abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2000 @ 23:57:07 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_530898

Hier weer verder

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-12-2000 00:14]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 8 december 2000 @ 00:17:23 #2
7403 rialto
is er geweest
pi_531006
In het huis is Koos uitermate vrolijk. Ook Robin is in zijn nopjes. Georgie is stil en Hieke ook.

Er wordt nu even gepraat over de nominaties die geweest zijn en die gaan komen.

Oeps, dees zei ook nog wat.

{i]De saaiheid is nu al begonnen[/i]

BB: beste bewoners. Koos. Je bent nog in het bezit van een overhemd.
Koos: nee hoor, alles is ingeleverd.
BB: mooi, dan weet ik genoeg.

BI zingt "Everybody is a superstar". speciaal voor ferdi.

Morgen hebben ze er al een week met balou opzitten. Nou ja een week, volgens Koos een midweek.

H: "ik denk dat ik toe ben aan zo'n peuk" (ze laat een gigangtische toeter zien). BI: een lekkere joint ja.

Ze weten wel wie de winnaar van BB wordt. Robin met maar 9% vd stemmen.

Koos heeft een goeie beurt gemaakt met zijn brief. Hieke en Bianca vinden het erg lief wat hij geschreven heeft.

Robin baalt. Hij denkt dat BB tegen zijn vrienden heeft gezegd dat ze niet meer mogen toeteren en lawaai maken.

Koos realiseert zich dat het niet zo sympathiek was dat hij zich al heel nel weer had omgekleed.

ik ga vanavond niet drinken
pi_531107
Aan tafel zitten Bianca, Georgie, Robin en Koos te kaarten. Ze spreken over ruiten, roem, troef en klavers. Verder geen conversatie op stream 1&2.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_531170
1:00

Nog steeds kaarten (K, B, R en G).

pi_531183
Ik zie dat Tink ook zit te genieten van dit spannende kaartspel...

Het kaarten gaat idd onverminderd voort. Ze eten er kaas en marsepein bij. Praten niet over Ferdi. De enige woorden die ik erover heb gehoord zijn dattie een leuk vuurtje kon stoken. Koos vond dat dat wel eens gezegd mocht worden. Verder hebben ze veel plezier met z'n 4tjes.

Waar Dees en Hieke zijn, heb ik nog niet gezien.

01.10 uur Het kaarten is afgelopen. Mij is ontgaan wie er gewonnen heeft. Robin is buiten gaan fietsen, Bianca mocht achterop. Koos en Georgie zijn ook uit beeld verdwenen. We zien nu dus 2x een lege tafel.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-12-2000 01:16]

pi_531211
Ja hoor, klaar met kaarten. Men zit in de huiskamer en wat denk je: stream op de LEGE keukentafel . Niet te verstaan wat er in de huiskamer gebeurt, behalve dat het kennelijk lollig is

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 08-12-2000 01:16]

pi_531254
Koos staat af te wassen. Verder heb ik niet zo goed opgelet. We zien iig nog steeds de keuken. Ben ff uitgetuned toen ik ze vanuit de woonkamer ole ole hoorde zingen.. Ze hebben het naar hun zin zo te horen.

01.45 uur Samen met Koos heeft Robin het bed van Ferdi weer omgebouwd tot stapelbed. Voor de bergruimte. Robin gaat in de weer met spullen verschuiven en timmert iets tegen de muur. Roept Koos erbij en zegt dat 't een lekker wijf is. Misschien kalendertje van Tatjana?

Ze verlaten de slaapkamer en de streams volgen niet. Robin komt weer terug en hangt nog meer op. Hamert er lustig op los en roept tegen Koos dattie niet zo moet slijmen. Koos is voor mij onverstaanbaar

Dan schakelen we ineens over naar de DBK. We zien Koos opstaan en naar buiten lopen. 'De Stem' zegt iets onverstaanbaars. Robin komt Koos tegen in de gang en vraagt wat BB gezegd heeft. Koos begint: 'Het was een vrouw en...'

Reclame op stream 1&2

Weer terug is het gesprek voorbij. Ze zoomen in op Hieke die met huiloogjes op de bank zit. Bi zit op een andere bank iets te signeren oid.

Koos gaat naar bed. De beide streams laten zien hoe hij daar zwijgend ligt. Vanuit de woonkamer klinkt het gelach van Bianca.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-12-2000 01:54]

pi_531327
Bianca gaat ook naar bed. Ze heeft een gesprekje met Koos. Zegt dat ze wel had gedacht dat koos zou blijven. Koos: 'Ja, dat zeg je tegen allemaal...' Bi ratelt wat dat dat niet zo is maar Ferdi is haar maatje..

Koos heeft wel weer een theorie zegt hij. Wil hem niet vertellen. Bi zegt dat hij het haar best kan vertellen, maar dan krijgt ie wel wat terug.

Koos steekt meteen van wal. Hij denk dat het dit x tussen Robin en Ferdi is gegaan. De mensen stemmen de grootste rivaal van hun idool eruit. Dus de fans van Robin stemmen Ferdi en andersom.

Dan breidt hij zijn theorie uit. Het kan ook zijn dat mensen hebben gezien dat Robin en Koos elkaar niet nomineren. Dan hebben de fans van Koos en Robin massaal op Ferdi gestemd en was het dus 2 tegen 1.

Ze babbelen nog wat verder. Hoev zouden de percentages zijn, hoeveel stemmen waren er uitgebracht. Ze zijn er erg benieuwd naar.

Dan iets over hoe onvoorspelbaar de nominaties van de bewoners zijn. Tussendoor vertelt Koos ook even dat hij van Robin heeft gehoord dat deze bijna Bi had genomineerd ipv Ferdi. Bianca kijkt daar zo te horen van op. Zegt ff later ook dat het wel toevallig is dat Koos en Robin net tegelijkertijd Ferdi hebben genomineerd.

Koos vertelt een verhaal dat ik zo snel ff niet kan volgen. Het gaat over wie wie heeft genomineerd en hoe het ook had kunnen zijn.

Dan komt Robin binnen. Hij grapt wat over Koos de slijmerd. Als Bi vraagt of ie jaloers is zegt ie van wel. Koos is immers een ouwe man en hij een geile jonge beer. Koos valt bijna uit zijn bed van het lachen. Robin gaat slapen.

Ik ben ffies weggeweest

Weer terug wordt Robin besproken. Hoeveel hij geleerd heeft. Bi zegt iets over het leren wat belangrijk is en wat niet.

Koos maakt zich druk over de indruk die hij heeft gemaakt op tv in zijn gesprek met Els. Bi zegt dat de mensen het wel zullen begrijpen. Nog wat over Koos z'n moeder en kinderen. Dan wil ie gaan slapen.

Bi zegt dat ze een korte nacht gaat krijgen omdat ze strax de beer moet vasthouden. Ze denkt dat ze de opdracht halen en dan slepen ze het bier naar binnen zegt ze.

Koos begint over een feest van zijn zuster. blablabla mijn zwager... blablabla z'n auto blabla

Dan wordt het echt stil. Sjors en Hieke ontbreken iig nog in de slaapkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-12-2000 02:26]

pi_531391
Ff een minuut of 30 weggeweest..

Op stream 1 zien we Dees en Robin ieder in hun eigen bedje liggen. Op stream 2 ligt Hieke te lezen in bed. Het bed van Sjors is leeg, dus hij zal wel in de woonkamer met de beer liggen knuffelen.

het geluid van beide streams laat ineens Dees horen. Ze zegt dat er uit hun slaapkamer al 6 man is vertrokken. Geen gelukkige kamer zegt Robin, wie weet wie nog volgt. Dan vraagt ie hoe ze aan 6 bewoners komt. Dees telt: 'Darius, Rex, Leo, Ed, Miranda en Ferdi!' Robin: 'Ja, als je zo begint...' Ze zegt iets als: 'Ja, maar gewoon globaal bekeken he..'

Dan worden ze weer stil, alleen Robin zucht wat. Hieke leest op stream 2 nog wat verder.

En terwijl ik op invoeren druk...

... knipt Hieke haar bedlampje uit en gaat ook proberen te slapen. Ondertussen stapt Robin uit bed en ff later uit beeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-12-2000 03:05]

pi_531432
Robin heeft waarschijnlijk Sjors een uurtje gezelschap gehouden. Hij stapt net zijn bed weer in. Het bed van Georgie blijft leeg. Verder lijkt iedereen te slapen.
  vrijdag 8 december 2000 @ 09:01:48 #11
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_531567
De morgen begint rustig, met de cams 1 en 2 op de slaapkamer, waar we een leeg bed van Robin zien en natuurlijk het lege bed van Ferdie
Rond negen uur komt Robin de slaapkamer binnen samen met Balou en maakt Bianca wakker om zijn taak over te nemen.

Niet veel later zien we Robin dan ook in bed kruipen en na even woelen valt er verder niets meer te melden

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 8 december 2000 @ 09:54:57 #12
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_531648
In een keer een hoop gepiep in de slaapkamers

BB: Goedemorgen

Robin: Aaaahh fuck laat me slapen En meer van dat soort kreten. Arme jongen ligt er nog geen uur in

Voor de rest trekken de bewoners zich er niets van aan en blijven rustig liggen

vrijdag 8 december 2000 @ 10:01:24 #13
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_531667
BB denkt grappig te zijn en gaat een nummer van de King draaien "Sissi" om ze toch uit bed te krijgen.

Gevolg, dekens over het hoofd en blijven liggen.

vrijdag 8 december 2000 @ 10:08:14 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_531699
En nog een nummer van Elvis
Nog steeds geen reactie van de bewoners.
We gaan even naar de keuken en de gang en zien daar Georgie lopen die ook even naar de slaapkamer gaat om wat met Robin en Desiree te bespreken Wat niet te horen is door de luide muziek, maar ze konden er wel om lachen
Georgie gaat vervolgens even naar de wc en gaat op de bank zitten waar ook Bianca en Balou zitten

Desiree ligt met haar armen onder haar hoofd te genieten van de muziek in de slaapkamer Hele cd van Elvis by the way
Terwijl Robin een verwoede poging doet om toch te slapen

vrijdag 8 december 2000 @ 10:12:33 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_531729
Robin is het zat en komt uit bed onder de tonen van SiSi
En pakt wat uit de la, waarschijnlijk zender en gaat dansend de kamer in. Onder gelach van Bianca en Georgie

Georgie: Jeee jheee Elvis is in the House

Robin playbacked het nummer mee en Bianca zit als een schaap te lachen op de bank

Robin waardeerd het wel maar had het liever op een ander tijdstip gehoord
Muziek en Robin danst nog even verder en zingt nog even

Robin dacht de beer gehoord te hebben en dat wordt dus ook bevestigd door Bianca die hem af hebt laten gaan.

vrijdag 8 december 2000 @ 10:35:26 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_531849
K. : nog 22 dagen. Ze zeggen dat het steeds moeilijker wordt, maar ik heb het moeilijkste al gehad hoor !
B. : ik heb het met vlagen moeilijk

B. : morgen is het feest
K. : wel spannend hoor
K. : het ligt ook aan hoeveel artiesten er komen en het weer, dat is ook belangrijk
B. : dit weer is o.k. Daar komt geen regen uit.
K. : het blijft moeilijke tijden om openluchtconcerten te geven

B. : Koos kun je even de beer overpakken, ik moet even wat aan mezelf doen. Heb nog geen water over m'n gezicht gehad.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 8 december 2000 @ 11:12:58 #17
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532017
Koos, Desiree, Hieke, Bianca en Balou zitten gezellig te ontbijten.

G. en R. zijn weer naar bed gegaan.

B. : sinds ik me kan herinneren zit ik al Elvis na te doen
D. : ik ken dat liedje (sisi rider) alleen maar van de reclame
B. : thuis heb ik een grote Elvisbril. Soms draag ik het wel eens
K. : ik ben de oudste, maar heb het minste met hem
K. : in de jaren 60 had je een tweestrijd van Elvis met Cliff Richard. Echt waar hoor ! Ik had meer met Cliff.
B. : ik wist niet dat Cliff zo populair was
K. : oh, schei uit
K. : als je zag hoe Elvis op het eind op het podium stond. Een lijk.
H. : geen gezicht
D. : we hebben F. nog gehoord. "ik ga lekker naar huis ; dag Hieke". Half drie...
D. zit weer te roken
B. : we hoeven geen twee broden meer te maken
K. : we hebben hout zat !
H. praat weer zacht/onduidelijk

vrijdag 8 december 2000 @ 11:22:01 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532050
Koos is van tafel gelopen en heeft zijn BB-koffertje gepakt.

K. : ik had gisteren een foto van het geitenhok in de binnenzak van m'n jasje gedaan
K. : ik zet de foto's weer terug hoor !
Hij plaatst de foto's op het kastje in de huiskamer.

vrijdag 8 december 2000 @ 11:31:32 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532084
De 4 bewoners die wakker zijn worden naar de DK geroepen.
  vrijdag 8 december 2000 @ 11:46:30 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532186
De bewoners zijn weer terug.

D. : ik zou de tuin inrichten...
K. : ik had alles al. M'n tennisracket...
H. legt een aantal vellen papier op de grond waarop je de afdrukken van de handen van de bewoners kunt zien.
K. : zet je de bank in de tuin en ga ik er op zitten. Dan is dat de kijkdoos.
B. ontfermt zich nog steeds over Balou
B. : dan moet je een mannetje maken met een boek
K. : of een mannetje met een beer
K. neemt Balou over
B. : gooi die rolschaatsen erin

Ze zijn klaarblijkelijk door de regie in gang gezet om nog meer voor de veiling te ondernemen.

vrijdag 8 december 2000 @ 12:01:55 #21
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532304
D. : ze zeiden, dat er nog steeds artiesten bijkomen. Ik ga vroeg naar bed.

K. vraagt aan B. hoe hij iets moet doen.
B. : Koos schrijvend achter z'n bureau...

D. : redaktie, het is 12 uur, de weekopdracht is geslaagd

vrijdag 8 december 2000 @ 12:16:25 #22
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532390
D. is naar de DK geweest om te vragen of de weekopdracht nog niet is afgelopen.
Ze zeiden dat dit nog niet het geval was en ook dat ze de beer niet mochten houden.

Daarna probeerd D. uit of de poot van de beer ergens aan kan blijven hangen, zodat ze de poot niet vast hoeft te houden.
Het lukt haar zegt ze trots. Al een minuut...
(ze moesten de poot toch zelf vasthouden .)

vrijdag 8 december 2000 @ 12:28:04 #23
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532438
Stem : een moeilijk moment is aangebroken, Balou mag de exitkleding aan.

H. : ahhh...
D. : ik ga zo gillen
H. : waar ga jij eigenlijk naar toe ?
D. : het kindertehuis

(schrik me helemaal te pletter ; het hart in de keel)
Het alarm gaat ineens af...
(en dat met het volume van de speakers vrij luid)

Reclame

vrijdag 8 december 2000 @ 12:33:16 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532457
K. : jeetje Mina, hoe krijg je het voor mekaar. Godkanonne. Bianca wat doe je dat toch weer mooi

H. gaat naar R. om te vragen of hij er even bij komt
R. : ik lag net toch te schelden in m'n slaap
D. : G. en R. mogen blijven liggen
H. : sorry

De weekopdracht is NIET geslaagd.
Stem : er waren een aantal momenten dat Balou niet met de hand werd vastgehouden

Geen geluid nu .

vrijdag 8 december 2000 @ 13:28:47 #25
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532631
De bewoners waren ontstemd over de mislukte weekopdracht.

Ik meende te horen dat ze nu f 168,- te besteden hebben.

Koos verteld nog eens hoe het alarm bij hem af ging.

Er klinken sirenes buiten.
Koos ziet even later een A.N.W.B.-heli en vermoed dat er ergens een ernstig ongeluk is in de buurt
D. : ik krijg het er koud van...

Reclame

>Ben een tijdje afwezig...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')