Dit is een grapje hoop ikquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, chocoladevla met aromat en erwten.
Heerlijk
Beetje kokosolie erbij nogquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ok, en een lepel anijszaad
Eet je uit een betonmolen?quote:
Ik ga toch liever eerst ergens uit eten, maar vind dat nog een beetje spannend.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij trouwens een vaste COVID Sexbuddy zoals Rutte heeft geadviseerd?
Komt goed schatje.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga toch liever eerst ergens uit eten, maar vind dat nog een beetje spannend.
Kijkt ook stoned.quote:Op zondag 20 september 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dus... wat zou yoda daar van vinden
SMAKELIJK ETEN EN DRINKENquote:
Goedemorgenquote:
quote:Op zondag 20 september 2020 06:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DonkerBegint echt herfst te worden nu het zo lang donker is nog in de ochtend.
Ik ben ook wel klaar met dit weer hoorquote:Op zondag 20 september 2020 06:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, ik was wel klaar met de zomer nu
Gaat best hoor, gelukkig weinig klachten.quote:Op zondag 20 september 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoon en jullie? Heb je de test al gehad?
vandaag?quote:Op zondag 20 september 2020 08:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat best hoor, gelukkig weinig klachten.
Test om 9:57 stipt![]()
en dan nog twee dagen wachten op de uitslag
ik? jaquote:Op zondag 20 september 2020 08:21 schreef friemelaar het volgende:
Ben je al weer een beetje heel na gisteren
quote:Op zondag 20 september 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag?
weet niet ofj e naar een teststraat gaat maar toen ik ging stonden er nog rijen voor het testen zelf
of je hoort het gewoon dezelfde dagquote:Op zondag 20 september 2020 08:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat best hoor, gelukkig weinig klachten.
Test om 9:57 stipt![]()
en dan nog twee dagen wachten op de uitslag
was je ook gaan testen ?quote:Op zondag 20 september 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag?
weet niet ofj e naar een teststraat gaat maar toen ik ging stonden er nog rijen voor het testen zelf
oh netjesquote:Op zondag 20 september 2020 08:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]Tilburg, gepland per 3 minuten blijkbaar
weet niet eens meer wanneer het was, denk 6 weken terug ofzo.quote:
Dat zou alleen bij positief zijn wordt op de bevestiging vermeldquote:Op zondag 20 september 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet eens meer wanneer het was, denk 6 weken terug ofzo.
Maar ze kunnen idd ook snel bellen met de uitslag
oh joh. das nieuw dan.quote:Op zondag 20 september 2020 08:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zou alleen bij positief zijn wordt op de bevestiging vermeld
toen ik ging stond er gewoon een rij, die was overigens zo weg..quote:Op zondag 20 september 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
en sommige mensen waren sneaky, die parkeerde de auto en deden dan net alsof ze lopend warenHoef je ook niet te wachten
oh das ook mooiquote:Op zondag 20 september 2020 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
toen ik ging stond er gewoon een rij, die was overigens zo weg..
online gedaan?quote:Op zondag 20 september 2020 08:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zou alleen bij positief zijn wordt op de bevestiging vermeld
dat laatste gelukkig nietquote:Op zondag 20 september 2020 08:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Duim in je mond en je broek vol gepoept?
quote:Op zondag 20 september 2020 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
online gedaan?
ik kreeg mailtje dat uitslag er was
https://9gag.com/gag/avzdrwdquote:Op zondag 20 september 2020 06:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DonkerBegint echt herfst te worden nu het zo lang donker is nog in de ochtend.
bootcamp i guess?quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bomenverzameling![]()
Wát ga je doen
Lauterbrunnenquote:Op zondag 20 september 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/avzdrwd
ken je dit?
Dat is Lauterbrunnen, ging ik als kind op vakantie en nu nog steeds vaak wandelen/skiënquote:Op zondag 20 september 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/avzdrwd
ken je dit?
rijkeluiskindquote:Op zondag 20 september 2020 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is Lauterbrunnen, ging ik als kind op vakantie en nu nog steeds vaak wandelen/skiën
oh nicequote:Op zondag 20 september 2020 09:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is Lauterbrunnen, ging ik als kind op vakantie en nu nog steeds vaak wandelen/skiën
Naar gevoel is dat altijdquote:Op zondag 20 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Beetje huilen dat de vakantie voorbij is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2020 09:31 schreef mschol het volgende:
vandaag ga ik echt ruimenWat ga je ruimen? Koeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Oeeeh Portsmouth, altijd even bij de NMRN naar binnen hoppenquote:Op zondag 20 september 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
OMG er is een hovercraft tussen Portsmouth en het Isle of Wight
Die gaat op mijn lijstje
Oei succesquote:Op zondag 20 september 2020 09:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]hoor
Maar nu ga ik naar de teststraat dus
O, dat ziet er machtig interessant uitquote:Op zondag 20 september 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeeeh Portsmouth, altijd even bij de NMRN naar binnen hoppen
HMS Victoryquote:Op zondag 20 september 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat ziet er machtig interessant uit![]()
En op het Isle of Wight gebruiken ze stokoude Londense metro’s als trein.
Dus nu heb ik heel veel redenen om die kant op te gaan![]()
Even wachten op nieuwe vrije dagen en code groen
Lees dat ze die oude treinen gaan uitfaseren dus je moet opschietenquote:Op zondag 20 september 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil er al jaren een keertje erg graag terug, alleen als klein US-je met mijn vader ooit geweest, maakte wel indruk.quote:Op zondag 20 september 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja![]()
En HMS Warrior
Snap niet dat ik daar nog niet geweest ben
Watquote:Op zondag 20 september 2020 09:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lees dat ze die oude treinen gaan uitfaseren dus je moet opschieten
Ze schakelen over van metro's uit jaren 30 naar metro's uit jaren 80quote:
Zuid-Engeland is zo leukquote:Op zondag 20 september 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil er al jaren een keertje erg graag terug, alleen als klein US-je met mijn vader ooit geweest, maakte wel indruk.
Had mijn reisvriendenclubje zover dat we een rondje Zuid-Engeland gingen doen ergens in mei 2020 maar ja
Dat is een stuk minder leukquote:Op zondag 20 september 2020 09:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze schakelen over van metro's uit jaren 30 naar metro's uit jaren 80
Ja dankjewelquote:Op zondag 20 september 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zuid-Engeland is zo leukLeuke stadjes, goed klimaat, prachtige natuur.
Alleen de mensen vind ik in het noorden wat leuker
Viel het mee?quote:Op zondag 20 september 2020 10:00 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ] Binnenkant van den schedel afgestoft [ afbeelding ]
![]()
en nu maar afwachten
Ik ga mee!quote:Op zondag 20 september 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
BTW, @:friemelaar Groene cheerlie smiley is ook * G *.
Ik duim voor jequote:Op zondag 20 september 2020 10:00 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] Binnenkant van den schedel afgestoft [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
en nu maar afwachten
waarom wist ik dit niet eerder..quote:Op zondag 20 september 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je, maar ik weet eerlijk gezegd zelf niet wat voor mij de gunstigste uitslag isquote:
Via welk menu haal jij die andere op? Forumsmileys.nl lijkt stukquote:
je meost nu toch sowieso al in qarantaine? :pquote:Op zondag 20 september 2020 10:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, maar ik weet eerlijk gezegd zelf niet wat voor mij de gunstigste uitslag is![]()
Positief : ben ik er goed mee weg gekomen
Negatief : Ik mag uit quarantaine , maar kan het nog steeds oplopen
Die had ik gekopieerd op in een andere scquote:Op zondag 20 september 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Via welk menu haal jij die andere op? Forumsmileys.nl lijkt stuk
Ahhh achsoquote:Op zondag 20 september 2020 10:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die had ik gekopieerd op in een andere sc
ja dat zeg ik, als negatief mag ik daar uitquote:Op zondag 20 september 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je meost nu toch sowieso al in qarantaine? :p
zelfs als de besmette in de omgeving blijft?quote:Op zondag 20 september 2020 10:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, als negatief mag ik daar uit
Hoe werkt dit eigenlijk? Getest, positief, maar nu geen klachten, dus pfieuw?quote:Op zondag 20 september 2020 10:16 schreef friemelaar het volgende:
Dank je, maar ik weet eerlijk gezegd zelf niet wat voor mij de gunstigste uitslag is![]()
Positief : ben ik er goed mee weg gekomen
Voor de lunch is ze zwanger van je drieling.quote:Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Vraag net aan een vriendin, zin om even langs dat tuincentrum te piepen en daarna uitgebreid te lunchen zegt ze jaaaaaaaaaaaaaaaaah ga ik NU douchen, mezelf mooi maken en me scheren
Ik schat in dat ze nu niet meer samen in quarantaine zittenquote:Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs als de besmette in de omgeving blijft?
*pakt lucifers en een blik benzine.quote:Op zondag 20 september 2020 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de lunch is ze zwanger van je drieling.
Die is inmiddels (bijna) klachten vrijquote:Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs als de besmette in de omgeving blijft?
Heb ik gisteren op, niet zelf gemaakt uiteraardquote:
Zoiets ja, toen ik aanmeldde (op advies van GGD mevrouw) had ik hoofdpijn, dat in combinatie met positief getest persoon in het huishouden is reden genoeg voor de test.quote:Op zondag 20 september 2020 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe werkt dit eigenlijk? Getest, positief, maar nu geen klachten, dus pfieuw?
quote:Op zondag 20 september 2020 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik schat in dat ze nu niet meer samen in quarantaine zitten
Lijkt me een vrij voorbarige conclusie, maar okeequote:Op zondag 20 september 2020 10:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoiets ja, toen ik aanmeldde (op advies van GGD mevrouw) had ik hoofdpijn, dat in combinatie met positief getest persoon in het huishouden is reden genoeg voor de test.
Nu zijn we 4 dagen verder en heb ik geen hoofdpijn meer![]()
Als ik nu positief getest wordt ben ik er dus blijkbaar goed vanaf gekomen
Maar als je negatief getest wordt mag je voorlopig junior niet meer meeten?quote:Op zondag 20 september 2020 10:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zoiets ja, toen ik aanmeldde (op advies van GGD mevrouw) had ik hoofdpijn, dat in combinatie met positief getest persoon in het huishouden is reden genoeg voor de test.
nee negatief tochquote:Op zondag 20 september 2020 10:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan mag ik (mogen wij) uit kar antenne want Junior is (bijna, vandaag waarschijnlijk helemaal) klachten vrijquote:Op zondag 20 september 2020 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar als je negatief getest wordt mag je voorlopig junior niet meer meeten?
Genoeg mensen die na een x tijd milde klachten alsnog binnen kort tijd ernstige klachten krijgen van Covid-19.quote:Op zondag 20 september 2020 10:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet zo snel, zit zit zelf hier in huis weer in een aparte quarantaine ( hij komt z'n kamer niet afquote:Op zondag 20 september 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Het is wat verwarrend. Ook al zou je nu negatief getest worden zou je het dus vandaag nog kunnen oplopen van junior
en de rest van volgende week, want klachtenvrij <> onbesmettelijkquote:Op zondag 20 september 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Het is wat verwarrend. Ook al zou je nu negatief getest worden zou je het dus vandaag nog kunnen oplopen van junior
okequote:Op zondag 20 september 2020 10:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet zo snel, zit zit zelf hier in huis weer in een aparte quarantaine ( hij komt z'n kamer niet af)
Als hij positief is, heeft hij wel corona gehad maar met milde verschijnselen. Dat bedoelt hij.quote:Op zondag 20 september 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
Gezamenlijke badkamer/keuken/toilet?quote:Op zondag 20 september 2020 10:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet zo snel, zit zit zelf hier in huis weer in een aparte quarantaine ( hij komt z'n kamer niet af)
Ah nou ja ook niet. Genoeg cases waarbij men eerder milde klachten had en 2 weken later alsnog erg ziek.quote:Op zondag 20 september 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij positief is, heeft hij wel corona gehad maar met milde verschijnselen. Dat bedoelt hij.
ná twee dagen klachtenvrij niet meer besmettelijk (zeggen ze tochquote:Op zondag 20 september 2020 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en de rest van volgende week, want klachtenvrij <> onbesmettelijk
quote:Op zondag 20 september 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezamenlijke badkamer/keuken/toilet?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 20 september 2020 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer zouden we weer eens onbekenden mogen knuffelen
Deed die dat ervoor wel danquote:
Dat kan. Maar dan is hij er nu in elk geval goed vanaf gekomenquote:Op zondag 20 september 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nou ja ook niet. Genoeg cases waarbij men eerder milde klachten had en 2 weken later alsnog erg ziek.
Die gaat gewoon bij random mensen in de AH om de nek hangen "ff lekker knuffelen"quote:Op zondag 20 september 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen knuffelt gewoon at random mensen op straat?
ja.quote:Op zondag 20 september 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan is hij er nu in elk geval goed vanaf gekomen
en deurknoppen likken toch?quote:Op zondag 20 september 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat gewoon bij random mensen in de AH om de nek hangen "ff lekker knuffelen"
Ruudje66quote:Op zondag 20 september 2020 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gaat gewoon bij random mensen in de AH om de nek hangen "ff lekker knuffelen"
quote:Op zondag 20 september 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat is een @:bitterbal dingetje
Eropaf rennen met een tent in de pantalon en helemaal aflikken als ware het Italiaans ijsquote:Op zondag 20 september 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen knuffelt gewoon at random mensen op straat?
oh ook alquote:Op zondag 20 september 2020 10:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat is een @:bitterbal dingetje
“Is dat een ijshoorntje in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?”quote:Op zondag 20 september 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eropaf rennen met een tent in de pantalon en helemaal aflikken als ware het Italiaans ijs
quote:Op zondag 20 september 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Is dat een ijshoorntje in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?”
Oeh Italiaans ijsquote:Op zondag 20 september 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eropaf rennen met een tent in de pantalon en helemaal aflikken als ware het Italiaans ijs
Daar ken ik nog een mop over met een groep nonnen, een burgemeester en een rol pepermuntjes.quote:Op zondag 20 september 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"is hij nou aan het smelten"
AH NEEE TOE PAPAA NU VERTELLEN NU NU NUUUUUUUquote:Op zondag 20 september 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een mop over met een groep nonnen, een burgemeester en een rol pepermuntjes.
Die zal ik wel vertellen tijdens de volgende KSC-meet
Je bent zelf de burgemeester, als je nu wat nonnen van hier regelt koop ik dat rolletje pepermunt wel.quote:Op zondag 20 september 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een mop over met een groep nonnen, een burgemeester en een rol pepermuntjes.
Die zal ik wel vertellen tijdens de volgende KSC-meet
Ja, dat werkt niet in geschreven vormquote:Op zondag 20 september 2020 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AH NEEE TOE PAPAA NU VERTELLEN NU NU NUUUUUUU
quote:Op zondag 20 september 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf de burgemeester, als je nu wat nonnen van hier regelt koop ik dat rolletje pepermunt wel.
oh jammer zegquote:Op zondag 20 september 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat werkt niet in geschreven vorm
Dat is wat overtuigender dan alleen een foei.quote:Engelsen die een bevel tot thuisisolatie negeren, riskeren binnenkort een boete van 10.000 pond. De nieuwe regel gaat in op 28 september en geldt zowel voor positief geteste personen, als voor mensen die van gezondheidswerkers hebben gehoord dat ze contact hebben gehad met een besmet persoon. Tot nu toe gold in Engeland slechts een advies om in thuisisolatie te gaan.
https://nos.nl/liveblog/2(...)len-in-randstad.html
Alsof de gemiddelde Brit dit kan betalen ookquote:Op zondag 20 september 2020 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wat overtuigender dan alleen een foei.
omgquote:Op zondag 20 september 2020 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, nog maar 3 nachtjes slapen gewoon.Voor jou dan.
Ik ook nog maar 6 nachten. voelt onwerkelijk. Denk omdat ik er nog steeds veel rekening mee houd dat het niet doorgaat.quote:
Gisteren de tijdrit gekeken?quote:Op zondag 20 september 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook nog maar 6 nachten. voelt onwerkelijk. Denk omdat ik er nog steeds veel rekening mee houd dat het niet doorgaat.
ja die kans is ook aanwezigquote:Op zondag 20 september 2020 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook nog maar 6 nachten. voelt onwerkelijk. Denk omdat ik er nog steeds veel rekening mee houd dat het niet doorgaat.
Dat het op het laatst toch nog mis kan gaan en zoquote:
Oh zoquote:Op zondag 20 september 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het op het laatst toch nog mis kan gaan en zo
Het is ook wel tijd zo onderhand hoorquote:Op zondag 20 september 2020 11:34 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik werd wakker door mijn buurmeisje die naast mijn slaapkamerraam stond te schreeuwen.
quote:Op zondag 20 september 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is ook wel tijd zo onderhand hoor
Heerlijk, kan ze ook niet meer in mijn tuin rennen.quote:Op zondag 20 september 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kind moet al bijna weer naar bed
Als ze in je tuin komt, kan ik je van harte landmijnen aanbevelen.quote:Op zondag 20 september 2020 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heerlijk, kan ze ook niet meer in mijn tuin rennen.
Of tuinhekjes.quote:Op zondag 20 september 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze in je tuin komt, kan ik je van harte landmijnen aanbevelen.
Ik probeer nog de motivatie te vinden.quote:Op zondag 20 september 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar eens wat doen. Beetje wandelen of zo.
Hmm dacht iets te hebben gepostquote:Op zondag 20 september 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo maar eens wat doen. Beetje wandelen of zo.
kijk eens onder de bankquote:Op zondag 20 september 2020 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer nog de motivatie te vinden.
Jij mag nietquote:Op zondag 20 september 2020 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
waarom niet? is moneyzquote:Op zondag 20 september 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, temperatuurtje trekt lekker aan, ik ga weer de stad in![]()
En nou niet weer dingen stuk maken plz
quote:
Wat dan?quote:Op zondag 20 september 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm dacht iets te hebben gepost
Censuurquote:Op zondag 20 september 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zelfs warm![]()
Maar dat kwam niet te voorschijn
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op zondag 20 september 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
Als balletje straks weg is ga ik toch stiekem naar buiten
quote:Op zondag 20 september 2020 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan?
quote:Op zondag 20 september 2020 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Bootcampen iddquote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bomenverzameling![]()
Wát ga je doen
Van de fysio.quote:Op zondag 20 september 2020 11:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen dan?
👀quote:Op zondag 20 september 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2020 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ben hier gewoon liever voor het vrije woord
quote:Op zondag 20 september 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2020 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Willen wij meer of minder warmte??
Meer meer meer roept de bitterbal
Oke wij zien je adres wel in DM verschijnen.quote:Op zondag 20 september 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Wandelen jongens
En vanavond maak ik een Indiase curry
quote:Op zondag 20 september 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb gisteren een Dacia Duster gekochtHad 'm eigenlijk niet nodig maar hij had oranje accenten van binnen
En achteraf toch wel handig, nu hebben we een auto die we gewoon overal in Italië e.d. kunnen parkeren, want als er deuken in worden gereden boeit het eigenlijk niet met zo'n cheapass auto
Geeft 'm karakter
Stoerquote:Op zondag 20 september 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Heb gisteren een Dacia Duster gekochtHad 'm eigenlijk niet nodig maar hij had oranje accenten van binnen
En achteraf toch wel handig, nu hebben we een auto die we gewoon overal in Italië e.d. kunnen parkeren, want als er deuken in worden gereden boeit het eigenlijk niet met zo'n cheapass auto
Geeft 'm karakter
fotoquote:Op zondag 20 september 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Geeft 'm karakter
leuk leukquote:Op zondag 20 september 2020 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga 'm zaterdag ophalen, dan zal ik ff foto maken
De kwiwiwagonquote:Op zondag 20 september 2020 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga er ook een nederlands vlaggetje op plakken![]()
Als je maar niet lang gaat lopen.quote:Op zondag 20 september 2020 11:52 schreef LTVDK het volgende:
Leuk!quote:Op zondag 20 september 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Geeft 'm karakter
nou nou, niet zo denigrerend over de duster.quote:Op zondag 20 september 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
Geeft 'm karakter
de dutsderquote:Op zondag 20 september 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, niet zo denigrerend over de duster.
Ik las duitserquote:Op zondag 20 september 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor die prijs is het wel een goede auto begrijp ik in ieder geval.quote:Op zondag 20 september 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar moet je als Nederlander toch altijd denigrerend over doen? Anders word je het land uit geschoptquote:
Dwacia zou wel een goede merknaam zijnquote:
kerownaa vrijmarktquote:Op zondag 20 september 2020 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we hebben een soort vrijmarkt in de stad
Duitsersquote:Op zondag 20 september 2020 12:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar moet je als Nederlander toch altijd denigrerend over doen? Anders word je het land uit geschopt
Ja, maar iz nu weekendzquote:
ik kan er best goed mee opschieten meestalquote:
24 uur van, zitten nu in het laatste half uur en links en rechts vallen ze uit door of een kapotte auto of door de bandenstapels van dichtbij te bekijkenquote:
ah oke. ik heb het niet echt gevolgdquote:Op zondag 20 september 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
24 uur van, zitten nu in het laatste half uur en links en rechts vallen ze uit door of een kapotte auto of door de bandenstapels van dichtbij te bekijken
Ik ben rond half twee afgehaakt en rond 12en weer binnengevallen.quote:Op zondag 20 september 2020 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. ik heb het niet echt gevolgd
oh ik dacht dat het van 3 tot 3 was altijd. Wist ook niet dat het dit weekend was eigenlijkquote:Op zondag 20 september 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
24 uur van, zitten nu in het laatste half uur en links en rechts vallen ze uit door of een kapotte auto of door de bandenstapels van dichtbij te bekijken
waarom is er dit jaar geen jumbo auto bij?quote:Op zondag 20 september 2020 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben rond half twee afgehaakt en rond 12en weer binnengevallen.
Het is wat mal dit jaar inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het van 3 tot 3 was altijd. Wist ook niet dat het dit weekend was eigenlijk
Is er wel! Racing Team NL.quote:Op zondag 20 september 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom is er dit jaar geen jumbo auto bij?
Zal ook wel in de laatste ronde naar de tyfus gaanquote:
ohw, die is dus in de tijden dat ik keek geen 1 keer genoemd of in beeld geweestquote:
quote:Op zondag 20 september 2020 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze rijden ook niet echt op een topplek, wat problemen gehad.quote:Op zondag 20 september 2020 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, die is dus in de tijden dat ik keek geen 1 keer genoemd of in beeld geweest
Was het bij jou ook druk in de stad?quote:Op zondag 20 september 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker wandelingetje om de binnenstad gemaakt. Nu even boodschappen doen
Vreselijk druk; er was een soort vrijmarkt. Daarom ben ik een wat grotere cirkel rond het centrum gaan maken.quote:Op zondag 20 september 2020 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het bij jou ook druk in de stad?
RAUSSSSSS is wel vrij universeel denk ikquote:Op zondag 20 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
De buren hebben kinderen op bezoek dus nu klimmen er steeds 3 kinderen in mijn boompje (enige wat ik gvd wel wil houden in de tuin) en als ik ze wegstuur komen ze terug en ze kloppen nu de hele tijd op mijn raam. Ze luisteren ook gewoon voor geen meter en hun ouders spreken geen Nederlands.
maar het is jouw tuin?quote:Op zondag 20 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
De buren hebben kinderen op bezoek dus nu klimmen er steeds 3 kinderen in mijn boompje (enige wat ik gvd wel wil houden in de tuin) en als ik ze wegstuur komen ze terug en ze kloppen nu de hele tijd op mijn raam. Ze luisteren ook gewoon voor geen meter en hun ouders spreken geen Nederlands. Vanochtend werd ik ook al wakker door hun pff.
Bomderopquote:Op zondag 20 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
De buren hebben kinderen op bezoek dus nu klimmen er steeds 3 kinderen in mijn boompje (enige wat ik gvd wel wil houden in de tuin) en als ik ze wegstuur komen ze terug en ze kloppen nu de hele tijd op mijn raam. Ze luisteren ook gewoon voor geen meter en hun ouders spreken geen Nederlands. Vanochtend werd ik ook al wakker door hun pff.
Ja de 2 oudste van de 3 kunnen wel Nederlands zo te horen maar ze luisteren gewoon niet naar mij.quote:Op zondag 20 september 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
RAUSSSSSS is wel vrij universeel denk ik
Ja maar heb geen tuinhek tussen de buurvrouw en mij dus die kinderen gebruiken mijn tuin ook al de hele dag als speelplaats.quote:
En dat is relevant omdat...?quote:
Morgen tuinhek kopen dus.quote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb geen tuinhek tussen de buurvrouw en mij dus die kinderen gebruiken mijn tuin ook al de hele dag als speelplaats.
ga je naar de buren waar ze op bezoek zijn dat ze tenminste van die boom afblijven?quote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb geen tuinhek tussen de buurvrouw en mij dus die kinderen gebruiken mijn tuin ook al de hele dag als speelplaats.
Dalende lijnquote:Op zondag 20 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
5 MINUTEN GELEDEN
Iets minder besmettingen gemeld, 20 nieuwe ziekenhuisopnames
Bij het RIVM zijn tot 10:00 uur vanmorgen 1849 nieuwe coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er iets minder dan zaterdag, toen 1897 nieuwe positieve tests werden gemeld.
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.quote:Op zondag 20 september 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je naar de buren waar ze op bezoek zijn dat ze tenminste van die boom afblijven?
Ik zeg toch niet dat ze onhandelbaar zijnquote:Op zondag 20 september 2020 14:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik zou niet alle kinderen over één kam scheren. Niet elk kind is onhandelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |