Ahhhh kut..quote:Op woensdag 23 september 2020 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, dit gaat je achtervolgen als reclames overal
Komt 'beetje de hele dag FOK!ken' er wel doorheen?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Als er allerlei goeie doelen of negerneukvakanties onder het mom van 'zielig Afrikaans dorp geholpen met een waterput drie wekenang' erop zet dan kom je iig de selectie bij mij niet door
Ja bij mij wel hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'beetje de hele dag FOK!ken' er wel doorheen?
Geloof je US nooit dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit echt gebeurde
"Beetje trollen in OUD onder werktijd" en je bent aangenomen bij Molo hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'beetje de hele dag FOK!ken' er wel doorheen?
Paar dagen geleden geloofde ik hem wel, maar dat vond ie niet leuk blijkbaar.quote:
* LTVDK gaat cv aanpassenquote:
Neem een kijk op facebook nu en je hebt vast reclame om zo'n pak te kopenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat mijn pet dus echt te boven he dat soort dingen..
Met die bloedhitte wilde ik op kantoor werken, maar regel is dat er een MT-lid moet zijn dan die ook BHV-er is.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Beetje trollen in OUD onder werktijd" en je bent aangenomen bij Molo hoor
En dit.quote:
Allemaal incels en zolderautisten. Ze hebben iig gegarandeerd GEEN vriendin.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat mijn pet dus echt te boven he dat soort dingen..
Nou doe maar een vrachwagen zout.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dit.
Maar meestal met een kilo zout.
Er zijn ook vrouwelijke.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal incels en zolderautisten. Ze hebben iig gegarandeerd GEEN vriendin.
Een kilo is nog vrij weinig.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dit.
Maar meestal met een kilo zout.
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Met die bloedhitte wilde ik op kantoor werken, maar regel is dat er een MT-lid moet zijn dan die ook BHV-er is.
En er was verder niemand
Dus ik mocht, op voorwaarde dat ik naar buiten zou gaan rennen als het alarm af ging of er iets anders aan de hand was.
Toen ik meldde dat dat wel goed kwam en mijn kind anders nog een hele liefhebbende vader had hoorde ik een vrij harde gnork aan de andere kant van de lijn![]()
Lang verhaal kort: werkt zeker in je voordeel ja
Twee van m'n vrienden zijn furry en hebben beiden een relatie. Meeste furry's zijn inderdaad wel bi of gay dus in essentie heb je gelijk met dat laatstequote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal incels en zolderautisten. Ze hebben iig gegarandeerd GEEN vriendin.
Wel handig als je mis spuit. Niemand ziet een klodder meer of minder in dat fluffy stofjequote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hebben ze dan ook seks met die pakken aan ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |