Zoals ik zei, ik hoef geen zesdubbele camera, geen dual sim, geen videokaart die films aankan... Ik gebruik telefoon alleen voor bellen, sms, WhatsApp, Gmail, GoogleMaps en GoogleChrome.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:47 schreef Fer het volgende:
Galaxy A serie toch? Dat zijn de oude S specificaties en dan iets zuiniger in een goedkope verpakking.
Nou, hup naar de Media Markt en pak de goedkoopste Samsung die je kan vindenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:51 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik hoef geen zesdubbele camera, geen dual sim, geen videokaart die films aankan... Ik gebruik telefoon alleen voor bellen, sms, WhatsApp, Gmail, GoogleMaps en GoogleChrome.
En heel soms een spelletje als I Love Hue, maar zelfs dat kan ik missen.
A serie is niet water- en vochtbestendig. De S lijn wel.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:47 schreef Fer het volgende:
Galaxy A serie toch? Dat zijn de oude S specificaties en dan iets zuiniger in een goedkope verpakking.
S4 mini nietquote:Op woensdag 23 september 2020 21:27 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
A serie is niet water- en vochtbestendig. De S lijn wel.
Dan zou ik je adviseren om ff tussen de mid-range van samsung te kijken. Een A51 bijvoorbeeld doet qua specs al iets beter en zit volgens mij in zelfde prijsklasse. Vooral de accu van de A51 is stuk beter.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:30 schreef bloempjuh het volgende:
Oh wacht..
News flash: budget is verhoogd tot ¤250.
Of ik kan nog een maandje doorhannessen met opladers enzo en dan een GalaxyS6 kopen? Is wel mooier en kan waarschijnlijk weer een tijdje vooruit, als ik dat doe..?
Een Galaxy S6 is alweer hopeloos verouderd en wordt niet meer ondersteund. Dus nee, daarmee kan je niet een tijdje vooruit, als je tenminste veiligheid belangrijk vindt.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:30 schreef bloempjuh het volgende:
Oh wacht..
News flash: budget is verhoogd tot ¤250.
Of ik kan nog een maandje doorhannessen met opladers enzo en dan een GalaxyS6 kopen? Is wel mooier en kan waarschijnlijk weer een tijdje vooruit, als ik dat doe..?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |