abonnement Unibet Coolblue
pi_195215541
POLL

Toelichting:
Het virus verspreid zich erg snel. De besmettingen lopen in razend tempo op. Er zijn nu al maatregelen genomen maar ik denk dat er op korte termijn meer strenge maatregelen zullen volgen, welke gevolgen hebben voor onze vrijheid / economie.

Ik ben eens benieuwd hoe jullie erin staan:
Denken jullie dat als we ons aan de basisregels houden (1,5 meter afstand, handen wassen, thuis werken etc) dit niet nodig is geweest. Of denken jullie dat deze regels nutteloos zijn en dat een tweede (regionale) lockdown er sowieso wel was gekomen.
pi_195215568
Ik heb op "ja" gestemd.
We hebben ons best goed aan de regels gehouden tijdens de eerste lockdown, en dat heeft laten zien dat het virus minder is geworden. Of dit alleen door die regels komt weet ik niet maar ik ben er van overtuigd dat het wel een grote invloed heeft gehad.
Door dat we er nu heel laconiek mee omgaan groeien de besmettingen meer dan als we ons aan de regels zouden handen mijn inziens, dus ja we hebben er zelf een groot aandeel in als er dadelijk een regionale lockdown komt of misschien wel een landelijke.
pi_195215648
https://eenvandaag.avrotr(...)ral-de-schuld-van-d/


Dit is al gepeild. 74% van de Nederlanders vindt een tweede golf de schuld van de maatschappij zelf en niet van de overheid.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195215676
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:04 schreef Mikeytt het volgende:
74% van de Nederlanders vindt een tweede golf de schuld van de maatschappij zelf
Wauw dat vind ik knap dat zoveel mensen toch recht in de spiegel durven te kijken
pi_195215696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:00 schreef hartloper het volgende:
Ik heb op "ja" gestemd.
We hebben ons best goed aan de regels gehouden tijdens de eerste lockdown, en dat heeft laten zien dat het virus minder is geworden. Of dit alleen door die regels komt weet ik niet maar ik ben er van overtuigd dat het wel een grote invloed heeft gehad.
Door dat we er nu heel laconiek mee omgaan groeien de besmettingen meer dan als we ons aan de regels zouden handen mijn inziens, dus ja we hebben er zelf een groot aandeel in als er dadelijk een regionale lockdown komt of misschien wel een landelijke.

met of zonder lockdown, het traject van het virus verloopt hetzelfde.
pi_195215736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Wauw dat vind ik knap dat zoveel mensen toch recht in de spiegel durven te kijken
Ik vond het cijfer eigenlijk best laag.
Als je een dergelijke peiling zou houden in landen als de VS, Canada of Zwitserland zou dat percentage boven de 90% uitpuilen
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195215753
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Wauw dat vind ik knap dat zoveel mensen toch recht in de spiegel durven te kijken
De mensen die stemden horen bij de 26%
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195215772
Ik heb nee gestemd omdat het virus terugkomt vanwege het seizoen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195220365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik heb nee gestemd omdat het virus terugkomt vanwege het seizoen.
Dat idee heb ik ook. Zonder keiharde maatregelen (waarvoor er geen draagvlak is) is het nu denk ik niet meer tegen te houden. Wapen je weerstand en hoop dan op het beste
pi_195220674
De r is weer in de maand dus logisch dat mensen sneller verkouden worden. Dit zag echt niemand aankomen!
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')