abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2000 @ 23:58:48 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_530907
Hier weer verder.

Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_531016
Mijn allerhartelijkste dank aan iedereen die gek genoeg is om deze streams bij te houden. Ikzelf heb dit jaar het BB gevoel niet zo heel erg omdat ik het grootste deel van de BB-periode domweg niet in Nederland was en een zo droevig trage verbinding dat zelfs het lezen van m'n e-mail al een grote overwinning was.
Mijn lieve nieuwe PC hier nu zet me voor heel andere nieuwe problemen. MSIE verdomt het gewoon om te werken (iets met msieftp.dll dat beschadigd is) of vervangen te worden voor een nieuwe versie. En Superweb blijkt inmiddels ook mijn abonnement te hebben beëindigd. Vandaar dus dat er geen verslagen van mij zijn te verwachten. Maar wie weet krijg ik nog wel een aanval van gekke ziekte en breek ik nog eens los.
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:21:29 #3
7403 rialto
is er geweest
pi_531029
Ik kan er niets aan doen maar ik vindt ze echt saai. Normaal na een exit zijn de bewoners altijd erg uitgelaten. Lopen ze door de tuin of vertellen ze wilde verhalen tegen elkaar. Het enige wat ik nu hoor is het geruis van de microfoons en de kaarten.

Dees heb ik ook al een hele tijd geen woord horen zeggen.

Voorspelling: voor Georgie hoeft het niet meer. Koos heeft er zin in, Bianca ook. Hieke wil naar huis (voor iemand die haar echte ik niet laat zien was ze vanavond duidelijk emotioneel). En Dees wordt genegeerd. Niemand ergert zich aan haar want ze valt niet op. Ze zal dus tot het einde blijven.

Vanwege de saaiheid ga ik lekker slapen. Veel plezier voor de nachtelijke streamers (als jullie wakker kunnen blijven )

ik ga vanavond niet drinken
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:29:06 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_531069
.
Hardstikke bedankt aan alle streamers, ik heb met net suf zitten lezen, reuze spannend!
Ik vind het fantastisch wat jullie doen, daar ik niet regelmatig kan kijken of Fokken blijf ik door jullie verslagen toch nog bij.

Bedankt! voor allemaal
.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:55:16 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_531161
Ik wil alle streamers heel veel sterkte wensen.

Dit worden de komende tijd verslagen van hele mooie kaart wedstrijden.

Heel veel sterkte in de komende saaie weken.

vrijdag 8 december 2000 @ 01:07:10 #6
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_531194
Hoi Marky !

Ik heb oprecht met je te doen deze avond/nacht.
Heb nog aan je gedacht, en dat is al heel wat .
Hoop alleen, dat je niet tot in het oneindige berichten gaat plaatsen als hierboven, zoals je elders aangekondigd hebt.
Daar zitten we hier niet echt op te wachten.

Life goes on .

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 8 december 2000 @ 01:12:19 #7
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_531203
Recht uit het hart. Zeer veel waardering voor streamers. We blijven zonderlingen. Schrijven over die gekken, iedere dag weer. Maar het blijft leuk.

Zou me geen BB voor kunnen stellen zonder jullie oogje in het zeil.

Groeten
Nico

pi_531220
quote:
Op 08 december 2000 00:19 schreef HiZ het volgende:
Mijn lieve nieuwe PC hier nu zet me voor heel andere nieuwe problemen. MSIE verdomt het gewoon om te werken (iets met msieftp.dll dat beschadigd is) of vervangen te worden voor een nieuwe versie.
Msieftp.dll zorgt voor verbeterde FTP user interface in IE5.

HiZ, try this:

-Start->Settings->Control Panel->Add/Remove Programs->Install/Uninstall->MSIE and Tools->Add/Remove(!)->Repair (of Restore+Advanced).

of: (in IE)
-tab Tools->Internet Options->Advanced->Dis-enable folder view for FTP sites.

of: (DOS prompt in directory C:WindowsSystem)
-regsvr32.exe /u msieftp.dll (om OLE-zaakje te disablen).

of:
-reinstall IE / Update naar 5.5
http://www.gpick.net/sbr/asp/ie5.asp

Succes!

[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 08-12-2000 01:21]

vrijdag 8 december 2000 @ 01:27:23 #9
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_531246
Kan iemand mij uitleggen waarom het in het kippehok van Almere net is alsof het midzomer 13.00 uur is?

Altijd al gedacht, het is gewoon een filmpje die derde stream...... ze naaien je toch ook waar je bij staat nietwaar ?

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_531257
quote:
Op 08 december 2000 01:12 schreef doordevil het volgende:
Zou me geen BB voor kunnen stellen zonder jullie oogje in het zeil.
Groeten
Nico
Jouw oog kan d'r anders ook wat van!

Nog hartstikke bedankt voor je dagelijkse onnavolgbare humor. Beleef er veel plezier aan.
PS. Ferdi weg. Val je nu in een diep zwart gat?

vrijdag 8 december 2000 @ 10:44:18 #11
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_531884
Sorry maar heb vanmorgen niet echt zin en tijd voor het maken van de verslagen. Zag gelukkig dat Harry al even in gevallen was.
Volgende week wordt het ook lastig tot woensdag tien uur, aangezien ik gewoon aan het werk ben overdag en af en toe toch eens gewerkt moet worden, maar daarna gaan we er hard tegen aan
Niet dat er nou zoveel gebeurd in de morgen, maar iemand moet het doen tenslotte

Dan een voorspelling voor de maandagmorgen
Cam 1 en 2 tot 10.00 uur op de slaapkamers

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_532747
Waarschijnlijk ligt Fok! plat tussen 2 en 5....

dat is nu dus...

O+. Ripley. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')