse, maar Wilders en Baudet hebben vaak veel opmerkingen op over het coronabeleid.
Jammer dat het altijd onzinopmerkingen zijn.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195234085
Nee, maar het is wel een kwestie van opletten.

Ik heb ze vaak horen zeggen dat kinderen een beperkte rol spelen in de verspreiding, nooit dat ze niet ziek kunnen worden. Als iemand daaruit opmaakt dat kinderen niet ziek worden heeft hij de nuance van het gezegde gemist.

Daarnaast als ze hadden gezegd dat de scholen open kunnen en dat de kinderen wel ziek kunnen worden, maar dat ze het minder snel verspreiden klinkt nog verwarrender.

Het feit is wel dat gezien de afgelopen maanden er relatief weinig brandhaarden op scholen zijn ontstaan, zeker in verhouding tot de grootte van de groep. Er zijn ongeveer 7500 scholen in Nederland en ik gok dat er 10 uitbraken in het nieuws zijn geweest.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 24 september 2020 @ 15:16:14 #53
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_195234283
Her en der zal wel wat gelogen en verzwegen worden, dat hoort er nu eenmaal bij als je regeert en je stabiliteit, vertrouwen in de mogendheden van de overheden en continuïteit waarborgen. Maar het meeste zal wel kloppen.
The more debt, the better
pi_195235263
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:28 schreef quirina het volgende:
Iets verzwijgen is niet liegen.
Waarom zoi je iets willen verzwijgen. Als een situatie nieuw is kun je beter zoveel mogelijk delen.
pi_195235300
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Verspilling van tijd en zuurstof.
De rest zijn ook al tientallen jaren alleen maar verspilling van tijd en zuurstof. Op kosten van andermans gwduld, leed en geld.
pi_195244170
quote:
• Diezelfde Jaap van Dissel ontkent ook dat aerosolen geen oorzaak kunnen zijn van het coronabesmettingen in niet goed ventileerde ruimte.
Heeft van Dissel dit ooit ontkend? Kan je vertellen wanneer, want dit hoor ik voor het eerst.
pi_195245844
Ja. Ze liegen.
pi_195246080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:46 schreef Hamzoef het volgende:
2 dingen waarvan ik echt denk dat ze liegen:
- verspreiding middels aerosolen
- testcapaciteit had echt groter kunnen zijn (ze verzwijgen welke belangen mbt concurrentie tussen laboratoria er op de achtergrond spelen)
Dit.Vooral die belangenverstrengeling vind ik heel erg kwalijk. Nog erger: men probeert het nog steeds schoon te poetsen of onder het tapijt te vegen.
pi_195246107
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 00:33 schreef Coppi het volgende:

[..]

Heeft van Dissel dit ooit ontkend? Kan je vertellen wanneer, want dit hoor ik voor het eerst.
Het is een dubbel negatief in elk geval. "Hij heeft ontkent dat, aerosolen geen oorzaak zijn." maar ik gok dat de schrijver geen dubbel negatief bedoelde ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195246543
Er wordt vooral gelogen om gezichtsverlies te vermijden maar ook gewoon omdat de politiek doorgaat en de EU corona gebruikt voor weer een machtsgreep en Rutte dan moet doen alsof hij zich tot het uiterste heeft verzet en wat heeft binnengehaald.

Er wordt ook gelogen om mensen tot gedrag aan te zetten waarmee het virus minder wordt verspreid, omdat de regering ruimte te geven om andere verspreidingen door te laten gaan zoals vliegen en religieuze bijeenkomsten. De festivalindustrie en in mindere mate de horeca mogen wel stuk, mensen die voor corona ook al die agenda hadden zoals Blokhuis kijken tevreden toe. Die noodwet van De Jonge moet en zal er komen, er wordt ook gelogen voor een vals gevoel van urgentie. Dan zijn alle positieve PCR-tests ineens patienten, lopen de ziekenhuizen ineens vol met een tiental opnames

De politiek gaat door dus het liegen gaat door. Alleen wat harder dan normaal want een crisis is een kans. Terug naar normaal heeft nou niet bepaald de prioriteit, behalve voor de grote financiele belangen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 25 september 2020 @ 09:53:52 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195246642
- Niet doen -

[ Bericht 97% gewijzigd door Tijger_m op 25-09-2020 10:39:59 ]
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195246906
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:56 schreef zalkc het volgende:

[..]

Het is een dubbel negatief in elk geval. "Hij heeft ontkent dat, aerosolen geen oorzaak zijn." maar ik gok dat de schrijver geen dubbel negatief bedoelde ;)
Ik denk dat je gelijk hebt.
  vrijdag 25 september 2020 @ 14:06:24 #63
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195250121
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Precies, en Baudet speelt rattenvanger voor de conspiracy wappies en Wilders voor de wappies die het allemaal niet begrijpen want op Feesboek...
Wilders had het bij het laatste kamerdebat wel over het Duitse beleid dus volgens mij snapt ie wel wat er noodzakelijk is om de epidemie in te dammen. Moet alleen geen bullshit verkondigen over de afstandsregel die niet nodig zou zijn.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  vrijdag 25 september 2020 @ 14:09:41 #64
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195250163
quote:
6s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef KennyPowers het volgende:
Er waren eens drie bestuurders tijdens een pandemie. Eén van de drie spreekt altijd de waarheid, één vertelt altijd een leugen en de laatste spreekt willekeurig de waarheid of een leugen.
En dan heb je nog Rutte en De Jonge _O-

Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_195255812
De deals met de vaccinatiebedrijven wie hoeveel etc. IS STAATSGEHEIM :')

Vaag. Derhalve rotzooi wat daglicht niet kan verdragen zeker.
pi_195258476
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:57 schreef I-O het volgende:
De deals met de vaccinatiebedrijven wie hoeveel etc. IS STAATSGEHEIM :')

Vaag. Derhalve rotzooi wat daglicht niet kan verdragen zeker.
:')
Nog zo'n Famke
Wie dit leest is gek
pi_195258648
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:53 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Dit.Vooral die belangenverstrengeling vind ik heel erg kwalijk. Nog erger: men probeert het nog steeds schoon te poetsen of onder het tapijt te vegen.
Dat mag toch geen verbazing wekken? Voor politici hebben zaken als het beperken van de schade aan de eigen carrière, het bedrijven van kinderachtige partijpolitiek, het aantal stemmen dat verloren kan worden en belangen hogere prioriteit dan de burgerbevolking. Dat is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 september 2020 @ 00:22:36 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195260869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:12 schreef miss_sly het volgende:
Nee.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')