deze?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Amarantha - koffieshop exploitatie
Arch-Indar - Sportinstructeur
Bitterbal - serveerster Gepofte Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Bitters Date - positie vacant
Bos - bostpode & hontenuitlater
Buda - burgemeester
CherryLips - cavia trainer
crv - wijnboer en folterkelder
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
DerRabbit - beroepshipster
DW457 - Eigenaar platenzaak
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
Friemelaar - Vuilnisman
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
Haags - beroepsweigeraar, lintjesdoorknipper en broodjessmeerder
IJsdraakje - spellingsnazi
Karzai - chefkok Gepofte Gerbil
Koen - nachtwaker & brugwachter
Kwiwi - architecte en agente
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Molo - huisarts, slager des duivels
Mschol - Lego Kluizenaar.
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
RockNijntje - programmerende nomade
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Toekito - Gameshop
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemie
https://9gag.com/gag/aKdmE3Nquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
https://9gag.com/gag/aXg255V
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
KerstHopelijk weer eens met fatsoenlijke sneeuw dit jaar.
Wanneer is de sneeuw onfatsoenlijk?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
Als ie geel is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer is de sneeuw onfatsoenlijk?
had je dat daar zelfs niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
Als ie niet plakt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer is de sneeuw onfatsoenlijk?
Ja, maar met kerst hoef ik ook nergens heen. Enige waar ik niet naar uitkijk is dat Gargamel z'n moeder 10 dagen wil langskomen, nu ik na jaren voor het eerst een kerst vrij hebquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is leuk als je niet naar buiten hoeft
Vier je dan geen kerst me hem en zijn moeder?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar met kerst hoef ik ook nergens heen. Enige waar ik niet naar uitkijk is dat Gargamel z'n moeder 10 dagen wil langskomen, nu ik na jaren voor het eerst een kerst vrij hebDus wordt waarschijnlijk solo bankhangen.
Nope, ik heb nergens last van.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dus 20k per dag lopen is gewoon niet goed. Heb je misschien ook nog overgewicht? Dan wordt het maximum misschien nog wat minder. Wat zou een gezonde hoeveelheid stappen zijn![]()
Enneh @:Bos81 heb jij geen last van van alles dan?
niet gezellig met Gargy en z'n moeder?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar met kerst hoef ik ook nergens heen. Enige waar ik niet naar uitkijk is dat Gargamel z'n moeder 10 dagen wil langskomen, nu ik na jaren voor het eerst een kerst vrij hebDus wordt waarschijnlijk solo bankhangen.
Niet 10 dagen. Die twee kunnen niet met elkaar overwegquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vier je dan geen kerst me hem en zijn moeder?
Nog ff en @RockNijntje mag het land niet meer inquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:14 schreef Koen66 het volgende:
bijna 2000 gevalletjes dus, gaat lekekr
En met kerst moet die natuurlijk met zijn moeder zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet 10 dagen. Die twee kunnen niet met elkaar over wegZij bemoeit zich overal mee en hij is 10 dagen geirriteerd en gestresst. Daar hoef ik niet meer dan 1 of 2 dagen tussen te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |