Dan vraag je welke taal ze wel kunnen en dan doe je dat met Google Translate. Echtquote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.
Als dat een argument is kun je er gewoon rustig een keer eentje in elkaar slaan.quote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.
Ja doei.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan vraag je welke taal ze wel kunnen en dan doe je dat met Google Translate. Echt
"KINDEREN ZIJN KUT" impliceert dat alle kinderen kut zijn. Hoe zou dat vooroordeel komen? Omdat er toevallig drie amper een dagje onhandelbaar zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze onhandelbaar zijnzeg gewoon dat ze nu kut zijn.
denk met slecht engels en en gebaren je wel duidelijk kan maken dat het jouw tuin is toch? Of tenminste die boomquote:
Dan tegen de mensen die er verantwoordelijk voor zijnquote:Op zondag 20 september 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan ook niet boos doen tegen mijn buurmeisje want ze is echt een peuter ofzo.
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?quote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan tegen de mensen die er verantwoordelijk voor zijn![]()
Ga je shit fiksen, op fok janken helpt niks.
jawelquote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?Ze zijn al weg nu.
Alle kinderen zijn ook kut.quote:Op zondag 20 september 2020 14:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"KINDEREN ZIJN KUT" impliceert dat alle kinderen kut zijn. Hoe zou dat vooroordeel komen? Omdat er toevallig drie amper een dagje onhandelbaar zijn.
oh jawel hoor. Maar dan gaan wij pardoes allemaal proberen oplossingen voor jouw probleem te bedenken. Misschien doen we dat foutquote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?Ze zijn al weg nu.
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat een argument is kun je er gewoon rustig een keer eentje in elkaar slaan.
Ja dat is ook zo'n gedoe.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.
oh dan wel?quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.
Ja ga ik volgend jaar ook fixen hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon een hek tussen tuin en tuin is beter.
Natuurlijk is dat beter.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon een hek tussen tuin en tuin is beter.
Goed, en waarom niet morgen dan?quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik volgend jaar ook fixen hoor.
Genoeg redenen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed, en waarom niet morgen dan?
emmers water..quote:Op zondag 20 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
De buren hebben kinderen op bezoek dus nu klimmen er steeds 3 kinderen in mijn boompje (enige wat ik gvd wel wil houden in de tuin) en als ik ze wegstuur komen ze terug en ze kloppen nu de hele tijd op mijn raam. Ze luisteren ook gewoon voor geen meter en hun ouders spreken geen Nederlands. Vanochtend werd ik ook al wakker door hun pff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |