abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195222106
Ik moet een nieuwe telefoon, want mijn Samsung s4 Mini doet zo goed als niks meer. Maar ik heb dus al jaren geen telefoons meer geshopt en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Eisen:
Formaat zo dicht mogelijk bij huidige telefoon (12.4cm×6.1cm), móet op Android draaien, moet nog een jaar of vier meekunnen, hoeft niet heel flashy, vooral te gebruiken voor communicatie (dus camera is niet belangrijk, ik game er niet -echt- op). Liefst Samsung (want ik ben merktrouw).

En natuurlijk ook niet onbelangrijk: max 150 euro voor simlockvrij toestel.

Whelp!

--
Edit: inmiddels is budget ¤250. Extra maandje sparen tot S6, of niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door bloempjuh op 23-09-2020 22:31:40 ]
Mon 'en!
pi_195222726
Galaxy A serie toch? Dat zijn de oude S specificaties en dan iets zuiniger in een goedkope verpakking.
.
pi_195222808
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:47 schreef Fer het volgende:
Galaxy A serie toch? Dat zijn de oude S specificaties en dan iets zuiniger in een goedkope verpakking.
Zoals ik zei, ik hoef geen zesdubbele camera, geen dual sim, geen videokaart die films aankan... Ik gebruik telefoon alleen voor bellen, sms, WhatsApp, Gmail, GoogleMaps en GoogleChrome.

En heel soms een spelletje als I Love Hue, maar zelfs dat kan ik missen.
Mon 'en!
pi_195223385

[ Bericht 100% gewijzigd door Moass op 23-09-2020 20:16:12 ]
pi_195224141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:51 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik hoef geen zesdubbele camera, geen dual sim, geen videokaart die films aankan... Ik gebruik telefoon alleen voor bellen, sms, WhatsApp, Gmail, GoogleMaps en GoogleChrome.

En heel soms een spelletje als I Love Hue, maar zelfs dat kan ik missen.
Nou, hup naar de Media Markt en pak de goedkoopste Samsung die je kan vinden :?

Zijn nog een uurtje open.
pi_195224758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:47 schreef Fer het volgende:
A serie is niet water- en vochtbestendig. De S lijn wel.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_195225234
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 21:27 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

A serie is niet water- en vochtbestendig. De S lijn wel.
S4 mini niet
.
pi_195225962
Oh wacht..

News flash: budget is verhoogd tot ¤250.

Of ik kan nog een maandje doorhannessen met opladers enzo en dan een GalaxyS6 kopen? Is wel mooier en kan waarschijnlijk weer een tijdje vooruit, als ik dat doe..?
Mon 'en!
pi_195226615
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:30 schreef bloempjuh het volgende:
Oh wacht..

Of ik kan nog een maandje doorhannessen met opladers enzo en dan een GalaxyS6 kopen? Is wel mooier en kan waarschijnlijk weer een tijdje vooruit, als ik dat doe..?
Dan zou ik je adviseren om ff tussen de mid-range van samsung te kijken. Een A51 bijvoorbeeld doet qua specs al iets beter en zit volgens mij in zelfde prijsklasse. Vooral de accu van de A51 is stuk beter.

Of wil je liefst toch de S6?

/edit
Hier nog even de twee toestellen naast mekaar.
https://versus.com/nl/samsung-galaxy-a51-vs-samsung-galaxy-s6

Ik zit niet echt in de mid-range mobielen van Samsung, kan zijn dat er al wat nieuwere Aseries zijn in jouw prijsklasse.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2020 23:14:13 ]
pi_195226803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:30 schreef bloempjuh het volgende:
Oh wacht..

Een Galaxy S6 is alweer hopeloos verouderd en wordt niet meer ondersteund. Dus nee, daarmee kan je niet een tijdje vooruit, als je tenminste veiligheid belangrijk vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')