abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_195151218
Op bestgore staat op pagina 1 of 2 een nederlandse scootertokkie die tegen een gepunt hekwerk vliegt. Best vermakelijk zo'n tokkie die hard over voetpad rijdt en goed gestraft wordt.

Maar ben dus benieuwd naar de schade en nasleep. Ik post geen link want dat mag volgens mij niet.
pi_195151341
Daar is al een topic van in NWS, maar geen update.

NWS / Scootermenneke wordt opengereten door puntig hek (eigen schuld)
pi_195151357
Die is dood
pindazakje
pi_195151379
Ben wel benieuwd hoe het is met dat meiske van de supermarkt die heel haar handen pezen en shit kapot had..van een geprepareerd bierkratje met scheermesjes
pi_195152414
Tering die had ik nog niet gezien. Ben ook wel benieuwd
pi_195152740
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Die is dood
Zou me niet verbazen.... Gezien het bloed wat er allemaal lag....
Your best wasn’t good enough!!!!!!!111!!!1!
pi_195153918
Die 'tokkie' zag ook wel voor zich uit en zag dat er niemand was. Geen reden om hem dood te wensen naar mijn idee.

En ja ik zou het niet doen. Maar de mate waarin mensen iemand doodwensen is wel wat alarmerend.
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
pi_195156775
Ja tis een bizar filmpje...
"How can you expect somebody who is warm to understand somebody who is cold?"
pi_195162663
Ik zag m op reddit ook voorbij komen en daar stond dat zn voet geperforeerd was en z'n balzak gescheurd, zoiets. Hij zou in eerste instantie hulp geweigerd hebben, en om de hoek alsnog hulp gekregen hebben. In het ziekenhuis zou hij de politie ontlopen hebben doordat het personeel de politie geen gegevens wilde verstrekken.

Kan ook 9gag geweest zijn.
Op maandag 10 augustus 2020 23:34 schreef Kamover het volgende:
Dit dus, ben zelf aardig op de hoogte van klassieke muziek. Ik ben een fijnproever, een connaisseur. Mendelsohn is mijn favoriet.
  zondag 20 september 2020 @ 16:54:25 #10
229935 damsco
A.F.C.A.- Straatsoldaat
pi_195165508
Vrijwillig zulke filmpjes kijken :')
Op dinsdag 6 januari 2009 00:34 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je mama haar kut nog wel ff wil laten zien. Srsly. Ik stop je er zelf in terug, fuckface.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')