abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:00:24 #151
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195266717
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef FYazz het volgende:
Begrijp niet waarom je als mod ook zo door blijft gaan, zou fijn zijn als je normaal en inhoudelijk reageert ipv die persoonlijke oneliners.
@onlogisch
Makkelijk tweede.
pi_195266719
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef FYazz het volgende:

[..]

Volgens mij zegt niemand dat hier.
Begrijp niet waarom je als mod ook zo door blijft gaan, zou fijn zijn als je normaal en inhoudelijk reageert ipv die persoonlijke oneliners.

Wat komt precies goed of niet goed? Wees eens concreet.
Voorlopig hebben we na 2017 toch vrij weinig gehad aan die (in)direct 25 goals?
Staat voor Berghuis leuk op papier, maar met herhaaldelijk een 4e of 3e plaats moet je als Feyenoord wellicht gaan nadenken of een andere invulling waardevoller kan zijn voor de komende jaren. Het team om/met Berghuis blijkt niet de gewenste formule.

Feyenoord had hem bijvoorbeeld kunnen laten gaan voor die ¤15 miljoen en daarmee investeren voor op de lange termijn. Nu zit ze 2 jaar nog aan hem 'vast' of gaat ze niet meer de hoogste prijs vangen.

Daarbij had ik het Berghuis wel gegund. Hij lijkt gewoon niet zo lekker in zijn vel meer te zitten bij Feyenoord. Hij is best vaak negatief hoor, niet alleen in de media maar ook op het veld/training.
Dit.

En hij gooit vaak als eerste de handdoek in wedstrijden waarin het niet loopt.
En hij kan het vaak niet omkeren.
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:03:35 #153
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195266763
Ze mogen Senesi er ook wel eens uitgooien, sinds ie bij Feyenoord speelt hebben we nog geen enkele prijs gewonnen. Laten we hem verkopen aan PSV en met dat geld een middenvelder halen.
Makkelijk tweede.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 14:04:22 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_195266776
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 13:57 schreef FYazz het volgende:

[..]

Voorlopig hebben we na 2017 toch vrij weinig gehad aan die (in)direct 25 goals?
Staat voor Berghuis leuk op papier, maar met herhaaldelijk een 4e of 3e plaats moet je als Feyenoord wellicht gaan nadenken of een andere invulling waardevoller kan zijn voor de komende jaren. Het team om/met Berghuis blijkt niet de gewenste formule.
Waarom zou dat aan Berghuis moeten liggen? Berghuis heeft al jaren de beste statistieken van alle Feyenoorders, maar we worden slechts 3e of 4e, dus moet Berghuis weg. Vind je dit zelf logisch klinken?
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 14:06:01 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_195266789
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dit.

En hij gooit vaak als eerste de handdoek in wedstrijden waarin het niet loopt.
En hij kan het vaak niet omkeren.
Berghuis is geen speler die anderen op sleeptouw neemt nee, nou en? Het is wel een speler die vaak beslissende dingen doet, zonder Berghuis stelt Feyenoord helemaal niets voor aanvallend gezien.
pi_195266845
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Berghuis is geen speler die anderen op sleeptouw neemt nee, nou en? Het is wel een speler die vaak beslissende dingen doet, zonder Berghuis stelt Feyenoord helemaal niets voor aanvallend gezien.
Dan had je toch andere spelers er bij gehad. En ja wie weet had dat wel beter geweest.
pi_195266851
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:06 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Berghuis is geen speler die anderen op sleeptouw neemt nee, nou en? Het is wel een speler die vaak beslissende dingen doet, zonder Berghuis stelt Feyenoord helemaal niets voor aanvallend gezien.
Snap niet dat je er nog serieus op ingaat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:13:11 #158
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195266883
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Snap niet dat je er nog serieus op ingaat
Slobeend is moderator, en van hen wordt verwacht op FOK dat ze normaal en inhoudelijk reageren ipv met oneliners.
Makkelijk tweede.
pi_195266900
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Slobeend is moderator, en van hen wordt verwacht op FOK dat ze normaal en inhoudelijk reageren ipv met oneliners.
En word je vals beticht van een persoonlijke aanval omdat je het niet met hen eens bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 26-09-2020 14:14:34 ]
pi_195266965
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Waarom zou dat aan Berghuis moeten liggen? Berghuis heeft al jaren de beste statistieken van alle Feyenoorders, maar we worden slechts 3e of 4e, dus moet Berghuis weg. Vind je dit zelf logisch klinken?
Ik zeg niet dat dit enkel aan Berghuis ligt. Ik heb in diverse reacties al gezegd dat dit komt door de keuzes die Feyenoord maakt.

Hij moet van mij ook niet weg, hij had van mij voor een mooi bedrag weg gemogen zodat Feyenoord kan investeren voor de lange termijn.

Of Berghuis nu wel/niet een sterspeler is, hij kost Feyenoord nu flink wat per jaar en ze heeft nu ook niet die ¤15 miljoen om in de toekomst te investeren.
Met als gevolg dat het team de afgelopen jaren dus min of meer een beetje om onze 'belangrijkste' speler wordt heen gebouwd. Dat heeft dus nu al 3 seizoenen niet het gewenste effect en ik ben bang het komende seizoen ook niet.
Temeer ook omdat Berghuis nu juist niet de speler is die in slechte tijden een team weet te motiveren. Hij kan gewoon niet zo goed tegen zijn verlies. Dat siert hem qua instelling in die zin dat hij fanatiek is en wil winnen, maar het zit hem en m.i. Feyenoord te vaak ook in de weg.
pi_195266972
Niemand zegt dat Berghuis niet belangrijk is, maar nu gooi je in feite meer dan 10 miljoen weg, mocht Berghuis idd weggaan voor 8-12 miljoen euro.

Senesi moet je ook verkopen bij een bod van 30 miljoen of zo.
pi_195267034
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:19 schreef macca728 het volgende:
Niemand zegt dat Berghuis niet belangrijk is, maar nu gooi je in feite meer dan 10 miljoen weg, mocht Berghuis idd weggaan voor 8-12 miljoen euro.

Senesi moet je ook verkopen bij een bod van 30 miljoen of zo.
In de huidige markt anno 2020 zijn dit toch wel karige bedragen. Je zou kunnen verwachten dat je met de trend mee kan liften en veel meer kan vragen voor Senesi als hij zijn verwachtingen nakomt als international bij Jong Argentinië. Dan wordt die 30 miljoen karig imo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 26-09-2020 14:23:06 ]
pi_195267084
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Er is werkelijks niets persoonlijks aan wat ik daar zei. Ik had het verder ook totaal niet tegen jou. Je kan zwaar overdrijven, zeg. Kap eens met het kleinzerige gedrag.

Verder: hoe zie jij de vervanging van Berghuis voor je? Denk je echt dat je met dat kleine bedrag een speler kan halen die minimaal op hetzelfde niveau als hem presteert? Ben heel benieuwd.
Je geeft weer geen antwoord op mijn vraag en gaat wederom op de persoonlijke toer.

Wil je mijn, toch vrij uitgebreide en genuanceerde, reacties doorlezen. Ik denk dat ik inmiddels al heel vaak heb toegelicht hoe ik het voor me zou zien.

Nogmaals de vraag, nu nog concreter.
Ben jij heel tevreden met het overall niveau van Feyenoord de laatste 3 seizoenen en wat zijn je ambities voor de komende seizoenen?

Ik niet geheel en daarom sta ik open voor een andere ambitie en opstelling.
Geen probleem als jij en andere users dat niet hebben, maar laten we elkaar wel gewoon in de waarde laten en niet de discussie aangaan met drugs-, hans- en andere oneliners.
pi_195267087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]

In de huidige markt anno 2020 zijn dit toch wel karige bedragen. Je zou kunnen verwachten dat je met de trend mee kan liften en veel meer kan vragen voor Senesi als hij zijn verwachtingen nakomt als international bij Jong Argentinië. Dan wordt die 30 miljoen karig imo.
Ja als en dan. Hij speelt bij een club in Nederland die 3de/4de wordt en internationaal niets presteert.
Als hij CL gaat spelen en als hij vaste international wordt....
pi_195267151
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

En hij gooit vaak als eerste de handdoek in wedstrijden waarin het niet loopt.
En hij kan het vaak niet omkeren.
Ja, dat dus ook.

Blijft nog steeds een goede speler, maar ik durf de stap voor vernieuwing op die positie wel aan en denk dat Berghuis de stap naar een andere club ook wel aan durft.
pi_195267214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]

In de huidige markt anno 2020 zijn dit toch wel karige bedragen. Je zou kunnen verwachten dat je met de trend mee kan liften en veel meer kan vragen voor Senesi als hij zijn verwachtingen nakomt als international bij Jong Argentinië. Dan wordt die 30 miljoen karig imo.
_O-

Ja joh, Senesi moet inderdaad makkelijk bedragen als die van Donny opleveren, waarom niet joh.
pi_195267398
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:37 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

_O-

Ja joh, Senesi moet inderdaad makkelijk bedragen als die van Donny opleveren, waarom niet joh.
Als de geruchten kloppen dat PSG interesse in Senesi heeft, waarom niet inderdaad :)
pi_195267415
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als de geruchten kloppen dat PSG interesse in Senesi heeft, waarom niet inderdaad :)
Ok, dit kan een pijnlijke teleurstelling voor je worden, vrees ik.
pi_195267419
Ik vind het altijd wel bijzonder dat discussie vaak over Berghuis gaat, terwijl dat juist de speler is die wel presteert en thuis geeft. Als Berghuis als de topper niet genoeg is moet je je pijlen toch richten op die andere 10? Waarom halen we bijvoorbeeld een Bozenik en niet een veel gepolijstere voetballer? Dat zijn toch de structurele fouten die continu gemaakt worden waarom we de echte stap niet naar boven zetten..

En voor Bozenik kan je nog wel een lijstje hele andere namen neer zetten. Feyenoord is gewoon continu niet in staat spelers te kopen en ze voor meer geld van de hand te doen.
#12 is not for sale!
  zaterdag 26 september 2020 @ 14:47:29 #170
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_195267448
Waarom schrijft iedereen al Bozenik af
Makkelijk tweede.
pi_195267486
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom schrijft iedereen al Bozenik af
Waarschijnlijk omdat die jongen er geen kloten van kan.
pi_195267622
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom schrijft iedereen al Bozenik af
Ach misschien wordt het wat, maar het talent spat er nou niet bepaald vanaf.
#12 is not for sale!
pi_195267789
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 14:46 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het altijd wel bijzonder dat discussie vaak over Berghuis gaat
Volgens mij zo'n beetje de meest bejubelde speler van de afgelopen 3 jaar.
pi_195267808
Haal je een jonge spits, scoort bij zijn eerste paar optredens aan de lopende band, is hij niet 'gepolijst' genoeg. Tja.

Voor sommigen kan je het ook nooit goed doen volgens mij.
pi_195267815
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Volgens mij zo'n beetje de meest bejubelde speler van de afgelopen 3 jaar.
En terecht, de enige speler die constant presteert.

Zijn doelpunten- en assistsgemiddelde is sinds hij fit is (tweede helft kampioensjaar) echt uitzonderlijk te noemen. Dus laten we hem vervangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')