Ahhhh kut..quote:Op woensdag 23 september 2020 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, dit gaat je achtervolgen als reclames overal
Komt 'beetje de hele dag FOK!ken' er wel doorheen?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Als er allerlei goeie doelen of negerneukvakanties onder het mom van 'zielig Afrikaans dorp geholpen met een waterput drie wekenang' erop zet dan kom je iig de selectie bij mij niet door
Ja bij mij wel hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'beetje de hele dag FOK!ken' er wel doorheen?
Geloof je US nooit dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het verschil is dat dit echt gebeurde
"Beetje trollen in OUD onder werktijd" en je bent aangenomen bij Molo hoorquote:Op woensdag 23 september 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'beetje de hele dag FOK!ken' er wel doorheen?
Paar dagen geleden geloofde ik hem wel, maar dat vond ie niet leuk blijkbaar.quote:
* LTVDK gaat cv aanpassenquote:
Neem een kijk op facebook nu en je hebt vast reclame om zo'n pak te kopenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat mijn pet dus echt te boven he dat soort dingen..
Met die bloedhitte wilde ik op kantoor werken, maar regel is dat er een MT-lid moet zijn dan die ook BHV-er is.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Beetje trollen in OUD onder werktijd" en je bent aangenomen bij Molo hoor
En dit.quote:
Allemaal incels en zolderautisten. Ze hebben iig gegarandeerd GEEN vriendin.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gaat mijn pet dus echt te boven he dat soort dingen..
Nou doe maar een vrachwagen zout.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dit.
Maar meestal met een kilo zout.
Er zijn ook vrouwelijke.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal incels en zolderautisten. Ze hebben iig gegarandeerd GEEN vriendin.
Een kilo is nog vrij weinig.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dit.
Maar meestal met een kilo zout.
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Met die bloedhitte wilde ik op kantoor werken, maar regel is dat er een MT-lid moet zijn dan die ook BHV-er is.
En er was verder niemand
Dus ik mocht, op voorwaarde dat ik naar buiten zou gaan rennen als het alarm af ging of er iets anders aan de hand was.
Toen ik meldde dat dat wel goed kwam en mijn kind anders nog een hele liefhebbende vader had hoorde ik een vrij harde gnork aan de andere kant van de lijn![]()
Lang verhaal kort: werkt zeker in je voordeel ja
Twee van m'n vrienden zijn furry en hebben beiden een relatie. Meeste furry's zijn inderdaad wel bi of gay dus in essentie heb je gelijk met dat laatstequote:Op woensdag 23 september 2020 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Allemaal incels en zolderautisten. Ze hebben iig gegarandeerd GEEN vriendin.
Wel handig als je mis spuit. Niemand ziet een klodder meer of minder in dat fluffy stofjequote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hebben ze dan ook seks met die pakken aan ofzo?
Maar een relatie met iemand die dat niet doet, of die geen furry is zeg maar?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee van m'n vrienden zijn furry en hebben beiden een relatie. Meeste furry's zijn inderdaad wel bi of gay dus in essentie heb je gelijk met dat laatste.
Verschilt per persoon. Je zou de furryscene kunnen zien als de FOK!-community met daarin allerlei mensen met verschillende interesses. Seks met die pakken aan zou KEL kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hebben ze dan ook seks met die pakken aan ofzo?
Ho ho, mijn neef had ooit een 24cilinder Lamborghini pickup daar kon 30000 kilo zout in. Ging hij op zondag Rijkswaterstaat helpen in de winter. Ding boekte met gemak 160 over de snelweg. A2 in een uurtje gestrooidquote:Op woensdag 23 september 2020 18:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou doe maar een vrachwagen zout.
Uiteraard. En dan twee tankvliegtuigen die meevliegen, een voor kerosine en de ander met extra Champagne.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan boord van Airforce 1, even een champie drinken met Trump.
En welke GGZ indicatie?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee van m'n vrienden zijn furry en hebben beiden een relatie. Meeste furry's zijn inderdaad wel bi of gay dus in essentie heb je gelijk met dat laatste.
Ah ok, interessant wel eigenlijk. Maar nog steeds bizarquote:Op woensdag 23 september 2020 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Je zou de furryscene kunnen zien als de FOK!-community met daarin allerlei mensen met verschillende interesses. Seks met die pakken aan zou KEL kunnen zijn.
Ik heb heel lang af en toe stiekem weleens gedacht "Wat nou als het allemaal echt waar zou zijn?" Maar dat kan echt niet meerquote:Op woensdag 23 september 2020 18:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik blijf gewoon in de illusie dat alles wat US zegt wel echt waar is
Eentje welquote:Op woensdag 23 september 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar een relatie met iemand die dat niet doet, of die geen furry is zeg maar?
Met 1 van zijn zevenhonderdvierennegentig nichtjes brunchen in Amstel Hotel natuurlijk. Want een maatje is daar chefkok.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee van m'n vrienden zijn furry
Met 1?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Met 1 van zijn zevenhonderdvierennegentig nichtjes brunchen in Amstel Hotel natuurlijk. Want een maatje is daar chefkok.
Ik hoop gewoon stiekem binnenkort met zijn privéjet naar een tropisch eiland te vliegenquote:Op woensdag 23 september 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb heel lang af en toe stiekem weleens gedacht "Wat nou als het allemaal echt waar zou zijn?" Maar dat kan echt niet meer
Oh ik hoop zo veelquote:Op woensdag 23 september 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon stiekem binnenkort met zijn privéjet naar een tropisch eiland te vliegen
Ja het is best interessant opzich, ondanks dat ik er nooit onderdeel van zou willen zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, interessant wel eigenlijk. Maar nog steeds bizar
Tsjoeke tsjoeke tsjoeke TUUT TUUTquote:Op woensdag 23 september 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
Het vooroordeel dat veel autisten en sociaal ongemakkelijke mensen deel zijn van de community is overigens wel waar .
Oftewel ze gebruiken dat pakkie om hun onzekerheden te maskeren.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
Maar van de andere kant is het wel mooi dat zij een plek hebben om helemaal tot leven te komen en los te gaan.
Uhm, awkwardquote:Op woensdag 23 september 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjoeke tsjoeke tsjoeke TUUT TUUT
Nou ja op zich prima als dat helpt voor hun.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel ze gebruiken dat pakkie om hun onzekerheden te maskeren.
Soort fluffy Hell's Angels dusquote:Op woensdag 23 september 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je staat klaar om op de furry trein te springen?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsjoeke tsjoeke tsjoeke TUUT TUUT
Nou ja, ik bedoelde dat die bewering ook voor de spoorhobbyistencommunity waar isquote:
Sommigen (of misschien zelfs de meesten) wel ja. Het is namelijk niet alleen het pak, er hangt een heel persona aan. Wat zij heel passend fursona noemen, hahaquote:Op woensdag 23 september 2020 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik ookquote:Op woensdag 23 september 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag ineens een groep van fluffy's op harleys voor me
Ik bedoel furry's![]()
Wel met roze lintjes aan het stuur en een vlaggetje achterop.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag ineens een groep van fluffy's op harleys voor me
Ik bedoel furry's![]()
Ik ben daarentegen enig in mijn soortquote:Op woensdag 23 september 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde dat die bewering ook voor de spoorhobbyistencommunity waar is![]()
En waarschijnlijk voor nog heel veel andere communities ook.
Want eik zijn het hele normale mensen?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
Maar vanuit hier leerde ik dat de media een heel vertekend beeld van die community geeft.
Nee joh, dit zit gewoon heel het buffet naar binnen te werken.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:27 schreef Modus het volgende:
Zou Bal al aangepapt hebben met Dorotheos Tantaloglou? Of met Manousos Sallilis? Thanassis Angelatos? Philippos Vassallakis? Michalis Raptotis?
Een fursonaquote:Op woensdag 23 september 2020 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sommigen (of misschien zelfs de meesten) wel ja. Het is namelijk niet alleen het pak, er hangt een heel persona aan. Wat zij heel passend fursona noemen, haha. Je fursona is een bepaald dier of een hybride dier met kenmerken van verschillende dieren en heeft ook allerlei karaktereigenschappen. Voor zover ik weet versterken de meeste mensen hun eigen karaktereigenschappen in hun fursona, maar je hebt dus ook mensen die 'in het echt' bijvoorbeeld erg verlegen zijn en een stoer en dominant fursona creëren.
Wederom, bizar, maar ergens wel interessant.
Ritsen zijn een mogelijkheid maar ik heb me laten vertellen dat magic wands en andere seksspeeltjes ook enorm populair zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Hoe neuk je met zo'n furry pak aan eigenlijk, tenminste neem aan dat het slechts daarom gaat?
Zitten er strategische gaten met ritsen in?
Die gaat echt wel herontmaagd worden daarquote:Op woensdag 23 september 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, dit zit gewoon heel het buffet naar binnen te werken.
"Heb ik voor betaald toch"quote:Op woensdag 23 september 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het dagelijks leven vaak wel. De gemiddelde FOK!ker zou een perfect voorbeeld zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 18:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Want eik zijn het hele normale mensen?
Spirosquote:Op woensdag 23 september 2020 18:27 schreef Modus het volgende:
Zou Bal al aangepapt hebben met Dorotheos Tantaloglou? Of met Manousos Sallilis? Thanassis Angelatos? Philippos Vassallakis? Michalis Raptotis?
"Er zijn toch niet zoveel anderen hier en anders gooien ze het weg"quote:
Een 'pluzige pretpaal'quote:Op woensdag 23 september 2020 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ritsen zijn een mogelijkheid maar ik heb me laten vertellen dat magic wands en andere seksspeeltjes ook enorm populair zijn. Over dit onderwerp heb ik nooit echt verder durven vragen, ignorance is bliss
.
Beter dan vleselijk contact natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2020 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ritsen zijn een mogelijkheid maar ik heb me laten vertellen dat magic wands en andere seksspeeltjes ook enorm populair zijn. Over dit onderwerp heb ik nooit echt verder durven vragen, ignorance is bliss
.
Volkomen normale Harry en Els mensen dus verder.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Gemiddelde fokker werkt niet johquote:Op woensdag 23 september 2020 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In het dagelijks leven vaak wel. De gemiddelde FOK!ker zou een perfect voorbeeld zijn.
Ik zou mezelf niet per definitie omschrijven als normaal hoor.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In het dagelijks leven vaak wel. De gemiddelde FOK!ker zou een perfect voorbeeld zijn.
Strategische gaten voor jou ouwe neuktijgerquote:Op woensdag 23 september 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
Hoe neuk je met zo'n furry pak aan eigenlijk, tenminste neem aan dat het slechts daarom gaat?
Zitten er strategische gaten met ritsen in?
Een 'fluffly fugina'quote:
Maar de rijst is nog steeds WIT dus alles voor de bühnequote:Op woensdag 23 september 2020 18:32 schreef Fogel het volgende:
In anders nieuws, uncle Ben's is tegenwoordig Ben's. En zonder neger op de verpakking, want da's racisme en nu mag ie niet meer meedoen
Sommigen hebben een fedora geīntegreerd in hun fursona en pakquote:Op woensdag 23 september 2020 18:32 schreef Modus het volgende:
Op zeker dat de meerderheid van de furrys 10 jaar geleden een fedora droeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:32 schreef Fogel het volgende:
In anders nieuws, uncle Ben's is tegenwoordig Ben's. En zonder neger op de verpakking, want da's racisme en nu mag ie niet meer meedoen
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ja weet ik veel wat een normaal mens is. Zo'n basic bitch met platinablond haar en neptieten en haar vriend Joey met grote spieren en een platgeslagen cavia als kapsel?
Uncle Ben's heeft ook bruine rijstquote:Op woensdag 23 september 2020 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de rijst is nog steeds WIT dus alles voor de bühne
Dat klinkt niet als normaal maar meer als Duindorp/Scheveningen.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ja weet ik veel wat een normaal mens is. Zo'n basic bitch met platinablond haar en neptieten en haar vriend Joey met grote spieren en een platgeslagen cavia als kapsel?
Zo zolderkamer zijn dat je denkt dat nepborsten de norm zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Er staat voortaan zo'n hoestende rochelende Chinees op de verpakking?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:32 schreef Fogel het volgende:
Staat er nu een rat op?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:32 schreef Fogel het volgende:
Oh dan is het wel met Uncle?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uncle Ben's heeft ook bruine rijst
Karen?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ben net iets te hetero om continu naar iedereens tieten te staren, licht me eens in dan? Wat is een normale Nederlander?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo zolderkamer zijn dat je denkt dat nepborsten de norm zouden kunnen zijn.Petje af!
Overgewicht.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben net iets te hetero om continu naar iedereens tieten te staren, licht me eens in dan? Wat is een normale Nederlander?
Je wil het liever weer over furry hebben?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op nu.
Dat was toch ome Tom?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:32 schreef Fogel het volgende:
Nee die verkocht hutjes, geen rijst.quote:
Nee. Ik wil eigenlijk weer naar bed gewoon. Mijn bioritme is nogal naar de klote nu.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil het liever weer over furry hebben?
We hebben het nog niet over furspeak gehad oWo uWu~!quote:Op woensdag 23 september 2020 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil het liever weer over furry hebben?
Ik haat jequote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben het nog niet over furspeak gehad oWo uWu~!
Speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]
Fwietsen ... kwiwi wist er dus wel van afquote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]
Na een nachtje al?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik wil eigenlijk weer naar bed gewoon. Mijn bioritme is nogal naar de klote nu.
Ga diplomatendochters neuken joh mafkeesquote:Op woensdag 23 september 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een nachtje al?
Tijd om wat harder te worden in donker Afrika zonder bed met gevaarlijke beesten en wilde negers om je heen zonder kapsalon te kunnen bestellen
Dit verhaal werd pas een horrorverhaal toen je begon over geen kapsalon kunnen bestellen.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een nachtje al?
Tijd om wat harder te worden in donker Afrika zonder bed met gevaarlijke beesten en wilde negers om je heen zonder kapsalon te kunnen bestellen
het is net een zoldertrap he. Je trekt alleen maar aan een touwtje, maar wat er dan allemaal omlaag komt.....quote:Op woensdag 23 september 2020 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
TJa je hoeft toch alleen even aan een touwtje te trekken?
Tja goede opstelling en inzicht is noodzakelijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is net een zoldertrap he. Je trekt alleen maar aan een touwtje, maar wat er dan allemaal omlaag komt.....
Wat nou als het touwtje breekt?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja goede opstelling en inzicht is noodzakelijk.
Daar weet jij helemaal niets vanafquote:Op woensdag 23 september 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is net een zoldertrap he. Je trekt alleen maar aan een touwtje, maar wat er dan allemaal omlaag komt.....
Persen of naar de dokter.quote:
Wat is dit?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]
Als je zo'n normale Nederlander bent kan je toch wel lezen zeker?quote:
In wat voor middeleeuws ransdorp leef jij dan weerquote:Op woensdag 23 september 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin wordt soms bang van het feit dat ik ongesteldheid al kan ruiken vanaf een paar meter, bij elke vrouw trouwens voordat jullie beginnen met “dan moet ze eens wassen”
Ik heb geen overgewicht.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als je zo'n normale Nederlander bent kan je toch wel lezen zeker?
Heb je dat ook met ontlasting en urine en angst en geilheid?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn vriendin wordt soms bang van het feit dat ik ongesteldheid al kan ruiken vanaf een paar meter, bij elke vrouw trouwens voordat jullie beginnen met “dan moet ze eens wassen”
De geur van ijzer in het bloed ruik ik enorm goed op de een of andere manier.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In wat voor middeleeuws ransdorp leef jij dan weer.
Lospedrosa is een vampier.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De geur van ijzer in het bloed ruik ik enorm goed op de een of andere manier.
Wil ik dat dan denk je?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanaf
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fwietsen ... kwiwi wist er dus wel van af
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Lospedrosa is een vampier.
"Aaaaaaah kut ik ben ongesteld en die rare bloedhond van een Los komt langs, zeg maar dat ik ernstig ziek ben hoor want daar heb ik geen zin in"quote:Op woensdag 23 september 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Da's niet alleen furry.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speciaal voor Fles:
[ afbeelding ]
Lospedrosa, de menselijke magneet. Zou een leuke act zijn op de kermis.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Makkelijk rijk wordenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lospedrosa, de menselijke magneet. Zou een leuke act zijn op de kermis.
Oude fietsen zoeken in stadkanalenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse heerlijkheidquote:Op woensdag 23 september 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik helaas vertellen dat een bubbel enveloppe vloeistoffen niet binnenhoudquote:Op woensdag 23 september 2020 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Plastic coating tegen lekken, normale enveloppen hebben dat niet.
quote:Op woensdag 23 september 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aartsarchivaris van de Oostelijke Brabanden.
psssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:26 schreef kwiwi het volgende:
In bed met een boek na een lange warme douche, en nu een koele bries door het open raamHeerlijk.
Ik heb de mijne net ook al weggebrachtquote:Op woensdag 23 september 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Even de vuilniszak wegbrengen. Dat stel ik al drie dagen uit, maar ik krijg er nu echt niks meer bijgepropt
Is het nu op?quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 23 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als een zwerm sprinkhanen ging ik er doorheen
Iedereen graat mager in die bus terug straks, op 1 iemand naquote:Op woensdag 23 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als een zwerm sprinkhanen ging ik er doorheen
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iedereen graat mager in die bus terug straks, op 1 iemand na
Als er dan niemand naast je komt zitten, is het misschien omdat het niet meer pastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2020 19:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Als er dan niemand naast je komt zitten, is het misschien omdat het niet meer pastheb mijn 10 duizend stappen weer gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer dan DrFlash.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
heb m
[..]
heb mijn 10 duizend stappen weer gemaakt
Ben je gaan lopen naar Schipholquote:Op woensdag 23 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
heb m
[..]
heb mijn 10 duizend stappen weer gemaakt
Is gnoompje gezellig meegegaan op reisquote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren hebben als hobby kastdeuren te openen en te sluiten
Een Griekse gnoom!quote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren hebben als hobby kastdeuren te openen en te sluiten
dat zou wat zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is gnoompje gezellig meegegaan op reis
gelukkig niet zegquote:Op woensdag 23 september 2020 19:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Zat deze bij je in de bus?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds samen
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:09 schreef friemelaar het volgende:
@:Bitterbal is dus veilig gelandze hebben covid test gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds samen![]()
Aha, ook den binnenkant van uwen schedel afgestoftquote:
nee de keel en hij deed het zo grof dat ik huilend verder gingquote:Op woensdag 23 september 2020 20:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aha, ook den binnenkant van uwen schedel afgestoft![]()
Krijg je morgen de uitslag ?
Για να ξεκλειδώσετε!quote:Op woensdag 23 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
nee de keel en hij deed het zo grof dat ik huilend verder ging![]()
ik heb geen idee over de uitslagbang dat ze mij van mijn bed komen lichten
Ze houden dan vast afstand.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
Alleen keelquote:Op woensdag 23 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alleen keel![]()
dat was bij mij stap 1, net zover dat het kokhalzen begint en dan rap die stok eruit voor ik haar schoenen ging onderkotsen![]()
Jij bent gewoon gevlucht voor ze aan deel twee konden beginnen![]()
![]()
en dan 14 dagen in kar antenne op water en grieks brood
bij boeken natuurlijk want je komt dan het vliegtuig niet inquote:Op woensdag 23 september 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja vraag mij dan echt af wat je dan moet doen als je covid hebt
Lekker lange vakantiequote:Op woensdag 23 september 2020 20:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja vraag mij dan echt af wat je dan moet doen als je covid hebt
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:13 schreef bitterbal het volgende:
nee
[..]
Waarom? Ik ga niet op vakantie tijdens een pandemie.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Betaal jij de aanvullende kosten?
Jij zegt toch lekker lange vakantie.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga niet op vakantie tijdens een pandemie.
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
En dan krijg je het op de terugvlucht nog een keer.
Vleermuizenquote:
Komt er ook een TRV - Bbal Travelsnack?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:27 schreef Gruj0 het volgende:
Echt typisch Bitter trouwens. In het buitenland zitten en dan op Fok! rondhangen.
Vraag het aan haar zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt er ook een TRV - Bbal Travelsnack?
mijn vrind de wend of for ever and ever ?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:31 schreef Modus het volgende:
Ik draai nu weer Demis, geīnspireerd door Bal.
Die quote levert een heel speciale associatie opquote:Op woensdag 23 september 2020 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was het random of werd iedereen getest?
Wat dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die quote levert een heel speciale associatie op![]()
Ah zo.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
iemand die piepende honden hoort wordt getest
Lelijke kutkop heeft dat mens ja, hups spuitje.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Net dat filmpje zitten kijken van die Famke Louise bij Jinek. Wat een zeldzaam dom wicht is dat
Ja, dat ook. Wie wil er nou door zo iemand beīnvloed worden?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijke kutkop heeft dat mens ja, hups spuitje.
Dezelfde VMBO jeugd die me zegt, met een mes rondloopt en waarbij goud goed kleurt op de huid.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Wie wil er nou door zo iemand beīnvloed worden?
Ja hoor winkeltjequote:Op woensdag 23 september 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:bitterbal zich alweer gemeldt?
Ja die is alweer aan het klagen over de buren en de honden.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:21 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:bitterbal zich alweer gemeldt?
Vanwege de ligging tussen andere stedenquote:Op woensdag 23 september 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.bd.nl/den-bos(...)0tWgS3IEFzTDZz3obII4
Ik denk dat ze nu bij het midnight snack buffet isquote:Op woensdag 23 september 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is alweer aan het klagen over de buren en de honden.
True to that.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanwege de ligging tussen andere steden
Maar het is wel een sfeervolle stad
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor winkeltje![]()
hoi trouwens
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die jankende honden krijgen normaal gesproken altijd de restjes van het buffet.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
tja, kunnen ze daar eens aan wennenquote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die jankende honden krijgen normaal gesproken altijd de restjes van het buffet.
Meer dan de hongerige kindjes in Moriaquote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
komende week zal er ook voor de honden weinig overblijvenquote:Op woensdag 23 september 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer dan de hongerige kindjes in Moria
waar heb jij het nu weer overquote:Op woensdag 23 september 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh je zult een ander gewoon een leuke vakantie gunnen ipv je eigen angsten projecteren en het afkeuren.
Terugvlucht in een Antonov 225quote:Op woensdag 23 september 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komende week zal er ook voor de honden weinig overblijven
Wat?quote:Op woensdag 23 september 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh je zult een ander gewoon een leuke vakantie gunnen ipv je eigen angsten projecteren en het afkeuren.
Hierom.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga niet op vakantie tijdens een pandemie.
Wat lees je?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kruip zo lekker onder de wol met een boek
Groeten terug uit Noorwegenquote:Op woensdag 23 september 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten uit Nederland
Het is hier ‘fantastisch’
quote:Op woensdag 23 september 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
Groeten uit Nederland
Het is hier ‘fantastisch’
Tering het was een grapje en een reactie op een domme opmerking en had niks met mijn houding te maken. Het is echt heel makkelijk om mij nu steeds af te zeiken en te pakken op m'n angst. Probeer eens wat anders.quote:Op woensdag 23 september 2020 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel kapteinen/stuurlui/hoehetookheet zijn er eigenlijk aan boord? Want als jij ligt te rusten of pitten dan moet er wel iemand aan het roer staan.quote:
1 ouwe, 3 stuurluiquote:Op woensdag 23 september 2020 22:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel kapteinen/stuurlui/hoehetookheet zijn er eigenlijk aan boord? Want als jij ligt te rusten of pitten dan moet er wel iemand aan het roer staan.
Oh je meende het niet? Dacht dat het een sneer was naar vakantiegangers.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tering het was een grapje en een reactie op een domme opmerking en had niks met mijn houding te maken. Het is echt heel makkelijk om mij nu steeds af te zeiken en te pakken op m'n angst. Probeer eens wat anders.
Het was een sneer naar degene die vond dat ik dan maar de extra kosten moest betalen. Tuurlijk moet ik dat niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh je meende het niet? Dacht dat het een sneer was naar vakantiegangers.
Oké excuses dan!
Degene heeft een naam en een sneer naar mij zou ik het niet echt noemen. Ik ben niet met vakantie.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een sneer naar degene die vond dat ik dan maar de extra kosten moest betalen. Tuurlijk moet ik dat niet.
Mag je uitslapen?quote:Op woensdag 23 september 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Bed tijd.
Geen nachtploeg hoor @:engine @:justin_case
Ja maar dat is het risico dat je nu neemt hč.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Degene heeft een naam en een sneer naar mij zou ik het niet echt noemen. Ik ben niet met vakantie.
Het is makkelijk roepen "extra" vakantie. Alsof je in eigen land bent en je geen zorgen hoeft te maken over onderkomen of zo.
Lekker een keertjequote:
Ja ok, dat is waar. Maar alles wat je doet is een risico.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is het risico dat je nu neemt hč.
Nee, klopt.quote:Op woensdag 23 september 2020 22:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ja ok, dat is waar. Maar alles wat je doet is een risico.
Sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt om maandenlang thuis te zitten. Dit kan nog lang gaan duren.
ja ik ook, maar ben te moe om te slapen...quote:Op donderdag 24 september 2020 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor bed; morgen vroeg eruit..
Powernapje en weer doorquote:Op donderdag 24 september 2020 00:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ben te moe om te slapen...
Naar de supermarkt en zelf samenstellenquote:
Ja. P Lig al in bed maar werd wakker.quote:Op donderdag 24 september 2020 01:03 schreef engine het volgende:
[..]
Naar de supermarkt en zelf samenstellen
Ben je nu in Griekenland?
Jaloers op mooi weer. Regent hier al de hele avond.quote:Op donderdag 24 september 2020 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. P Lig al in bed maar werd wakker.
quote:Op donderdag 24 september 2020 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik word toch wel erg zenuwachtig over die test. Straks ben ik positief en zit ik daar.
Ja maar dat gaat een beetje lastig als de test op de lichthaven van Griekenland is.quote:Op donderdag 24 september 2020 01:52 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet toch thuisblijven tot je de uitslag hebt?
Oh op die manier. Heb je klachten? Zonder klachten hoef je je toch geen zorgen te maken?quote:Op donderdag 24 september 2020 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat een beetje lastig als de test op de lichthaven van Griekenland is.
Ik werk in de kinderopvang, ik heb veel menscontact en ik heb altijd wel een beetje klachten.quote:Op donderdag 24 september 2020 01:57 schreef engine het volgende:
[..]
Oh op die manier. Heb je klachten? Zonder klachten hoef je je toch geen zorgen te maken?
Of waarom ben je bezorgd kan ik beter vragen
Ja dat is niet echt een fijn idee. En je hier alvast laten testen heb je ook geen tijd meer voor?quote:Op donderdag 24 september 2020 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk in de kinderopvang, ik heb veel menscontact en ik heb altijd wel een beetje klachten.Ik heb iig geen koorts, ik nies af en toe en hoest ook soms maar ik rook. Het is meer dat ik steeds in mijn hoofd had dat als ik dan toch positief zou zijn, dat ik dan gewoon naar huis moet, pas vandaag besef ik me dat ik dan daar in quarantaine moet en daar heb ik qua hotels niet echt rekening mee gehouden zeg maar...
Zit ik straks een week? in een kamer in een klein dorpje opgesloten op een crappy kamer omdat ik daar een dagje om een meer wilde fietsen.
Kan nog net denk ik, betaald maar weet niet of dat uitsluitsel geeft van het doen van die test en kan ook nog dat je vrijdag negatief test en zaterdag positief. Kan ook dat ik virus al gehad heb maar nog een beetje in mijn lichaam. Ik hoop met je mee, en hoop dat ik lef genoeg heb om te gaan. Heb sowieso altijd al stress vooraf en nu is het extra. Ik durf ook niet te voorpretten.quote:Op donderdag 24 september 2020 02:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is niet echt een fijn idee. En je hier alvast laten testen heb je ook geen tijd meer voor?
Fingers crossed dan maarZal wel loslopen als je geen echte klachten hebt.
Maar vast aan dat meertje denken
Haha doe ik binnenkortquote:Op donderdag 24 september 2020 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan nog net denk ik, betaald maar weet niet of dat uitsluitsel geeft van het doen van die test en kan ook nog dat je vrijdag negatief test en zaterdag positief. Kan ook dat ik virus al gehad heb maar nog een beetje in mijn lichaam. Ik hoop met je mee, en hoop dat ik lef genoeg heb om te gaan. Heb sowieso altijd al stress vooraf en nu is het extra. Ik durf ook niet te voorpretten.
Ga slapen.
Doei![]()
En doe je oude UI weer terug.
quote:Op woensdag 23 september 2020 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Bed tijd.
Geen nachtploeg hoor @:engine @:justin_case
JA noi goed dat heb ik ook. hele nacht liggen piekerenquote:Op donderdag 24 september 2020 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik word toch wel erg zenuwachtig over die test. Straks ben ik positief en zit ik daar.
BITTERquote:Op donderdag 24 september 2020 06:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JA noi goed dat heb ik ook. hele nacht liggen piekeren![]()
Het was random maar denk dat ze op basis van de cijfers wel nederlanders graag teste:p Dus niet iedereen is getest.
denk alsnog de kans klein is dat je het hebt maar ben het met je eens dat het eng is ja
Niet verkeerdquote:
leg je laptop weg, en geniet van je vakantie..quote:Op donderdag 24 september 2020 06:52 schreef bitterbal het volgende:
die kansloze kut bn-ers die gelijk hun free de piepol post weg halen na een beetje informatie
godsallemachtig!! Die hebben dus echt gewoon als een idioot die oproep van die Engel virusgek gevolgd zonder na te denken
in het echt is het nog moooooiiieerquote:
ja drink mijn poeder koffie en dan het ontbijt onveilig makenquote:Op donderdag 24 september 2020 06:56 schreef mschol het volgende:
[..]
leg je laptop weg, en geniet van je vakantie..
Uur later daarquote:Op donderdag 24 september 2020 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]
zo vroeg wakker?
ik was een uur geleden al wakker.. kutzooi
Heb je je hagelslag bij?quote:Op donderdag 24 september 2020 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja drink mijn poeder koffie en dan het ontbijt onveilig maken
quote:Op donderdag 24 september 2020 06:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in het echt is het nog moooooiiieer![]()
maar serieus mooi hoor. het dorpje is ook schattig met die schattige huisjes.
Nee nog niet. Maar vandaag weer een hele nieuwe dag om te etenquote:Op donderdag 24 september 2020 07:00 schreef engine het volgende:
[..]Klinkt leuk
Heb je al gyros gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |