Wat een raar getal voor jou?quote:Op zondag 20 september 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens terug van avondrondje, 13,4 k nu. Jij Buda?
Stappen of kilometers?quote:Op zondag 20 september 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens terug van avondrondje, 13,4 k nu. Jij Buda?
Moe van overwerken, al weken, maar content, want werk is hobby en zo... PLUS morgen is mijn meisje er weerquote:Op zondag 20 september 2020 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe staat het leven..
moet bij jou altijd denken aan my husband is antiquair
quote:
Aan het aftellen. Er gloren mooie dingen aan de horizonquote:Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moe van overwerken, al weken, maar content, want werk is hobby en zo... PLUS morgen is mijn meisje er weer
En daar, Don der draaitafel?
Stappen. Kilometer teller zegt 11,1 nu. Vind ik ook best.quote:
o???quote:Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aan het aftellen. Er gloren mooie dingen aan de horizon
Tering wat lelijk ookquote:Op zondag 20 september 2020 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind ik dat hotel in het zwarte woud sfeervoller, wat een imposant hotel met Michelin restaurant.![]()
Nee joh, ja als je er bent is het echt Duits.quote:
Ik vind dat soort natuur/bergen al snel bejaardenhuisachtig.quote:Op zondag 20 september 2020 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, ja als je er bent is het echt Duits.
Maar de ligging helemaal alleen op die heuvel, de aankomst de sfeer is toch vrij uniek.
Dat krijg je bij geen enkel neuvaux riche hotel.
ik had biefstuk frietquote:Op zondag 20 september 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
k had vandaag nog een broodje paling voor lunch
https://9gag.com/gag/ax9YZA2
Gatverdammequote:Op zondag 20 september 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb je dan mis, het barste van de jonge energieke mensen (en ja mooie wijven).quote:Op zondag 20 september 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat soort natuur/bergen al snel bejaardenhuisachtig.
Daarom ook altijd gewoon goed kauwenquote:Op zondag 20 september 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
K denk dat ik dat wel gedaan hebquote:Op zondag 20 september 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ook altijd gewoon goed kauwen
Ripbalquote:Op zondag 20 september 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
Zou dit echt kunnen?quote:Op zondag 20 september 2020 20:32 schreef bitterbal het volgende:
Wat een onzin, ja Floortje Rost van Tonningen zal er op haar achttiende ook wel goed uitgezien hebbenquote:Op zondag 20 september 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je dan mis, het barste van de jonge energie mensen (en ja mooie wijven).
Ik zoek nu chestburster gifs van Alien, maar kan geen goede vindenquote:Op zondag 20 september 2020 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K denk dat ik dat wel gedaan heb
doe maar nietquote:Op zondag 20 september 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek nu chestburster gifs van Alien, maar kan geen goede vinden
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 20 september 2020 20:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een reiger met een paling zien vechten en de paling won na een half uur.
Bejaardenhuisbergenquote:Op zondag 20 september 2020 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat soort natuur/bergen al snel bejaardenhuisachtig.
Vriend van me had een stromend water aquarium in zijn huiskamer, daar liet hij altijd enorme palingen zichzelf in leegschijten voor hij ze dood maakte en rookte.quote:
Dit soort types dus ook (ja zelfs IG meisjes)quote:Op zondag 20 september 2020 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een onzin, ja Floortje Rost van Tonningen zal er op haar achttiende ook wel goed uitgezien hebben
We have other tastesquote:Op zondag 20 september 2020 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit soort types dus ook (ja zelfs IG meisjes)
https://www.instagram.com/p/CEhARFuoUGx/?igshid=gh17eg1l8vxe
oh ja.quote:Op zondag 20 september 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend van me had een stromend water aquarium in zijn huiskamer, daar liet hij altijd enorme palingen zichzelf in leegschijten voor hij ze dood maakte en rookte.
Je ziet liever iets anders schijten?quote:Op zondag 20 september 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me geen prettig uitzicht in je woonkamer, schijtende palingen
Ja knap vind ik ook anders maar jong is ze toch wel (iig niet bejaard).quote:
Ik zie liever niks schijtenquote:Op zondag 20 september 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je ziet liever iets anders schijten?
Ze maakten ook geluid.quote:Op zondag 20 september 2020 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me geen prettig uitzicht in je woonkamer, schijtende palingen
Omdat je een foto van een bikinimeisje in een bejaardenhotel gevonden hebt?quote:Op zondag 20 september 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja knap vind ik ook anders maar jong is ze toch wel (iig niet bejaard).
Dus tot zover je onzin.
Palingsquote:Op zondag 20 september 2020 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker vragen om een nieuwe wc-rol in het palings?
Best leuk om te zien, echter een paar nadeeltjes waarvan het grootste toch wel is dat je KOUD water moet hebben waardoor de ramen van het aquarium dus beslaan en en je dus altijd water over de vloer hebt en nog geen flikker ziet door het glas.quote:Op zondag 20 september 2020 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend van me had een stromend water aquarium in zijn huiskamer, daar liet hij altijd enorme palingen zichzelf in leegschijten voor hij ze dood maakte en rookte.
Ha jij kent het dus?quote:Op zondag 20 september 2020 20:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Best leuk om te zien, echter een paar nadeeltjes waarvan het grootste toch wel is dat je KOUD water moet hebben waardoor de ramen van het aquarium dus beslaan en en je dus altijd water over de vloer hebt en nog geen flikker ziet door het glas.
Nee omdat ik er genoeg zag.quote:Op zondag 20 september 2020 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je een foto van een bikinimeisje in een bejaardenhotel gevonden hebt?
nee joh gewoon bruinquote:Op zondag 20 september 2020 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met nog veel meer kleuren denk ik ook.
Nice!quote:Op zondag 20 september 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Ok mijn machtige ballen zijn weer in complete ruststand.
ohquote:Op zondag 20 september 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest vandaag 2 keer stront rapen. Sjefke was aan de dunne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig lijkt het nu beter te gaan met hem...
dé reden dat ik geen hond meer wilquote:Op zondag 20 september 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. bij 1 keer was ik niet thuis. Bij de tweede keer wel. Dus hoorde ik hem "losgaan"quote:
aww arm bosquote:Op zondag 20 september 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. bij 1 keer was ik niet thuis. Bij de tweede keer wel. Dus hoorde ik hem "losgaan"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind überhaupt dat vier keer per dag elke dag uitlaten een beetje een domper.quote:Op zondag 20 september 2020 21:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dé reden dat ik geen hond meer wil
quote:Op zondag 20 september 2020 21:14 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overal druppels op de vloer uit hun geslachtsdelenquote:Op zondag 20 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt dat vier keer per dag elke dag uitlaten een beetje een domper.
Was bij ons vroeger twee keer per dag, waarvan 's avonds wel een echt flinke wandeling.quote:Op zondag 20 september 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind überhaupt dat vier keer per dag elke dag uitlaten een beetje een domper.
Bij ons werd ze vier keer uitgelaten, 's avonds rond half acht de lange ronde. Vaak de hei op. Ik deed het meestal tussen de middag en anders in het weekend.quote:Op zondag 20 september 2020 21:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was bij ons vroeger twee keer per dag, waarvan 's avonds wel een echt flinke wandeling.
Voordeel je MOET gaan wandelen ook als je geen zin hebt of het slecht weer is![]()
Nadeel je MOET gaan wandelen ook als je geen zin hebt of het slecht weer is![]()
Nu, zonder hond (al meer dan twintig jaar) wordt er maar sporadisch gewandeld en alleen als het goed weer is.
Jij bent wel druk met geslachtsdelen he?quote:Op zondag 20 september 2020 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal druppels op de vloer uit hun geslachtsdelen
Ja soms, het was weer eens zo'n dagjequote:Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent wel druk met geslachtsdelen he?
ja had je hem weer "groot gloeiend en trots" in handen ja?quote:Op zondag 20 september 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja soms, het was weer eens zo'n dagje
Wel paar keer zo'n momentje gehad jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja had je hem weer "groot gloeiend en trots" in handen ja?
misschien spot ik overal wel droommannenquote:Op zondag 20 september 2020 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan beginnen voor ons ook The adventures of Bitterbal in hairy Greece
Het is te hopen voor ons jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien spot ik overal wel droommannen
Ja vast wel jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Overal behalve hier?quote:Op zondag 20 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballos volgespotenos op Knossosquote:Op zondag 20 september 2020 21:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ranzig weer uitstralingquote:Op zondag 20 september 2020 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballos volgespotenos op Knossos
Wa ik daar van vind is voor jou echt totaal niet relevantquote:Op zondag 20 september 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar vind je op dat moment toch echt anders hoor
Klopt maar dan nogquote:Op zondag 20 september 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wa ik daar van vind is voor jou echt totaal niet relevant
Ik gun het jou wel om volgespoten te worden door iemand idd.quote:Op zondag 20 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog![]()
Je kunt het iemand ook gewoon gunnen he
quote:Op zondag 20 september 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Buda ik ga rond de 14.200 uitkomen, jij?
wat is dit voor incel uitspraakquote:Op zondag 20 september 2020 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar dan nog![]()
Je kunt het iemand ook gewoon gunnen he
Heb je interesse dan?quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik gun het jou wel om volgespoten te worden door iemand idd.
Eeeeuhm jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is dit voor incel uitspraak
Auch proficiatquote:
Nee, maar mijn telefoon ligt op tafel, dus er komen geen stappen meer bijquote:Op zondag 20 september 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auch proficiatMaar lig je al in bed dan?
Dat is een vrij morbide gedachtegang wel, dat zou idd wel incel zijnquote:Op zondag 20 september 2020 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh.
dacht dat ik het iemand moest gunnen
oh nja hmm mijn telefoon gaat mee naar bed want piketdienstquote:Op zondag 20 september 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar mijn telefoon ligt op tafel, dus er komen geen stappen meer bij
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 september 2020 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nja hmm mijn telefoon gaat mee naar bed want piketdienstMaar mijn stappenteller sowieso ook.
Trouwens, waarom niet nu![]()
Toch wel mooi voor je dat ze na uren aandringen toch erin mee ging dat je er overheen konquote:Op zondag 20 september 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Ken wel zo'n verhaal, was een mooi meisje en die had ooit een date met een jongen en dat was echt een te grote nerd en een te lelijke kerel, die heeft ze na urenlang aandringen van die smurf toch maar even over haar heen laten gaan omdat ze hem zo zielig en pathetisch vond![]()
Krijg er met het typen van dit nog een rare smaak van in de bek
Niet haten op Koosquote:Op zondag 20 september 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Ken wel zo'n verhaal, was een mooi meisje en die had ooit een date met een jongen en dat was echt een te grote nerd en een te lelijke kerel, die heeft ze na urenlang aandringen van die smurf toch maar even over haar heen laten gaan omdat ze hem zo zielig en pathetisch vond![]()
Krijg er met het typen van dit nog een rare smaak van in de bek
Austistquote:Op zondag 20 september 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch wel mooi voor je dat ze na uren aandringen toch erin mee ging dat je er overheen kon
Maar waarom krijg je er een nare smaak van, had ze zich niet gewassen?
WAT!?quote:Op zondag 20 september 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch wel mooi voor je dat ze na uren aandringen toch erin mee ging dat je er overheen kon
Maar waarom krijg je er een nare smaak van, had ze zich niet gewassen?
Ik zit gewoon aan de aardbeien hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 22:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je klinkt nu als CL.
Zou het aanstekelijk zijn?
Neem ik een keer een verhaal van je serieus, is het weer niet goed...quote:
Staat er een racist op ofzo?quote:Op zondag 20 september 2020 22:04 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Fles, had je deze al? Out of print en binnenkort waardeloos.
Whehe, zover ik weer niet, maar tegenwoordig weet je maar nooit. In de botanische tuin in Oslo staat een bank ter ere van Linnaeus en die schijnt nu weg te moeten omdat iemand vind dat het eren van een racist is... Mafklappers zijn het.quote:
@bitterbalquote:Op zondag 20 september 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, zover ik weer niet, maar tegenwoordig weet je maar nooit. In de botanische tuin in Oslo staat een bank ter ere van Linnaeus en die schijnt nu weg te moeten omdat iemand vind dat het eren van een racist is... Mafklappers zijn het.
quote:Op zondag 20 september 2020 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, zover ik weer niet, maar tegenwoordig weet je maar nooit. In de botanische tuin in Oslo staat een bank ter ere van Linnaeus en die schijnt nu weg te moeten omdat iemand vind dat het eren van een racist is... Mafklappers zijn het.
Ja, dat, en bitterballen!quote:Op zondag 20 september 2020 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik snap de wereld af en toe niet meer![]()
Gelukkig is er zat tofheid, endezulks, en mogen al die mongolen de tering krijgen van mijn Haagse innerlijke zelve
Méér dan geweldigquote:
quote:
te lang :pquote:Op zondag 20 september 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Carl_Linnaeus
eet je dan een hele koe of pik je dat stuk er uit?quote:Op zondag 20 september 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik vogel zou zijn zou ik aardbeien, vlinders en biefstuk eten, echt geen wormen.
hoe gat je dat allemaal doen?quote:Op zondag 20 september 2020 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Route flink omgegooid maar nu tevreden.
[ afbeelding ]
Wanneer ga je? Of ben je er misschien al?quote:Op zondag 20 september 2020 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Als alles goed gaat ga ik zaterdag.quote:Op zondag 20 september 2020 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Of ben je er misschien al?
Reizenquote:Op zondag 20 september 2020 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat ga ik zaterdag.
Moest even goed kijken waar je zat maar Grieks Macedonië?quote:Op zondag 20 september 2020 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Pik ook wel even kort in de uier.quote:Op zondag 20 september 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eet je dan een hele koe of pik je dat stuk er uit?
quote:
Officieel wel ja, maar ik noem het lekker gewoon ouderwets noord Griekenland, Macedonie is een ander land vind ik.quote:Op zondag 20 september 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest even goed kijken waar je zat maar Grieks Macedonië?
Zeg dat maar niet hardop daarquote:Op zondag 20 september 2020 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Officieel wel ja, maar ik noem het lekker gewoon ouderwets noord Griekenland, Macedonie is een ander land vind ik.
Lol zal me inhouden,quote:Op zondag 20 september 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet hardop daar
wat een kutvogel ben je danquote:Op zondag 20 september 2020 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pik ook wel even kort in de uier.
quote:Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zal me inhouden,
[ afbeelding ]
Ok wowquote:Op zondag 20 september 2020 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol zal me inhouden,
[ afbeelding ]
Zo'n klein irritant fladderding, grootgeschapen kolibri.quote:Op zondag 20 september 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een kutvogel ben je dan
zeker zon vale gier
quote:Op zondag 20 september 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n klein irritant fladderding, grootgeschapen kolibri.
quote:Op zondag 20 september 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
dat je niet eens de lucht in komt door je piemel
kijk maar uit wat je wenstquote:Op zondag 20 september 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat je een aanloopje neemt om op te stijgen maar je struikelt bovenop je eigen slappe lul
ja das ook niks neequote:Op zondag 20 september 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Maar alles beter dan een dikke brugschijtende duif zijn
Sjefke weer beter?quote:Op zondag 20 september 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Het lijkt wel vrijdagavond, met deze fantasiën
Ja, uitlaten ging weer goed en hij sprong zelfs tegen me op in de liftquote:
En anders maar gekookte rijst erin.quote:Op zondag 20 september 2020 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, uitlaten ging weer goed en hij sprong zelfs tegen me op in de lift![]()
![]()
Hij ligt nu wel wat sippig te kijken. Maar dat doet ie wel vaker, maak ik me geen zorgen over..
Dan moet ik morgen wel rijst kopen...quote:Op zondag 20 september 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En anders maar gekookte rijst erin.
Keer een Pyrenese Berghond aan de schijt gehad in de keuken omdat hij een knoflookstreng van het plafond had weten te snaaien, was serieus in staat om er een nieuwe keuken in te laten zetten.
Oeps ze houden me in de gaten. Ik zie de laatste tijd best vaak een duif op mijn balkonballustrade...quote:Op zondag 20 september 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
mijn buurvrouw vertelde dat deze theorie rond ging
https://9gag.com/gag/aGdOV6z
quote:Op zondag 20 september 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Klinkt als een goede kandidaat voor BNW.quote:Op zondag 20 september 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
Zal grapje van haar zijnquote:Op zondag 20 september 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
Nee zij geloofde er niet in maar zei dat deze theorie rond gaat
tijd voor een augurkjequote:Op zondag 20 september 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
2020 is zo erg nog niet
https://9gag.com/gag/a7Wp5Dx
Ja de definitieve val van het Romeinse rijk, toch aardig wat jaren last van gehad, denk tot begin 19e eeuw zelfs in sommige opzichten.quote:Op zondag 20 september 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
2020 is zo erg nog niet
Ghehequote:Op zondag 20 september 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
2020 is zo erg nog niet
quote:.
fun fact, that "fog" wasnt really a fog but an ash from erupting volcanos in Iceland, except that no one knew about such island, volcanic activities from Iceland caused global temperatures drop few times throughout history, most famously the cause mini ice age in 14th centuries and eruption of volcano Laki in 1783 caused temperatures drop for a few years in northern hemisphere that led for a bad harvest in Europe ultimately were cause of the famous French Revolution in 1889. Latest disruption from that tiny island in the Atlantic happened in 2010, when eruptions from small volcano Eyjafjalljökull shut down air trafic in Europe for a week. That volcano also located next to a Katla, one of the biggest volcanos on that island, it usually erupts every 80-100 years, and last time it did so in 1918, so its bit overdue, but thats why i dont bother much with global warming, cause when that fucker will finally erupt, it would be actually good to have our planet warmed up a bit before that...
misschien kom je zo wel terug?quote:Op zondag 20 september 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de definitieve val van het Romeinse rijk, toch aardig wat jaren last van gehad, denk tot begin 19e eeuw zelfs in sommige opzichten.
quote:Op zondag 20 september 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kom je zo wel terug?
https://9gag.com/gag/a0NMvGn
Awwwquote:Op zondag 20 september 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Die beestjes maakten piepgeluiden toen ik ze in een plastic zak had
Elf stuks, meer had hij er niet, voor een belachelijk klein bedrag ook, was vast niet de bedoeling dat ik ze stroomafwaarts van de Aswan dam los zou laten in de Nijlquote:
O die zijn tofquote:Op zondag 20 september 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al?
https://9gag.com/gag/arVB6VV
Can live 7 to 30yrs.quote:Op zondag 20 september 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze al?
https://9gag.com/gag/arVB6VV
Je kunt ze eten.quote:
waar is dat skelet dan?quote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze eten.
Er is er ook eentje met twee anussen gevonden.
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=24452
Klinkt als iets voor bitterbal, twee anussen.quote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze eten.
Er is er ook eentje met twee anussen gevonden.
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=24452
quote:Op zondag 20 september 2020 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Mijn spirit animals zijn de zeekoeen de kalkoen bij de Apenheul die een paar jaar geleden half van een muurtje flikkerde.
Ik voel me altijd verbonden met de wallaby's die hier in het parkje zitten.quote:Op zondag 20 september 2020 23:08 schreef CherryLips het volgende:
Mijn spirit animals zijn de zeekoeen de kalkoen bij de Apenheul die een paar jaar geleden half van een muurtje flikkerde.
Dit ga ik dadelijk ook doenquote:Op zondag 20 september 2020 23:12 schreef friemelaar het volgende:
zowwww dat was lekker ontspannen![]()
Uurtje bubbelen in de jacuzzi en intussen sterren, satellieten en meteorieten kijken
Jawel joh, dan worden tenminste al je zintuigen gestimuleerdquote:Op zondag 20 september 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Eentje die niet constant ruft dan.
Leuk als je into anussen bentquote:Op zondag 20 september 2020 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, dan worden tenminste al je zintuigen gestimuleerd
Je hoeft niet met je hoofd tussen de billen te slapen he.quote:Op zondag 20 september 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als je into anussen bent
Heeft wel ietsquote:Op zondag 20 september 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft niet met je hoofd tussen de billen te slapen he.
Totdat je wordt gewekt door een gasexplosie.quote:
Aansteker mee naar onderen en een klein proefflesje parfum.quote:Op zondag 20 september 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat je wordt gewekt door een gasexplosie.
Is dat jouw manier om jezelf te ontdoen van gezichtsbeharingquote:Op zondag 20 september 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aansteker mee naar onderen en een klein proefflesje parfum.
Mmmmm ben wel trots op mijn baardje.quote:Op zondag 20 september 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw manier om jezelf te ontdoen van gezichtsbeharing
quote:Op zondag 20 september 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aansteker mee naar onderen en een klein proefflesje parfum.
quote:Op zondag 20 september 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is nodig bij sommige vrouwen die veel last hebben van hun darmen.
En jouw plan is om het dan maar in de fik te steken ...quote:Op zondag 20 september 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is nodig bij sommige vrouwen die veel last hebben van hun darmen.
Ontharen?quote:Op zondag 20 september 2020 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jouw plan is om het dan maar in de fik te steken ...
Nou jij hebt het over enthousiaste darmen (=gas) en parfum (=brandbare vloeistof) en een aansteker (=ontsteking) en die mee naar onderen nemenquote:
Nooit eens zo gaan slapen omdat je er behoefte aan had?quote:Op zondag 20 september 2020 23:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou jij hebt het over enthousiaste darmen (=gas) en parfum (=brandbare vloeistof) en een aansteker (=ontsteking) en die mee naar onderen nemen
Om het bed in de fik te steken? Nee niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit eens zo gaan slapen omdat je er behoefte aan had?
Klein ploefje.quote:Op zondag 20 september 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om het bed in de fik te steken? Nee niet echt eigenlijk.
Je voelt je zelf toch ook niet lekker relaxed als een man lang bezig is om je te verwennen met zijn tong en je denkt zelf ooooh mijn God ik heb buikpijn en ik laat dadelijk wel zo'n enorme scheet in zijn gezicht hč.quote:
Hahaha ja hoor. Met jou?quote:Op maandag 21 september 2020 04:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Copain, aan de nautische termen jawel.
AGW?
Ah je bent er bijnaquote:Op maandag 21 september 2020 05:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boks.
Ook nog de hele dag drills
Geen idee wat het isquote:Op maandag 21 september 2020 05:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.. drills zijn wel een maandelijks ding. Worden er ook steeds meer
Brandoefeningquote:
Oh noemen ze dat zo.quote:Op maandag 21 september 2020 05:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Brandoefening
Schip verlaten oefening
Man overboord oefening
Beveiligingsoefening
Enclosed space oefening (toetreden en redden uit)
Nood sturen
Demonstratie en training vlotten lanceren
EHBO oefening
Black-out oefening
Aan de grond loop oefening
Lek slaan oefening
Slagzij oefening
En dan vergeet ik er vast nog 10..
Gaat altijd te snelquote:Op maandag 21 september 2020 07:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was die van mij vorige week al. Ben nu toe aan de volgende...![]()
.
Hier doet hij het gewoon hoor. Zie de link in mijn sig.quote:Op maandag 21 september 2020 07:22 schreef Koen66 het volgende:
@:Damart, Forumsmileys, was dat nou jou site? Doet het niet meer
de site welquote:Op maandag 21 september 2020 07:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier doet hij het gewoon hoor. Zie de link in mijn sig.
O jeequote:Op maandag 21 september 2020 07:24 schreef Koen66 het volgende:
ik voel me ietwat gammel
ik wil niet verkouden worden oid
Danny had wel wat aangepast waardoor plaatjes altijd https worden, volgens mij. Denk dat dat het is, want mijn websites zijn gewoon http. Verklaart dan waarschijnlijk ook meteen waarom ik van de week niet naar plaatje op mijn website kon linken in het onderschriftentopic.quote:Op maandag 21 september 2020 07:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de site wel
maar probeer maar eens een GIFje hier te embedden
quote:Op maandag 21 september 2020 07:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Danny had wel wat aangepast waardoor plaatjes altijd https worden, volgens mij. Denk dat dat het is, want mijn websites zijn gewoon http.
hoewel nobel, is het forceren van https gewoon ronduit slecht, dat gebeurd ook al met custom cssquote:Op maandag 21 september 2020 07:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Danny had wel wat aangepast waardoor plaatjes altijd https worden, volgens mij. Denk dat dat het is, want mijn websites zijn gewoon http. Verklaart dan waarschijnlijk ook meteen waarom ik van de week niet naar plaatje op mijn website kon linken in het onderschriftentopic.
eens!quote:Op maandag 21 september 2020 07:39 schreef mschol het volgende:
[..]
hoewel nobel, is het forceren van https gewoon ronduit slecht, dat gebeurd ook al met custom css
laat ik het iets nuanceren:quote:
ben bang dat als je die site weer Fok bruikbaar wil maken dat je het naar HTTPS over moet zettenquote:Op maandag 21 september 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ook even niet hoe ik dat snel kan oplossen.
https aanzetten?quote:Op maandag 21 september 2020 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet ook even niet hoe ik dat snel kan oplossen.
quote:Op maandag 21 september 2020 07:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben bang dat als je die site weer Fok bruikbaar wil maken dat je het naar HTTPS over moet zetten
Ik heb al even bij mijn hostingprovider gevraagd wat daarvan de kosten zijn. Ik heb meerdere websites en dat is allemaal hobbymatig. Als ik voor alles bij elkaar een certificaat kan krijgen is het nog te doen, is het per website dan houdt het denk ik even op, want dan wegen de kosten niet op tegen de baten.quote:
Nee. Maar in deze conditie bepaald niet waardeloos hoorquote:Op zondag 20 september 2020 22:04 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Fles, had je deze al? Out of print en binnenkort waardeloos.
een certificaat kan gratis via letsencrypt, enige is dat die om de 3 maanden gratis verlengd moet wordenquote:Op maandag 21 september 2020 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al even bij mijn hostingprovider gevraagd wat daarvan de kosten zijn. Ik heb meerdere websites en dat is allemaal hobbymatig. Als ik voor alles bij elkaar een certificaat kan krijgen is het nog te doen, is het per website dan houdt het denk ik even op, want dan wegen de kosten niet op tegen de baten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |