Meer info over Rock am Ring trouwens op Ringrocker.com
Ik snap namelijk ff iets niet. Op het affice staat dat het in het Eifel gebied is. Dat is ten hoogte van Bonn en Maastricht maar er staat ook dat het bij de nurburgring is en is dat niet bij Neurenberg????
Neurenberg is echt wel bijna 2x zo ver rijden namelijk.
Kan iemand het ff mij uitleggen
btw er zijn weer een paar bands bekend:
quote:De Nurburgring ligt bij het plaatsje Nurburg, dat ligt in de Eiffel. Daar wordt Rock am Ring gehouden. Rock im Park vindt plaats in Neurenberg en dat is inderdaad een stukje verder rijden. De bands zijn op beide festivals hetzelfde, alleen op een andere dag en op een andere locatie.
Op woensdag 19 februari 2003 11:37 schreef Komakie het volgende:
hey ff "for the record"Ik snap namelijk ff iets niet. Op het affice staat dat het in het Eifel gebied is. Dat is ten hoogte van Bonn en Maastricht maar er staat ook dat het bij de nurburgring is en is dat niet bij Neurenberg????
Neurenberg is echt wel bijna 2x zo ver rijden namelijk.
Kan iemand het ff mij uitleggen
quote:ohwwww.....
Op woensdag 19 februari 2003 11:41 schreef EuroLadyPeace het volgende:[..]
De Nurburgring ligt bij het plaatsje Nurburg, dat ligt in de Eiffel. Daar wordt Rock am Ring gehouden. Rock im Park vindt plaats in Neurenberg en dat is inderdaad een stukje verder rijden. De bands zijn op beide festivals hetzelfde, alleen op een andere dag en op een andere locatie.
Ze hebben een ander programma
Hetzelfde weekend enzo maar ander programma zodat alle bands in hetzelfde weekend kunnen spelen....
quote:Ach het is in hetzelfde weekend als Pinkpop en ligt er nog best wel dicht bij (als je naar Eifel gaat) dus tja....
Op woensdag 19 februari 2003 12:30 schreef spacemangraig het volgende:
zooo zeker veel goed bands! Jammer dat het in Duitsland is
Want als ik naar de rock am ring site ga dan kan ik wel kaarten online bestellen maar alleen Groot Brittany, Frankrijk, Belgie, Oostenrijk of Zwitserland aankruisen
Weet iemand hoe ik dat dan moet gaan doen????
quote:Jah allebei de festivals hebben een andere programmering zodat alle bands op beide festivals kunnen spelen.
Op zondag 2 maart 2003 20:46 schreef - het volgende:
wat is het verschil of verband tussen rar en rip? treed elke artiest die op de poster staat op beide festivals op?
maar ehm.... iemand meer info over de kaartjes en waar te halen
tickets@tickets-per-post.de
maar tot op heden niks van hun gehoord
in dat geval wil ik er nog wel over nadenken...
BTW is de nieuwe cd in de maak volgens Rolling Stone
quote:Ik heb ook al 2 mails gestuurd naar dat adres maar ze doen er volgens mij niets aan.
Op zondag 9 maart 2003 16:25 schreef The_Man het volgende:
Waar heb je die email dan naar toe gestuurd? Ik heb er een verzonden naar:tickets@tickets-per-post.de
maar tot op heden niks van hun gehoord
Dat getgo.de ziet er goed uit.
quote:Is dat allemaal al gelukt of alleen een suggestie?
Op zondag 9 maart 2003 16:27 schreef Flaw het volgende:
Ik heb kaarten besteld bij getgo.de geloof ik, moet je op ringrocker.com kijken voor meer info
heb je de kaarten dus al binnen of alleen besteld?
ohwjah en moet je jezelf registreren bij die site om die kaarten te kunnen bestellen???
quote:Ik heb ze woensdag besteld, nog niet binnen. Ik heb een e-mail van ze ontvangen waarin staat dat als ik ze binnen drie werkdagen niet binnen heb, ze moet mailen. Ik verwacht ze morgen dus.
Is dat allemaal al gelukt of alleen een suggestie?heb je de kaarten dus al binnen of alleen besteld?
ohwjah en moet je jezelf registreren bij die site om die kaarten te kunnen bestellen???
Ik geloof niet dat je je hoeft te registreren voor getgo.de. Vergelijk het met ticketservice.nl.
quote:hmmm das vreemd want ik krijg een schermpje dat ik moet registreren en een wachtwoord moet opgeven.....
Op zondag 9 maart 2003 17:35 schreef Flaw het volgende:[..]
Ik heb ze woensdag besteld, nog niet binnen. Ik heb een e-mail van ze ontvangen waarin staat dat als ik ze binnen drie werkdagen niet binnen heb, ze moet mailen. Ik verwacht ze morgen dus.
Ik geloof niet dat je je hoeft te registreren voor getgo.de. Vergelijk het met ticketservice.nl.
quote:thnx
Op maandag 10 maart 2003 20:41 schreef Flaw het volgende:
Ja sorry, je moet dus wel registreren. Ik heb ze vandaag binnen gehad. 3 kaarten voor 326,50 euro. Prima site. Ik raad hem aan.
Dan weet ik dat ik daar veilig kan bestellen
Ik ben er zeker bij, de kaartjes zijn al binnen.
Misschien moeten we een fok!meeting fixen
quote:Misschien wel jah. Ik ga met nog een andere Fok! user als het goed is.
Op maandag 17 maart 2003 11:05 schreef nietje83 het volgende:
Voor mij is het maar een uurtje rijdenIk ben er zeker bij, de kaartjes zijn al binnen.
Misschien moeten we een fok!meeting fixen
btw Nietje, hoe heb jij je kaarten besteld????
Ik heb ze nog niet besteld omdat ik nog aan het wachten ben op het geld van die andere gasten die mee gaan.
quote:In mijn stadje hebben we een voorverkoopadres
Op maandag 17 maart 2003 11:11 schreef Komakie het volgende:[..]
Misschien wel jah. Ik ga met nog een andere Fok! user als het goed is.
btw Nietje, hoe heb jij je kaarten besteld????
Ik heb ze nog niet besteld omdat ik nog aan het wachten ben op het geld van die andere gasten die mee gaan.
quote:wtf?
Op maandag 17 maart 2003 11:13 schreef nietje83 het volgende:[..]
In mijn stadje hebben we een voorverkoopadres
Ik dacht dat die kaarten niet in Nederland te krijgen waren behalve via internet.
Welk "voorverkoopadres" eigenlijk????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |