abonnement Unibet Coolblue
pi_195212850
Net staat er in het Financieel Dagblad een artikel dat de internationale organisatie van vliegtuigmaatschappijen IATA elke vertrekkende vliegtuigpassagier voor het vertrek wil gaan testen met een snelle speekseltest.
Snelle en niet al te dure testen die door niet-medisch personeel kunnen worden afgenomen komen volgens deze organisatie de komende weken beschikbaar en volgens deze experts is de productie ervan op te schalen tot miljoenen per dag.
Honderd procent zekerheid heb je niet maar zo'n strategie kan zeker helpen om de pandemie in te dammen.
Hoopgevend nieuws en een zinvolle ontwikkeling. Zo zie je wat onze overheden niet lukt, lukt het bedrijfsleven wel.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_195213541
Oké, maar zo'n test is waarschijnlijk veel minder accuraat dan wat de overheid gebruikt. Dus vals positieve en vals negatieve testen. Lekker dan als je het vliegtuig niet in mag terwijl er niets met je aan de hand is.
pi_195213573
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Oké, maar zo'n test is waarschijnlijk veel minder accuraat dan wat de overheid gebruikt. Dus vals positieve en vals negatieve testen. Lekker dan als je het vliegtuig niet in mag terwijl er niets met je aan de hand is.
Shit happens...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195213607
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Shit happens...
Leg jij dat ook even aan de baas uit als je naar een klant moet dan?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195213903
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Shit happens...
Maar dat is dus de reden dat de overheid alleen met testen van hoge kwaliteit wil werken. Die moet voorkomen dat 'shit happens'. De luchtvaart zit daar duidelijk minder mee.
pi_195214008
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Oké, maar zo'n test is waarschijnlijk veel minder accuraat dan wat de overheid gebruikt. Dus vals positieve en vals negatieve testen. Lekker dan als je het vliegtuig niet in mag terwijl er niets met je aan de hand is.
Daarom doe je de test dus een tweede keer bij een positief resultaat, ze zijn immers goedkoop en makkelijk, en als de kans op false positive zeg 10% is, is die nog maar 1% bij twee tests, of als iemand echt wil, 0,1% bij drie tests.
#WeesGeenWhales
pi_195214783
Zo'n sneltest vpor binnenkomst bij v iegvelden zou een hoop schelen.
Dan kan de luchtvaart/toerisme gewoon hervat worden.

Dat icm mondkapjes en goede ventilatie op vluchten zou mij een veilig gevoel geven om te vliegen.
pi_195215187
Sneltesten die je thuis kan gebruiken zou ook fijn zijn. Als je verkouden bent ff test doen om te kijken of het geen Corona kan zijn.
Bij positieve test gelijk naar de ggd.
Het zou de ggd ook ontlasten.
pi_195217142
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 12:41 schreef quirina het volgende:
Sneltesten die je thuis kan gebruiken zou ook fijn zijn. Als je verkouden bent ff test doen om te kijken of het geen Corona kan zijn.
Bij positieve test gelijk naar de ggd.
Het zou de ggd ook ontlasten.
Ja, behalve als ze dus slecht werken.
pi_195217180
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 12:41 schreef quirina het volgende:
Sneltesten die je thuis kan gebruiken zou ook fijn zijn. Als je verkouden bent ff test doen om te kijken of het geen Corona kan zijn.
Bij positieve test gelijk naar de ggd.
Het zou de ggd ook ontlasten.
Ik heb zelf last van huisstofmijt allergie. Dat zou voor mij een uitkomst zijn. Ik ga niet voor iedere Nies en loopneus naar de teststraat.
pi_195217260
Ze zijn hier even terug in Italië mee begonnen.

https://www.wantedinmilan(...)in-five-minutes.html
pi_195217784
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 14:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik heb zelf last van huisstofmijt allergie. Dat zou voor mij een uitkomst zijn. Ik ga niet voor iedere Nies en loopneus naar de teststraat.
Ik ben chronisch verkouden, ik zou dan 4 dagen in de week naar de test-straat moeten.
pi_195217799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:21 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik ben chronisch verkouden, ik zou dan 4 dagen in de week naar de test-straat moeten.
niemand die je stopt
pi_195217849
quote:
4s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:22 schreef Leonos het volgende:

[..]

niemand die je stopt
De GGD op dit moment
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_195219139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Oké, maar zo'n test is waarschijnlijk veel minder accuraat dan wat de overheid gebruikt. Dus vals positieve en vals negatieve testen. Lekker dan als je het vliegtuig niet in mag terwijl er niets met je aan de hand is.
Die sneltesten worden steeds beter, dus zou er zeker naar gekeken moeten worden, omdat de bescherming van een vaccin tegen corona nog helemaal niet duidelijk is .
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_195219248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:27 schreef paulgo het volgende:

[..]

Die sneltesten worden steeds beter, dus zou er zeker naar gekeken moeten worden, omdat de bescherming van een vaccin tegen corona nog helemaal niet duidelijk is .
En jij denkt dat er niet naar gekeken wordt? De overheid heeft nou eenmaal een wat hogere standaard dan Corendon.
pi_195219405
Ze hebben er zeker naar gekeken maar netzoals bij mondkapjes om onduidelijke redenen nog geen voortouw genomen om de beste tests al vast te reserveren/ bestellen/ of het liefst in eigen land grootschalig te produceren. Ik weet wel dat TNO een test heeft ontwikkeld waar je een uur op moet wachten. Er zijn internationaal diverse snellere tests in ontwikkeling. 100% nauwkeurigheid heb je nooit, maar het kan altijd helpen de epidemie onder controle te krijgen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_195262084
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:21 schreef Sorella het volgende:

[..]

Ik ben chronisch verkouden, ik zou dan 4 dagen in de week naar de test-straat moeten.
Dus wanneer je op woensdag verkouden bent, moet je getest worden en je test negatief. Op vrijdag ben je nog steeds verkouden en dan wil je weer een test? Wat vind je hier nu zelf van, van deze rare redenatie?
Go hard or go home
pi_195267212
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 07:09 schreef Noek het volgende:

[..]

Dus wanneer je op woensdag verkouden bent, moet je getest worden en je test negatief. Op vrijdag ben je nog steeds verkouden en dan wil je weer een test? Wat vind je hier nu zelf van, van deze rare redenatie?
Ik wil helemaal geen test maar volgens de richtlijnen zou dat dus wel moeten maar je denkt toch niet dat ik elke keer een staaf in me neus laat douwen voor een chronische verkoudheid, ik ben gekke henkie niet.
pi_195267732
Beter iets dan niets..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')