abonnement Unibet Coolblue
pi_195199317
Ik wil graag 3 nieuwe horizontale kolom radiatoren ophangen aan een wand met drie ramen. Onder elk raam 1 radiator. Op zich geen probleem ware het niet dat de vloer in de woning verspringt (het gaat om een huis van meer dan 300 jaar oud waar de vloeren behoorlijk verspringen). Als ik de radiatoren waterpas ophang, dan ligt de derde radiator zowat op de grond.

Ik zou ze graag allemaal evenwijdig aan de vensterbank willen hangen. Daar een rechte lijn in aanhouden. Dat betekent echter dat ze niet horizontaal komen te hangen. Is dit een probleem? Ik begrijp dat je dan niet meer kan ontluchten. Maar is het ook een probleem voor de werking van het systeem?

Vast dank voor alle reacties!
pi_195199387
Je kunt de onluchtingsnippel toch gewoon aan de laagste kant zetten?
Ik zwaai naar dieren.
pi_195199850
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:50 schreef Geerd het volgende:
Je kunt de onluchtingsnippel toch gewoon aan de laagste kant zetten?
Hoogste toch?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_195199939
Dit hangt er vanaf hoe schuin precies. En inderdaad opletten aan welke kant je ontluchting komt.

Hoeveel millimeter/centimeter per meter zouden ze schreef komen te hangen?

Zou het erg opvallen als je ze zo recht mogelijk hangt maar niet op exact dezelfde hoogte?
pi_195200508
Ik zou zorgen voor een voetventiel zodat je ze waterzijdig kan inregelen
En idd ontluchtingsnippel aan de hoogste zijde

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195201049
Hoogste punt ontluchten, verder geen probleem. Ik vraag me overigens af hoe horizontale kolomradiatoren eruit zien.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_195201578
Ik vraag me af hoe scheef je vloer is als je de standaard hoogte van 10cm boven je vloer aanhoudt.

Verder kan je ze zo scheef hangen hoe je wilt
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')