abonnement Unibet Coolblue
pi_195217571
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
15. 'Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme'.

Ik vind het overigens wel een slechte test, want als ik last heb van bijv. angst, depressie of dissociatie (vanwege burnout) kan ik ook superveel van die zogenaamde autisme symptomen vertonen, zoals prikkels niet aan kunnen, me afsluiten voor dingen. Het is dat ik me nu op dit moment redelijk voel en die test doe, dat dit er uit komt.
Op een 'piekmoment' zou ik prima 100% kunnen testen voor autisme. :')
Al die online sneltesten zijn dan ook slechts een eerste indicatie. Het is géén diagnose. Nog niet eens het begin van een diagnose.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195217586
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2020 14:49 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Die noemen we hier Labellords.
Ik bedoelde eigenlijk een label voor mensen die denken dat "er zomaar overal labels op geplakt worden" :P.
typfout :+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_195217602
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:05 schreef Naardegallemiezen het volgende:
15. 'Je hebt zeer waarschijnlijk geen autisme'.

Ik vind het overigens wel een slechte test, want als ik last heb van bijv. angst, depressie of dissociatie (vanwege burnout) kan ik ook superveel van die zogenaamde autisme symptomen vertonen, zoals prikkels niet aan kunnen, me afsluiten voor dingen. Het is dat ik me nu op dit moment redelijk voel en die test doe, dat dit er uit komt.
Op een 'piekmoment' zou ik prima 100% kunnen testen voor autisme. :')
En dat is waarom dit soort momentopname-testjes echt niets zeggen over of er al dan niet sprake is van autisme.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195218537
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:10 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk een label voor mensen die denken dat "er zomaar overal labels op geplakt worden" :P.
typfout :+
de label-aluhoedjes?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 23 september 2020 @ 16:18:29 #55
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_195218936
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
29. Met een officiële diagnose ASS op zak sinds een paar jaar.
Idem. Maar dan 23 punten.
pi_195219090
13 punten
AZ
ALKMAAR
  woensdag 23 september 2020 @ 16:35:32 #57
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_195219283
19 punten.

Er staan wel ook vragen in die echt nonsens kweken. Zoals de vraag over projecten in grote groepen. Geen enkel weldenkend mens wil dat doen, omdat grote groepen niet efficiënt zijn. Dat heeft niks met autisme te maken.

Maar goed, de opmerking was al een aantal keer gemaakt dat dit geen diagnosetool is :)
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_195219517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
19 punten.

Er staan wel ook vragen in die echt nonsens kweken. Zoals de vraag over projecten in grote groepen. Geen enkel weldenkend mens wil dat doen, omdat grote groepen niet efficiënt zijn. Dat heeft niks met autisme te maken.

Maar goed, de opmerking was al een aantal keer gemaakt dat dit geen diagnosetool is :)
En niet iedere autist is hetzelfde. Er zijn genoeg autisten die wel gewoon kunnen communiceren en een ander aankijken en ik stoorde me ook aan die vraag over 'jezelf betrappen op het maken van geluiden terwijl je alleen bent' of iets in die strekking. Alsof we allemaal met onze handen flapperen en met onze vingers klikken. Oh, en goed zijn in wiskunde :') Echt, really?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 23 september 2020 @ 16:48:25 #59
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_195219549
quote:
88s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

En niet iedere autist is hetzelfde. Er zijn genoeg autisten die wel gewoon kunnen communiceren en een ander aankijken en ik stoorde me ook aan die vraag over 'jezelf betrappen op het maken van geluiden terwijl je alleen bent' of iets in die strekking. Alsof we allemaal met onze handen flapperen en met onze vingers klikken. Oh, en goed zijn in wiskunde :') Echt, really?
Iedere autist aan de Tourette :P
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_195219579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:48 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

Iedere autist aan de Tourette :P
Niet gezegd dat het allemaal onzin was, maar die test is erg summier. Ik ken betere. :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195220248
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 22:10 schreef DevFreak het volgende:
https://www.zobegaafd.nl/autisme-test/

Oké dus ik met voor de grap deze test gedaan en alle vragen doordacht ingevuld. Kom ik verdeumme op score 33 uit!

Hoge indicatie :'(

Maak hem zelf en deel jouw score. ^O^
Ja je bent Fokker of niet :')

Hoe dan ook, ik scoorde slechts 15 punten... *O*
Ik val hier buiten de norm :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 september 2020 @ 18:28:32 #62
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195221238
29 punten
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195221549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

de label-aluhoedjes?
Hahaha :P zoiets.

quote:
88s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:46 schreef Natalie het volgende:

[..]

En niet iedere autist is hetzelfde. Er zijn genoeg autisten die wel gewoon kunnen communiceren en een ander aankijken en ik stoorde me ook aan die vraag over 'jezelf betrappen op het maken van geluiden terwijl je alleen bent' of iets in die strekking. Alsof we allemaal met onze handen flapperen en met onze vingers klikken. Oh, en goed zijn in wiskunde :') Echt, really?
Maar je kan toch zeker wel in 1 oogopslag zien hoeveel lucifers er op de grond liggen als ik een handje vol laat vallen he... ;) (die vraag kreeg ik een keer, tja dat talent heb ik in elk geval niet).
Wiskunde vond ik wel leuk, maar ik moet zeggen dat het erg ver weggezakt is intussen. En soms, als niemand het ziet en mn hoofd vol zit dan flapper ik wel eens of iets van die strekking :+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_195221988
Ik heb 10 punten! :D
pi_195222022
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 18:45 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hahaha :P zoiets.
[..]

Maar je kan toch zeker wel in 1 oogopslag zien hoeveel lucifers er op de grond liggen als ik een handje vol laat vallen he... ;) (die vraag kreeg ik een keer, tja dat talent heb ik in elk geval niet).
Konden we het maar, hè? Zo'n gemiste kans is dit ;)

quote:
Wiskunde vond ik wel leuk, maar ik moet zeggen dat het erg ver weggezakt is intussen. En soms, als niemand het ziet en mn hoofd vol zit dan flapper ik wel eens of iets van die strekking :+
Hyperen noem ik dat, en vervolgens ga ik alles recht leggen :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 23 september 2020 @ 19:19:26 #66
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_195222052


Tja.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_195222363
quote:
88s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:49 schreef Natalie het volgende:

[..]

Niet gezegd dat het allemaal onzin was, maar die test is erg summier. Ik ken betere. :P
Ja delen dan he :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195222481
Ik had 31 matig, maar 33 is blijkbaar al hoog :? .
pi_195222525
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja delen dan he :D
Ik geloof dat ik er eens een gedaan heb bij Annelies Spek. Maar kan hem nu niet zo snel vinden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195222822
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Konden we het maar, hè? Zo'n gemiste kans is dit ;)
Absoluut, ik ben er overigens ook nog niet echt achter wat dan mijn bijzondere talent is zeg maar... of ik heb het niet... :o nep-auti ;)

quote:
Hyperen noem ik dat, en vervolgens ga ik alles recht leggen :D
Recht leggen letterlijk of in je hoofd?
Als ik een vol hoofd heb na sociaal doen of vergadering/gesprek dan ben ik eerst aan het "herkauwen", komen er steeds flarden weer langs.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_195222972
38 punten. Niet verrassend :@
pi_195223076
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:52 schreef Nijna het volgende:

Absoluut, ik ben er overigens ook nog niet echt achter wat dan mijn bijzondere talent is zeg maar... of ik heb het niet... :o nep-auti ;)
Die diagnose klopt voor geen meter! Ik zou terug gaan :P

quote:
Recht leggen letterlijk of in je hoofd?
Letterlijk. Opstapelen, opbergen, recht leggen in een rechte hoek. Dat soort dingen.

quote:
Als ik een vol hoofd heb na sociaal doen of vergadering/gesprek dan ben ik eerst aan het "herkauwen", komen er steeds flarden weer langs.
Ik moet dan juist stilte om me heen. De laat-me-met-rust-modus.

Iedere autist is anders :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195223116
36 punten, daar is echt niemand verbaasd om.
pi_195223289
Net allemaal berichten geschreven en mensen gequote; maak ik een foutje en is alles weer weg. :') _O-

Hoe dan ook, ik was zelf verbaasd hoe ik me kon herkennen in sommige vragen. Zo van: "Oh wauw, inderdaad.".
Veel dingen heb je zelf gewoon niet echt in de gaten. Als die symptomen dan ineens genoemd worden is dat wel grappig. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2020 20:11:43 ]
pi_195223753
quote:
88s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:11 schreef DevFreak het volgende:
Net allemaal berichten geschreven en mensen gequote; maak ik een foutje en is alles weer weg. :') _O-

Hoe dan ook, ik was zelf verbaasd hoe ik me kon herkennen in sommige vragen. Zo van: "Oh wauw, inderdaad.".
Veel dingen heb je zelf gewoon niet echt in de gaten. Als die symptomen dan ineens genoemd worden is dat wel grappig. :P
Ik weet niet hoe 't met anderen zit, maar ik besefte pas na die tijd - na mijn diagnose - hoe autistisch ik eigenlijk ben. Voorheen dacht ik mijn vaagheden gewoon Natalie-eigenaardigheidjes waren en dat hele spontane en sociale... dat zoiets voor de meeste mensen heel natuurlijk komt, dat besef was bij mij nooit helemaal binnengekomen. Surely kostte hen dat ook moeite, net als bij mij. Ik moest alleen wat meer oefenen, dan lukte 't mij ook. Nou, niet dus :')
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')