abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:51:23 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195267537
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:42 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En ik hoor Rutte nog zeggen... De ziekenhuis opnames lopen snel toe. Ze zijn onderling al patienten aan het verplaatsen binnen ziekenhuizen.

Wat een gelul weer.
Pinokkio heeft zijn mantra weer herhaald gisteravond. De bijzondere uitspraak handen stukwassen kwam ook nu weer voorbij. Als je dat advies zou volgen heb je binnen no time eczeem.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:55:47 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195267634
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Pinokkio heeft zijn mantra weer herhaald gisteravond. De bijzondere uitspraak handen stukwassen kwam ook nu weer voorbij. Als je dat advies zou volgen heb je binnen no time eczeem.
Waanzin is het nieuwe normaal hoe ver kan je het volk laten kruipen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195267635
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Pinokkio heeft zijn mantra weer herhaald gisteravond. De bijzondere uitspraak handen stukwassen kwam ook nu weer voorbij. Als je dat advies zou volgen heb je binnen no time eczeem.
Lijkt me ook niet zo goed voor de gezondheid. Heb wel medelijden voor mensen die dit advies blindelings opvolgen.
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:00:23 #104
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195267711
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:55 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet zo goed voor de gezondheid. Heb wel medelijden voor mensen die dit advies blindelings opvolgen.
Zware tijden voor hypochonders en mensen met smetvrees.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:03:40 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195267760
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zware tijden voor hypochonders en mensen met smetvrees.
En voor kinderen en ouderen

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195267811
https://www.mediacourant.(...)idt-tot-kamervragen/

Ali B die zich laat omkopen voor de campagne van Hugo De Jonge.
Kennen jullie het twitterbericht nog waarin Hugo de Jonge Ali B eventjes bedankt voor de 'support'?

Kennen jullie het twitterbericht nog waarin Lady Gaga diezelfde Hugo De Jonge tevens bedankt voor de 'support'?

https://www.hartvannederl(...)e-jonge-via-twitter/

Connecties maken is voor ons niet zo heel lastig toch hier op BNW?

Bedenk zelf wat logisch is en wat toevallig is, ik geef hierin alleen maar een startpunt tot onderzoek.
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:08:16 #107
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195267842
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:03 schreef Summers het volgende:

[..]

En voor kinderen en ouderen

[ afbeelding ]
Bah op weg naar de generatie contact gestoord en bang voor mensen ;(

De studenten zijn nu ook de sjaak omdat dit de groep is wat zo slecht luistert.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195267916
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)idt-tot-kamervragen/

Ali B die zich laat omkopen voor de campagne van Hugo De Jonge.
Kennen jullie het twitterbericht nog waarin Hugo de Jonge Ali B eventjes bedankt voor de 'support'?

Kennen jullie het twitterbericht nog waarin Lady Gaga diezelfde Hugo De Jonge tevens bedankt voor de 'support'?

https://www.hartvannederl(...)e-jonge-via-twitter/

Connecties maken is voor ons niet zo heel lastig toch hier op BNW?

Bedenk zelf wat logisch is en wat toevallig is, ik geef hierin alleen maar een startpunt tot onderzoek.
Te triest voor woorden weer. Je zou je ziel maar verkopen aan dat soort lui.
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:20:01 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195268072
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:06 schreef HetDonkertAan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)idt-tot-kamervragen/

Ali B die zich laat omkopen voor de campagne van Hugo De Jonge.
Kennen jullie het twitterbericht nog waarin Hugo de Jonge Ali B eventjes bedankt voor de 'support'?

Kennen jullie het twitterbericht nog waarin Lady Gaga diezelfde Hugo De Jonge tevens bedankt voor de 'support'?

https://www.hartvannederl(...)e-jonge-via-twitter/

Connecties maken is voor ons niet zo heel lastig toch hier op BNW?

Bedenk zelf wat logisch is en wat toevallig is, ik geef hierin alleen maar een startpunt tot onderzoek.
Ali is al een hele poos haram bezig voor het grote geld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:21:25 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195268093
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:03 schreef Summers het volgende:

[..]

En voor kinderen en ouderen

[ afbeelding ]
Erg veel Aziaten voor een Nederlandse school 😋
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 26 september 2020 @ 15:25:11 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195268170
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ali is al een hele poos haram bezig voor het grote geld.
Bekende Marokkaan die in tegenstelling tot veel andere zonder balkje voor zijn ogen op tv komt..
Geen idee meer of hij überhaupt nog muziek maakt..
Maar tegenwoordig puur op tv komt om zich overal en nergens mee te bemoeien.. jup doet puur voor geld.. en geef m geen ongelijk.
Waarom moeite doen voor geld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 26 september 2020 @ 21:18:11 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195273892

Deze mensen zijn geen complotgekkies maar mensen die naar de statistieken kijken :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 zaterdag 26 september 2020 @ 23:00:07 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_195276637
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 27 september 2020 @ 11:28:29 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195281831
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195282037
quote:
Ben benieuwd op basis waarvan ze hem hebben gearresteerd...

In belgië zijn ze ook lekker bezig:
https://docs4opendebate.be/en/open-letter/

Ondertekenaars:
https://docs4opendebate.be/en/signatories/

Hopelijk krijgen ze hier ook een ruggengraat...
  zondag 27 september 2020 @ 12:20:20 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195282628
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:43 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ben benieuwd op basis waarvan ze hem hebben gearresteerd...

In belgië zijn ze ook lekker bezig:
https://docs4opendebate.be/en/open-letter/

Ondertekenaars:
https://docs4opendebate.be/en/signatories/

Hopelijk krijgen ze hier ook een ruggengraat...
Geen idee zou ik ook wel eens willen weten, ze verzinnen vast wel wat daar zijn ze immers goed in.

Het blijft frappant hoe de algemene media geen aandacht besteed aan al die protesten, liever niet of zo weinig mogelijk en als het dan toch moet met een poging om het in een kwaad daglicht te stellen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195282791
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee zou ik ook wel eens willen weten, ze verzinnen vast wel wat daar zijn ze immers goed in.

Het blijft frappant hoe de algemene media geen aandacht besteed aan al die protesten, liever niet of zo weinig mogelijk en als het dan toch moet met een poging om het in een kwaad daglicht te stellen.
Het goede nieuws is dat ze daarmee hun eigen geloofwaardigheid onderuit halen. Er worden steeds meer mensen wakker door deze onzin.
  zondag 27 september 2020 @ 12:45:26 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195283133
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het goede nieuws is dat ze daarmee hun eigen geloofwaardigheid onderuit halen. Er worden steeds meer mensen wakker door deze onzin.
Jup maar het angstzaaien gaat gewoon door.

Coronavirus digest: WHO predicts 2 million deaths

The UN's health body has said without concerted action, 2 million deaths from the virus are "very likely.
The global death toll from COVID-19 could reach 2 million before a vaccine is readily available, and could be even higher without strenuous efforts to prevent the spread of the novel virus, the World Health Organization (WHO) has said.

"Unless we do it [take concerted action] ... [2 million deaths] is not only imaginable but sadly very likely," Mike Ryan, head of the UN agency's emergencies program, said in a briefing.

Graham Medley, a professor of infectious disease modeling, said Saturday he was worried the country was acting too slowly to prevent a sharp resurgence of the virus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195286959
Het RIVM komt ook vaak met cijfers waardoor het lijkt alsof het virus schrikbarend omhooggaat en dat blijkt dan een optelsom van cijfers van nu en eerder te zijn. Vraag me af waarom ze dat doen.
pi_195287187
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
Het RIVM komt ook vaak met cijfers waardoor het lijkt alsof het virus schrikbarend omhooggaat en dat blijkt dan een optelsom van cijfers van nu en eerder te zijn. Vraag me af waarom ze dat doen.
Angst.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 27 september 2020 @ 15:47:53 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195287549
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
Het RIVM komt ook vaak met cijfers waardoor het lijkt alsof het virus schrikbarend omhooggaat en dat blijkt dan een optelsom van cijfers van nu en eerder te zijn. Vraag me af waarom ze dat doen.
Onhandigheid.
Huilen dan.
pi_195288163
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
Het RIVM komt ook vaak met cijfers waardoor het lijkt alsof het virus schrikbarend omhooggaat en dat blijkt dan een optelsom van cijfers van nu en eerder te zijn. Vraag me af waarom ze dat doen.
Bedoel je het hoge aantal nieuwe doden van gisteren? Dat kun je het RIVM niet aanrekenen, die kwamen daar niet mee. Dat was gewoon een onhandige duiding van de openbare data door media.
pi_195288718
quote:
Ter info, die naam is Dr Heiko Schöning.

Save Our Rights Protest, Trafalgar Square 26 Sept
https://off-guardian.org/(...)lgar-square-26-sept/

En van de comments :
Andrea :
'I was listening to Dr Schoning in Hyde Park when the police surrounded what was a small crowd of about 50 of us when they swooped in to arrest him. There was absolutely no reason to do this at all. They don’t seem to like the Dr”s speaking out the thats for sure.'

Seansaighdeor:
'Yes that appeared the catalyst for the events in Trafalgar Square also. He just had the microphone when it all kicked off. A woman I spoke to made the same point. They don’t mind Icke or Piers Corbyn speaking but the doctors represent a genuine threat in terms of information and credibility.
Icke can work a crowd but I would have rather listened to the good doctor. Still it has enable me to go search him out to find out what is so dangerous about what he has to say.'

Andrea:
'Yes that was the moment ,in Trafalgar sq when it turned .Funny thing was as Icke finished you could see that a percentage of the crowd were starting to leave the main part of the square.if the police had given it another 5mins then they wouldn’t have been able to use their “the crowd not complying with the conditions of their risk assessment” excuse to get heavy handed and move in. They say that they did it in the interest of public safety however from what I experienced this decision had the opposite effect and endangered the public.'

Seansaighdeor:
Totally agree Andrea.
I was stood on the tier overlooking the plaza as they came steaming through assaulting people and it was clear the last thing they had on their mind was public safety.
But in this Orwellian world public safety is just what you would expect them to say. Remember ‘we had to destroy the village just to save it’.

Paul:
'If the government told people that wearing bright yellow socks on a Tuesday would protect them from the virus the majority would do it.'
............
Disclaimer : I am not a fan of David Icke.I think he is 'controlled opposition'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 27-09-2020 16:37:46 (Clarity) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 27 september 2020 @ 16:38:38 #124
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195288810
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 16:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ter info, die naam is Dr Heiko Schöning.

Save Our Rights Protest, Trafalgar Square 26 Sept
https://off-guardian.org/(...)lgar-square-26-sept/

En van de comments :
Andrea :
'I was listening to Dr Schoning in Hyde Park when the police surrounded what was a small crowd of about 50 of us when they swooped in to arrest him. There was absolutely no reason to do this at all. They don’t seem to like the Dr”s speaking out the thats for sure.'

Seansaighdeor:
'Yes that appeared the catalyst for the events in Trafalgar Square also. He just had the microphone when it all kicked off. A woman I spoke to made the same point. They don’t mind Icke or Piers Corbyn speaking but the doctors represent a genuine threat in terms of information and credibility.
Icke can work a crowd but I would have rather listened to the good doctor. Still it has enable me to go search him out to find out what is so dangerous about what he has to say.'

Andrea:
'Yes that was the moment ,in Trafalgar sq when it turned .Funny thing was as Icke finished you could see that a percentage of the crowd were starting to leave the main part of the square.if the police had given it another 5mins then they wouldn’t have been able to use their “the crowd not complying with the conditions of their risk assessment” excuse to get heavy handed and move in. They say that they did it in the interest of public safety however from what I experienced this decision had the opposite effect and endangered the public.'

Seansaighdeor:
Totally agree Andrea.
I was stood on the tier overlooking the plaza as they came steaming through assaulting people and it was clear the last thing they had on their mind was public safety.
But in this Orwellian world public safety is just what you would expect them to say. Remember ‘we had to destroy the village just to save it’.

Paul:
'If the government told people that wearing bright yellow socks on a Tuesday would protect them from the virus the majority would do it.'
............
Disclaimer : I am not a fan of David Icke.I think he is 'controlled opposition'.

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195288863
:) Ook op Off-Guardian gezien:
https://www.foxnews.com/u(...)-washing-protections

“A new COVID-19 mutation appears to be even more contagious, according to a study — and experts say it could be a response by the virus to defeat masks and other social-distancing efforts.
Scientists in a paper published Wednesday identified a new strain of the virus, which accounted for 99.9 percent of cases during the second wave in the Houston, Texas, area, the Washington Post reported.
The paper, which has not been peer-reviewed, said people with the strain, known as the D614G mutation, had higher loads of virus — suggesting it is more contagious.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')