abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 20 september 2020 @ 17:33:21 #1
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195166116
Moet je je er voor schamen om bang te zijn voor corona.
Laatst wilde iemand dat ik naar hem toe zou komen we gingen een potje gamen.
Ik heb niet zoveel sociale contacten dus was eigenlijk wel een welkom idee.
Alleen ik ben bang voor corona en dus ga ik niet.

Toen zei hij dat ik me aanstelde maar nu vraag ik me af mensen die bang zijn en dat zullen er wel zijn moeten ook werken etc. om eerlijk te zijn ben ik wel bang maar ik geloof dat mensen je dan toch soort van uitlachen
pi_195166171
Je hebt groot gelijk door thuis te blijven
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_195166181
Ik zou banger voor andere dingen zijn.
  zondag 20 september 2020 @ 17:38:58 #4
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195166207
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Je hebt groot gelijk door thuis te blijven
bedankt het voelt nog gewoon niet veilig genoeg nu de cijfers oplopen
pi_195166389
In de ogen van de overheid staat er nu een groen vinkje achter je naam met een parade dansende ganzen achter je PF omringd met slingers en ijsfonteinen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2020 17:50:48 ]
  zondag 20 september 2020 @ 18:03:26 #6
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_195166623
Was je afhankelijk van het openbaar vervoer?
  zondag 20 september 2020 @ 18:37:45 #7
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195167155
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 18:03 schreef Scuidward het volgende:
Was je afhankelijk van het openbaar vervoer?
Had kunnen fietsen maar ik vind 16 km heen en terug beetje ver. Is toch een uurtje fietsen heen en dan nog eens teurg
  zondag 20 september 2020 @ 18:51:30 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_195167351
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2020 18:37 schreef Dullahan het volgende:

[..]

Had kunnen fietsen maar ik vind 16 km heen en terug beetje ver. Is toch een uurtje fietsen heen en dan nog eens teurg
Denk dat de kans op corona op de fiets vrij klein is ;)
pi_195167428
quote:
80s.gif Op zondag 20 september 2020 17:37 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik zou banger voor andere dingen zijn.
I'll give you something to do
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 18:57:30 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195167465
Nee, er is niets negatiefs aan om je niet in een situatie te begeven waar je niet comfortabel mee bent.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195167492
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:33 schreef Dullahan het volgende:
Moet je je er voor schamen om bang te zijn voor corona.
Laatst wilde iemand dat ik naar hem toe zou komen we gingen een potje gamen.
Ik heb niet zoveel sociale contacten dus was eigenlijk wel een welkom idee.
Alleen ik ben bang voor corona en dus ga ik niet.

Toen zei hij dat ik me aanstelde maar nu vraag ik me af mensen die bang zijn en dat zullen er wel zijn moeten ook werken etc. om eerlijk te zijn ben ik wel bang maar ik geloof dat mensen je dan toch soort van uitlachen
Kon hij niet naar jou toe komen?
Of durfde hij niet?
pi_195171934
Zit je in de risicogroep TS?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_195171950
Ik heb hetzelfde hoor. Ik ben heel voorzichtig en krijg soms echt het idee dat ik me aanstel.
Tap tap tap
pi_195172602
De kans op een negatief stempeltje is een stuk groter als je totaal niet bang bent voor corona en je je daar ook naar gedraagt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 21 september 2020 @ 01:36:44 #15
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195172918
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:33 schreef Dullahan het volgende:
Moet je je er voor schamen om bang te zijn voor corona.
Laatst wilde iemand dat ik naar hem toe zou komen we gingen een potje gamen.
Ik heb niet zoveel sociale contacten dus was eigenlijk wel een welkom idee.
Alleen ik ben bang voor corona en dus ga ik niet.

Toen zei hij dat ik me aanstelde maar nu vraag ik me af mensen die bang zijn en dat zullen er wel zijn moeten ook werken etc. om eerlijk te zijn ben ik wel bang maar ik geloof dat mensen je dan toch soort van uitlachen
Voor jezelf opkomen zonder de anderen daarin mee te willen nemen, is altijd goed.
Wanneer iemand jouw bedenkingen, niet serieus neemt; kan je maar beter die persoon zsm gaan ontlopen.
Komt sws niets goeds uit voort. Dus lozen die gast en vooral gaan uitlachen. Ook gelet dat je dan anders misschien gemanipuleerd zal of kan worden.

Dat gezegd hebbend is er angst die je onder ogen ziet en angst die blind gaat sturen. Dit laatste is niet goed.
Bij angsten altijd onderzoeken waar die uit voortkomen en of die dan werkelijk terecht zijn om zo te ervaren. Wanneer die angst wordt aangepraat op grond van generieke definities, kun je je afvragen of die terecht zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195174393
Ik geef je een positief stempeltje, waren er maar meer mensen bang dan kregen we de 2e golf niet.
pi_195174472
Daar heb ik echt schijt aan aan wat mensen daarvan denken, ik noem het eerder verstandig dan bang. Gezondheid op #1.
pi_195175066
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 17:33 schreef Dullahan het volgende:
Moet je je er voor schamen om bang te zijn voor corona.
Laatst wilde iemand dat ik naar hem toe zou komen we gingen een potje gamen.
Ik heb niet zoveel sociale contacten dus was eigenlijk wel een welkom idee.
Alleen ik ben bang voor corona en dus ga ik niet.

Toen zei hij dat ik me aanstelde maar nu vraag ik me af mensen die bang zijn en dat zullen er wel zijn moeten ook werken etc. om eerlijk te zijn ben ik wel bang maar ik geloof dat mensen je dan toch soort van uitlachen
Het is een groepje mensen die het aanstellerij vinden. En niet 'mensen'. En dan nog. Waarom trek je je die mening zo aan? Je hoeft het toch niet met iedereen eens te zijn?
pi_195175773
Nee hoor, er zijn maar een handjevol mensen die schijt hebben, de normale mens past gewoon goed op totdat dit voorbij is.
pi_195175805
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 23:16 schreef JustinK het volgende:
Zit je in de risicogroep TS?
Je denkt dat covid alleen een probleem is en wordt voor risicogroepen?
pi_195175851
quote:
81s.gif Op maandag 21 september 2020 10:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Je denkt dat covid alleen een probleem is en wordt voor risicogroepen?
Het is inmiddels wel bekend dat het overgrote merendeel van de gezonde jonge mensen er niet heel veel last van heeft.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_195175871
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:53 schreef JustinK het volgende:

[..]

Het is inmiddels wel bekend dat het overgrote merendeel van de gezonde jonge mensen er niet heel veel last van heeft.
Je zou maar eens niet bij de 'overgrote merendeel' zitten... Er is verder buiten aantoonlijke blijvende schade niet veel bekend over de gevolgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2020 10:55:57 ]
pi_195175892
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Je zou maar eens niet bij de 'overgrote merendeel' zitten... Er is verder buiten aantoonlijke blijvende schade niet veel bekend over de gevolgen.
Klopt, maar dan kan je voor alles wel heel bang zijn. Er liggen jaarlijks ook vele mensen met de 'ouderwetse' griep op de IC.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_195175916
Dat is aan je zelf, of je gaat of je gaat niet.

Als je het zelf niet fijn of veilig vind ga je niet.

Als je vrienden je daar op afrekenen moet je je afvragen of het wel je echte vrienden zijn
pi_195175932
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:57 schreef JustinK het volgende:

[..]

Klopt, maar dan kan je voor alles wel heel bang zijn. Er liggen jaarlijks ook vele mensen met de 'ouderwetse' griep op de IC.
Bang zijn en oppassen liggen ver uit elkaar.

Maargoed het is maar een GrIepJe, met dank aan mensen zoals jou dat er straks ondernemers failliet gaan.
pi_195176074
quote:
3s.gif Op maandag 21 september 2020 11:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

Bang zijn en oppassen liggen ver uit elkaar.

Maargoed het is maar een GrIepJe, met dank aan mensen zoals jou dat er straks ondernemers failliet gaan.
Ho eens even... TS geeft aan bang te zijn. Vandaar mijn reactie.
Ik ben zelf voorzichtig en hou me aan alle maatregelen. Ik weet welke gevolgen het virus kan hebben (zeker voor de risico groepen, zoals ik al eerder aangaf). Dat betekent niet dat ik me thuis moet opsluiten. Met alle voorzorgsmaatregelen vind ik dat je ook gewoon dingen kan doen (om zo ook de ondernemers te helpen).
Ik ben zeker geen 'ontkenner' of 'viruswaanzin gekkie', dus wellicht heb je iets te snel geoordeeld.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator maandag 21 september 2020 @ 12:25:28 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195177422
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 10:53 schreef JustinK het volgende:

[..]

Het is inmiddels wel bekend dat het overgrote merendeel van de gezonde jonge mensen er niet heel veel last van heeft.
Buiten het feit of dat correct is, je bent ook besmettelijk als je covid krijgt en daardoor kunnen de gevolgen ingrijpender zijn dan alleen die voor je persoonlijke gezondheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 21 september 2020 @ 12:26:53 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195177453
Wat boeit het?
pi_195177475
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 12:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Buiten het feit of dat correct is, je bent ook besmettelijk als je covid krijgt en daardoor kunnen de gevolgen ingrijpender zijn dan alleen die voor je persoonlijke gezondheid.
En daarom dus de bekende voorzorgsmaatregelen in acht nemen.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_195178376
Wie weet is dat stempeltje er wel. Wij zijn ook voorzichtig, maar daar wordt regelmatig een beetje lacherig en afkeurend over gedaan, want, zo zeggen ze: 'Pa en ik gaan toch ook gewoon overal heen & knuffelen de halve familie en wij zijn nog kerngezond.'
Goede reden om je angst om ziek te worden dan maar over boord te gooien? Nee, dat denk ik niet. Die angst is niet geheel onterecht, namelijk. Je moet niet over je eigen grenzen gaan om een ander te pleasen (en dus toch maar naar die vriend om te laten zien dat je stoere vent bent, en geen mietje).

Wij vinden 't ook eng, willen niet ziek worden & doen wat binnen onze mogelijkheden ligt om vooral níet besmet te raken.
Afgelopen vrijdag haalde ik mijn dochter (kleuter) van school. Nog voordat we op de fiets zaten belandde een aantal van haar ongewassen school-vingers in mijn mond. Ze wilde een paar haren aan de kant slaan, maar ik draaide net mijn hoofd om. Whoops.... Zit ik dus de komende 10 dagen mee in mijn hoofd, hè. Wat als? Ik ben zó voorzichtig en je zal net zien...

Dus ja, ik ben ook bang. En eigenlijk kan 't me geen bal schelen. Als er meer mensen bang waren, dan kregen we dit virus er misschien eens onder.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 21 september 2020 @ 14:01:55 #31
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195179109
Zal niet per se negatief zijn, maar "uit het oog, uit het hart" geldt ook in corona-tijd.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')