abonnement Unibet Coolblue
pi_195167569
Mijn CV ketel, een Remeha Tzerra CW4 is nu 3 jaar oud.

Vorig jaar heb ik een eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren. De kosten waren het uurtarief van de monteur + zo'n 40 euro voor onderhoudsset B.

We zijn nu bijna 1 jaar verder en ik vraag me af of het zinvol is om hem weer te laten onderhouden. Gevoelsmatig denik ik dat ik nog wel minimaal 1 jaar (denk nog wel wat langer) kan wachten met de volgende onderhoudsbeurt.

Hoe staan jullie daarin ?
pi_195168344
De norm is eens per twee jaar maar mijne draait al zes jaar zonder onderhoud na het failliet gaan va het installatiebedrijf en te lui zijn van mij om een ander te zoeken.
pi_195168595
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:02 schreef Jeroen68 het volgende:
Mijn CV ketel, een Remeha Tzerra CW4 is nu 3 jaar oud.

Vorig jaar heb ik een eerste onderhoudsbeurt laten uitvoeren. De kosten waren het uurtarief van de monteur + zo'n 40 euro voor onderhoudsset B.

We zijn nu bijna 1 jaar verder en ik vraag me af of het zinvol is om hem weer te laten onderhouden. Gevoelsmatig denik ik dat ik nog wel minimaal 1 jaar (denk nog wel wat langer) kan wachten met de volgende onderhoudsbeurt.

Hoe staan jullie daarin ?
Hangt ook van je gasverbruik af. Stook je modulerend?

Een Remeha elke 2 - 3 jaar onderhoud (let op dat ze ook CO en O2 afstellen!!) is zat.

Edit - hier Remeha Quinta: 4,5 jaar geleden laatste onderhoud gekregen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_195552717
Mijn Intergas liet ik 1x in de 5 jaar nakijken, ging prima, nooit een storing mee gehad.
pi_195552784
De Tzerra vraagt zelf om onderhoud heb ik me laten vertellen.
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')