Lijkt me sterk dat er in 2022 een ploegentijdrit komt, na de openingstijdrit Kopenhagen.quote:
Ploegentijdrit kan best in rit 4 of 5 ofzo. Alleen de ene destijds in rit 8 was belachelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er in 2022 een ploegentijdrit komt, na de openingstijdrit Kopenhagen.
Groen is dit jaar wel veel lastiger met 8 pure sprintkansen. De weg is geplaveid voor Demare. Denk dat Mathieu op de tweede rustdag uitstapt. Die derde week heeft ie met de tijdrit en drie Pyreneeenritten ook niet veel te winnen. Die rustdag is 12 juli, de OS mountainbike is 26 juli.quote:
Hoezeer ik ook voor Jumbo ben, een TTT is echt complete oogaids imo. En ook nog koersvervalsing. Ik mis het als kiespijn.quote:Op maandag 2 november 2020 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat klopt en daar ben ik het mee eens. Net als dat het voor Jumbo jammer is dat er in de afgelopen Tour geen zat.
Qua kijkplezier vind ik het niet erg, maar een goed team zo hard belonen hoeft van mij ook niet. Dat is al belangrijk genoeg.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook voor Jumbo ben, een TTT is echt complete oogaids imo. En ook nog koersvervalsing. Ik mis het als kiespijn.
Denk dat vooral Total heel veel mazzel heeft dat er een extra ploeg uitgenodigd mag worden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wildcards voor Arkea, Total en B&B Hotels.
B&B heeft ook niet heel veel meer dan Coquard, Rolland en Pacher. Al is Turgis en Bonifazio en 5 oudere als het loopt-renners, nog minder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat vooral Total heel veel mazzel heeft dat er een extra ploeg uitgenodigd mag worden.
B&B maakte dit jaar wel meer kans vanwege de start in Bretagne. Het gaat vaak niet om kwaliteit, maar meer om allerlei andere belangen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
B&B heeft ook niet heel veel meer dan Coquard, Rolland en Pacher. Al is Turgis en Bonifazio en 5 oudere als het loopt-renners, nog minder.
Het allerliefst zagen we duo-sprints met Biniam en Barbier.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
B&B maakte dit jaar wel meer kans vanwege de start in Bretagne. Het gaat vaak niet om kwaliteit, maar meer om allerlei andere belangen.
Delko staat helaas op de shitlist van de ASO, mogen niet eens meedoen aan Parijs-Nice. Als ze ook geen uitnodiging krijgen voor Parijs-Roubaix ga ik met stenen gooien naar Prudhomme en co.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het allerliefst zagen we duo-sprints met Biniam en Barbier.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Total kan het in ieder geval niet slechter doen dan vorig jaar, dat scheelt.
Ik hoop eigenlijk gewoon dat ze Wout van Aert een vrije rol geven en dat hij lekker voor de groene trui mag gaan. Hij is er DE kandidaat voor, dus ik zou het zonde vinden als hij daar niet voor gaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou er in aanloop naar de Tour de Wout-lobby kunnen veranderen van 'groen' naar 'geel'? Het zou voor Jumbo ook interessant zijn om een jaar later alsnog de tactiek met twee kopmannen te hanteren, voor zo lang het duurt tenminste. Dumoulin is toch voor de Tour wel afgeschreven en Kruijswijk is niet goed genoeg. En de tactiek van afgelopen jaar is met een op het oog nog sterkere Pogacar ook minder waarschijnlijk.
Ongeacht of dit gaat gebeuren is met enkele sprintje heuvelop en een vlakke tijdrit in de eerste week de kans groot dat Wout bij het betreden van de Alpen in het geel rijdt.
Ze hadden bij Jumbo sowieso al aangegeven dat hij voor zichzelf kan gaan deze Tour jaquote:Op woensdag 17 maart 2021 08:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk gewoon dat ze Wout van Aert een vrije rol geven en dat hij lekker voor de groene trui mag gaan. Hij is er DE kandidaat voor, dus ik zou het zonde vinden als hij daar niet voor gaat.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hadden bij Jumbo sowieso al aangegeven dat hij voor zichzelf kan gaan deze Tour ja
Leuke rubriek.quote:Schrap dit jaar alvast de groene trui in de Tour van zijn lijstje. "Wout heeft zelf al duidelijk gemaakt dat hij niet voor de puntentrui gaat. Het zou hem te veel energie kosten met het oog op de Spelen. Hij zal gewoon zijn momenten uitkiezen om voor ritzeges te gaan."
Bijzonder.. dat kan best samen gaan, zou je zeggen. Tenzij hij niet uit gaat rijden, maar dat wil Jumbo vast ook niet.quote:
Misschien kan Tom hem het begrip supercompensatie uitleggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |