abonnement Unibet Coolblue
pi_195144683
Ik ben best wel boos, en niet zozeer vanwege de maatregelen, maar op de mensen die overal maar schijt aan hebben, dankzij deze mensen zijn er nu weer meer maatregelen aangekondigd gisteravond en zijn we misschien wel over enkele weken weer terug bij de situatie van Maart/April, terug bij af dus. Hoe moeilijk is het om je even aan een paar simpele maatregelen te houden? Er wordt serieus gedaan alsof we in een of andere politiestaat leven waar een gemene dictator aan de macht is genaamd Rutte. Echt doe even normaal en besef dat we nog heel veel mogen vergeleken met andere landen. Blijkbaar is het voor veel mensen allemaal te moeilijk, en denken: Wat maatregelen? Dikke vinger en lang leve de lol!
Op deze manier komen we er nooit, en zal het moment dat we weer terug naar normaal gaan steeds verder weg raken. Ik vind het allemaal ook niet leuk, maar ik houd me er wel aan zodat we des te eerder weer de goede kant op gaan en we ook eerder weer normaal kunnen doen. Hopelijk gaat bij veel mensen na gisteravond de knop om.
pi_195144693
Hoe meer mensen lak hebben, hoe sneller groepsimmuniteit.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195144699
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:22 schreef TDS0198 het volgende:
Echt doe even normaal en besef dat we nog heel veel mogen vergeleken met andere landen.
Zoals enters plaatsen. Om maar even een voorbeeldje te noemen. Geen idee of het in andere landen niet mag, maar hier mag het in elk geval wel!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195144709
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:22 schreef TDS0198 het volgende:
Ik vind het allemaal ook niet leuk, maar ik houd me er wel aan zodat we des te eerder weer de goede kant op gaan en we ook eerder weer normaal kunnen doen.
Goedzo. Ik hou me er ook aan.
quote:
Hopelijk gaat bij veel mensen na gisteravond de knop om.
Dat hoop ik ook.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195144720
Moeten ze allemaal zelf weten
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_195144723
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Moeten ze allemaal zelf weten
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195144842
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe meer mensen lak hebben, hoe sneller groepsimmuniteit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_195144945
“Ik Maak zelf Nog aLTijd uIt wAt Ik dOe”
pi_195144997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe meer mensen lak hebben, hoe sneller groepsimmuniteit.
Is niet eens bekend of je lange termijn immuniteit ontwikkelt na een besmetting.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:44:40 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145016
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:23 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe meer mensen lak hebben, hoe sneller groepsimmuniteit.
Wat mensen pas echt motiveert is als bijvoorbeeld een student bij oma op bezoek gaat en die vervolgens door de student besmet is en dood gaat. Dat groepsimmuniteit hebben ze al geprobeerd in andere landen en bleek niet te werken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195145045
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat mensen pas echt motiveert is als bijvoorbeeld een student bij oma op bezoek gaat en die vervolgens door de student besmet is en dood gaat. Dat groepsimmuniteit hebben ze al geprobeerd in andere landen en bleek niet te werken.
Groepsimmuniteit behaal je ook niet ff in 2 maanden.

Dat mn oma aan het virus overlijdt, kan me echt een worst wezen. Mijn oma is niet meer waard dan die van de buurman ofzo.

Het belangrijkste is om nu zo snel mogelijk mensen immuun te maken zodat de economie weer kan gaan draaien.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:48:37 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145069
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Mikeytt het volgende:
Het belangrijkste is om nu zo snel mogelijk mensen immuun te maken zodat de economie weer kan gaan draaien.
Een vaccin dus. Maar dat is er nu dus niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:49:17 #13
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195145079
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Is niet eens bekend of je lange termijn immuniteit ontwikkelt na een besmetting.
tweede besmetting kan gebeuren toch? laatste wat ik los kon dat
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:49:51 #14
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195145086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Groepsimmuniteit behaal je ook niet ff in 2 maanden.

Dat mn oma aan het virus overlijdt, kan me echt een worst wezen. Mijn oma is niet meer waard dan die van de buurman ofzo.

Het belangrijkste is om nu zo snel mogelijk mensen immuun te maken zodat de economie weer kan gaan draaien.
wat ben jij een eng mannetje ik vind dit niet normaal
pi_195145088
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Een vaccin dus. Maar dat is er nu dus niet.
Dat hoeft geen vaccin te zijn. Dat kan ook met groepsimmuniteit.

Antilichamen hoeven helemaal niet lange termijn te werken. Dat dat een vereiste is om een virus in te dammen, slaat echt nergens op.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195145093
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:49 schreef Dullahan het volgende:

[..]

wat ben jij een eng mannetje ik vind dit niet normaal
Bedankt voor de toevoeging.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195145096
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:49 schreef Dullahan het volgende:

[..]

wat ben jij een eng mannetje ik vind dit niet normaal
Hij is een bekende trol op dit forum.
pi_195145099
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:49 schreef Dullahan het volgende:

[..]

tweede besmetting kan gebeuren toch? laatste wat ik los kon dat
Is heel zeldzaam gebleken tot nu toe gelukkig.
pi_195145100
Tja jongeren krijgen de hardste klappen voortkomend uit dit beleid, de werkeloosheid stijgt onder jongen veel harder dan bij niet-jongeren. Hiernaast is het virus voor jongeren niet heel boeiend, naast het gebrek aan solidariteit omtrent de huizencrisis begin ik onderhand ook wel te denken het zal allemaal wel met je virus.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:52:39 #20
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195145119
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hij is een bekende trol op dit forum.
kan er niets gedaan worden aan dat soort uitspraken?

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:51 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Is heel zeldzaam gebleken tot nu toe gelukkig.
https://nos.nl/collectie/(...)t-corona-vastgesteld

het is wel eng allemaal
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:52:48 #21
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145120
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat hoeft geen vaccin te zijn. Dat kan ook met groepsimmuniteit.

Antilichamen hoeven helemaal niet lange termijn te werken. Dat dat een vereiste is om een virus in te dammen, slaat echt nergens op.
Dat kan ook met groepsimmuniteit? In de VK geprobeerd blijkt niet te werken. En daarnaast is niet bewezen nog dat je na een besmetting op langer termijn immuun bent voor het virus. Wat vaak als voorbeeld aangehaald wordt bij de griep ben je dat namelijk ook niet. Zelfs met een vaccin.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195145123
Waar zouden we precies moeten komen dan? :')
pi_195145138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Groepsimmuniteit behaal je ook niet ff in 2 maanden.

Dat mn oma aan het virus overlijdt, kan me echt een worst wezen. Mijn oma is niet meer waard dan die van de buurman ofzo.

Het belangrijkste is om nu zo snel mogelijk mensen immuun te maken zodat de economie weer kan gaan draaien.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:56:49 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195145156
MAD
pi_195145158
We kunnen pas normaal doen bij een vaccin of bij een effectieve behandelmethode, is ons beloofd.
Oftewel iets waar wij burgers nul komma nul invloed op hebben middels hun gehoorzame gedrag.
Meer 'beloningen' dan de laatste versoepelingen komen er niet, dat is door onze bewindslieden al meermaals herhaald.
Werkt nou niet echt motiverend ofwel?
I'll give you something to do
pi_195145159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:52 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat kan ook met groepsimmuniteit? In de VK geprobeerd blijkt niet te werken. En daarnaast is niet bewezen nog dat je na een besmetting op langer termijn immuun bent voor het virus. Wat vaak als voorbeeld aangehaald wordt bij de griep ben je dat namelijk ook niet.
In de VK geprobeerd? Nee, ze zijn simpelweg gestopt met de maatregelen om dat te realiseren. Dat is wat anders.

In Zweden is dat nog steeds het plan en het lijkt zijn vruchten af te werpen.

Je komt nogmaals aanhalen dat de antilichamen "misschien" niet op lange termijn werken. Dat hoeft ook helemaal niet om het virus in te dammen.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:01:06 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145197
quote:
80s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:55 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Als je het snel wilt natuurlijk zijn daar best methodes voor. Je kan bijvoorbeeld ook de dragers van het virus elimineren/uitroeien. Of de potentiële dragers. Misschien kan Mikeytt met wat praktische voorstellen komen? Vanuit zijn visie daarop.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195145206
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:57 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

In de VK geprobeerd? Nee, ze zijn simpelweg gestopt met de maatregelen om dat te realiseren. Dat is wat anders.

In Zweden is dat nog steeds het plan en het lijkt zijn vruchten af te werpen.

Je komt nogmaals aanhalen dat de antilichamen "misschien" niet op lange termijn werken. Dat hoeft ook helemaal niet om het virus in te dammen.
Natuurlijk wel. Als je een tweede keer geďnfecteerd kunt worden en dan ook besmettelijk bent, dan is groepsimmuniteit niet haalbaar.
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:02:37 #29
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195145220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je een tweede keer geďnfecteerd kunt worden en dan ook besmettelijk bent, dan is groepsimmuniteit niet haalbaar.
het kan ook muteren op nertsen lijkt het heel snel te muteren dus vraag me af hoe stabiel dat virus is op mensen of dat het kan overspringen naar iets anders met al dat reizen dat we doen

sars heeft toen heel veel levens gekost wat als het die kant op muteert?
pi_195145255
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je een tweede keer geďnfecteerd kunt worden en dan ook besmettelijk bent, dan is groepsimmuniteit niet haalbaar.
Laten we zeggen dat het je 3 tot 36 maanden immuun blijft voor het virus. Door groepsimmuniteit verspreid je de besmetting over een lange periode. Je krijgt zo geen pieken meer omdat een aantal mensen altijd immuun zullen zijn waarvan een groot deel er al niet ziek van wordt.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:07:26 #31
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145278
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:02 schreef Dullahan het volgende:

[..]

het kan ook muteren op nertsen lijkt het heel snel te muteren dus vraag me af hoe stabiel dat virus is op mensen of dat het kan overspringen naar iets anders met al dat reizen dat we doen

sars heeft toen heel veel levens gekost wat als het die kant op muteert?
Op zich is er tot op heden geen virus en of bacterie die instaat is een soort volledig te elimineren in de natuur. Er is altijd binnen de getroffen soort wel een mutatie aanwezig die dit blokkeert. Denk bijvoorbeeld aan sikkelcelanemie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 19-09-2020 13:16:49 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:11:51 #32
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145325
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het je 3 tot 36 maanden immuun blijft voor het virus. Door groepsimmuniteit verspreid je de besmetting over een lange periode. Je krijgt zo geen pieken meer omdat een aantal mensen altijd immuun zullen zijn waarvan een groot deel er al niet ziek van wordt.
Bron? En dan moet je er ook vanuit gaan dat het virus niet muteert natuurlijk in iets gevaarlijkers. Wat in het verleden al vaker is gebeurt. Of weet jij meer over dit corona virus? En "laten we zeggen" is niet feitelijk. Als je dit tegen mij zou zeggen en ik was Mark Rutte liet ik je gelijk afvoeren door de beveiliging en je de deur uitzetten. Met je spulletjes.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 13:36:06 #33
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195145607
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Groepsimmuniteit behaal je ook niet ff in 2 maanden.

Dat mn oma aan het virus overlijdt, kan me echt een worst wezen. Mijn oma is niet meer waard dan die van de buurman ofzo.

Het belangrijkste is om nu zo snel mogelijk mensen immuun te maken zodat de economie weer kan gaan draaien.
Lulkoek. Om het plat te zeggen. Als Nederland dat doet maar de landen om ons heen niet helpt dat de economie totaal niet omdat onze economie grotendeels afhankelijk is van in/export.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 13:38:04 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195145637
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het je 3 tot 36 maanden immuun blijft voor het virus. Door groepsimmuniteit verspreid je de besmetting over een lange periode. Je krijgt zo geen pieken meer omdat een aantal mensen altijd immuun zullen zijn waarvan een groot deel er al niet ziek van wordt.
Alweer lulkoek zoals we konden zien aan het begin van het jaar waarin corona zich explosief verspreidde en wat nu weer lijkt te gaan gebeuren.

Zonder maatregelen is dat wat er gebeurd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:39:28 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145655
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:56 schreef galantis het volgende:
We kunnen pas normaal doen bij een vaccin of bij een effectieve behandelmethode, is ons beloofd.
En goed geďnformeerde burger weet zo wie zo dat dit lastig is? Zie het probleem niet. En de belofte klopt gewoon op zich. Maar of her waar te maken is? Een ander verhaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:47:58 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195145744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lulkoek. Om het plat te zeggen. Als Nederland dat doet maar de landen om ons heen niet helpt dat de economie totaal niet omdat onze economie grotendeels afhankelijk is van in/export.
Precies. En wellicht zelfs erger nog een unicum binnen de huidige EU. Dat landen de grenzen met Nederland volledig gaan sluiten. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 19-09-2020 13:53:48 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195145949
Ben ook al een paar keer flink boos geweest, maarja, wat heb je eraan?

Het was mij allang bekend dat we in een land vol Hans Eenheidsworsten leven. Allemaal cultureel lege leventjes: werken, sporten en terras. Allemaal op vakantie in juli/augustus. Allemaal voetbalkijkers. Geld het allerbelangrijkste. Ja, ik chargeer, maar men snapt mijn punt wel denk ik.

De enigszins alternatieveling die altijd z'n eigen plan trekt ziet z'n leven uiteenvallen. De versoepelingen zijn er voor de mainstream saaikoppen en nu die versoepelingen er zijn (geweest), boeit niks meer.

Wil je buiten hoogseizoen op vakantie? Fu. Hou je van kunst of cultuur of het nachtleven? Fu.
  zaterdag 19 september 2020 @ 14:08:26 #38
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_195146000
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:22 schreef TDS0198 het volgende:
Op deze manier komen we er nooit, en zal het moment dat we weer terug naar normaal gaan steeds verder weg raken. Ik vind het allemaal ook niet leuk, maar ik houd me er wel aan zodat we des te eerder weer de goede kant op gaan en we ook eerder weer normaal kunnen doen.
Als je in zo'n sprookje gelooft dan begrijp ik wel dat je boos wordt. We kunnen pas weer normaal gaan doen zodra er een vaccin is, tot die tijd blijven de maatregelen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_195146438
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:08 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Als je in zo'n sprookje gelooft dan begrijp ik wel dat je boos wordt. We kunnen pas weer normaal gaan doen zodra er een vaccin is, tot die tijd blijven de maatregelen.
Dat sprookje wil men ons maar al te graag doen geloven. Dat ons een beloning wacht als we braaf zijn. Laat me niet lachen.
I'll give you something to do
pi_195146500
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ik houd me gewoon aan de maatregelen hoor.
Zeker dan niet over groepsimmuniteit.
Dit, dus.
pi_195147273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Groepsimmuniteit behaal je ook niet ff in 2 maanden.

Dat mn oma aan het virus overlijdt, kan me echt een worst wezen. Mijn oma is niet meer waard dan die van de buurman ofzo.
Laat je dat ook ff aan je ouders lezen?

quote:
Het belangrijkste is om nu zo snel mogelijk mensen immuun te maken zodat de economie weer kan gaan draaien.
Ja, want dát is het allerbelangrijkste.

Lekker stel prioriteiten heb je. Maar ja, niet onverwacht.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195147328
quote:
88s.gif Op zaterdag 19 september 2020 15:41 schreef Natalie het volgende:

[..]

Laat je dat ook ff aan je ouders lezen?
[..]

Ja, want dát is het allerbelangrijkste.

Lekker stel prioriteiten heb je. Maar ja, niet onverwacht.
Wat hebben mijn ouders hier nou mee te maken?

Dat is inderdaad het belangrijkste. De krimpende economie heeft een hoop mensen getroffen. Tientallen malen meer dan mensen die het ziekenhuis in belanden door dit virus.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')