abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195211956
Interresant filmpje die ik net zag


Conclusie koop nooit een Samsung toestel als die net uitkomt
Ajax is mijn leven!
pi_195212071
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom je iets zou kopen op het moment dat het net uit is. Het is niet alsof het oude (en goedkopere) model het ineens niet meer doet.
  woensdag 23 september 2020 @ 09:23:21 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_195212248
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom je iets zou kopen op het moment dat het net uit is. Het is niet alsof het oude (en goedkopere) model het ineens niet meer doet.
Beetje ook een pronkstuk denk ik
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_195212331
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom je iets zou kopen op het moment dat het net uit is. Het is niet alsof het oude (en goedkopere) model het ineens niet meer doet.
Omdat men graag het nieuwste, beste, snelste, mooiste wil hebben :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_195212475
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom je iets zou kopen op het moment dat het net uit is. Het is niet alsof het oude (en goedkopere) model het ineens niet meer doet.
Het oude model is wel ineens niet meer het beste op de reguliere markt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195212491
Nooit begrepen wat de prijs ertoe doet.
Je kan een half jaar wachten, maar dat is wel een half jaar zonder het beste model.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 23 september 2020 @ 09:54:26 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195212619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom je iets zou kopen op het moment dat het net uit is. Het is niet alsof het oude (en goedkopere) model het ineens niet meer doet.
Als je het geld hebt dan interesseert dat de meeste mensen toch geen flikker joh.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195212677
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:43 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit begrepen wat de prijs ertoe doet.
Je kan een half jaar wachten, maar dat is wel een half jaar zonder het beste model.
Waarom moet je het beste model hebben dan?
pi_195212721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:43 schreef Mikeytt het volgende:
Nooit begrepen wat de prijs ertoe doet.
Je kan een half jaar wachten, maar dat is wel een half jaar zonder het beste model.
Oei zeg. Je zal maar een half jaar met een minder model rondlopen. Schandalig dat mensen dat doen. Als ik zie dat m'n vrienden niet het nieuwste van nieuwste hebben zijn ze natuurlijk geen vrienden meer
  Moderator woensdag 23 september 2020 @ 10:06:17 #10
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195212759
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom moet je het beste model hebben dan?
Omdat het beste beter is dan niet het beste.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195212772
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je het geld hebt dan interesseert dat de meeste mensen toch geen flikker joh.
Ik heb het geld, maar ga dat echt niet aan een telefoon besteden. Nou heb ik een (budget) telefoon van het werk en krijg gewoon een nieuwe als die niet meer functioneert. Dus geef sowieso geen geld uit aan telefoons. Maar die budgettelefoon kan alles wat ik mij maar zou kunnen bedenken.
pi_195212774
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom moet je het beste model hebben dan?
Omdat je een product wil hebben dat het beste functioneerd? Het snelste?

Waarom lopen mensen niet meer rond met een Nokia 3310? Waarom zou je immers een beter model willen kopen?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  woensdag 23 september 2020 @ 10:09:47 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195212783
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom moet je het beste model hebben dan?
Dat is toch heel persoonlijk, of je dat belangrijk vindt of niet?
pi_195212786
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:02 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Oei zeg. Je zal maar een half jaar met een minder model rondlopen. Schandalig dat mensen dat doen. Als ik zie dat m'n vrienden niet het nieuwste van nieuwste hebben zijn ze natuurlijk geen vrienden meer
Dat maak jij ervan.
Het is geen ramp, maar waarom zou je het niet doen? Waarom voor een minder model kiezen?
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195212792
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.
Het is geen ramp, maar waarom zou je het niet doen? Waarom voor een minder model kiezen?
Omdat het doorgaans dan ook minder kost
pi_195212811
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Omdat het doorgaans dan ook minder kost
Waarom is dat relevant tenzij je een beperkt budget hebt?
Huismerk cola kost ook minder. Betekent niet dat ik het ga kopen terwijl het een minder product is.

Maarja, ligt er net aan wat je persoonlijk belangrijk vindt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195212823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.
Het is geen ramp, maar waarom zou je het niet doen? Waarom voor een minder model kiezen?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:12 schreef Mikeytt het volgende:

Maarja, ligt er net aan wat je persoonlijk belangrijk vindt.
Fijn dat je er zelf antwoord op geeft :)
pi_195212836
Ik vraag me af wat beter is dan al het beste?Ik zit nog steeds met een iphone 6s toestel die ik nu lk al 3 jaar heb. Waarom?

IOS technische kan ik precies hetzelfde als de iphone 12.

Ik zit helemaal niet te wachten op 3 cameraas, een chip die sneller is, maar die in normaal gebruik niet eens merkbaar sneller is. Buiten dat ze ieder jaar de toestellen uitbreiden met meer cameraas zie ik niet echt innovatieve verbeteringen bij geen enkel toestel.

Ik vind die dubbele schermen wel iets wat ik zou willen hebben. Maar Apple loopt daar weer ver in achter voordat ze daarmee zullen komen.
Ajax is mijn leven!
  woensdag 23 september 2020 @ 10:19:06 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195212889
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:08 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik heb het geld, maar ga dat echt niet aan een telefoon besteden. Nou heb ik een (budget) telefoon van het werk en krijg gewoon een nieuwe als die niet meer functioneert. Dus geef sowieso geen geld uit aan telefoons. Maar die budgettelefoon kan alles wat ik mij maar zou kunnen bedenken.
Tsja, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.

Maar goed, zat mensen die vele duizenden euro's per maand overhouden en dus echt niet wakker liggen van een nieuw telefoontje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195215441
quote:
81s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:09 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Dat is toch heel persoonlijk, of je dat belangrijk vindt of niet?
Zeker.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Omdat je een product wil hebben dat het beste functioneerd? Het snelste?

Waarom lopen mensen niet meer rond met een Nokia 3310? Waarom zou je immers een beter model willen kopen?
Omdat er een behoorlijk verschil zit tussen een 3310 en een Galaxy S10 bijvoorbeeld. Het verschil tussen het nieuwste model en het model van 1 jaar geleden is vaak marginaal.
pi_195215655
Hoeveel maanden of weken kun je het best wachten?
pi_195215714
dat is overigens het nadeel van twee flagships per jaar uitbrengen
pi_195218096
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 09:10 schreef Tja..1986 het volgende:

Ik heb sowieso nooit begrepen waarom je iets zou kopen op het moment dat het net uit is. Het is niet alsof het oude (en goedkopere) model het ineens niet meer doet.
Dat is al eeuwen zo voor allerlei zaken en het is vrij hardnekkig. Als 'de rijken' het hebben, willen 'de armen' het ook, want zij willen zich 'net zoals een rijke' voelen.

De kuddegeest is sterk. Maar door je er zo weinig mogelijk van aan te trekken kun je redelijk goedkoop eenzelfde soort resultaat bereiken.

Als morgen alle rijke mensen een heel mooi duur blauw ledje in hun linkeroorlel gaan dragen, gaat het niet lang duren voordat iedereen dat wil.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_195220027
De reden waarom een Samsung snel minder waard wordt dan een iphone is natuurlijk ook het upgraden van de telefoon.

Bij Samsung en android is het na 2 jaar bijna niet meer mogelijk om de telefoon te kunnen upgraden. terwijl Apple zijn telefoons zo lang mogelijk aan de praat wil houden met zijn software updates. De hoge prijs van Apple telefoons heeft voornamelijk te maken met het onderhoud van het toestel erna.

Mensen die een samsung kopen voor 900 euro zijn echt knettergek....
Ajax is mijn leven!
  Spellchecker donderdag 24 september 2020 @ 08:28:25 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195228778
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
Ik vraag me af wat beter is dan al het beste?Ik zit nog steeds met een iphone 6s toestel die ik nu lk al 3 jaar heb. Waarom?

IOS technische kan ik precies hetzelfde als de iphone 12.

Ik zit helemaal niet te wachten op 3 cameraas, een chip die sneller is, maar die in normaal gebruik niet eens merkbaar sneller is. Buiten dat ze ieder jaar de toestellen uitbreiden met meer cameraas zie ik niet echt innovatieve verbeteringen bij geen enkel toestel.

Ik vind die dubbele schermen wel iets wat ik zou willen hebben. Maar Apple loopt daar weer ver in achter voordat ze daarmee zullen komen.
Wat is de beste telefoon? Dat is voor iedereen verschillend.
  donderdag 24 september 2020 @ 08:38:15 #26
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_195228844
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:14 schreef fantasyboy het volgende:
Ik vraag me af wat beter is dan al het beste?Ik zit nog steeds met een iphone 6s toestel die ik nu lk al 3 jaar heb. Waarom?

IOS technische kan ik precies hetzelfde als de iphone 12.

Ik zit helemaal niet te wachten op 3 cameraas, een chip die sneller is, maar die in normaal gebruik niet eens merkbaar sneller is.

totdat je een keer een iPhone XS of nieuwer een paar uur gebruikt, dan merk je toch echt een wereld van verschil. Dan wil je niet meer terug.
pi_195244172
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Omdat het beste beter is dan niet het beste.
Bedoel je daarmee dat er nog betere spyware in zit?
retorisch, dank je wel. :P
pi_195244304
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Dat is al eeuwen zo voor allerlei zaken en het is vrij hardnekkig. Als 'de rijken' het hebben, willen 'de armen' het ook, want zij willen zich 'net zoals een rijke' voelen.

De kuddegeest is sterk. Maar door je er zo weinig mogelijk van aan te trekken kun je redelijk goedkoop eenzelfde soort resultaat bereiken.

Als morgen alle rijke mensen een heel mooi duur blauw ledje in hun linkeroorlel gaan dragen, gaat het niet lang duren voordat iedereen dat wil.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, anders zou iedereen al Linux gebruiken :'(
Maar er is hoop :)
DIG / Een woordje over Purism en de Librem 5
pi_195244339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:08 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Omdat je een product wil hebben dat het beste functioneerd? Het snelste?

Waarom lopen mensen niet meer rond met een Nokia 3310? Waarom zou je immers een beter model willen kopen?
Met een 3310 kun je niet wat je bijv met een 5 jaar oude smartphone wel kan. Maar waarom je nu de duurste wilt. Het voegt in de praktijk niks toe. Ik snap jullie millenials echt niet.
pi_195244436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 17:11 schreef fantasyboy het volgende:
De reden waarom een Samsung snel minder waard wordt dan een iphone is natuurlijk ook het upgraden van de telefoon.

Bij Samsung en android is het na 2 jaar bijna niet meer mogelijk om de telefoon te kunnen upgraden. terwijl Apple zijn telefoons zo lang mogelijk aan de praat wil houden met zijn software updates. De hoge prijs van Apple telefoons heeft voornamelijk te maken met het onderhoud van het toestel erna.

Mensen die een samsung kopen voor 900 euro zijn echt knettergek....
Over privacy denkt ook niemand meer na :N
Ook knettergek als je onderstaand leest :P
DIG / Een woordje over Purism en de Librem 5
Alle onderdelen van de Librem 5 zijn te vervangen en te upgraden, zoals ook de software.
Nu nog een hype ervan maken en ios en androïd en alle andere spywaremakers kunnen gevoeglijk de tering krijgen.
Voor de ik-moet-het-hipste-laatste-model-en kijk-mij-eens mensen:
De Librem 5 USA kost $1900,=. Is pakweg 1000 euro meer dan ik betaald heb voor de 'gewone'. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')