abonnement Unibet Coolblue
pi_195203701
Bron: https://www.ad.nl/binnenl(...)oofd-gezet~a3fb8414/

quote:
Taghi laat voor het eerst van zich horen: ‘In Dubai werd mij een pistool op het hoofd gezet’
Ridouan Taghi, lange tijd de meest gezochte crimineel van Nederland, heeft vanuit de zwaarbeveiligde gevangenis in Vught voor het eerst van zich laten horen. In een verklaring aan EenVandaag stelt de topcrimineel dat hij na zijn arrestatie in Dubai dagenlang zwaar is mishandeld en gemarteld. ‘Ik werd vastgehouden in een kamer met vrieskou en bewerkt met elektroshocks.’

Binnenlandredactie 22-09-20, 17:10 Laatste update: 17:11
14
Taghi zit onder het zwaarste regime vast in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) in Vught. Dat betekent onder meer volledige isolatie. Justitie wil Taghi in de EBI houden wegens vluchtgevaar. Ook vreest het Openbaar Ministerie dat Taghi nieuwe moordopdrachten verstrekt als hij in contact kan komen met medegedetineerden of de buitenwereld.

Ondanks het strenge regime lukte het EenVandaag nieuwe foto's en een verklaring van Taghi in handen te krijgen, waarin hij fel van leer trekt tegen de politie. ‘In Dubai werd mij, terwijl ik plat op de grond lag, een pistool op het hoofd gezet. De agenten vertelden dat ze opdracht hadden gekregen om mij dood te schieten. Daarna ben ik helemaal in elkaar getrapt’, aldus Taghi.

‘Een nepfoto’
Taghi, die wordt gezien als een van de belangrijkste criminele kopstukken van Nederland en onder meer verdacht wordt van meerdere liquidaties, stelt dat de foto die de politie van hem heeft vrijgegeven is bewerkt. Zijn verwondingen zouden daarop niet te zien zijn. ,,Ik vertel dit omdat het een nepfoto is. Alle wonden in mijn gezicht, zoals mijn gebroken neus, zijn weggefotoshopt.”

Alle wonden in mijn gezicht, zoals mijn gebroken neus, zijn weggefoto­shopt op de foto van de politie
Ridouan Taghi
Als bewijs geeft Taghi via zijn advocaat Inez Weski toestemming aan EenVandaag om foto’s van hem te publiceren, waarop te zien zou dat hij in Dubai werd mishandeld. De foto’s zijn gemaakt door een arts van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) op 19 december 2019. Die dag kwam Taghi aan in de Extra Beveiligde Inrichting (EBI) van Vught.

Weski zegt dat het om verwondingen gaat die het gevolg zijn van een ‘systematische wijze van martelen’. ,,Alles wat je je kunt voorstellen in een land waar de mensenrechten niet worden geëerbiedigd. Mijn cliënt kreeg allerlei stukken voorgehouden en vragen over het Nederlandse strafdossier. Het was waarschijnlijk de bedoeling dat hij een en ander zou ondertekenen.” Weski vindt dat de Nederlandse rechtbank deze zaak ‘tot op de bodem moet uitzoeken’.

Sensatie
Volgens de officier van justitie is de verklaring van Taghi een ‘verhaal met een hoog sensatiegehalte’. ,,Het is juridisch volstrekt niet relevant. Het heeft niets te maken met de beslissing van Dubai om Taghi over te dragen”, aldus de officier tegenover EenVandaag.

In het proces Marengo is Ridouan Taghi hoofdverdachte. Hij zou opdracht hebben gegeven voor een reeks liquidaties. Met hem staan zestien anderen terecht. Nabil B. heeft uitvoerig over de verdachten en de moorden verklaard. Het proces gaat op 28 oktober verder met een volgende ronde tussentijdse zittingen.

Een top crimineel krijgt wat klappen en zeurt nu. Hopelijk heeft hier niemand medelijden mee. Wat heeft die gast anderen wel niet aan gedaan of laten doen
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_195203758
Lijkt me gronden voor kamervragen. Medelijden is een onzinnig concept, maar er bestaat gewoon iets als mensenrechten.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195203807
We hadden hem daar nog een week langer moeten laten zitten.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 september 2020 @ 19:09:59 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195203811
twitter


Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195203821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me gronden voor kamervragen. Medelijden is een onzinnig concept, maar er bestaat gewoon iets als mensenrechten.
Nee hoor, sommige zijn nou eenmaal wat minder mens dan anderen.

Zolang hij niet is vermoord in een ambassade.. oh daar kwamen ze ook mee weg.
Dit valt wel mee dan.
pi_195203828
Gewoon 2 schoten in beide knietjes en nog 4 in zijn voet voor de zekerheid..kijken hoe ver die komt met vluchten _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:11:20 #7
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195203829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me gronden voor kamervragen. Medelijden is een onzinnig concept, maar er bestaat gewoon iets als mensenrechten.
In veiligere handen zal hij niet komen in iedergeval.
pi_195203839
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Nee hoor, sommige zijn nou eenmaal wat minder mens dan anderen.

Zolang hij niet is vermoord in een ambassade.. oh daar kwamen ze ook mee weg.
Dit valt wel mee dan.
Niet elk mens is evenveel waard, maar mensenrechten zijn wr wel voor iedereen, ongeacht je persoonlijke mening over iemand.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195203845
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Niet elk mens is evenveel waard, maar mensenrechten zijn wr wel voor iedereen, ongeacht je persoonlijke mening over iemand.
Agree to disagree.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 22 september 2020 @ 19:13:22 #10
186611 Haags
pi_195203860
Had van mij nog wel wat ernstiger toegetakeld mogen worden.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:13:56 #11
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195203867
Mensen die zich niet kunnen distanciëren van hun emotie zijn ook lagere wezens, maar ik wens ze alle mensenrechten toe.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195203869
Klinkt alsof hij wil doen voorkomen alsof de EBI een Guantanomo Bay 2.0 is. Ik mag toch aannemen dat er genoeg tegengewicht te bieden valt. Immers is er niet lang geleden nog iemand uit geprisonbreaked als ik me niet vergis. Zie dat daar maar eens te doen.
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:14:39 #13
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_195203877
Lekker voor 'm :D

Hopelijk wordt hij iedere nacht schreeuwend wakker.
Searchers after horror haunt strange, far places.
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:15:04 #14
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195203880
quote:
Gemarteld, maar alleen minimale verwondingen hebben :')
Ik zou wel wat ergers willen zien _O_
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:15:32 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195203887
Dit gaat helemaal niet om Taghi natuurlijk, of dat mishandeling terecht zou zijn.
De politie heeft niet als taak mensen te mishandelen. Nu is het Taghi, volgende keer is het een onschuldige.
pi_195203889
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen die zich niet kunnen distanciëren van hun emotie zijn ook lagere wezens, maar ik wens ze alle mensenrechten toe.
Hou nou eens op met dat inhoudsloze gezever. Ik interpreteer jouw reactie als uitsluitend emotie.
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:16:39 #17
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195203904
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Hou nou eens op met dat inhoudsloze gezever. Ik interpreteer jouw reactie als uitsluitend emotie.
Gezever :')
Belgen :')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195203934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:16 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Gezever :')
Belgen :')
Zegt onze huisamerikaan. Ik ben geen Belg, maar ik draag onze zuiderburen een warm hart toe.
pi_195203941
Ocherm toch, arm Riduanneke. Koetjiekoetjie :'(

Verantwoordelijk voor tientallen doden, waaronder onschuldigen, en wie weet weet hoeveel er gemarteld zijn door zijn jongens.
Niet janken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195203944
Zielig ;(
-nee-
pi_195204011
Strafvermindering is op zijn plaats. 4 maanden eraf. Blijft er nog levenslang over.
pi_195204020
quote:
Ondanks het strenge regime lukte het EenVandaag nieuwe foto's en een verklaring van Taghi in handen te krijgen, waarin hij fel van leer trekt tegen de politie.
Dat deze smokkel kon gebeuren moet tot de bodem worden uitgezocht. Blijkbaar is het regime niet grondig en streng genoeg.
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:25:03 #23
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_195204033
quote:
Not my proudest fap.
pi_195204035
Hij wou er zelf naartoe. Niet zeuren dan.
pi_195204061
Als het waar is, dan is het wel onacceptabel dat de politie van Dubai denkt dat ze wel even zo om kunnen gaan met Nederlandse staatsburgers.

Taghi is een monster, maar des te belangrijker is het dat wij als samenleving laten zien dat wij beter zijn dan dat.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:29:00 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195204090
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:14 schreef K.Indertent het volgende:
Klinkt alsof hij wil doen voorkomen alsof de EBI een Guantanomo Bay 2.0 is. Ik mag toch aannemen dat er genoeg tegengewicht te bieden valt. Immers is er niet lang geleden nog iemand uit geprisonbreaked als ik me niet vergis. Zie dat daar maar eens te doen.
Het was in Dubai...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195204098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het was in Dubai...
Daar hebben we sowieso geen banden mee dus ja sorry klaag maar bij de Arabische unie ofzo.
pi_195204173
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Niet elk mens is evenveel waard, maar mensenrechten zijn wr wel voor iedereen, ongeacht je persoonlijke mening over iemand.
Eens.
pi_195204279
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:12 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Niet elk mens is evenveel waard, maar mensenrechten zijn wr wel voor iedereen, ongeacht je persoonlijke mening over iemand.
Het is ondertussen ook wel vrij algemeen bekend dat men daar op het Arabisch Schiereiland heel anders over denkt, dus in hoeverre neem je dan een gecalculeerd risico als je daar naartoe vlucht?
pi_195204302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:40 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het is ondertussen ook wel vrij algemeen bekend dat men daar op het Arabisch Schiereiland heel anders over denkt, dus in hoeverre neem je dan een gecalculeerd risico als je daar naartoe vlucht?
Dit ja. Wij hebben net zo veel te schaften met saudische aangelegenheden als dat zij hebben met de onze. Prima dat we kunnen samenwerken, maar we moeten wel onze plaats kennen.
pi_195204313
Als je weet dat je gezocht wordt dan weet je dat je een bepaald risico loopt als jij je heenkomen zoekt in Dubai.
Voor de rest veel valse sentimenten in de openingspost. Feitelijk is Taghi op dit moment niks meer en niks minder dan een verdachte.
pi_195204350
Hetzelfde geldt natuurlijk voor de VAE, maar ik was iets te snel met roepen.
  Spellchecker dinsdag 22 september 2020 @ 19:45:33 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:49:37 #34
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195204447
Het zou een beetje een probleem zijn als er een opname of document zou opduiken waarin een Nederlandse officier van justitie of iemand van BuZa de autoriteiten van de Emiraten zou vragen om Taghi te martelen. Maar verder... een klacht pro forma bij de ambassadeur van de Emiraten lijkt me genoeg, heeft verder helemaal geen weerslag op Taghis proces.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195204606
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:15 schreef BasEnAad het volgende:
Dit gaat helemaal niet om Taghi natuurlijk, of dat mishandeling terecht zou zijn.
De politie heeft niet als taak mensen te mishandelen. Nu is het Taghi, volgende keer is het een onschuldige.
Het is Dubai, wat had je dan verwacht? Hij mag blij zijn dat ie nog leeft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195204759
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:25 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Not my proudest fap.
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195205141
Misschien had ie zich op Vlieland moeten verschansen, dan was dit vast niet gebeurd.
pi_195205260
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Misschien had ie zich op Vlieland moeten verschansen, dan was dit vast niet gebeurd.
Maar een Marokkaan op Vlieland dat valt op :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195205295
Misschien kan hij een omroep beginnen?
  dinsdag 22 september 2020 @ 20:51:21 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195205671
Dus de politie in Dubai is hardhandiger dan de Nederlandse politie?
Wat was het alternatief? Dat de NL politie hem daar gearresteerd had en de arrestatie daarmee ongeoorloofd was?

Dat is natuurlijk wel een beetje het risico, als je je verstopt op een plek waar de politie je niet met fluwelen handschoenen behandelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 september 2020 @ 20:51:33 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_195205678
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef NgInE het volgende:
Als het waar is, dan is het wel onacceptabel dat de politie van Dubai denkt dat ze wel even zo om kunnen gaan met Nederlandse staatsburgers.

Taghi is een monster, maar des te belangrijker is het dat wij als samenleving laten zien dat wij beter zijn dan dat.
Hoe weet je dat hij zich op dat moment identificeerde als Nederlands staatsburger? Wellicht was hij daar wel als Marokkaans onderdaan. Dan hebben wij er uiteraard niets mee te maken.
Life is what you make it.
  dinsdag 22 september 2020 @ 20:54:10 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195205725
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef NgInE het volgende:
Als het waar is, dan is het wel onacceptabel dat de politie van Dubai denkt dat ze wel even zo om kunnen gaan met Nederlandse staatsburgers.

Taghi is een monster, maar des te belangrijker is het dat wij als samenleving laten zien dat wij beter zijn dan dat.
Je denkt dat de politie in Dubai onderscheid naar staatsburgerschap maakt?
Oeh, een Nederlander.... laten we die maar wat minder hardhandig aanpakken dan een Egyptenaar. Dat idee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195205864
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef NgInE het volgende:
Als het waar is, dan is het wel onacceptabel dat de politie van Dubai denkt dat ze wel even zo om kunnen gaan met Nederlandse staatsburgers.

Taghi is een monster, maar des te belangrijker is het dat wij als samenleving laten zien dat wij beter zijn dan dat.
Door dergelijke topcriminelen hebben echter vele mensen geen hemel op deze wereld.
pi_195205967
Die gek heeft tig oproepen gehad om zich te melden, verstopt zich ondertussen in een land waar ze criminelen behandelen als dikke stront.

Tja, echt zielig vind ik het niet.
pi_195205987
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij zich op dat moment identificeerde als Nederlands staatsburger? Wellicht was hij daar wel als Marokkaans onderdaan. Dan hebben wij er uiteraard niets mee te maken.
Dit inderdaad, welk land stond er op zijn paspoort?
pi_195206059
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit inderdaad, welk land stond er op zijn paspoort?
quote:
De Telegraaf heeft een foto van een paspoort in handen gekregen, waarmee de hoofdverdachte in het Marengo-proces, Ridouan Taghi, uit handen van de politie wist te blijven. De krant heeft het paspoort met de foto van een nog jonge Taghi afgedrukt op de voorpagina.

De krant schrijft dat het paspoort aan de krant is "toegespeeld, evenals de analyse van het document door de politie". Telegraaf-redacteur en medeauteur van het artikel Mick van Wely liet later via Twitter weten dat de krant niet over het paspoort zelf beschikt, maar over een document van de recherche waarin de foto staat.
Mouhsin L.

Uit de analyse van de politie blijkt dat het om een echt paspoort gaat van een man uit Utrecht, Mouhsin L.. De foto die erop staat is van Taghi zelf. Uit stempels blijkt dat de houder het paspoort in 2014 gebruikte om Marokko binnen te komen en ook dat hij in 2016 naar Dubai reisde, waar hij in december vorig jaar werd opgepakt.
https://nos.nl/artikel/23(...)an-de-telegraaf.html
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 22 september 2020 @ 21:29:50 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195206463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me gronden voor kamervragen. Medelijden is een onzinnig concept, maar er bestaat gewoon iets als mensenrechten.
Oh, waar bestaan mensenrechten? Mensenrechten zijn verzonnen door de mens en zijn dus geen natuurwetten. Het zijn gentlemen's agreements, niets meer, niets minder. Als ze in Dubai daar hun reet mee afvegen, kunnen wij een typisch Westers moralistisch vingertje gaan wijzen, maar ook daar kunnen ze weinig mee in Dubai. En waarom zouden ze? Bush, Blair en Balkenende hadden ook niet zoveel op met het concept soevereine staat en mensenrechten bij de buren.

Dit is gewoon de prijs die Taghi heeft moeten betalen voor zijn daden en het feit dat hij er zelf voor koos zich in Dubai op te houden. You reap what you sow. Hij mag blij zijn dat hij aan Nederland is uitgeleverd en niet aan Marokko. Daar had hij lekker op Colaflessen kunnen gaan zitten en meer, voor het vermoorden van de zoon van een rechter.
pi_195206554
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:51 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Hoe weet je dat hij zich op dat moment identificeerde als Nederlands staatsburger? Wellicht was hij daar wel als Marokkaans onderdaan. Dan hebben wij er uiteraard niets mee te maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je denkt dat de politie in Dubai onderscheid naar staatsburgerschap maakt?
Oeh, een Nederlander.... laten we die maar wat minder hardhandig aanpakken dan een Egyptenaar. Dat idee?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:01 schreef torentje het volgende:

[..]

Door dergelijke topcriminelen hebben echter vele mensen geen hemel op deze wereld.
Ik snap dat mensenrechten een controversieel onderwerp zijn op FOK!, maar is het je uit te leggen dat Nederlandse burgers bescherming dienen te genieten tegen dit soort praktijken? Dat het enigste wat ons allen scheid van monsters zoals Taghi juist de manier is waarop we met mensen zoals hij om gaan? Anders ben jij medeplichtig aan marteling, als je dat allemaal wel best vindt. En dan vind ik jou op mijn beurt een ziek mens.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 22 september 2020 @ 21:47:38 #49
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195206729
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:36 schreef NgInE het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik snap dat mensenrechten een controversieel onderwerp zijn op FOK!, maar is het je uit te leggen dat Nederlandse burgers bescherming dienen te genieten tegen dit soort praktijken? Dat het enigste wat ons allen scheid van monsters zoals Taghi juist de manier is waarop we met mensen zoals hij om gaan? Anders ben jij medeplichtig aan marteling, als je dat allemaal wel best vindt. En dan vind ik jou op mijn beurt een ziek mens.
Nee, dat dienen ze niet. Jij projecteert jouw normen en waarden op die van Dubai. Dubai heeft geen enkele verplichting zich aan Nederlandse normen en waarden te houden tegenover iemand die zich in hun land bevindt. Daarnaast verdient iemand als Taghi het predikaat Nederlander natuurlijk niet en had derhalve zijn paspoort al ingetrokken moeten zijn, maar dat even terzijde.

Ik vraag me af of je je beseft dat die mensenrechten waar jij zo prat op gaat helemaal niet bestaan en een sociaal construct zijn. Het is dus letterlijk bullshit om je erop te beroepen. Of denk je dat mensen zich ook op mensenrechten moeten kunnen beroepen als ze de jungle van Papoea Nieuw-Guinea intrekken en worden onthoofd? Moeten we dan die Papoea's voor het gerecht slepen? Of bij dat eiland in India? Leuk hoor, dat de wereld roze en vredig voor jou is, maar de (menselijke) natuur is rechts en keihard. En daar is Taghi mee geconfronteerd. En niemand geeft er een damn om.
  dinsdag 22 september 2020 @ 21:53:17 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195206818
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:36 schreef NgInE het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik snap dat mensenrechten een controversieel onderwerp zijn op FOK!, maar is het je uit te leggen dat Nederlandse burgers bescherming dienen te genieten tegen dit soort praktijken? Dat het enigste wat ons allen scheid van monsters zoals Taghi juist de manier is waarop we met mensen zoals hij om gaan? Anders ben jij medeplichtig aan marteling, als je dat allemaal wel best vindt. En dan vind ik jou op mijn beurt een ziek mens.
Ja, en dat doen we in Nederland dan ook.
Ook als het om verdachten uit een land gaat waar mensenrechten 0,0 waarde hebben.

Echter, als Nederlanders in een buitenland opgepakt worden dan kunnen we niet verwachten dat de lokale politie de ene verdachte anders behandelt dan de andere verdachte, puur op basis van het paspoort dat zij bij zich dragen.

Nederland als land doet ook echt wel haar best om gevangenen wereldwijd in gevangenissen te behoeden voor zaken als de doodstraf, maar als de lokale bajes van het kaliber is dat nog te smerig is voor ratten dan is het voor Nederland niet mogelijk de Nederlandse gevangene in een gevangenis te krijgen van het niveau van de Nederlandse gevangenissen, soms lukt het zelfs niet een doodstraf te voorkomen.
Dus om nou te doen alsof zelfs de politie, voor er goed en wel sprake is van een proces of veroordeling, rekening zou moeten houden met de herkomst van de verdachte is echt een stap te ver.

Als je niets te maken wilt hebben met hardhandige politie in landen waar men het niet zo nauw neemt met de mensenrechten dan moet je zorgen dat je daar niets mee te maken kunt krijgen.
Beter nog; landen die schijt hebben aan de mensenrechten zou je sowieso moeten boycotten, ook als onschuldige toerist of zakenman.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195207169
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:36 schreef NgInE het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik snap dat mensenrechten een controversieel onderwerp zijn op FOK!, maar is het je uit te leggen dat Nederlandse burgers bescherming dienen te genieten tegen dit soort praktijken? Dat het enigste wat ons allen scheid van monsters zoals Taghi juist de manier is waarop we met mensen zoals hij om gaan? Anders ben jij medeplichtig aan marteling, als je dat allemaal wel best vindt. En dan vind ik jou op mijn beurt een ziek mens.
Wat ik niet snap is dat criminelen die zich niks van mensenrechten aantrekken menen aanspraak te moeten maken op diezelfde mensenrechten.
Het lijkt er steeds meer op dat bepaalde groepen criminelen en tuig maar een recht verstaan en dat is niet het slappe gedoe dat we in NL hanteren.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  dinsdag 22 september 2020 @ 22:29:05 #52
338319 ZarB
Piña colada
pi_195207464
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:45 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, DAT is pas gefotosjopt _O_
Nou idd. Weski heeft het druk gehad op een regenachtige zondag _O-

Wat betreft die mensenrechten. Dat geldt voor mensen. Dat hij handen en voeten heeft maakt hem nog geen mens. Dit is een parasiet van de smerigste soort. Niks rechten. :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_195207867
Och jeetje toch arm schaap.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195207975
Nou ontzettend zielig voor hem.
Waarom krijgt die gast nog aandacht.
pi_195209372
Wat een jankie :')
pi_195209470
Ach jeetje toch.
pi_195210300
Awh, dat ik dit nu moet lezen op dit tijdstip, nu doe ik helemaal geen oog meer dicht zeg. Jeetje wat vervelend voor hem. Sterkte.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 september 2020 @ 03:06:25 #58
408813 crew  trein2000
pi_195210306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:24 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat deze smokkel kon gebeuren moet tot de bodem worden uitgezocht. Blijkbaar is het regime niet grondig en streng genoeg.
Dat het via z’n advocaat of het OM komt acht ik ietsjes waarschijnlijker ;)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 september 2020 @ 03:07:14 #59
408813 crew  trein2000
pi_195210307
Verder. Dit soort praktijken moet je niet goedkeuren. Ook deze man heeft recht op een menswaardige behandeling en een eerlijk proces.

Dat hebben we met elkaar afgesproken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195210942
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 03:07 schreef trein2000 het volgende:
Verder. Dit soort praktijken moet je niet goedkeuren. Ook deze man heeft recht op een menswaardige behandeling en een eerlijk proces.

Dat hebben we met elkaar afgesproken.
Die afspraak maakten we voordat dit soort onvoorstelbare tuig rondliep. De achterlijke wreedheid van de mocromaffia doet zelfs de balkancriminaliteit verbleken.

Wat mij betreft ontnemen we dat soort tuig als eerste hun mensenrechten, dat zijn ze immers niet.
  woensdag 23 september 2020 @ 07:05:17 #61
338319 ZarB
Piña colada
pi_195211013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 03:07 schreef trein2000 het volgende:
Verder. Dit soort praktijken moet je niet goedkeuren. Ook deze man heeft recht op een menswaardige behandeling en een eerlijk proces.

Dat hebben we met elkaar afgesproken.
Ook met Dubai?

Overigens had Taghi geen boodschap aan die afspraak. Dus die rechten zouden wel eens herzien moeten worden. Geen enkel weldenkend mens gunt deze gast nog enige vorm van menselijkheid. Kom zeg :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_195211053
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:05 schreef ZarB het volgende:
Geen enkel weldenkend mens gunt deze gast nog enige vorm van menselijkheid.
dit, dat varken verdient niet veel meer dan alleen maar zoveel mogelijk minachting en zo min mogelijk rechten.

Stel maar eens een voorbeeld voor dat walgelijk menselijk afval, want onze vorm van recht maakt geen enkele indruk op dat tuig. Toch maar eens over de grens kijken waar ze al langer met dit soort uitschot te maken hebben.

Compleet dehumaniseren

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2020 07:13:23 ]
pi_195211097
Jezus dat is hetzelfde als in een Mexicaans drugskartel gaan en dan janken als je onderbeen van je knieschijf wordt gesneden en dan met die zelfde been op je bek geslagen te worden.

Dat hoort er gewoon bij in dat wereldje.

Beetje hetzelfde als ik wil wel inbreken, maar ik wil er geen straf voor krijgen.

Wat is dit nou voor spek en bonen mentaliteit. Neem die marteling gewoon als een baas en hou je bek.

[ Bericht 0% gewijzigd door spierbal op 23-09-2020 08:11:56 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_195211170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 03:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat het via z’n advocaat of het OM komt acht ik ietsjes waarschijnlijker ;)
Staat gewoon in de OP dat het via zijn advocate is gegaan.

Helaas blijkt het hier steeds vaker te veel moeite om de OP even te lezen :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195211711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 03:07 schreef trein2000 het volgende:
Verder. Dit soort praktijken moet je niet goedkeuren. Ook deze man heeft recht op een menswaardige behandeling en een eerlijk proces.

Dat hebben we met elkaar afgesproken.
Klopt.

Maar meer dan heel lief vragen of ze daar in andere delen van de wereld ook aandacht aan willen besteden, kunnen we als Nederland niet.

Hij kan dus beter bij Dubai gaan klagen.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 september 2020 @ 08:44:49 #66
408813 crew  trein2000
pi_195211777
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Klopt.

Maar meer dan heel lief vragen of ze daar in andere delen van de wereld ook aandacht aan willen besteden, kunnen we als Nederland niet.

Hij kan dus beter bij Dubai gaan klagen.
Dat is een andere discussie.

Maar reacties als “graag nog wat meer” of “ach het is maar een crimineel die heeft geen rechten” vind ik werkelijk schokkend.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195211795
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie.

Maar reacties als “graag nog wat meer” of “ach het is maar een crimineel die heeft geen rechten” vind ik werkelijk schokkend.
Wacht even zijn rechtszaak af, en vervolgens wil ik best even kijken of het schokkend was. Volgens mij heeft hij sommige van zijn slachtoffers zelf ernstiger behandeld.
pi_195211798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie.

Maar reacties als “graag nog wat meer” of “ach het is maar een crimineel die heeft geen rechten” vind ik werkelijk schokkend.
Mee eens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195211828
Janken om een paar schrammen :') Maar zelf wel mensen om laten leggen alsof je een pizza besteld :') :') En ‘advocaten’ als Weski mogen ze ook in de EBI opsluiten wat mij betreft :r
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  woensdag 23 september 2020 @ 09:16:44 #70
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195212170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 03:07 schreef trein2000 het volgende:
Verder. Dit soort praktijken moet je niet goedkeuren. Ook deze man heeft recht op een menswaardige behandeling en een eerlijk proces.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
Lijkt me gronden voor kamervragen. Medelijden is een onzinnig concept, maar er bestaat gewoon iets als mensenrechten.
Kwestie van even 'foei!' zeggen tegen de Emiraten en het komt allemaal goed. ^O^
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 23 september 2020 @ 11:15:06 #71
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_195213756
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:36 schreef NgInE het volgende:

Ik snap dat mensenrechten een controversieel onderwerp zijn op FOK!, maar is het je uit te leggen dat Nederlandse burgers bescherming dienen te genieten tegen dit soort praktijken? Dat het enigste wat ons allen scheid van monsters zoals Taghi juist de manier is waarop we met mensen zoals hij om gaan? Anders ben jij medeplichtig aan marteling, als je dat allemaal wel best vindt. En dan vind ik jou op mijn beurt een ziek mens.
Ik heb altijd een beetje medelijden met mensen die denken dat mensenrechten mondiaal af te dwingen zijn binnen de huidige religieuze, politieke en economische werkelijkheid. Dat schreeuwt intellectueel onvermogen en naïviteit.
En als je denkt dat de VAE zich veel aantrekt van Nederlandse mores die langs diplomatieke weg wordt opgedrongen, dan onderstreep je bovenstaande nog maar eens.
Life is what you make it.
pi_195213815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie.

Maar reacties als “graag nog wat meer” of “ach het is maar een crimineel die heeft geen rechten” vind ik werkelijk schokkend.
Nobel hoor, maar dan moet je wel eerst voor jezelf verantwoorden dat je dit gedrocht nog als mens wil beschouwen

Dan ben je wel van heel goede wil, ik heb dat talent niet, ik zie geen mens, ik zie een walgelijk stuk afval, en dan ben ik nog mild, want afval heeft nog enige waarde en dat heeft dit figuur niet.
pi_195213857
quote:
2s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:19 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Nobel hoor, maar dan moet je wel eerst voor jezelf verantwoorden dat je dit gedrocht nog als mens wil beschouwen

Dan ben je wel van heel goede wil, ik heb dat talent niet, ik zie geen mens, ik zie een walgelijk stuk afval, en dan ben ik nog mild, want afval heeft nog enige waarde en dat heeft dit figuur niet.
Hij heeft wel een hip kapsel, vereist toch een mate van moed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195213871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 11:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hij heeft wel een hip kapsel, vereist toch een mate van moed.
De slakken in mijn tuin zijn ook zeer moedig als weer mijn moestuintje proberen te plunderen, maar ook voor hen heb ik weinig medelijden. Overigens wel veel meer respect dan voor die jankende flikker
pi_195215652
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 21:36 schreef NgInE het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik snap dat mensenrechten een controversieel onderwerp zijn op FOK!, maar is het je uit te leggen dat Nederlandse burgers bescherming dienen te genieten tegen dit soort praktijken? Dat het enigste wat ons allen scheid van monsters zoals Taghi juist de manier is waarop we met mensen zoals hij om gaan? Anders ben jij medeplichtig aan marteling, als je dat allemaal wel best vindt. En dan vind ik jou op mijn beurt een ziek mens.
Tja, als jij burgers en criminelen gelijk vindt, dan is er veel mis gegaan in jouw opvoeding.
  woensdag 23 september 2020 @ 13:12:13 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195215771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:04 schreef torentje het volgende:

[..]

Tja, als jij burgers en criminelen gelijk vindt, dan is er veel mis gegaan in jouw opvoeding.
Och, ik kan een user aanwijzen die automobilisten al criminelen noemt...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195217290
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Och, ik kan een user aanwijzen die automobilisten al criminelen noemt...
De automobilisten zijn toch slechts gul met het delen van stofwolken en herrie?
  woensdag 23 september 2020 @ 14:56:42 #78
338319 ZarB
Piña colada
pi_195217350
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 08:46 schreef probeer het volgende:

[..]

Mee eens.
Oneens. Mensen die een figuur als Taghi als mens zien zijn doodeng.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_195217556
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 14:56 schreef ZarB het volgende:

[..]

Oneens. Mensen die een figuur als Taghi als mens zien zijn doodeng.
Kan je me uitleggen waarom je dat zo ziet? Waarom zijn anderen die hem als mens zien, doodeng?
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 23 september 2020 @ 15:43:08 #80
338319 ZarB
Piña colada
pi_195218164
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Kan je me uitleggen waarom je dat zo ziet? Waarom zijn anderen die hem als mens zien, doodeng?
Omdat ik het een eng idee vind dat mensen zo'n monster nog kunnen zien als mens. Met zo'n instelling krijgen veel te veel monsters kansen in dit land. Ik vind het doorgeschoten humaniteit. Ergens is een grens.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 23 september 2020 @ 15:47:21 #81
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_195218247
Tsja, niet goed dat zoiets gebeurt natuurlijk maar erg veel medelijden kan ik niet met hem hebben.
pi_195218318
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_195218325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:04 schreef torentje het volgende:

[..]

Tja, als jij burgers en criminelen gelijk vindt, dan is er veel mis gegaan in jouw opvoeding.
Mensenrechten zijn universeel, die maken geen onderscheid. Nergens komt uit zijn betoog naar voren dat hij burgers en criminelen gelijk vindt. Sterker nog, de meeste criminelen hebben daadwerkelijk minder rechten dan normale burgers, daar ze een vrijheidsstraf opgelegd kunnen krijgen. Maar er is wel zoiets als een minimale menselijke waardigheid als het gaat om optreden vanuit de overheid. Of je nu ene crimineel bent of een burger. Stel dat iemand die onterecht als crimineel wordt gezien geen mensenrechten zou hebben? Wil jij leven in zo'n wereld ?
AZ
ALKMAAR
pi_195218613
Mensenrechten zijn niet iets natuurlijks of universeels; mensenrechten zijn iets typisch westers.

Wij westerlingen kunnen ons superieur voelen en andere beschavingen achterlijk vinden omdat we mensenrechten kennen, maar inmenging in achterlijke beschavingen is niet goed. Gewoon observerend constateren dat wij wel mensenrechten hebben en het Midden-Oosten niet, en deze mishandeling zien als een logisch gevolg van een weloverwogen keuze van de mishandelde.
  woensdag 23 september 2020 @ 16:09:25 #85
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_195218698
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 september 2020 19:27 schreef NgInE het volgende:
Als het waar is, dan is het wel onacceptabel dat de politie van Dubai denkt dat ze wel even zo om kunnen gaan met Nederlandse staatsburgers.

Misschien hadden ze alleen zijn Marokkaanse paspoort gezien.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 23 september 2020 @ 16:12:39 #86
338319 ZarB
Piña colada
pi_195218786
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:50 schreef Durmada het volgende:

[..]

Mensenrechten zijn universeel, die maken geen onderscheid. Nergens komt uit zijn betoog naar voren dat hij burgers en criminelen gelijk vindt. Sterker nog, de meeste criminelen hebben daadwerkelijk minder rechten dan normale burgers, daar ze een vrijheidsstraf opgelegd kunnen krijgen. Maar er is wel zoiets als een minimale menselijke waardigheid als het gaat om optreden vanuit de overheid. Of je nu ene crimineel bent of een burger. Stel dat iemand die onterecht als crimineel wordt gezien geen mensenrechten zou hebben? Wil jij leven in zo'n wereld ?
Taghi wordt niet ontrecht als crimineel gezien. En vanuit dat perspectief wordt hier gepraat. Eerlijk gezegd zou ik best willen leven in een land waar criminelen van het kaliber Taghi geen mensenrechten hebben. Maar ik ben in dit soort (zeldzame) gevallen ook voor de doodstraf. Gewoon meteen na veroordeling spuitje erin. Scheelt een hoop geld (dus geen kans op procederen etc).
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_195220514
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 20:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je denkt dat de politie in Dubai onderscheid naar staatsburgerschap maakt?
Oeh, een Nederlander.... laten we die maar wat minder hardhandig aanpakken dan een Egyptenaar. Dat idee?
Nee, maar misschien dat de Nederlandse politiek een signaal kan sturen dat dit niet OK is. In plaats van je er maar bij neer te leggen dat onze burgers gemarteld worden in verre landen.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_195220583
ach gossieeee. koetsiekoetsiekoetsiekoeeeeeeeee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195222536
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:50 schreef Durmada het volgende:

[..]

Mensenrechten zijn universeel, die maken geen onderscheid. Nergens komt uit zijn betoog naar voren dat hij burgers en criminelen gelijk vindt. Sterker nog, de meeste criminelen hebben daadwerkelijk minder rechten dan normale burgers, daar ze een vrijheidsstraf opgelegd kunnen krijgen. Maar er is wel zoiets als een minimale menselijke waardigheid als het gaat om optreden vanuit de overheid. Of je nu ene crimineel bent of een burger. Stel dat iemand die onterecht als crimineel wordt gezien geen mensenrechten zou hebben? Wil jij leven in zo'n wereld ?
Criminelen zijn toch gemakkelijk te herkennen? Zij verbergen namelijk de pret die zij hebben om zoveel domme mensen.
  woensdag 23 september 2020 @ 19:52:30 #90
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195222831
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 07:20 schreef spierbal het volgende:
Jezus dat is hetzelfde als in een Mexicaans drugskartel gaan en dan janken als je onderbeen van je knieschijf wordt gesneden en dan met die zelfde been op je bek geslagen te worden.

Dat hoort er gewoon bij in dat wereldje.

Beetje hetzelfde als ik wil wel inbreken, maar ik wil er geen straf voor krijgen.

Wat is dit nou voor spek en bonen mentaliteit. Neem die marteling gewoon als een baas en hou je bek.
Ik had dat filmpje gezien. Slachtoffer was een magere man die de hele tijd 'aaajj!! aaajj!! AAAAJJJ!!!' schreeuwde tijdens het snijden :o en daarna gewoon meppen krijgen met dat onderbeen. brrrrrrr
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195222879
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:52 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Haha ik had dat filmpje gezien. Was een magere man die de hele tijd 'aaajj!! aaajj!! AAAAJJJ!!!' schreeuwde en daarna gewoon meppen krijgen met dat onderbeen. brrrrrrr
Heb je ook gezien van die andere dat zijn buik gewoon ontveld werd. Werd gewoon een vierkant huid uit zijn buik gesneden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 23 september 2020 @ 19:57:24 #92
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195222958
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:54 schreef spierbal het volgende:

[..]

Heb je ook gezien van die andere dat zijn buik gewoon ontveld werd. Werd gewoon een vierkant huid uit zijn buik gesneden.
Jup. Hij verweerde zich eerst hevig en draaide uit paniek met zijn borst naar de grond waarna hij eraan moest geloven. Zeer wreed. Ergste was de politieman met zijn zoon.....Ik ga die niet vertellen brrrrrrrrrrr
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195223016
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:57 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Jup. Hij verweerde zich eerst hevig en draaide uit paniek met zijn borst naar de grond waarna hij eraan moest geloven. Zeer wreed. Ergste was de politieman met zijn zoon.....Ik ga die niet vertellen brrrrrrrrrrr
Okay dan niet.

Heb je ook gezien van een persoon waarvan zijn gezicht gevild werd met een Stanley mes? Zijn handen waren al van zijn polsen gescheiden en om zich enigszins te verweren van de Stanley mes beet hij met zijn TANDVLEES in dat mes. Maar het hielp niet.

En op de achtergrond gewoon een vrolijk jaren 80 muziekje.

Mooi het dat contrast.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_195223061
Hij mag blij zijn dat hij niet is uitgeleverd aan Marokko of de jongens met die martelcontainer.
  woensdag 23 september 2020 @ 20:03:00 #95
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195223104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:59 schreef spierbal het volgende:

[..]

Okay dan niet.

Heb je ook gezien van een persoon waarvan zijn gezicht gevild werd met een Stanley mes? Zijn handen waren al van zijn polsen gescheiden en om zich enigszins te verweren van de Stanley mes beet hij met zijn TANDVLEES in dat mes. Maar het hielp niet.

En op de achtergrond gewoon een vrolijk jaren 80 muziekje.

Mooi het dat contrast.
:o :o :o :o :o

Nee die had ik niet gezien :X :X :X

Ergste landen om te wonen in de wereld zijn inderdaad Mexico en Brazilie. Hoe die gasten daar met elkaar omgaan in de onderwereld. Ben blij dat ik niet daar woon. Ik woon dan liever in Afghanistan ofzo.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195223141
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:03 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o

Nee die had ik niet gezien :X :X :X

Ergste landen om te wonen in de wereld zijn inderdaad Mexico en Brazilie. Hoe die gasten daar met elkaar omgaan in de onderwereld. Ben blij dat ik niet daar woon. Ik woon dan liever in Afghanistan ofzo.
Dacht eerder dat het Japan of China was die laatste. Wil je hem zien? Mijn maat die dezelfde voorliefde had voor dit soort filmpjes wilde opeens zijn ziel reinigen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 23 september 2020 @ 20:05:44 #97
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195223160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:04 schreef spierbal het volgende:

[..]

Dacht eerder dat het Japan of China was die laatste. Wil je hem zien? Mijn maat die dezelfde voorliefde had voor dit soort filmpjes wilde opeens zijn ziel reinigen.
Neeeee :{w :{w :'( :'(
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195224993
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:05 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Neeeee :{w :{w :'( :'(
Boring
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')