abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195140656
He hallo,

Onlangs ben ik afgestudeerd (technische opleiding) en ben benaderd door iemand van YER technology ( detachering) . Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf? is het ok om met dit bedrijf in zee te gaan of gewoon verder zoeken?
"How can you expect somebody who is warm to understand somebody who is cold?"
  zaterdag 19 september 2020 @ 02:27:29 #2
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_195141184
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 00:48 schreef GeenMineraalwaterAUB het volgende:
He hallo,

Onlangs ben ik afgestudeerd (technische opleiding) en ben benaderd door iemand van YER technology ( detachering) . Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf? is het ok om met dit bedrijf in zee te gaan of gewoon verder zoeken?
Ik werkte bij een bedrijf in de industrie en een collega van mij werkte daar ook via YER. Van wat ik er van meekreeg was dat allemaal prima was. Hij werkte als procestechnoloog maar met het oog op het instromen in het MT van de fabriek. Na een jaar of zo werd hij in dienst genomen door het bedrijf zelf. Dus toen eindigde zijn samenwerking met YER. Wat ik er van weet is YER is een normale detacheerder.

Ik weet niet wat voor opleiding jij hebt gedaan maar ik denk dat jouw ervaring redelijk vergelijkbaar gaat zijn.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 08:15:31 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195142227
Weinig verkeerds over YER gehoord, in mijn omgeving.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195142337
Yer is actief op zoek naar mensen met een technische opleiding, enorme schaarste volgens mij wat dat betreft.
pi_195143035
Dan is de grote vraag natuurlijk: waarom een detacheerder als er een enorme schaarste is en je zelf een bedrijf kunt uitkiezen. Wat voegt YER toe?
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_195143112
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 00:48 schreef GeenMineraalwaterAUB het volgende:
He hallo,

Onlangs ben ik afgestudeerd (technische opleiding) en ben benaderd door iemand van YER technology ( detachering) . Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf? is het ok om met dit bedrijf in zee te gaan of gewoon verder zoeken?
Al enige tijd geleden bij hen over de vloer geweest (Arnhem). Wil je niet weten wat een ballentent en incompetente recruiters er rond lopen. Hebben geen verstand van techniek, en alleen $$ in hun ogen.

Ik ben via Brunel gedetacheerd geweest, daar heb ik juist heel goede ervaringen mee, ook met andere detacheerders.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_195143349
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 09:56 schreef miro86 het volgende:
Dan is de grote vraag natuurlijk: waarom een detacheerder als er een enorme schaarste is en je zelf een bedrijf kunt uitkiezen. Wat voegt YER toe?
Dit.
Alius aliud dicit
  zaterdag 19 september 2020 @ 11:42:56 #8
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195144147
Ooit een paar gesprekken gehad met ze. Ze lijken me wel koosjer, maar dat is puur een gevoel
pi_195146730
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 09:56 schreef miro86 het volgende:
Dan is de grote vraag natuurlijk: waarom een detacheerder als er een enorme schaarste is en je zelf een bedrijf kunt uitkiezen. Wat voegt YER toe?
Brede intresse en moeilijk een keuze kunnen maken zijn de reden voor (YER) detachering. Hiervoor heb ik bij twee totaal verchillende bedrijven stage gelopen: een kleine en een grote( internationaal, bekend ) bedrijf . En ben er nog steeds niet uit...
"How can you expect somebody who is warm to understand somebody who is cold?"
pi_195147020
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 14:56 schreef GeenMineraalwaterAUB het volgende:

[..]

Brede intresse en moeilijk een keuze kunnen maken zijn de reden voor (YER) detachering. Hiervoor heb ik bij twee totaal verchillende bedrijven stage gelopen: een kleine en een grote( internationaal, bekend ) bedrijf . En ben er nog steeds niet uit...
Een detacheer periode is een prima mogelijkheid om bij meerdere bedrijven in de keuken te kunnen kijken en werkervaring op te doen. Wie weet kom je je toekomstige werkgever hierdoor zomaar tegen.

Oh en YER is een 'normale' naam in de detacheer wereld, geen kleine speler.
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_195147102
Begin van je carrière is dit een goede stap om lekker veel ervaring op te doen bij verschillende bedrijven!

Staat zeker niet slecht op je CV. Mocht je niet bevallen ga je ergens anders heen met het argument dat je niet meer gedetacheerd wil werken.
pi_195148629
Ben alleen bekend met YER op het sociaal domein. Prima werkgever om een start te maken.
pi_195150728
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 09:56 schreef miro86 het volgende:
Dan is de grote vraag natuurlijk: waarom een detacheerder als er een enorme schaarste is en je zelf een bedrijf kunt uitkiezen. Wat voegt YER toe?
Mijn ervaring: je wordt nauwelijks nog aangenomen voor een technische baan zonder detacheerder tegenwoordig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195151282
Mijn vrouw heeft er een jaar via gewerkt, wel Finance tak, bende. 0-uren contract aan laten smeren door taalbarrière (sprak toen minder goed Nederlands maar was ook op z'n zachts gezegd niet zo handig van haar) en uiteindelijk nog half jaar na afloop van de opdracht achter een groot bedrag wat ze niet uitbetaald hadden en ook geen loonstrook voor verstuurd hadden maar waar ze wel recht op had.
  maandag 21 september 2020 @ 12:23:42 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_195177385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 00:48 schreef GeenMineraalwaterAUB het volgende:
Onlangs ben ik afgestudeerd (technische opleiding) en ben benaderd door iemand van YER technology ( detachering) . Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf? is het ok om met dit bedrijf in zee te gaan
Ik zou eens gaan vergelijken. Vraag wat ze bieden, wat voor contract, hoeveel salaris, welke secundaire arbeidsvoorwaarden, wat voor projecten enzovoort.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')