abonnement Unibet Coolblue
pi_195209138
Zal mij een zorg zijn
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_195215748
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Zal mij een zorg zijn
Moet jij weten.

Juichen!
pi_195226159
Laat dat mens toch met rust. Ze doet niemand kwaad.
De dommen zijn het volk dat elke dag vroeg uit bed stapt om de slaaf op kantoor, winkel en fabriek uit te hangen. Dat hoeft zij mooi niet meer te doen.
pi_195226317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:40 schreef Gruj0 het volgende:
Laat dat mens toch met rust. Ze doet niemand kwaad.
Als ik tegen een miljoen volgers (waaronder veel kinderen) zou roepen dat ik voortaan alleen nog op de snelweg ga fietsen, kan dat dan ook geen kwaad?

Zoek anders even de betekenis op van het woord 'influencer'...

quote:
De dommen zijn het volk dat elke dag vroeg uit bed stapt om de slaaf op kantoor, winkel en fabriek uit te hangen. Dat hoeft zij mooi niet meer te doen.
Het geld en de aandacht die ze nu heeft zijn over tien jaar niets meer waard. Als twintiger denken dat je leven af is met roem en hoge inkomsten, dan kom je er nog wel achter wat werken en leven voor idealen inhoudt.
pi_195226357
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:50 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Als ik tegen een miljoen volgers (waaronder veel kinderen) zou roepen dat ik voortaan alleen nog op de snelweg ga fietsen, kan dat dan ook geen kwaad?
Kinderen horen opgevoed te worden door hun ouders, niet door wat YouTube "beroemdheden". De ouders verzaken hier controle te houden over hun kinderen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:50 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]

Het geld en de aandacht die ze nu heeft zijn over tien jaar niets meer waard. Als twintiger denken dat je leven af is met roem en hoge inkomsten, dan kom je er nog wel achter wat werken en leven voor idealen inhoudt.
Ze kan slim investeren, met de nadruk op kan. Dan is de kans groter dat ze er later warmer bij zit.
pi_195226366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:40 schreef Gruj0 het volgende:
Laat dat mens toch met rust. Ze doet niemand kwaad.
De dommen zijn het volk dat elke dag vroeg uit bed stapt om de slaaf op kantoor, winkel en fabriek uit te hangen. Dat hoeft zij mooi niet meer te doen.
Denken dat ze de mentale capaciteiten heeft om verder te denken dan haar kledingkast en hoe die gevuld is. :') _O-
pi_195226396
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:53 schreef Document1 het volgende:

[..]

Denken dat ze de mentale capaciteiten heeft om verder te denken dan haar kledingkast en hoe die gevuld is. :') _O-
Van Britt Dekker dachten veel mensen ook dat zij uberdom was, maar achteraf bleek dat mee te vallen en speelde ze gewoon een rolletje.
pi_195226512
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kinderen horen opgevoed te worden door hun ouders, niet door wat YouTube "beroemdheden". De ouders verzaken hier controle te houden over hun kinderen.
De enige manier om je kinderen te beschermen tegen dit soort verkeerde rolmodellen is door de ver bij sociale media vandaan te houden. Schier onmogelijk gezien de hele klas het mag en met smartphones rondloopt.
quote:
[..]

Ze kan slim investeren, met de nadruk op kan. Dan is de kans groter dat ze er later warmer bij zit.
Dat zeg je goed. Het kan. Er zijn maar weinig jonge artiesten en influencers die daar actief mee bezig zijn. Een goed voorbeeld is Jiggy Djé. Vergelijk het met voetbal: niet elke goede voetballer heeft het in zich om later uit te groeien tot een goede hoofdcoach.

Als je je management al aan de kant zet wanneer ze je proberen te behoeden voor een actie als #ikdoenietmeermee zie je kennelijk niet in dat je de mensen die het goed met je voor hebben soms hard nodig hebt en ga je het op lange termijn ook zakelijk nog zwaar krijgen.
pi_195226694
Geen zin meer in dit spel, of kutten met die stenen. Nog even en dan ben ik hier voorgoed verdwenen.
  donderdag 24 september 2020 @ 16:49:35 #35
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195236080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:40 schreef Gruj0 het volgende:
Laat dat mens toch met rust. Ze doet niemand kwaad.
De dommen zijn het volk dat elke dag vroeg uit bed stapt om de slaaf op kantoor, winkel en fabriek uit te hangen. Dat hoeft zij mooi niet meer te doen.
Ze is een C artiest als ze over 10 jaar een afgelebberde D artiest kan vinden. Dan hoeft ze idd nooit meer te werken, maar zo rooskleurig ziet haar toekomst er niet uit hoor.
-weg-
pi_195236126
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:49 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Ze is een C artiest als ze over 10 jaar een afgelebberde D artiest kan vinden. Dan hoeft ze idd nooit meer te werken, maar zo rooskleurig ziet haar toekomst er niet uit hoor.
Leave Famke alone! Vroeger noemden mensen haar strijk/surfplank maar nu traint ze haar billen en heeft ze mogelijk iets aan haar borsten laten doen. Ze is een inspiratie voor velen! _O_
  donderdag 24 september 2020 @ 16:52:48 #37
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_195236145
quote:
8s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:51 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Leave Famke alone! Vroeger noemden mensen haar strijk/surfplank maar nu traint ze haar billen en heeft ze mogelijk iets aan haar borsten laten doen. Ze is een inspiratie voor velen! _O_
Ik vind haar wel een goeie nieuwe vriendin voor Lange Frans nu je het zo zegt...
-weg-
pi_195236150
het is de vraag hoeveel van die 'miljoen volgers' echte accounts zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195239015
Ik vind Eva Jinek pas dom. Een meisje van 19 op deze manier misbruiken voor de kijkcijfers. :r
pi_195239091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 23:02 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

De enige manier om je kinderen te beschermen tegen dit soort verkeerde rolmodellen is door de ver bij sociale media vandaan te houden. Schier onmogelijk gezien de hele klas het mag en met smartphones rondloopt.
[..]

Dat zeg je goed. Het kan. Er zijn maar weinig jonge artiesten en influencers die daar actief mee bezig zijn. Een goed voorbeeld is Jiggy Djé. Vergelijk het met voetbal: niet elke goede voetballer heeft het in zich om later uit te groeien tot een goede hoofdcoach.

Als je je management al aan de kant zet wanneer ze je proberen te behoeden voor een actie als #ikdoenietmeermee zie je kennelijk niet in dat je de mensen die het goed met je voor hebben soms hard nodig hebt en ga je het op lange termijn ook zakelijk nog zwaar krijgen.
Je kan je kinderen leren niet alles kakkeloos over te nemen, ook al wordt dat door velen gedaan.

Wb Famke, haar ouders hebben hier ook verantwoording in, ook al is ze volgens de wet volwassen. Zij heeft natuurlijk ook minder mooie kanten, zoals dat andere meisje dat ze op straat uitlachte, maar niemand verdient het om voor heel Nederland te kakken te worden gezet vanwege wat kijkcijfers. :r

Ik ben geen liefhebber van Famke of zo, maar hoe vaak heeft zij bier tegen zich aan gekregen en is ondanks dat gewoon blijven optreden? De meeste Fok!kers zouden na zo'n vernedering huilend van het podium lopen. De moed hebben om toch gewoon door te zetten is ook wat waard. Door de afgunst hier brandt iedereen haar compleet af, onterecht.
pi_195239483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]
Wb Famke, haar ouders hebben hier ook verantwoording in, ook al is ze volgens de wet volwassen. Zij heeft natuurlijk ook minder mooie kanten, zoals dat andere meisje dat ze op straat uitlachte, maar niemand verdient het om voor heel Nederland te kakken te worden gezet vanwege wat kijkcijfers. :r
Ja, hier heb je zeker een punt.
Eva Jinek wilt per definitie het tv-format 'Jinek' afdraaien.
De ene keer gaat het om een pakje stroopwafels van Henk Krol
De andere keer gaat het om een zwakzinnig meisje wat foute uitlatingen heeft gedaan.
Dat is het format Jinek. Eva moet vol tegen iemand in gaan. dat trekt kijkers.

ben geen liefhebber van Famke maar ook geen liefhebber meer van Eva Jinek.
het probleem zit bij Jinek en die idiote Willem Engel die Famke zo heeft geïnstrueerd.
of geïndoctrineerd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195240178
Ze hoefde niet te komen...

Ze had ook meteen een post kunnen plaatsen met de strekking die ze de volgende dag plaatste.

Ze heeft mensen om zich heen die haar voor onhandige acties willen behoeden. Toen deze actie op haar pad kwam en het met haar management (Ali B) besprak koos ze er zelf voor dit management aan de kant te zetten.

Als iemand impulsief handelt en geen hulp uit haar eigen kamp accepteert dan vind ik het niet de taak van Eva Jinek om haar niet uit te nodigen. Ze ging daar vrijwillig zitten. Ze had niet hoeven komen.

De mensen aan tafel vond ik nog vrij respectvol. Het gesprek ging vooral over "wat zit er achter deze actie" en aan het eind was er redelijk consensus om met elkaar in gesprek te gaan. Is daar zoveel mis mee?

Dat Famke het nodig vindt om haar optreden de volgende dag "recht te zetten" met nog meer slappe excuses en duidelijk niet ingaat op de uitnodiging van Gommers en Aboutaleb maar zich door iemand anders die er verstand van heeft wil laten educaten en diegene een podium wil geven geeft wel aan dat ze toch blijft doen wat ze wil, of je haar nu uitnodigt en doorzaagt of in bescherming neemt.
pi_197597164
Famke Louise verlinkt mensen die zich niet aan de regels houden. Goed bezig meid!

https://www.ad.nl/westlan(...)mke-louise~afa008dc/
pi_197604296
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:49 schreef spinazieruiker het volgende:
Vanavond schuift Famke Louise bij Jinek aan tafel over de #IkDoeNietMeerMee campagne

Ook Diederik Gommers en de burgemeester van Rotterdam zullen aanwezig zijn

Ben heel benieuwd wat er gezegd gaat worden, heb me altijd al kapot geërgerd aan haar

*O* *O* *O*
Joreee *O*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 27 januari 2021 @ 10:20:17 #45
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_197665035
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')