abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195170854
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2020 22:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Tuurlijk! Want zij kan aandacht en stabiliteit bieden!!!

Dat die vent dat ook kan bieden doet er overigens niet toe :')
Lijkt me vermoeiend dat je bij een partnerkeuze steeds eerst zijn boekhouding moet opvragen
pi_195171277
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef Fugue het volgende:

[..]

Nou hij heeft een baan dus hij kan daaraan bijdragen. Of moet hij meer verdienen dan jij?
Nee, het gaat me erom hoe stabiel die bron is vanwege de fysiek zware aard van horecawerk. Wat doe je als je niet meer in de horeca kunt werken bijvoorbeeld? Alhoewel ik dus niet zeker weet hoe zwaar het fysiek daadwerkelijk is. Informatie daarover is dus welkom.
pi_195171296
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 22:32 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Nee, het gaat me erom hoe stabiel die bron is vanwege de fysiek zware aard van horecawerk. Wat doe je als je niet meer in de horeca kunt werken bijvoorbeeld? Alhoewel ik dus niet zeker weet hoe zwaar het fysiek daadwerkelijk is. Informatie daarover is dus welkom.
Iemand met een kantoorbaan kan een burnout krijgen, en dan?
pi_195171462
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 22:33 schreef Fugue het volgende:

[..]

Iemand met een kantoorbaan kan een burnout krijgen, en dan?
Klopt maar dat is veelal tijdelijk van aard.
pi_195172236
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:37 schreef Bart2002 het volgende:
Never marry a railroadman.


Verder wist ik het wel maar blijft altijd best bijzonder hoe "de vrouw" dit ziet. Er moet voor ze gezorgd worden EN ze moeten voldoende aandacht krijgen. Dat is m.i. de zeer egoïstische benadering van een "relatie".. What is in it for me. Het is te hopen dat je een beetje lekkere tieten hebt en een willig kontje. :)

Misschien werkt het ook wel zo maar ben ik een beetje verpest door het idee van de romantische relatie.
Echt hè :')

Je zou als vrouw ook zèlf kunnen gaan werken voor je geld in plaats van een man dat voor jou te laten te doen. Wat je dan weer denkt te compenseren met seks 'geven' (een fenomeen dat we overigens beter kennen onder de term 'hoer').
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 20 september 2020 @ 23:59:34 #106
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195172354
Zou het niet doen. Laatst nog een topic gelezen waarin iemand beschrijft hoe het er in de horeca wel erg losjes aan toe gaat. Dit advies geef ik mee aan zowel man als vrouw.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195172369
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:59 schreef LeesFoknl het volgende:
Zou het niet doen. Laatst nog een topic gelezen waarin iemand beschrijft hoe het er in de horeca wel erg losjes aan toe gaat. Dit advies geef ik mee aan zowel man als vrouw.
Link? Gaat dat niet om bars etcetera, zou niet weten waarom het er in een restaurant losser aan toe zou gaan dan op kantoor :P.
  maandag 21 september 2020 @ 05:31:07 #108
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195173245
Ik zou persoonlijk eerst de resultaten van de medische keuring afwachten voordat je je gaat focussen op het financiële aspect van jullie potentiële relatie. Heb je al naar z'n gebit gekeken?
  maandag 21 september 2020 @ 08:06:35 #109
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195173845
Mijn man is een horecaman.

Je nummer geven aan gasten is not done, hoor ik net. Je eigen werkgebied als jaaggebied gebruiken is zakelijk gezien vragen om problemen.
Resistance is futile.
pi_195173997
Beste tirza,
Werken in de horeca is zwaar en de tijden zijn alles behalve sociaal. Idd werken wanneer anderen vrij zijn, niets kunnen afspreken omdat je nooit echt weet hoelaat je klaar bent.
Geweldig betalen doet de horeca ook niet. Dus houd er rekening mee dat jij droog brood eet terwijl hij op zijn werk biefstukken rond brengt. Maar de kans dat jullie relatie zo ver komt acht ik bijzonder klein. Houd je verwachtingen zo klein mogelijk want waarschijnlijk was je het potentiële snoepje van de dag.
Bel, spreek af, en verwacht niets dan heb je iig een gezellige date.
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
  maandag 21 september 2020 @ 08:39:54 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195174078
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 19:53 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Je zou gisteravond eigenlijk al als date kunnen zien en ik snap dat het een beetje vreemd over komt en het was ook niet bedoeld om de date door te laten gaan of niet maar wilde op voorhand wel wat meningen van anderen horen.
Hoe zou je dat etentje al als date kunnen zien? Was je alleen uit eten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 september 2020 @ 08:43:18 #112
242268 DuvalBrood
Duval... heerlijk!
pi_195174099
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 18:25 schreef Tirza- het volgende:
Gisteren uit eten gegaan en het nummer gekregen van de bedrijfsleider.

Leuke jongen maar ik vraag me af of het gezien zijn werk relatiemateriaal is. Altijd werken wanneer anderen vrij zijn? Om nog maar niet te spreken over de financiële aspecten want hoe lang kan iemand horecawerk überhaupt volhouden?

Hoe kijken jullie hier tegen aan en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Put some money in the bitches, otherwise the bitches don't want ya son.
Heerlijk, helder... Duval!
pi_195174195
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:55 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Het gaat hier om een eetgelegenheid, geen bar :P.
Mijn werkervaring is hoofdzakelijk restaurants (20+ jaren) en weet dus uit ervaring dat het foute gedrag (om het maar even zo te noemen) ongeveer gelijk is tussen bars en restaurants maar met 1 verschil, in bars zie je meer gescharrel met gasten en in restaurants meer gescharrel met personeel onderling.
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan
pi_195175063
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 22:02 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Het was maar een vraag :P, weet het oprecht niet maar waarom zie je nooit zestigers in de horeca werken?
Die zie ik echt zat. Maar dan eerder overdag dan laat in de avond.
  maandag 21 september 2020 @ 10:01:10 #115
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195175117
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 00:01 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Link? Gaat dat niet om bars etcetera, zou niet weten waarom het er in een restaurant losser aan toe zou gaan dan op kantoor :P.
Dat is een topic hier op Fok.nl. Ging om een barkeeper en om personeel onderling.
Bevestigt de algemene indruk die oa ik heb over de horeca, en ik denk met mij veel mensen.
Oorzaak is de alcohol en de losse sfeer en lol en date en contact gerichtheid van het publiek dat ook zijn weerslag heeft op personeel. Denk ik.

Maar daar hoeft niemand het mee eens te zijn..
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 21 september 2020 @ 10:05:18 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195175177
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2020 08:06 schreef Seven. het volgende:
Mijn man is een horecaman.

Je nummer geven aan gasten is not done, hoor ik net. Je eigen werkgebied als jaaggebied gebruiken is zakelijk gezien vragen om problemen.
Ben ik beiden met je eens, maar de verleiding is er en niet iedereen zal zich daaraan houden. Kijk, jouw man heeft dus al een vrouw, en dat maakt al een groot verschil.
En onderschat niet wat alcohol doet in deze! Daarom overigens gebruik ik geen alcohol al meer dan 40 jaar niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 21-09-2020 10:32:09 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195175363

Eerst kijken of je hem uberhaupt wel leuk vindt? Welnee, eerst checken of het met zijn portemonnee wel goed zit. Die berekendheid is zeer onaantrekkelijk.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 21 september 2020 @ 10:31:30 #118
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195175526
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 09:57 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Die zie ik echt zat. Maar dan eerder overdag dan laat in de avond.
Wil ik wel op antwoorden. Ben heel heel veel uitgegaan, dagelijks. Veel dans gelegenheden.
Maar .... tegenwoordig, de soort muziek, en te luide muziek te donker. Geen mogelijkheid tot praten (te luid). Weinig om rond te kijken, want ondanks het eten van worteltjes zie ik weinig in het donker, en rond voelen wordt niet altijd gewaardeerd. Ook vaak erg koud (airco) en best wel dure drankjes en hapjes
Wij, de oudjes, gaan liever naar de seks sauna's. Start om 11.00 tot 03.00; buitenterras, ligweizwembad, sauna, bubbelbad, de hele dag eten (buffetten) en drinken in een gezellige bar (alles niet alcohol, perfecte koffies en bier gratis) voor 40 euro all in. En omdat het sauna is en men in badjas is is het er ook lekker warm, en dat vinden wij oudjes ook wel fijn.
Tja, met een AOW-tje moet je ook een beetje op de centjes letten.
Je doel om uit te gaan in onze leeftijd is geheel anders. Je gaat niet meer uit om leeftijdsgenoten te treffen, om contacten te leggen. Al dat gedoe hoeft niet meer. Je gaat meer voor jezelf, om te genieten. Verwen jezelf. Pluk de dag, morgen kan het voorbij zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 21 september 2020 @ 10:41:14 #119
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195175653
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:21 schreef probeer het volgende:

Eerst kijken of je hem überhaupt wel leuk vindt? Welnee, eerst checken of het met zijn portemonnee wel goed zit. Die berekendheid is zeer onaantrekkelijk.
Heb even een umlaut op de u van überhaupt gezet, had je vergeten.
Maar wat ik wil zeggen, is, maak je niet druk, dat financieel belang komt hier nogal onsympathiek over, maar het is heel normaal. Ook hier is het de evolutie, het instinct. De man wil seks, zo is hij al honderdduizenden jaren. En van seks krijg je kindjes ( sinds wanneer zijn er betrouwbare voorbehoedsmiddelen?) en wie zorgt dan minimaal 20 jaren voor de vrouw en haar kindjes.(want ook, sinds hoe lang is er een regering die iedereen voorziet in de eerste levensbehoeften en ook nog maar in weinig landen beschikbaar).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 21 september 2020 @ 10:45:28 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195175715
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:21 schreef probeer het volgende:

Eerst kijken of je hem uberhaupt wel leuk vindt? Welnee, eerst checken of het met zijn portemonnee wel goed zit. Die berekendheid is zeer onaantrekkelijk.
Niet dat horecapersoneel nou dusdanig verdient dat ze daarmee aantrekkelijk zijn voor gold diggers :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195175879
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet dat horecapersoneel nou dusdanig verdient dat ze daarmee aantrekkelijk zijn voor gold diggers :')
Volgens mij probeert TS hier uit te vogelen of hij goed genoeg verdient of niet.
pi_195175902
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet dat horecapersoneel nou dusdanig verdient dat ze daarmee aantrekkelijk zijn voor gold diggers :')
Ik stel dan ook nergens dat ze er goed in is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_195176139
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wil ik wel op antwoorden. Ben heel heel veel uitgegaan, dagelijks. Veel dans gelegenheden.
Maar .... tegenwoordig, de soort muziek, en te luide muziek te donker. Geen mogelijkheid tot praten (te luid). Weinig om rond te kijken, want ondanks het eten van worteltjes zie ik weinig in het donker, en rond voelen wordt niet altijd gewaardeerd. Ook vaak erg koud (airco) en best wel dure drankjes en hapjes
Wij, de oudjes, gaan liever naar de seks sauna's. Start om 11.00 tot 03.00; buitenterras, ligweizwembad, sauna, bubbelbad, de hele dag eten (buffetten) en drinken in een gezellige bar (alles niet alcohol, perfecte koffies en bier gratis) voor 40 euro all in. En omdat het sauna is en men in badjas is is het er ook lekker warm, en dat vinden wij oudjes ook wel fijn.
Tja, met een AOW-tje moet je ook een beetje op de centjes letten.
Je doel om uit te gaan in onze leeftijd is geheel anders. Je gaat niet meer uit om leeftijdsgenoten te treffen, om contacten te leggen. Al dat gedoe hoeft niet meer. Je gaat meer voor jezelf, om te genieten. Verwen jezelf. Pluk de dag, morgen kan het voorbij zijn.
Binnen 4 posts gaat het alweer over de seks sauna's ^O^ is dat een persoonlijk record?
pi_195176704
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wil ik wel op antwoorden. Ben heel heel veel uitgegaan, dagelijks. Veel dans gelegenheden.
Maar .... tegenwoordig, de soort muziek, en te luide muziek te donker. Geen mogelijkheid tot praten (te luid). Weinig om rond te kijken, want ondanks het eten van worteltjes zie ik weinig in het donker, en rond voelen wordt niet altijd gewaardeerd. Ook vaak erg koud (airco) en best wel dure drankjes en hapjes
Wij, de oudjes, gaan liever naar de seks sauna's. Start om 11.00 tot 03.00; buitenterras, ligweizwembad, sauna, bubbelbad, de hele dag eten (buffetten) en drinken in een gezellige bar (alles niet alcohol, perfecte koffies en bier gratis) voor 40 euro all in. En omdat het sauna is en men in badjas is is het er ook lekker warm, en dat vinden wij oudjes ook wel fijn.
Tja, met een AOW-tje moet je ook een beetje op de centjes letten.
Je doel om uit te gaan in onze leeftijd is geheel anders. Je gaat niet meer uit om leeftijdsgenoten te treffen, om contacten te leggen. Al dat gedoe hoeft niet meer. Je gaat meer voor jezelf, om te genieten. Verwen jezelf. Pluk de dag, morgen kan het voorbij zijn.
Het ging over personeel, niet over bezoekers.
pi_195181411
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij probeert TS hier uit te vogelen of hij goed genoeg verdient of niet.
Zo zou ik het niet willen formuleren. Zoals gezegd gaat het me om stabiliteit, niet materialisme.
  maandag 21 september 2020 @ 16:46:20 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195181861
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:56 schreef Chia het volgende:

[..]

Volgens mij probeert TS hier uit te vogelen of hij goed genoeg verdient of niet.
Oh, ik dacht dat het een soort van algemene kennis was dat je van werken in de horeca niet rijk wordt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_195181922
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 16:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het een soort van algemene kennis was dat je van werken in de horeca niet rijk wordt...
Heb dat woord niet gebruikt dus daar gaat het niet om. Het gaat erom of er er een stabiele loopbaan mee is op te bouwen als leidinggevende.
pi_195183412
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:50 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Bedankt voor je begrip.

Ik voelde me een beetje aangevallen door sommigen en alhoewel ik begrijp dat het ietwat vreemd over kan komen vind ik het bezigen van termen als hoer wel wat ver gaan.

Ben absoluut niet materialistisch maar heb het vroeger niet breed gehad maar ben nu gelukkig op dat vlak stabiel en wil niet dat eventuele kinderen hetzelfde door zouden hoeven maken.

Dit soort dingen spelen dus als gevolg van liefde maar helaas ook doordat het gebrek aan stabiliteit blijkbaar hun sporen hebben nagelaten op een manier waarvan ik me hiervoor nog niet helemaal bewust was.

Vind de langere nachten icm het weer geen fijne combo. Wellicht is het een vorm van winterdepressie of bipolairiteit.
Van de andere kant en dat is ook voor de andere users hier, als je de keuze hebt tussen een flatje 3 hoog achter icm met de voedselbank, of een vrijstaand huis en 2 x per jaar op vakantie waarom zou je dan niet kritisch mogen zijn?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195184395
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 16:50 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Heb dat woord niet gebruikt dus daar gaat het niet om. Het gaat erom of er er een stabiele loopbaan mee is op te bouwen als leidinggevende.
1. Ja hoor, zat mensen van in de 50/60 in de horeca zien werken.

Horeca is breed hè, ik weet niet of je weet waar horeca voor staat, maar het is een afkorting van Hotel, Restaurant en Café. Eetcafe geld dus ook.

Maar ook zat vaak in jongeren/studentenkroegen oude lui achter de bar zien staan. Staan vaak vet te paffen. En dan aan de studenten sterke verhalen in de kleine uren vertellen over hun voorgangers. Vaak hebben ze dan wel de leiding inderdaad, en bij drukte werken ze vaak samen met jongere collega's.

En vergeet verder de oudere serveersters/eigenaren in een lunchroom niet. Vooral buiten de Randstad in een dorp heb je dat nog wel. Ga lekker wandelen in Friesland ofzo en dan krijg je koffie en taart vast door een persoon met grijze haren geserveerd.

Anyway, tegenwoordig zijn de meeste mensen heel flexibel. Kan best zijn dat jouw bedrijfsleider over 10 jaar voor zichzelf wil beginnen. Of de avond uren ook zat is en naar een lunchroom in Friesland verkast. Of totaal klaar met de horeca is en omschoolt naar de zorg.

Zoals hierboven gezegd, het gaat om de Liefde, of je op elkaar kan vertrouwen dat je elkaar steunt in dik en dun. Je kan niet alles vast leggen. Jij bent misschien over 5 jaar ook wel ernstig ziek.

Maar als jou het toch gaat om aandacht en stabiliteit, neem dan iemand met een IVA uitkering. Altijd geld in het laatje. Heeft tijd zat voor je om naar je te luisteren of om te werken aan de voortplanting.

Veel succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 21 september 2020 @ 19:05:35 #130
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195184518
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 16:50 schreef Tirza- het volgende:

[..]

Heb dat woord niet gebruikt dus daar gaat het niet om. Het gaat erom of er er een stabiele loopbaan mee is op te bouwen als leidinggevende.
Of er een stabiele loopbaan mee op te bouwen is, hangt af van het karakter van de persoon en niet van de branche waarin diegene werkt.

Aangezien deze persoon jou probeert te schaken op de werkvloer, kun je je afvragen hoe serieus hij zijn baan neemt.
Resistance is futile.
  dinsdag 22 september 2020 @ 13:08:44 #131
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195197615
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 11:16 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Binnen 4 posts gaat het alweer over de seks sauna's ^O^ is dat een persoonlijk record?
_O- _O- _O-
Neen, kan nog sneller maar dan valt het misschien op _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 13:17:06 #132
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195197764
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 11:49 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het ging over personeel, niet over bezoekers.
Verdomme, ja. Hoe is het mogelijk, als je voor een baan in de horeca moet terugvallen op zestig plussers.
Daarom deze vergissing mijnerzijds.
Mensen van 60 plus die werken in de horeca terwijl er naar schatting minimaal 100.000 jonge mensen thuis zitten te klagen en depressief zitten te wezen. Liever eenzaam thuis dan werken in het uitgaansleven en horeca.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 13:34:43 #133
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195198044
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 18:07 schreef halfway het volgende:

[..]

Van de andere kant en dat is ook voor de andere users hier, als je de keuze hebt tussen een flatje 3 hoog achter icm met de voedselbank, of een vrijstaand huis en 2 x per jaar op vakantie waarom zou je dan niet kritisch mogen zijn?
Natuurlijk, zit er in gebakken, na enkele 100.000-den jaren evolutie. Vroeger had een "dikke" boer ook meer kansen bij de vrouwen dan een dagloner in de landbouw. Je had wel hereboeren maar geen herezwervers.

Waar ik wel een een probleem mee heb zijn die vrouwen en een samenleving die nog altijd probeert te zeggen dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in het materiële bij hun partner.

Mannen, maak er wat van en de vrouwen komen vanzelf. Hoe meer geld hoe meer en hoe betere keus.
Geld en status. Liefst arts, specialist in het ziekenhuis. Zulke dingen. Ideaal voor vrouwen, want geld voor mooi huis, leuke spullen inclusief fijne auto en allen op vakantie naar Afrikaanse stranden met veel lokale masseurs of salsa cursus in Zuid Amerika, veel status bij je oud klasgenootjes en vriendinnen en familie, en de man is weinig thuis zodat je al je grillen en pleziertjes kunt uitleven.

Lukt dat niet, kijk dan over de soeprand van West Europa heen naar daar waar de verhoudingen anders liggen, waar je marktwaarde een stuk hoger ligt en doe je voordeel ermee. Je gaat toch zeker daar shoppen waar je geld meer waard is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 13:57:35 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195198503
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 13:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Natuurlijk, zit er in gebakken, na enkele 100.000-den jaren evolutie. Vroeger had een "dikke" boer ook meer kansen bij de vrouwen dan een dagloner in de landbouw. Je had wel hereboeren maar geen herezwervers.

Waar ik wel een een probleem mee heb zijn die vrouwen en een samenleving die nog altijd probeert te zeggen dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in het materiële bij hun partner.

Mannen, maak er wat van en de vrouwen komen vanzelf. Hoe meer geld hoe meer en hoe betere keus.
Geld en status. Liefst arts, specialist in het ziekenhuis. Zulke dingen. Ideaal voor vrouwen, want geld voor mooi huis, leuke spullen inclusief fijne auto en allen op vakantie naar Afrikaanse stranden met veel lokale masseurs of salsa cursus in Zuid Amerika, veel status bij je oud klasgenootjes en vriendinnen en familie, en de man is weinig thuis zodat je al je grillen en pleziertjes kunt uitleven.

Lukt dat niet, kijk dan over de soeprand van West Europa heen naar daar waar de verhoudingen anders liggen, waar je marktwaarde een stuk hoger ligt en doe je voordeel ermee. Je gaat toch zeker daar shoppen waar je geld meer waard is.
Waar ik een probleem mee heb is dat jij je afhankelijke Thaise vrouwtjes over één kam scheert met de rest van de wereld.
Resistance is futile.
pi_195198989
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 19:05 schreef Seven. het volgende:

[..]

Of er een stabiele loopbaan mee op te bouwen is, hangt af van het karakter van de persoon en niet van de branche waarin diegene werkt.

Aangezien deze persoon jou probeert te schaken op de werkvloer, kun je je afvragen hoe serieus hij zijn baan neemt.
Je kan overal iemand tegenkomen waarmee het klikt. Als ik op werk nummers uitwissel ben ik gelijk onprofessioneel als er wederzijdse interesse is? Grootst mogelijke onzin die je uitkraamt hier.
  dinsdag 22 september 2020 @ 14:40:55 #136
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195199231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je kan overal iemand tegenkomen waarmee het klikt. Als ik op werk nummers uitwissel ben ik gelijk onprofessioneel als er wederzijdse interesse is? Grootst mogelijke onzin die je uitkraamt hier.
Dat mag je wat mij betreft vinden hoor, maar in de horeca ben je gastheer. Zeker als bedrijfsleider, dan ben je ook nog eens het voorbeeld voor je personeel.

Zou wat zijn als je bedienend personeel het doodnormaal vindt om aan de scharrel te gaan met bezoekers, hoe lang duurt het denk je voor je restaurant of bar een negatieve reputatie heeft?
Resistance is futile.
  dinsdag 22 september 2020 @ 14:57:56 #137
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195199512
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 september 2020 13:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waar ik een probleem mee heb is dat jij je afhankelijke Thaise vrouwtjes over één kam scheert met de rest van de wereld.
:O :O :O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195200039
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:40 schreef Seven. het volgende:
Dat mag je wat mij betreft vinden hoor, maar in de horeca ben je gastheer. Zeker als bedrijfsleider, dan ben je ook nog eens het voorbeeld voor je personeel.

Zou wat zijn als je bedienend personeel het doodnormaal vindt om aan de scharrel te gaan met bezoekers, hoe lang duurt het denk je voor je restaurant of bar een negatieve reputatie heeft?
Praat jij uberhaupt met je partner? Dat gebeurt in de horeca _O- _O-

Bron: een van mijn beste vrienden bezit 2 horeca zaken.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:23:51 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195200066
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:57 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:O :O :O
Goeie comeback. Met je kut generalisaties. Jouw Pattaya wereldbeeld gaat allang niet meer op voor de moderne Westerse vrouw.
Resistance is futile.
pi_195200102
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Praat jij uberhaupt met je partner? Dat gebeurt in de horeca _O- _O-

Bron: een van mijn beste vrienden bezit 2 horeca zaken.
@Six.

Iemand die andere ervaringen heeft, het is ongelofelijk _O- _O- _O-
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:56 schreef Six. het volgende:

[..]

Mijn werkervaring is hoofdzakelijk restaurants (20+ jaren) en weet dus uit ervaring dat het foute gedrag (om het maar even zo te noemen) ongeveer gelijk is tussen bars en restaurants maar met 1 verschil, in bars zie je meer gescharrel met gasten en in restaurants meer gescharrel met personeel onderling.


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2020 15:27:38 ]
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:31:28 #141
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195200191
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goeie comeback. Met je kut generalisaties. Jouw Pattaya wereldbeeld gaat allang niet meer op voor de moderne Westerse vrouw.
Doe je dat nou met opzet, ieder keer dat Thailand? Ben er nooit geweest, wil er niet heen, en ken ook geen Thaise mensen. Als je zo graag op me reageert neem dan svp wat moeite, want dit raakt kant noch wal. Ben hier niet pas nieuw aangemeld en heb nooit onder stoelen of banken gestoken waar ik graag uithang.
Dat weet nagenoeg iedereen hier, behalve jij niet? Heb je soms een probleem met je hersenen?
Of drank, want het is al middag ... 8)7 B:)B
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:31:32 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195200193
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:22 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Praat jij uberhaupt met je partner? Dat gebeurt in de horeca _O- _O-

Bron: een van mijn beste vrienden bezit 2 horeca zaken.
Ja hoor, ik praat elke dag met mijn partner en ik ontken ook zeker niet dat het gebeurt.

Maar dan nog vind ik het dom dat je als uitbater je eigen nest bevuilt als jachtterrein, en ook als je je personeel dat laat doen.

Sowieso vind ik geflirt op elke werkvloer op zijn minst niet wenselijk, of het nou om collega's of klanten gaat.
Resistance is futile.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:34:14 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195200250
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Doe je dat nou met opzet, ieder keer dat Thailand? Ben er nooit geweest, wil er niet heen, en ken ook geen Thaise mensen. Als je zo graag op me reageert neem dan svp wat moeite, want dit raakt kant noch wal. Ben hier niet pas nieuw aangemeld en heb nooit onder stoelen of banken gestoken waar ik graag uithang.
Dat weet nagenoeg iedereen hier, behalve jij niet? Heb je soms een probleem met je hersenen?
Of drank, want het is al middag ... 8)7 B:)B
Oh sorry, is jouw partner geen Thaise dan?
Resistance is futile.
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:38:42 #144
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195200330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 14:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je kan overal iemand tegenkomen waarmee het klikt. Als ik op werk nummers uitwissel ben ik gelijk onprofessioneel als er wederzijdse interesse is? Grootst mogelijke onzin die je uitkraamt hier.
Heb je gelijk in. Maar ik (in ieder geval) heb het niet over de normale kontakten, telefoonnummers uitwisselen, eens samen iets afspreken. Dat is eerbaar er zijn veel koppels die elkaar op het werk hebben leren kennen. Ook in mijn familie.
Waar ik op doelde is de te losbandige sfeer, de seksuele escapades die blijkbaar in de horeca zelf gebeuren. Op de werkplaats zelf. Dat soort dingen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:50:32 #145
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195200572
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Sorry, ging iets mis.

[..]

Oh sorry, is jouw partner geen Thaise dan?
Meen je dat nou? Ik denk dat je dan de enige bent die dat niet weet. Mijn vrouw is een Filipina die al bijna 45 jaar in Europa leeft, na haar studie naar Duitsland is gekomen, bij een grote bank werkte en de Duitse nationaliteit heeft.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 15:53:45 #146
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195200628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:50 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Maar ik heb het net over de moderne Westerse vrouw. Vroeger was dat niet in de Westerse wereld. Toen was er het gezin als nr. 1
Tegenwoordig, en hier in West Europa, dus zoals jij het noemt, de
[..]

Meen je dat nou? Ik denk dat je dan de enige bent die dat niet weet. Mijn vrouw is een Filipina die al bijna 45 jaar in Europa leeft, na haar studie naar Duitsland is gekomen, bij een grote bank werkte en de Duitse nationaliteit heeft.
Mmmkay, my bad. Maar niet eens met je generalisatie dus. De westerse vrouw zoekt in de regel gewoon iemand in haar eigen league.
Resistance is futile.
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:07:54 #147
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195200883
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Goeie comeback. Met je kut generalisaties. Jouw Pattaya wereldbeeld gaat allang niet meer op voor de moderne Westerse vrouw.
Maar ik heb het over de moderne Westerse vrouw

Ik schreef, .........
Mannen, maak er wat van en de vrouwen komen vanzelf. Hoe meer geld hoe meer en hoe betere keus.
Geld en status. Liefst arts, specialist in het ziekenhuis. Zulke dingen. Ideaal voor vrouwen, want geld voor mooi huis, leuke spullen inclusief fijne auto en allen op vakantie naar Afrikaanse stranden met veel lokale masseurs of salsa cursus in Zuid Amerika, veel status bij je oud klasgenootjes en vriendinnen en familie, en de man is weinig thuis zodat je al je grillen en pleziertjes kunt uitleven.

Dat is dus over de moderne Westerse vrouw, maar ik kan jullie verzekeren dat het over de hele wereld zo is.
Praatte ooit met een jonge, mooie moderrne Westerse vrouw, welke man zij zich wenste. Toen ik vragend geld noemde, zei ze, geld moet er gewoon zijn. Dat was helemaal geen item. Als dat er niet was was niets mogelijk.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:14:27 #148
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195201008
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2020 15:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mmmkay, my bad. Maar niet eens met je generalisatie dus. De westerse vrouw zoekt in de regel gewoon iemand in haar eigen league.
Ja, in haar eigen league, maar dan wel toch een paar trapjes hoger in die league.
Ik ken toch echt heel veel koppels en echt niet één waarbij de man NIET toch wat treetjes hoger staat.

En dat schrijf ik nou niet om te jennen! Wil er bij zeggen dat de koppels die ik ken, die zijn voor 80% al wat ouder (50 plus). Maar toch ook bij de jongere koppels maar niet zo extreem of overduidelijk als bij de oudere koppels.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195201067
ik zou proberen niet teveel te oordelen. Wellicht is het The One. Een date kan toch niet veel kwaad?
  dinsdag 22 september 2020 @ 16:53:24 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195201728
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 16:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, in haar eigen league, maar dan wel toch een paar trapjes hoger in die league.
Ik ken toch echt heel veel koppels en echt niet één waarbij de man NIET toch wat treetjes hoger staat.

En dat schrijf ik nou niet om te jennen! Wil er bij zeggen dat de koppels die ik ken, die zijn voor 80% al wat ouder (50 plus). Maar toch ook bij de jongere koppels maar niet zo extreem of overduidelijk als bij de oudere koppels.
In de meeste gevallen start een jong koppel in dezelfde league en daarna komen de kinderen, wat dan vrijwel automatisch betekent dat de man blijft stijgen in salaris en haar inkomen stagneert.
Resistance is futile.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')