abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:20:17 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195699597
Aubry is terug op de baan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:06:44 #252
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195700548
En Job Van Uitert ook w/
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:41:40 #253
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195708475
Was een chaotische eindfase


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:27:47 #254
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195808743
Ook hier naar even wat Silly Season nieuws. IMSA kampioenschapsleider Renger van der Zande vertrekt tegen de verwachting in volgend seizoen bij Wayne Taylor Racing. In plaats daarvan kiezen ze voor Felipe Albuquerque.

https://www.motorsport.co(...)querque-wtr/4896361/
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_195813232
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 16:27 schreef Starflyer het volgende:
Ook hier naar even wat Silly Season nieuws. IMSA kampioenschapsleider Renger van der Zande vertrekt tegen de verwachting in volgend seizoen bij Wayne Taylor Racing. In plaats daarvan kiezen ze voor Felipe Albuquerque.

https://www.motorsport.co(...)querque-wtr/4896361/
:o -O-
pi_196243141
Ben ik de enige die kijkt?
.
pi_196243435
Ho pin Tung P1
RTH Jumbo P3
Larry t Voorde P1
.
pi_196487507
quote:
Sportscars: Audi beëindigt per 2022 deelname Formule E en kiest voor Dakar en Le Mans
Audi staakt aan het einde van het seizoen 2021 de deelname als fabrieksteam aan de Formule E. Daarentegen keert het merk terug in de lange-afstandsracerij met een nieuwe sportwagen voor het LMDh-reglement in IMSA en de FIA WEC, dat vermoedelijk vanaf 2023 van kracht wordt. Ook neemt Audi vanaf 2022 deel aan de Dakar-rally met een elektrisch aangedreven prototype. De leiding van de sportactiviteiten van het merk komt per 1 december aanstaande in handen van Julius Seebach, die daarmee de opvolger wordt van Dieter Gass.

...
http://autosport.nl/klass(...)oor-dakar-en-le-mans

*O* *O* *O*
pi_196488505
Super nieuws! _O_ *O*
  maandag 30 november 2020 @ 23:09:06 #260
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 november 2020 @ 23:35:54 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  dinsdag 1 december 2020 @ 06:18:12 #262
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196493162
Juj *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:50:48 #263
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196493837
Audi, Peugeot, Toyota. Het begint weer ergens op te lijken.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 3 december 2020 @ 15:48:17 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196533299
twitter
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196536288
quote:
^O^
  donderdag 3 december 2020 @ 21:08:08 #266
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196539350
Kevin's vader Jan Magnussen keert juist terug naar de WEC. Hij gaat voor een Deens team LMP2 rijden. Dat team gaat ook in de 24 uur van Daytona rijden, waar hij dan tegen Kevin racet (zij het in verschillende klassen).

https://www.motorsportwee(...)s-racing-wec-effort/
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 10 december 2020 @ 14:03:53 #267
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196654263
Racing Team Nederland doet in januari mee aan de 24 uur van Daytona

quote:
Racing Team Nederland doet de komende maand voor de eerste keer mee aan de 24 uur van Daytona in Amerika.

Het debuut in die beroemde autosportklassieker is voor het team de opmaat naar de start van het FIA World Endurance Championship 2021. Dat wereldkampioenschap begint in maart met de 1000 Miles of Sebring, eveneens in Amerika.

Het in 2017 door Frits van Eerd opgerichte Racing Team Nederland, is het eerste en enige Nederlandse team in het FIA World Endurance Championship. Het afgelopen seizoen stond Racing Team Nederland vier keer op het WK-podium, met derde plaatsen in Silverstone, Spa en Bahrein en een overwinning in Fuji, Japan.
Komend jaar telt het FIA World Endurance Championship zes races, met zoals elk jaar de fameuze 24 uur van Le Mans als hoogtepunt.

Racing Team Nederland racet onveranderd in de klasse voor LMP2-auto’s. Nieuw in 2021 is de door de FIA in het wereldkampioenschap geïntroduceerde LMP2-categorie voor Pro/Am teams. Deze teams - waarvan één van de rijders een zogeheten Bronze FIA-rating heeft - krijgen vanaf komend jaar een eigen WK-klassement.

Frits van Eerd rijdt in 2021 wederom samen met Giedo van der Garde, die sinds 2018 voor Racing Team Nederland uitkomt.
Frits en Giedo worden het hele jaar vergezeld door Job van Uitert, die vorig seizoen al twee keer Nyck de Vries in het team verving.
https://www.facebook.com/373021623031724/posts/1336332856700591/
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 10 december 2020 @ 14:05:19 #268
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196654280
En wat opvalt, zonder Nyck de Vries komend seizoen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 10 december 2020 @ 17:24:44 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196658178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:05 schreef Starflyer het volgende:
En wat opvalt, zonder Nyck de Vries komend seizoen.
Omdat hij nu aan Toyata gelieerd is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 10 december 2020 @ 18:32:20 #270
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196659175
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat hij nu aan Toyata gelieerd is.
Oh, ja. Was alweer vergeten dat hij daar nu test/reservecoureur is
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196659355
Tijdens Daytona dus met: Frits van Eerd, Giedo van der Garde, Job van Uitert en Charles Milesi (wie?).

Ik had eigenlijk Rinus van Kalmthout wel verwacht, maar misschien mag dat contractueel niet. Wat planning zou het gewoon kunnen want Daytona is eind januari, Indycars begint pas begin maart.
  woensdag 16 december 2020 @ 19:41:59 #272
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196771557
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 19:43:45 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196771605
Wauw _O_

Gewoon wauw _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 16 december 2020 @ 19:56:17 #274
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196771907
Alleen jammer dat Audi en Porsche kiezen voor de standaard LMDh klasse in plaats van de LMH.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 16 december 2020 @ 19:56:58 #275
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196771928
Juj *O* *O* *O* de races worden weer al meer zoals vanouds *O*

En ondertussen ook een foto van de LMh van Toyota gelekt:

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 december 2020 @ 20:03:53 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196772118
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:56 schreef Starflyer het volgende:
Alleen jammer dat Audi en Porsche kiezen voor de standaard LMDh klasse in plaats van de LMH.
Na jaren een dode LMP1 klasse, hebben we nu echt niks te klagen :)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 16 december 2020 @ 20:13:06 #277
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196772392
quote:
87s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Na jaren een dode LMP1 klasse, hebben we nu echt niks te klagen :)
Ik had ze liever met een LMH gezien zoals Toyota, Peugeot, Kolles en Glickenhaus.

De LMDh is feitelijk niets meer dan een veredelde LMP2 wat met een BOP gelijk getrokken wordt met de LMH. Oftewel de prestaties van de LMH worden beperkt om de LMDh in dezelfde Hypercar klasse uit te kunnen laten komen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196772407
Toyota vs Peugeot in een Hypercar, ik het gevoel dat het niet lang in leven blijft. ByKolles en Glickenhaus zullen misschien nog eerder wegvallen, te weinig budget.

Ik liever gezien dat merken als Lamborghini, Bugatti, Koenigsegg of McLaren in deze klasse opkwamen.
.
  woensdag 16 december 2020 @ 20:19:02 #279
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196772535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:13 schreef Fer het volgende:
Toyota vs Peugeot in een Hypercar, ik het gevoel dat het niet lang in leven blijft. ByKolles en Glickenhaus zullen misschien nog eerder wegvallen, te weinig budget.

Ik liever gezien dat merken als Lamborghini, Bugatti, Koenigsegg of McLaren in deze klasse opkwamen.
Lamborghini en Bugatti zijn beide VAG net zoals Audi en Porsche. Ik vind het al verwonderlijk dat deze twee elkaar hier beconcurreren. Nog twee merken erbij zie ik niet gebeuren.

McLaren zou wel kunnen. Las laatst dat ze er naar aan het kijken zijn om in de LMDh uit te komen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196772933
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Lamborghini en Bugatti zijn beide VAG net zoals Audi en Porsche. Ik vind het al verwonderlijk dat deze twee elkaar hier beconcurreren. Nog twee merken erbij zie ik niet gebeuren.

McLaren zou wel kunnen. Las laatst dat ze er naar aan het kijken zijn om in de LMDh uit te komen.
Ze hoeven niet beide mee te doen, maar dat vind ik echte Hypercar fabrikanten. Jammer dat die niet mee doen.
.
pi_196773837
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:56 schreef Starflyer het volgende:
Alleen jammer dat Audi en Porsche kiezen voor de standaard LMDh klasse in plaats van de LMH.
Ik vrees dat kosten in LMH weer snel de hoogte in gaan.

Heb altijd mijn twijfels gehad over DPi klasse in IMSA (vergelijkbaar met LMDh) maar ben onderhand wel overtuigd dat dat op langere termijn de betere keuze is.
  woensdag 16 december 2020 @ 21:42:18 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196774350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik vrees dat kosten in LMH weer snel de hoogte in gaan.

Heb altijd mijn twijfels gehad over DPi klasse in IMSA (vergelijkbaar met LMDh) maar ben onderhand wel overtuigd dat dat op langere termijn de betere keuze is.
Wat kosten betreft wel. Wat techniek betreft is het helaas wat minder.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 17 december 2020 @ 09:10:18 #283
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196779124
Toch wel een raar idee dat een partij als Porsche, die zo'n fenomenale hybride motor heeft gebouwd voor de 919 Hybrid, straks gebruik gaat maken van de hybride technologie van Williams. Net als bij hun deelname aan Formule E voelt dit beetje als Usain Bolt die aan een zakloop-race mee doet. :{
  donderdag 17 december 2020 @ 12:35:02 #284
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196782161
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:10 schreef beantherio het volgende:
Toch wel een raar idee dat een partij als Porsche, die zo'n fenomenale hybride motor heeft gebouwd voor de 919 Hybrid, straks gebruik gaat maken van de hybride technologie van Williams.
diezelfde hybride techniek kwam toen ook van Williams.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 17 december 2020 @ 13:44:48 #285
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196783750
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:19 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Lamborghini en Bugatti zijn beide VAG net zoals Audi en Porsche. Ik vind het al verwonderlijk dat deze twee elkaar hier beconcurreren. Nog twee merken erbij zie ik niet gebeuren.

McLaren zou wel kunnen. Las laatst dat ze er naar aan het kijken zijn om in de LMDh uit te komen.
VAG heeft zoveel dat ze hun eigen klasse kunnen doen met 10 verschillende merken.

Waarom ze dat niet doen vraag ik me af.

Bijna elk weekend 2 uur durende reclame op Eurosport (of noem een zender)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 17 december 2020 @ 14:20:54 #286
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196784512
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:35 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

diezelfde hybride techniek kwam toen ook van Williams.
Die ook, ja?

De Porsche 911 GT3 Hybrid in ieder geval wel. Daar zat dat vliegwiel in.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 17 december 2020 @ 16:30:36 #287
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196787298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 14:20 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Die ook, ja?

De Porsche 911 GT3 Hybrid in ieder geval wel. Daar zat dat vliegwiel in.
Excuseer, Audi gebruikte het vliegwiel systeem van Williams :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_196787970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 09:10 schreef beantherio het volgende:
Toch wel een raar idee dat een partij als Porsche, die zo'n fenomenale hybride motor heeft gebouwd voor de 919 Hybrid, straks gebruik gaat maken van de hybride technologie van Williams. Net als bij hun deelname aan Formule E voelt dit beetje als Usain Bolt die aan een zakloop-race mee doet. :{
Het is dan ook marketing. Net zoals Usain Bolt een sneaker lijn wil opzetten en deze dan door Nike Puma of Adidas laat ontwerpen.
.
  dinsdag 22 december 2020 @ 17:42:59 #289
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196885834
Rinus 'VeeKay' van Kalmthout gaat in januari meedoen met de 24 uur van Daytona in de LMP2 klasse. Hij wordt toegevoegd aan de line-up van DragonSpeed.

https://racer.com/2020/12(...)olex-24-lmp2-lineup/
No Dyson Barrier is going to stop me!
  dinsdag 22 december 2020 @ 17:45:45 #290
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196885897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Tijdens Daytona dus met: Frits van Eerd, Giedo van der Garde, Job van Uitert en Charles Milesi (wie?).

Ik had eigenlijk Rinus van Kalmthout wel verwacht, maar misschien mag dat contractueel niet. Wat planning zou het gewoon kunnen want Daytona is eind januari, Indycars begint pas begin maart.
VeeKay voor DragonSpeed dus.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196886238
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:42 schreef Starflyer het volgende:
Rinus 'VeeKay' van Kalmthout gaat in januari meedoen met de 24 uur van Daytona in de LMP2 klasse. Hij wordt toegevoegd aan de line-up van DragonSpeed.

https://racer.com/2020/12(...)olex-24-lmp2-lineup/
^O^
  woensdag 23 december 2020 @ 15:10:38 #292
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196903572
Aston Martin stopt met hun fabrieks GT programma en gaat zich meer toeleggen op de klantenprogramma's. Hierdoor zullen ze niet meer meedoen met de WEC GT Pro klasse, waardoor alleen Porsche en Ferrari hier overblijven.

https://www.motorsportwee(...)-to-customer-racing/
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196904042
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 15:10 schreef Starflyer het volgende:
Aston Martin stopt met hun fabrieks GT programma en gaat zich meer toeleggen op de klantenprogramma's. Hierdoor zullen ze niet meer meedoen met de WEC GT Pro klasse, waardoor alleen Porsche en Ferrari hier overblijven.

https://www.motorsportwee(...)-to-customer-racing/
Gezien Formule 1 niet verrassend, wel jammer.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 15:39:27 #294
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_197226743
Renger van der Zande gaat naast zijn IMSA programma rijden in de LMP2 WEC voor Inter Europol. Voor de race die clasht (Sebring) wordt hij vervangen door Castroneves. Hierdoor gaat hij ook de 24 uur van Le Mans rijden.

http://www.dailysportscar(...)ol-for-full-wec.html
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:39:33 #295
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_197275528
Ook Stoffel Vandoorne gaat in de WEC rijden. Samen met Sean Gelael en Tom Blomqvist komt hij uit voor Jota Sport in de LMP2. Ze zullen ook in de Asian Le Mans Series gaan rijden.

http://www.dailysportscar(...)lmp2-programmes.html.

En Robert Kubica en Ferdinand Habsburg gaan de 24 uur van Daytona rijden.

http://www.dailysportscar(...)-rolex-24-hours.html
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_197421141




8-) 8-) 8-)
pi_197534771
quote:
Richard Mille Racing Team will step up to the FIA World Endurance Championship next season with an LMP2 entry for Beitske Visser, Tatiana Calderon and Sophia Floersch.

The French entry, which is supported by Swiss watchmaker Richard Mille and the FIA Women in Motorsport initiative, will join the WEC with the No. 1 Oreca 07 Gibson after racing in the European Le Mans Series last year.

...
https://sportscar365.com/(...)irms-wec-lmp2-entry/
  woensdag 20 januari 2021 @ 19:16:09 #299
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_197536302
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_197552780
dicht?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')