abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195196352
Zat een beetje te zappen op mijn chinese luidspreker met FM functie, je kan alleen niet zien op welke net die staat. Daarom zap ik.

Kom ik opeens op een Franse zender!
Vanuit Bergen op Zoom naar Wallonie/Frankrijk is best een eind!

Ik versta alleen iets van radio premier ofzo maar dat is dan 1.

Weet iemand welke zender dit is?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195196383
Het is de Waalse Radio 1: https://www.rtbf.be/radio/liveradio/lapremiere

Ontvang je over heel België (want publieke omroep) dus zo vreemd is het niet dat je hem in Bergen op Zoom ontvangt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 22-09-2020 12:02:36 ]
pi_195196408
Radio Tour de France
pi_195196460
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 11:59 schreef Erasmus het volgende:
Het is de Waalse Radio 1: https://www.rtbf.be/radio/liveradio/lapremiere

Ontvang je over heel België dus zo vreemd is het niet dat je hem in Bergen op Zoom ontvangt.
Aaahhh, dankjewel!

Belgische radiozenders vaak sowieso wel goed bereik, had vorige keer in Leiden via mijn telefoonradio de Vlaamse Radio 2, 90 km boven de grens.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
pi_195196504
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:03 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Aaahhh, dankjewel!

Belgische radiozenders vaak sowieso wel goed bereik, had vorige keer in Leiden via mijn telefoonradio de Vlaamse Radio 2, 90 km boven de grens.
Verbaast mij niet.
Ik heb Radio Rijnmond weleens aan gehad tijdens een wedstrijd van Feyenoord terwijl ik onderweg was naar Frankrijk, ik kon de zender tot Mechelen prima op de radio ontvangen op een of andere manier :P Ook vrij ver!

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 22-09-2020 12:05:40 ]
pi_195197191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 12:05 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Verbaast mij niet.
Ik heb Radio Rijnmond weleens aan gehad tijdens een wedstrijd van Feyenoord terwijl ik onderweg was naar Frankrijk, ik kon de zender tot Mechelen prima op de radio ontvangen op een of andere manier :P Ook vrij ver!
Met Radio Rijnmond kom ik vaak ook redelijk ver ja ahahha, bijzonder.
pi_195218454
Die is wel chill ja.
Zat vandaag alleen omgeving Antwerpen dus kon gewoon NL zender blijven luisteren _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195255442
Franse zenders _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')