Heeeeerlijkquote:Op woensdag 23 september 2020 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar uur frituren in de Griekse zon!
normaal gesproken zou ik zeggen "Lekker" maar in de huidige omstandigheden mijd ik datquote:Op woensdag 23 september 2020 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar uur frituren in de Griekse zon!
het heet niet voor niets "mensDOM" en "dierenRIJK"quote:Op woensdag 23 september 2020 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a358161a/
Ja, dan ga je dit krijgen
Mattiequote:Op woensdag 23 september 2020 07:50 schreef crv het volgende:
[..]
het heet niet voor niets "mensDOM" en "dierenRIJK"
JCquote:
Vliegen trekt me nu even niet. In Griekenland zelf is het veiliger dan hier, denk ikquote:Op woensdag 23 september 2020 07:49 schreef crv het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik zeggen "Lekker" maar in de huidige omstandigheden mijd ik dat
ik denk dat het overal even onveilig is en met name in die toeristenophokgebiedenquote:Op woensdag 23 september 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vliegen trekt me nu even niet. In Griekenland zelf is het veiliger dan hier, denk ik
Ik denk dat het in wit Rusland onveiliger is dan hier.quote:Op woensdag 23 september 2020 07:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat het overal even onveilig is en met name in die toeristenophokgebieden
heel de wereld is te bereiken. en Somalie is ook niet veilig, maar daar hebben we het niet over.quote:Op woensdag 23 september 2020 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat het in wit Rusland onveiliger is dan hier.
Verder is heel Europa voor ons te bereiken. Het is nergens echt onveilig.
Ze moeten dat soort maatregelen ook gewoon landelijk invoeren. Dit was immers te verwachten. Tijdens de persconferentie werd dit door een journalist nog ter sprake gebracht, maar Rutte vertrouwde op het gezond verstand van mensen en dat ze dit dus niet zouden doenquote:Op woensdag 23 september 2020 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a358161a/
Ja, dan ga je dit krijgen
Rutte zijn grootste fout: Vertrouwen op gezond verstand van mensenquote:Op woensdag 23 september 2020 08:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze moeten dat soort maatregelen ook gewoon landelijk invoeren. Dit was immers te verwachten. Tijdens de persconferentie werd dit door een journalist nog ter sprake gebracht, maar Rutte vertrouwde op het gezond verstand van mensen en dat ze dit dus niet zouden doen.
Yep. En ik begrijp dat ze maatregelen liever regionaal willen laten gelden, daar waar het nodig is, zodat mensen in Groningen daar geen last van hebben nu het zwaartepunt van de besmettingen in de Randstad ligt. Maar je weet gewoon dat als iets hier niet mag, mensen gaan zoeken naar plekken waar het nog wel mag en kan.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:07 schreef crv het volgende:
[..]
Rutte zijn grootste fout: Vertrouwen op gezond verstand van mensen
Het is geen oorlog en mensen worden niet dood geschoten, geniet daarvan.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
heel de wereld is te bereiken. en Somalie is ook niet veilig, maar daar hebben we het niet over.
als men zich gewoon eens even wat inhoud tot de vaccins er zijn zou dat een hoop ellende (en kosten) schelen.
ben zaterdag bij de tour wezen kijken en heb me groen en geel ge-ergerd aan die tokkies die zich niet aan de gevraagde (en verplichte) maatregelen houden. Pure domheid en egoisme.
en het zijn dus ook precies die lui die overal schijt aan hebben die als eerste staan te janken dat als een volgende lockdown nodig is dat ze het zo zwaar hebben.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. En ik begrijp dat ze maatregelen liever regionaal willen laten gelden, daar waar het nodig is, zodat mensen in Groningen daar geen last van hebben nu het zwaartepunt van de besmettingen in de Randstad ligt. Maar je weet gewoon dat als iets hier niet mag, mensen gaan zoeken naar plekken waar het nog wel mag en kan.
jij begint over wit-rusland niet ik. Geniet daarvanquote:Op woensdag 23 september 2020 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is geen oorlog en mensen worden niet dood geschoten, geniet daarvan.
De reactie is dan woede. Want Grapperhaus mag wel mensen uitnodigen op zijn bruiloft en wij - de gewone burger - mag dat niet. De roverheid is corrupt!quote:Op woensdag 23 september 2020 08:14 schreef crv het volgende:
[..]
en het zijn dus ook precies die lui die overal schijt aan hebben die als eerste staan te janken dat als een volgende lockdown nodig is dat ze het zo zwaar hebben.
Ben benieuwd hoe ze reageren als er familie van hun op de IC komt en ze via een appje afscheid mogen nemen
Het is idd opmerkelijk wta dit met mensen doet. Begin was k ook heel fel over mensen die bleven vliegen of naar feestje gingen ofzo. Maar das nu wel weg :pquote:Op woensdag 23 september 2020 08:19 schreef Lospedrosa het volgende:
NSB gedrag, misgunnen, iedereen heeft het gedaan, allemaal zijn ze fout behalve jezelf
Nee gezellige tijd dit.
toen GrapHaus dat mocht, mocht jij dat ook. het gaat erom hoe die met de regels is omgegaan en dat is compleet fout.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De reactie is dan woede. Want Grapperhaus mag wel mensen uitnodigen op zijn bruiloft en wij - de gewone burger - mag dat niet. De roverheid is corrupt!
Probleem was toch dat hij geen afstand hield?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De reactie is dan woede. Want Grapperhaus mag wel mensen uitnodigen op zijn bruiloft en wij - de gewone burger - mag dat niet. De roverheid is corrupt!
Denk dat mensen eerder vielen over dat die mensen eerst idioten had genoemd :pquote:Op woensdag 23 september 2020 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is daar?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn schoonzusje is docent, die zeggen daar dat 18 oktober de nieuwe lockdown is, er zijn mensen die zelfs al vakantie boeken op die datum
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:22 schreef crv het volgende:
[..]
toen GrapHaus dat mocht, mocht jij dat ook. het gaat erom hoe die met de regels is omgegaan en dat is compleet fout.
Probleem is dat hij een voorbeeldfunctie heeft en er een hoop (domme) mensen in Nederland zijn die je niet uit kunt leggen dat hij misschien wel op dat moment een bruiloft mocht vieren, terwijl die mensen misschien iemand hebben moeten begraven en er niet bij mochten zijn; en niet lachend 2x de corona-boete kunnen betalen.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probleem was toch dat hij geen afstand hield?
prima, weer rust in OVquote:Op woensdag 23 september 2020 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn schoonzusje is docent, die zeggen daar dat 18 oktober de nieuwe lockdown is, er zijn mensen die zelfs al vakantie boeken op die datum
Of heeft dat er misschien meer mee te maken dat het dan herfstvakantie is?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of heeft dat er misschien meer mee te maken dat het dan herfstvakantie is?
dat ligt aan de regio he.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
Half 8. Super stil en gewone handbagage :pquote:Op woensdag 23 september 2020 09:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Namen mensen ook grote handbagage mee in het vliegtuig? En hoe laat was je bij de check in dan?
Je was okay.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon bet zoals pre covid maar dan met de bescherming van een niet werkend mondkapje
Oh nice! Dan hoef ik misschien geen taxi te nemen. Ja van die grote koffers?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Half 8. Super stil en gewone handbagage :p
Nou ja cabin natuurlijk. Maar op scherm staat dat er geen garantie isquote:Op woensdag 23 september 2020 09:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nice! Dan hoef ik misschien geen taxi te nemen. Ja van die grote koffers?
Hoe denken ze dat te weten?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Uh...quote:Op woensdag 23 september 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja cabin natuurlijk. Maar op scherm staat dat er geen garantie is
Toch wel een leuk design-mondkapje hequote:Op woensdag 23 september 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gewoon bet zoals pre covid maar dan met de bescherming van een niet werkend mondkapje
K heb gewoon zwart. Past bij elke outfit :pquote:Op woensdag 23 september 2020 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel een leuk design-mondkapje he.
Ja 4 minuten nu :pquote:Op woensdag 23 september 2020 09:08 schreeurl=https://forum.fok.nl/user/profile/186611]Justin_Case[/url] het volgende:
Vertraging ballie?
Wist wel dat jij cabin begreep :pquote:Op woensdag 23 september 2020 09:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je grote cabin koffer mee mag in de cabin, net als voor corona.
Ik wil ook weer op vakantiequote:Op woensdag 23 september 2020 09:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat je grote cabin koffer mee mag in de cabin, net als voor corona.
Is meestal wel, is ook gewoon ingecalculeerd in de vluchttijden, je komt ws gewoon op tijd aanquote:
Is ze zo dik?quote:Op woensdag 23 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Nah geloof echt day die chick naast mij 2 stoelen heeft gekocht
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist wel dat jij cabin begreep :p
Nee helemaal niet maar voordat boarden gedaan was had ze haar tas al daar geparkeerd alsof ze wist dat die leeg zou blijvenquote:
Wel chill voor haar haha.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar voordat boarden gedaan was had ze haar tas al daar geparkeerd alsof ze wist dat die leeg zou blijven
Bij inchecken kies ik ook altijd een stoel waarbij er nog een stoel leeg is tussen mij en de andere persoon. Als de vlucht niet propvol is dan heb je grote kans dat die leeg blijft want niemand kiest graag een stoel tussen 2 vreemden in.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Nah geloof echt day die chick naast mij 2 stoelen heeft gekocht
Transquote:Op woensdag 23 september 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Met welke maatschappij vlieg je
Vliegsequote:
Sssst.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Bitterbaaaaaalllllll!quote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
Bitterbal hangt nu boven Nederland haha
Met een capeje.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Bitterbaaaaaalllllll!
quote:Op woensdag 23 september 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Bitterbaaaaaalllllll!
We hadden even Flightradar moeten checken.quote:Op woensdag 23 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
Bitterbal hangt nu boven Nederland haha
Die hangt al bijna boven Oostenrijk inmiddels.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden even Flightradar moeten checken.
Nee nee, boven Feuchtwangen.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hangt al bijna boven Oostenrijk inmiddels.
Spoor van paneermeel.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
O heb 'r al gevonden, ze is hier recht overheen gekomen.
Overal gefrituurde kruimeltjes.quote:
Oostenrijkquote:Op woensdag 23 september 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ze vliegt nu boven de bergjes van Oostenrijk.
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overal gefrituurde kruimeltjes.
Ik wil ook wel naar Kroatiëquote:Op woensdag 23 september 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Your session has timed-out
O wacht, ze is in Kroatië.
En dan straks om 12 uur: The bitterbal has landed. One small step for man, one giant leap for snackkind.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Your session has timed-out
O wacht, ze is in Kroatië.
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan straks om 12 uur: The bitterbal has landed. One small step for man, one giant leap for snackkind.
Thailand?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan straks om 12 uur: The bitterbal has landed. One small step for man, one giant leap for snackkind.
Ik mis het landen op spannende, nieuwe bestemmingenquote:Op woensdag 23 september 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis het vliegen een beetje, al heb ik er een hekel aan.
Oei, Ik dacht dat het bij ballie Thailand of niks wasquote:Op woensdag 23 september 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Bitterbal danst vanavond de sirtaki met Demis.
MY FRIEND THE WIIIIINDquote:Op woensdag 23 september 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Bitterbal danst vanavond de sirtaki met Demis.
Of bekende fijne plekkenquote:Op woensdag 23 september 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mis het landen op spannende, nieuwe bestemmingen
Dat mis ik echt absoluut niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Londenquote:Op woensdag 23 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ook
Dat is mijn geval dan meestal Boedapest
ik mis het treinen een beetje..quote:Op woensdag 23 september 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat was mijn klomp. De prio1 waar ik vannacht van 1 tot 5 mee bezig geweest ben en die ik uiteindelijk ten einde raad onopgelost heb moeten achterlaten, blijkt veroorzaakt te zijn door onze eigen collega's.quote:
Ik mis het allebei niet. Ben eindelijk eens niet continu onderweg voor het werk en is eigenlijk heerlijkquote:
Vloog jij ook veel voor je werk?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis het allebei niet. Ben eindelijk eens niet continu onderweg voor het werk en is eigenlijk heerlijk
Ik ben al drie dagen bezig met het herstellen van fouten van collega'squote:Op woensdag 23 september 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mijn klomp. De prio1 waar ik vannacht van 1 tot 5 mee bezig geweest ben en die ik uiteindelijk ten einde raad onopgelost heb moeten achterlaten, blijkt veroorzaakt te zijn door onze eigen collega's.
Ik ga me even beraden op de ontstane situatie.
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vloog jij ook veel voor je werk?
Leuk he, allemaal 'één team', 'zelfde doel' blablaquote:Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig met het herstellen van fouten van collega's
Preciesquote:Op woensdag 23 september 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend. Je komt op allerlei plekken, maar je hebt er niks aan.
Ik heb heel veel collega's die hun kleine klusje doen, maar het grote verband niet zien. Die maken dan met de beste bedoelingen de meest achterlijke fouten.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk he, allemaal 'één team', 'zelfde doel' blabla
Oh joy.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was mijn klomp. De prio1 waar ik vannacht van 1 tot 5 mee bezig geweest ben en die ik uiteindelijk ten einde raad onopgelost heb moeten achterlaten, blijkt veroorzaakt te zijn door onze eigen collega's.
Ik ga me even beraden op de ontstane situatie.
Mijn manager zei gisteren dat thuiswerken waarschijnlijk tot juni wordt verlengd. Dus misschien duurt het bij jullie ook nog evenquote:
als ik trein, trein ik niet voor werk..quote:Op woensdag 23 september 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mis het allebei niet. Ben eindelijk eens niet continu onderweg voor het werk en is eigenlijk heerlijk
Dagen, okee. Nachten, wat minderquote:Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al drie dagen bezig met het herstellen van fouten van collega's
Zou kunnen, tot nu toe is het nog December. Ze zijn al vroeg bij jullie met dat aangeven! Op zich zou ik permanent meer thuiswerken ook lekker vinden, kan ik verder weg van de stad gaan wonenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn manager zei gisteren dat thuiswerken waarschijnlijk tot juni wordt verlengd. Dus misschien duurt het bij jullie ook nog even
De grens overhoppen en in Duitsland gaan wonen?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou kunnen, tot nu toe is het nog December. Ze zijn al vroeg bij jullie met dat aangeven! Op zich zou ik permanent meer thuiswerken ook lekker vinden, kan ik verder weg van de stad gaan wonen
Denk dat ik juist meer richting de bergen zou gaan.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De grens overhoppen en in Duitsland gaan wonen?
Ik heb ook al gekeken of ik een huisje zou kunnen kopen in het noorden of oosten van Nederland. Eén keer per week een rit naar Rotterdam overleef ik dan wel.
Duitsland zou nog beter zijn, maar dat betekent in mijn geval een andere baan zoeken
Ja maar voor werk dan moet het en is het niet leuk.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de grensregio zou nog net kunnen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:21 schreef kwiwi het volgende:
D
[..]
Denk dat ik juist meer richting de bergen zou gaan.
En iets over de grens in het oosten in Duitsland? Of is dat niet te doen naar Rotterdam?
Da's net Nederland ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de grensregio zou nog net kunnen.Maar daar heb je niet het ware Duitslandgevoel
Oeh ja, snap wel dat je dat graag wilt
dat ongeveer jaquote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Reizen per trein is wel lekker. Beetje lezen, koffie drinken en uit het raam staren.
Iedereen gezellig een mondkapje op.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Reizen per trein is wel lekker. Beetje lezen, koffie drinken en uit het raam staren.
Zeker.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
een relaxte overstap vind ik niet vervelend (bv instappen aan de andere kant van het platform of 20 min overstap tijd hebben) , wel van die overstaps waar je moet rennen en haastenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.Enige eis is wel een beetje een aardige verbinding, liefst met zo weinig mogelijk overstappen.
Je overstap missen en 55 minuten kunnen wachten.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
een relaxte overstap vind ik niet vervelend (bv instappen aan de andere kant van het platform of 20 min overstap tijd hebben) , wel van die overstaps waar je moet rennen en haasten
Beetje slapenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
's Avonds vooral ook, als er al veel dicht is op het station en het lekker koud isquote:Op woensdag 23 september 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je overstap missen en 55 minuten kunnen wachten.
das gewoon kut.. maar internationaal moet je dan ook nog even regelen dat je wel meemag met die volgende internationale treinquote:Op woensdag 23 september 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je overstap missen en 55 minuten kunnen wachten.
quote:Op woensdag 23 september 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga hem nu echt openen jongens.
je geschudde fles cola?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
Heb jeje butterham met chees alweer achter je kiezen?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:00 schreef Justin_Case het volgende:
Dat had ik toen ik in de Alblasserwaard woonde. In Dordt steeds een minuut om het halve station te doorkruisenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
een relaxte overstap vind ik niet vervelend (bv instappen aan de andere kant van het platform of 20 min overstap tijd hebben) , wel van die overstaps waar je moet rennen en haasten
Nee zo.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jeje butterham met chees alweer achter je kiezen?
Ja, ik doelde eigenlijk meer op lange reizenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker.Enige eis is wel een beetje een aardige verbinding, liefst met zo weinig mogelijk overstappen.
Ingo Piepersquote:Op woensdag 23 september 2020 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is het jongens, de derde Wereldoorlog is geen veldslag maar een pandemie die ons tot armoede en onrust doet drijven.
Past precies in dit stuk uit 2017.
https://www.esquire.com/n(...)rlog-2020-interview/
Landschapjes kijken.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik doelde eigenlijk meer op lange reizen
Met de ICE van Keulen naar München bijvoorbeeld
Goed voer voor flauwe grapjes dit.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Ben er. Ben getest. Alleen keel maar godver die ging diep
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alvast wat oprekkenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik probeer me in te houdenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed voer voor flauwe grapjes dit.
Maar yay, geland.
Gewoon erin rammen.quote:
Die staven zijn sowieso droog toch?quote:
Terug naar NL dan maar, hier schijnt de zon.quote:
Ja. Je hebt gelijk:pquote:Op woensdag 23 september 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terug naar NL dan maar, hier schijnt de zon.
Misschien spugen ze eerst in je mond?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die staven zijn sowieso droog toch?
Tzatzikiquote:Op woensdag 23 september 2020 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien spugen ze eerst in je mond?
Dan kwijlen ze in hun mondkapjes?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien spugen ze eerst in je mond?
quote:Op woensdag 23 september 2020 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon een goede scheut ouzo om de pijn te verzachtenquote:
En doodt meteen de bacteriën.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een goede scheut ouzo om de pijn te verzachten
De ravijnen zijn dieper in het land der overbehaarden.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Dit soort bussen hebben ze in thailand ook
Ook gij Brutus.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
Nu natuurlijk hoest bui door die bruut
Zelfs k had het minder pijnlijk gedaanquote:Op woensdag 23 september 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gij Brutus.
Ohnee dat is Romeins en niet Grieks.
Nou ........................quote:Op woensdag 23 september 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs k had het minder pijnlijk gedaan
Met wielen, een motor en een chauffeur?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Dit soort bussen hebben ze in thailand ook
Hebben ze wel iets van gegevens overgenomen?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben helemaal niet gezegd wat ze nu doen na die test of wanneer je iets hoort ofzo
Ja :pquote:Op woensdag 23 september 2020 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met wielen, een motor en een chauffeur?
quote:Op woensdag 23 september 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel iets van gegevens overgenomen?
Maar hebben ze ook je telefoon of mail dat ze je kunnen bereikenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
ja ze weten wie k ben en waar k slaap
[..]
Ze kunnen ook communiceren via het hotel. Als ze positief is draaien ze gewoon de deur van haar kamer op slot.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hebben ze ook je telefoon of mail dat ze je kunnen bereiken
En 's avonds schuiven ze wat lauwe gyros onder de deur door?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen ook communiceren via het hotel. Als ze positief is draaien ze gewoon de deur van haar kamer op slot.
Ja en ze laten een blikje cola voor haar deur leeglopen. Dat kan ze dan met een rietje onder de deur door opdrinken.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En 's avonds schuiven ze wat lauwe gyros onder de deur door?
Hier begint het nu ook eindelijkquote:Op woensdag 23 september 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en ze laten een blikje cola voor haar deur leeglopen. Dat kan ze dan met een rietje onder de deur door opdrinken.
quote:De afgelopen week kregen veertien inwoners van de gemeente Moerdijk te horen dat zij een positieve uitslag hadden na een bezoek aan de coronateststraat: eentje meer dan de week daarvoor. Daarmee is het aantal gemelde besmettingen in Moerdijk nu al twee weken op rij hoger dan het in maanden is geweest.
Jullie horen er nu ook bijquote:Op woensdag 23 september 2020 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begint het nu ook eindelijk
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja en ze laten een blikje cola voor haar deur leeglopen. Dat kan ze dan met een rietje onder de deur door opdrinken.
Awwyiss, meedoen.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begint het nu ook eindelijk
[..]
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat jouw hotel Pepsi schenkt
Knoflooksapquote:Op woensdag 23 september 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we coronaquote:
En dan ook nog eens uit zo'n concentraatmachine en niet eens uit blik.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Das niet goedquote:Op woensdag 23 september 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier herfst nuquote:Op woensdag 23 september 2020 13:14 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat het herfst zou worden vandaag, het is zwemweer.
Zit je fetabal te stalken?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een dusterdeukje meer of minder maakte jou toch niet uit?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo ik heb eindelijk een parkeerplek in de garage onder het huis voor de nieuwe auto. Ik ben niet zo goed in inpakeren met grote auto's dus had ze een lijst gegeven van plekken waar ik wél kan parkeren, en gevraagd of eentje vrij was. Was blijkbaar heel lastig allemaal.. maar het is gelukt
Nee maar een deuk in de Mercedes van de buurman door mij is niet de bedoelingquote:Op woensdag 23 september 2020 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een dusterdeukje meer of minder maakte jou toch niet uit?
Dacht dat ze in dat soort achtergebleven landen altijd al Frauenparkplatzen hadden?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:15 schreef kwiwi het volgende:
Zo ik heb eindelijk een parkeerplek in de garage onder het huis voor de nieuwe auto. Ik ben niet zo goed in inpakeren met grote auto's dus had ze een lijst gegeven van plekken waar ik wél kan parkeren, en gevraagd of eentje vrij was. Was blijkbaar heel lastig allemaal.. maar het is gelukt
Ja, maar niet thuisquote:Op woensdag 23 september 2020 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat ze in dat soort achtergebleven landen altijd al Frauenparkplatzen hadden?
another one bites the dust!quote:Op woensdag 23 september 2020 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar een deuk in de Mercedes van de buurman door mij is niet de bedoeling
Morgen dus even heel boos naar het gemeentehuis gaan en er eentje eisen in je parkeergaragequote:
Als ik later een huis bouw, komen daar dus hele brede parkeerplaatsen en garagedeuren hequote:Op woensdag 23 september 2020 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dein eigenes Frauenparkplatz
Ja dat krijg je als je midden in de nacht al uit bed komtquote:
Met van die stootkussens aan weerszijden?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik later een huis bouw, komen daar dus hele brede parkeerplaatsen en garagedeuren he
Wil ik hier ookquote:Op woensdag 23 september 2020 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik later een huis bouw, komen daar dus hele brede parkeerplaatsen en garagedeuren he
ik dacht dat vrouwen dat juist leuk vonden..?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net bij schoonheidsspecialiste geweest.
Ik ben nog nooit geweestquote:Op woensdag 23 september 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen dat juist leuk vonden..?
Nou niet als ze allemaal shit uitdrukt.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen dat juist leuk vonden..?
Ja ik moest wel.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweestIs geen beginnen aan.
Pimple poppingquote:Op woensdag 23 september 2020 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet als ze allemaal shit uitdrukt.
doet Dr. Pimple Popper ookquote:
Voel ik niks vanquote:
Zo'n matig boompje?quote:Op woensdag 23 september 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
Er heeft hier iemand zo'n luchtverfrisseer ding voor in de auto voor het open raam opgehangen.
Ik word kotsmisselijk van dat ding
Nee, zo'n dingetje dat je op het ventilatierooster vast zet.quote:
Joy. Zo'n boompje had ik ook nog kunnen ophangen om te trollen.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, zo'n dingetje dat je op het ventilatierooster vast zet.
Arbre magiquequote:Op woensdag 23 september 2020 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joy. Zo'n boompje had ik ook nog kunnen ophangen om te trollen.
Ik stond vanmorgen ook te kokhalzen bij de kattenbak. Er is zo'n fijn parfum aan die grit toegevoegdquote:Op woensdag 23 september 2020 13:56 schreef gianni61 het volgende:
Er heeft hier iemand zo'n luchtverfrisseer ding voor in de auto voor het open raam opgehangen.
Ik word kotsmisselijk van dat ding
Mooi wel dat ze lelies tippen als geurverspreider. Daar doe je mij echt geen plezier mee.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:00 schreef Karzai het volgende:
https://mens-en-gezondhei(...)uchtverfrissers.html
Daarom.quote:
Ik had die in mijn allereerste auto hangen toen ik nog in de auto rooktequote:Op woensdag 23 september 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom.Er hangt er nog een in m'n Ka (die rook überhaupt al nergens naar toen ik 'm kreeg, die boom), gewoon omdat boom.
Pehehe, dat deed vast heel veel.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had die in mijn allereerste auto hangen toen ik nog in de auto rookte
Kwam wel een lekkere vanille walm vanaf, soms als je langs een auto komt die zo'n ding heeft hangen pik je wat van die geur op en krijg je meteen nostalgische gevoelensquote:Op woensdag 23 september 2020 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehe, dat deed vast heel veel.
Puur decoratief dus in de mijne.
Dit ja, dat ik erin kan botsenquote:Op woensdag 23 september 2020 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met van die stootkussens aan weerszijden?
De pilaren in onze parkeergarage zijn bekleed met een laagje rubber.
Flipperkast-style.quote:
Ja die heb ik er ook weer in, maar dat is nog steeds geen zekerheid bij mijquote:Op woensdag 23 september 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flipperkast-style.
Ik ben wel enorm blij met m'n achteruitrijcamera trouwens.
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die heb ik er ook weer in, maar dat is nog steeds geen zekerheid bij mij
Gewoon niet altijd met m'n hoofd erbij denk ik. "Gelukkig eindelijk thuis, ik moet zooo erg plassen"quote:Op woensdag 23 september 2020 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon niet zo goed in je formaat inschatten ofzo?
Oh ja, net even te snel willen. Zo ben ik aan de deuk in m'n Ka gekomen.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon niet altijd met m'n hoofd erbij denk ik. "Gelukkig eindelijk thuis, ik moet zooo erg plassen"
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:33 schreef Karzai het volgende:
ik ga vast aardappelsalade maken, kan de knoflook lekker intrekken
quote:Op woensdag 23 september 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
And so it begins.
De dag begon nog mooi.
Hier heeft het eventjes geregend, maar nu is het weer droogquote:Op woensdag 23 september 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
And so it begins.
De dag begon nog mooi.
Groetjes aan de vampieren!quote:
Lieve blonde vampieren hierquote:
ja ik heb de tuinstoelkussens ook maar binnen gehaald. Het wordt steeds grijzer. Zal wel niet lang meer droog blijven.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
And so it begins.
De dag begon nog mooi.
Ik was blij met de klamboe.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:51 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb 1x een mug gehad deze zomer.
In ieder geval is grieks eten veel vlees, je zal je er wel thuis voelenquote:Op woensdag 23 september 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
K zit nog steeds in de bus. Eet zo een medepassagier op
Jezus hoever is dat hotel van het vliegveld af johquote:Op woensdag 23 september 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
K zit nog steeds in de bus. Eet zo een medepassagier op
YESquote:Update: Goed nieuws! De expositie is verlengd t/m 10 januari 2021!
2 eilanden verder?quote:Op woensdag 23 september 2020 14:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jezus hoever is dat hotel van het vliegveld af joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |