abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:37:07 #226
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306453
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:36 schreef I-O het volgende:

[..]

Dat heeft Trump van de linksgekkies afgekeken.
Nee hoor, komt rechtstreeks van Goebbels. En nee, die was niet links.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195306510
Succes hier met het gecirclejerk, jullie mogen mij en Trump alvast feliciteren. Hou wel de bloeddruk medicijnen er allemaal bij hé de aankomende 4 jaar onder Trump.

Dit is toch wat jullie willen bereiken? zo wordt Trump toch ook gecensureerd op het internet en zijn aanhangers verbannen van sites. Lekker elke dag weer een nieuwtje hoe slecht Trump is, samen er lekker even over praten en uiteindelijk blijft hij gewoon President. En daarna zal Ivanka de first female president worden.

Tot na 3 november als ik nog even kom lachen. *O* _O-
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195306516
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:35 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat versta je onder echt bewijzen? Net als Trump, hebben Wilders en Baudet nog nooit de meerderheid van het volk overtuigd.
Dat laat ik in het midden. Want die sentiment is alleen vooral de media toegedaan. En die doen alsof dit voor heel Nederland geldt. Dit kunnen ze echter niet bewijzen alleen plausibel doen lijken.
pi_195306540
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:30 schreef I-O het volgende:

[..]

Kun je dit bewijzen. Maar dan echt bewijzen?
quote:
We zijn in Nederland onverminderd blij met ons leven. Bijna negentig procent van de Nederlanders van vijftien jaar en ouder stelt gelukkig te zijn. Het grootste geluk is te vinden bij gezonde mensen met een partner, een goed inkomen en vertrouwen in de medemens en instanties. Mensen met een niet-westerse achtergrond zijn iets minder gelukkig.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:40:50 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306548
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef I-O het volgende:

[..]

Dat laat ik in het midden. Want die sentiment is alleen vooral de media toegedaan. En die doen alsof dit voor heel Nederland geldt. Dit kunnen ze echter niet bewijzen alleen plausibel te doen lijken.
Het is een feit, he? Niet een media ding. Trump heeft nooit een meerderheid van de stemmen gehaald. WIlders heeft nooit de meerderheid van de stemmen gehaald, Baudet heeft nooit een meerderheid van de stemmen gehaald.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:41:11 #231
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306557
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Dank je, Koos! :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195306576
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor, komt rechtstreeks van Goebbels. En nee, die was niet links.
De communisten kunnen er ook wat van. Trump krijgt dit ingefluisterd krijgt door xi en poetin, diep in zijn hart wilt hij een communist zijn. :7
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:42:31 #233
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306593
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De communisten kunnen er ook wat van. Trump krijgt dit ingefluisterd krijgt door xi en poetin, diep in zijn hart wilt hij een communist zijn. :7
Natuurlijk, propaganda is niet voorbehouden aan een politiek stroming maar het leugen principe is door Goebbels heel duidelijk gedefinieerd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 28 september 2020 @ 15:42:57 #234
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195306605
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef I-O het volgende:

[..]

Dat laat ik in het midden. Want die sentiment is alleen vooral de media toegedaan. En die doen alsof dit voor heel Nederland geldt. Dit kunnen ze echter niet bewijzen alleen plausibel doen lijken.
Het enig meetbare laat je in het midden, om vervolgens de media allerlei vage verwijten te maken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195306606
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor, komt rechtstreeks van Goebbels. En nee, die was niet links.
Climate change en de rest van de leugenachtige rotzooi heeft rechtse Goebbels niets mee van doen. Dat komt allemaal van links.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:43:53 #236
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306623
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:42 schreef I-O het volgende:

[..]

Climate change en de rest van de leugenachtige rotzooi heeft rechtse Goebbels niets mee van doen. Dat komt allemaal van links.
Climate change is gewoon een feit. Ik vind het jammer dat jij niet in staat bent om dat in te zien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 28 september 2020 @ 15:44:08 #237
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195306627
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef epicbeardman het volgende:
Succes hier met het gecirclejerk, jullie mogen mij en Trump alvast feliciteren. Hou wel de bloeddruk medicijnen er allemaal bij hé de aankomende 4 jaar onder Trump.

Dit is toch wat jullie willen bereiken? zo wordt Trump toch ook gecensureerd op het internet en zijn aanhangers verbannen van sites. Lekker elke dag weer een nieuwtje hoe slecht Trump is, samen er lekker even over praten en uiteindelijk blijft hij gewoon President. En daarna zal Ivanka de first female president worden.

Tot na 3 november als ik nog even kom lachen. *O* _O-
Ik hoop dat je in de tussentijd fatsoenlijk Nederlands leert schrijven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195306637
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:42 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het enig meetbare laat je in het midden, om vervolgens de media allerlei vage verwijten te maken.
De media bedienen zich al tientallen jaren elke dag van vage insinuaties richting alles en iedereen wat niet in het propagandstraatje van de overheid past.
pi_195306643
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:39 schreef epicbeardman het volgende:
Succes hier met het gecirclejerk, jullie mogen mij en Trump alvast feliciteren. Hou wel de bloeddruk medicijnen er allemaal bij hé de aankomende 4 jaar onder Trump.

Dit is toch wat jullie willen bereiken? zo wordt Trump toch ook gecensureerd op het internet en zijn aanhangers verbannen van sites. Lekker elke dag weer een nieuwtje hoe slecht Trump is, samen er lekker even over praten en uiteindelijk blijft hij gewoon President. En daarna zal Ivanka de first female president worden.

Tot na 3 november als ik nog even kom lachen. *O* _O-
De enige user die continu met stelligheid de winnaar denkt aan te kunnen wijzen, ben jij.

Ik waag mij niet aan voorspellingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:45:35 #240
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306657
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef I-O het volgende:

[..]

De media bedienen zich al tientallen jaren elke dag van vage insinuaties richting alles en iedereen wat niet in het propagandstraatje van de overheid past.
Zeg je nu dat de Trump regering de media controleert?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195306658
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Climate change is gewoon een feit. Ik vind het jammer dat jij niet in staat bent om dat in te zien.
Climatechange is nogsteeds de zogenaamde manmade global warming agenda. Ze hebben de term alleen aangepast om de geloofwaardigheid erin te houden.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:46:22 #242
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306669
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef I-O het volgende:

[..]

Climatechange is nogsteeds de zogenaamde manmade global warming. Ze hebben de term alleen aangepast om de geloofwaardigheid erin te houden.
Niks zogenaamd aan. Er is gewoon een overdaad aan wetenschappelijk bewijs voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195306676
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:42 schreef I-O het volgende:

[..]

Climate change en de rest van de leugenachtige rotzooi heeft rechtse Goebbels niets mee van doen. Dat komt allemaal van links.
Ja wetenschap bedrijven en argumenten met verifierbare feiten onderbouwen is typisch links. Rechts heeft alleen maar onderbuik gevoelens waarbij wel soms vage correlaties zijn maar van causaliteit geen sprake hoeft te zijn. ^O^
pi_195306693
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zeg je nu dat de Trump regering de media controleert?
Ik heb het over de linkse Nederlandse media.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 15:47:41 #245
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195306711
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:47 schreef I-O het volgende:

[..]

Ik heb het over de linkse Nederlandse media.
Maar we hebben helemaal geen linkse regering dus wat lul je nu? Er zit werkelijk geen enkele linkse partij in de regering en die volgens jou controleert die de media?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 28 september 2020 @ 15:48:05 #246
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195306719
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:44 schreef I-O het volgende:

[..]

De media bedienen zich al tientallen jaren elke dag van vage insinuaties richting alles en iedereen wat niet in het propagandstraatje van de overheid past.
Goed, dan valt de klimaatsverandering hier alvast buiten, want dat is allesbehalve een vage insinuatie.
Waar moet ik dan wél aan denken?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195306742
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 15:45 schreef I-O het volgende:

[..]

Climatechange is nogsteeds de zogenaamde manmade global warming agenda. Ze hebben de term alleen aangepast om de geloofwaardigheid erin te houden.
Is gewoon een wetenschappelijk bewezen feit.

Wat een vreemd topic is dit verder :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195306766
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja wetenschap bedrijven en argumenten met verifierbare feiten onderbouwen is typisch links. Rechts heeft alleen maar onderbuik gevoelens waarbij wel soms vage correlaties zijn maar van causaliteit geen sprake hoeft te zijn. ^O^
Manmade global warming is allemaal kwats. Als je gebruik moet maken van bevooroordeelde rekenmodellen en deze zelfs regelmatig moet aanpassen. Zodat je self fulfilling prophecy van man inflicted global warming maar uitkomt. Dan ben je toch echt niet bezig met wetenschapp maar wel met oplichting.
pi_195306806
Je beschrijft nu precies wat Wetenschap is, maar soit.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195306816
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Is gewoon een wetenschappelijk bewezen feit.

Wat een vreemd topic is dit verder :')
Politieke mening en mening van de media. Dat zijn meningen geen feiten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')