abonnement Unibet Coolblue
pi_195143366
Hi rollers,

Graag wil ik emigreren naar de Verenigde Staten, maar ik kom er niet helemaal uit met de benodigde actiestappen.

Van wat ik op verschillende websites heb gelezen heb je een ESTA (90 dagen verblijf), werk/studie visum en een permanente verblijfsvergunning.

De permanente verblijfsvergunning voor mij van toepassing, ik werk ook zelfstandig als freelancer.

Van wat ik heb gelezen begrijp ik dat een permanente verblijfsvergunning wordt toegereikt als je 1mil investeerd, via een green card loterij of kettingmigratie.

Voor zijn kettingmigratie en een miljoen investeren niet mogelijk. Betekent dit dat ik alleen via de loterij een kans maak om naar de VS te emigreren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sammeyzes op 19-09-2020 10:54:03 ]
pi_195143382
Wat denk jij specifiek bij te kunnen dragen aan dat land? Je beste kans is waarschijnlijk daar werk vinden of trouwen met een Amerikaan. Succes.
pi_195143387
Gewoon zoals de meeste illegalen daar doen op een toeristen visum erin en er blijven. :D
pi_195143636
Het leven is zo fucking oneerlijk. Ik wil weg hier, ben veel gelukkiger in de US. Mijn inkomsten en zo af te dragen belasting is veel hoger dan het gemiddeld inkomen in loondienst. Ik ben dan ook niet rijk dat ik gelijk 1mil erin kan pompen, zou best 150k en 3 mensen kunnen aannemen. Hard doorwerken dan maar I guess🥴
pi_195143748
Met de boot 14.gif
  zaterdag 19 september 2020 @ 11:33:55 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195144043
Vertel, wat is er zo fantastisch aan de VS?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_195144073
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:33 schreef Tyr80 het volgende:
Vertel, wat is er zo fantastisch aan de VS?
Daar is het blijkbaar veel eerlijker als het hier oneerlijk is.

Maar echt eerlijk is het daar niet want de TS mag er niet zomaar gaan wonen. :D
pi_195144081
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 10:32 schreef Sammeyzes het volgende:
Hi rollers,

Graag wil ik emigreren naar de Verenigde Staten, maar ik kom er niet helemaal uit met de benodigde actiestappen.

Van wat ik op verschillende websites heb gelezen heb je een ESTA (90 dagen verblijf), werk/studie visum en een permanente verblijfsvergunning.

De permanente verblijfsvergunning voor mij van toepassing, ik werk ook zelfstandig als freelancer.

Van wat ik heb gelezen begrijp ik dat een permanente verblijfsvergunning wordt toegereikt als je 1mil investeerd, via een green card loterij of kettingmigratie.

Voor zijn kettingmigratie en een miljoen investeren niet mogelijk. Betekent dit dat ik alleen via de loterij een kans maak om naar de VS te emigreren?
Misschien een inkoppertje, maar als je zelf niet in staat bent om dit uit te zoeken, ben je dan wel geschikt om te emigreren naar Amerika?
pi_195144251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:37 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Misschien een inkoppertje, maar als je zelf niet in staat bent om dit uit te zoeken, ben je dan wel geschikt om te emigreren naar Amerika?
Volgens mij beseft TS ook niet dat zij/hij voor ieder jaar dat zij/hij niet gevestigd is in Nederland 2% gekort wordt op de AOW. 14.gif
pi_195144614
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:52 schreef Socios het volgende:

[..]

Volgens mij beseft TS ook niet dat zij/hij voor ieder jaar dat zij/hij niet gevestigd is in Nederland 2% gekort wordt op de AOW. 14.gif
Ja maar daar betaal je veel minder belasting dus dat compenseert mooi
No bitch to me
pi_195271216
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 10:34 schreef Basp1 het volgende:
Gewoon zoals de meeste illegalen daar doen op een toeristen visum erin en er blijven. :D
Ja lijkt me het meest gemakkelijke voor hem, en hopen op een enorme regularisatie van illegalen.

Anderzijds zou hij beter Canada proberen, maakt hij veel meer kans
op een permenant resident.

Probeer Canada op een student visa?
pi_195271243
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:33 schreef Tyr80 het volgende:
Vertel, wat is er zo fantastisch aan de VS?
Wel lijkt me wel meer multicultureel, meer zon in bepaalde gebieden, grotere huizen.
  zaterdag 26 september 2020 @ 19:02:42 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195271448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:03 schreef Sammeyzes het volgende:
Het leven is zo fucking oneerlijk. Ik wil weg hier, ben veel gelukkiger in de US. Mijn inkomsten en zo af te dragen belasting is veel hoger dan het gemiddeld inkomen in loondienst. Ik ben dan ook niet rijk dat ik gelijk 1mil erin kan pompen, zou best 150k en 3 mensen kunnen aannemen. Hard doorwerken dan maar I guess🥴
En googelen op werk visum aanvragen in de VS of contact opnemen met de ambassade van de VS is lastig?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195271894
Veel plezier tussen de daklozen in Amerika, de pauperwijken, de slecht onderhouden wegen en de triggerhappy bevolking daar.

Amerika is echt het beloofde land hoor. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')