deze?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Amarantha - koffieshop exploitatie
Arch-Indar - Sportinstructeur
Bitterbal - serveerster Gepofte Gerbil en eigenaar L'Estate Bitterboulette
Bitters Date - positie vacant
Bos - bostpode & hontenuitlater
Buda - burgemeester
CherryLips - cavia trainer
crv - wijnboer en folterkelder
DaMart - ? Choo Choo motherfucker ?
DerRabbit - beroepshipster
DW457 - Eigenaar platenzaak
EttoVanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop
Fles - overwegbomenopenneerdoener
Frantic - broodjesbakker, zeebonk en beroepshobbyist
Friemelaar - Vuilnisman
Gianni61 - melk- en chocoladeveehouder
Gruj0 - Aankloteraar, waarschijnlijk inmiddels zonder beenhaar
Haags - beroepsweigeraar, lintjesdoorknipper en broodjessmeerder
IJsdraakje - spellingsnazi
Karzai - chefkok Gepofte Gerbil
Koen - nachtwaker & brugwachter
Kwiwi - architecte en agente
Liesje - kinderopvang en plantenzaak
-Miauw- Stadsgids en schrijver van parfum- en verfomschrijvingen
Molo - huisarts, slager des duivels
Mschol - Lego Kluizenaar.
Muck - eigenaresse hobbywinkel & rechter
RockNijntje - programmerende nomade
Tamieke - beheerster bieb & ballenbak
Toekito - Gameshop
Uitstraling - wilde weldoener en dorpspsycholoog
Whis - advocate met slagroom en hagelslag
Ygritte - bingoballenroepster & meditatiemie
https://9gag.com/gag/aKdmE3Nquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze?
https://9gag.com/gag/aXg255V
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
KerstHopelijk weer eens met fatsoenlijke sneeuw dit jaar.
Wanneer is de sneeuw onfatsoenlijk?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
Als ie geel is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer is de sneeuw onfatsoenlijk?
had je dat daar zelfs niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
Als ie niet plakt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wanneer is de sneeuw onfatsoenlijk?
Ja, maar met kerst hoef ik ook nergens heen. Enige waar ik niet naar uitkijk is dat Gargamel z'n moeder 10 dagen wil langskomen, nu ik na jaren voor het eerst een kerst vrij hebquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is leuk als je niet naar buiten hoeft
Vier je dan geen kerst me hem en zijn moeder?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar met kerst hoef ik ook nergens heen. Enige waar ik niet naar uitkijk is dat Gargamel z'n moeder 10 dagen wil langskomen, nu ik na jaren voor het eerst een kerst vrij hebDus wordt waarschijnlijk solo bankhangen.
Nope, ik heb nergens last van.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee dus 20k per dag lopen is gewoon niet goed. Heb je misschien ook nog overgewicht? Dan wordt het maximum misschien nog wat minder. Wat zou een gezonde hoeveelheid stappen zijn![]()
Enneh @:Bos81 heb jij geen last van van alles dan?
niet gezellig met Gargy en z'n moeder?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar met kerst hoef ik ook nergens heen. Enige waar ik niet naar uitkijk is dat Gargamel z'n moeder 10 dagen wil langskomen, nu ik na jaren voor het eerst een kerst vrij hebDus wordt waarschijnlijk solo bankhangen.
Niet 10 dagen. Die twee kunnen niet met elkaar overwegquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vier je dan geen kerst me hem en zijn moeder?
Nog ff en @RockNijntje mag het land niet meer inquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:14 schreef Koen66 het volgende:
bijna 2000 gevalletjes dus, gaat lekekr
En met kerst moet die natuurlijk met zijn moeder zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet 10 dagen. Die twee kunnen niet met elkaar over wegZij bemoeit zich overal mee en hij is 10 dagen geirriteerd en gestresst. Daar hoef ik niet meer dan 1 of 2 dagen tussen te zitten
Lekker bossiequote:Op vrijdag 18 september 2020 15:16 schreef Bos81 het volgende:
VIVAVAKANTIE![]()
![]()
[..]
Nope, ik heb nergens last van.
Ja moeders gaat bij hem logeren. Gelukkig wonen we niet samen, maar als dat ooit gaat gebeuren wordt dit wel een punt van discussie. Ik wil ook m'n eigen familie niet langer dan een weekend in m'n huisquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En met kerst moet die natuurlijk met zijn moeder zijn
de telefoon had coronaklachtenquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Het is niet bekend wat er precies mis was.
Oepsquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:19 schreef Fogel het volgende:
Ben chilisoep aan het maken en was van plan een paar druppels hete Koreaanse saus erin te doen. De fles deed *plop* en er lag opeens een klodder ter grootte van minimaal een eetlepel in de soep. Naja, nu is de soep dus iets sterker dan de bedoeling was
ik zou helemaal stuk gaan als ik langer dan een weekend iets moet doen met m'n schoonoudersquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja moeders gaat bij hem logeren. Gelukkig wonen we niet samen, maar als dat ooit gaat gebeuren wordt dit wel een punt van discussie. Ik wil ook m'n eigen familie niet langer dan een weekend in m'n huis
Niet met je eigen ouders ook? Dat kon ik al niet, laat staan met schoonoudersquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou helemaal stuk gaan als ik langer dan een weekend iets moet doen met m'n schoonouders
ja daar moet je wel wat voor bedenken, anders ga je echt een hel tegemoetquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met je eigen ouders ook? Dat kon ik al niet, laat staan met schoonouders
Hongaarse schoonmamagenotquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet 10 dagen. Die twee kunnen niet met elkaar overwegZij bemoeit zich overal mee en hij is 10 dagen geirriteerd en gestresst. Daar hoef ik niet meer dan 1 of 2 dagen tussen te zitten
Ik heb nu al een MI van een of andere dikke Oostblok-kenau met drie tanden en een wrat met haren erop. En een poetsschort met bloemetjes en koffiekringen.quote:
Dat valt wellicht mee. Maar de rol van familie is voor Hongaren wat anders dan voor ons. Wij zijn een stuk vrijer en individualistischer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu al een MI van een of andere dikke Oostblok-kenau met drie tanden en een wrat met haren erop. En een poetsschort met bloemetjes en koffiekringen.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:26 schreef Justin_Case het volgende:
Nou die grap maak ik ook niet meer.jezus wat mislukt.
pa ben ik niet door opgevoed en woonde op Curacao totdat ie overleed vorig jaar. M'n ma was vroeger geen enkel probleem gewest, maar laatste jaren gaat ze me irriteren, ze wordt helaas vervelender met ouder wordenquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet met je eigen ouders ook? Dat kon ik al niet, laat staan met schoonouders
Op zich is ze aardig, maar ze bemoeit zich gewoon overal mee. Ze gaat mij vertellen hoe ik het beste met Gergerly om kan gaan bijvoorbeeld. En dan hem vertellen wat hij wel en niet tegen mij moet zeggen. En de hele tijd bezig met sterrenbeelden, horoscopen en iets met planeten of sterren die zo en zo staan. Ja daar heb ik niks mee he. Ze was notabene arts vroeger, maar is nu helemaal de spirituele kant ingeslagenquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu al een MI van een of andere dikke Oostblok-kenau met drie tanden en een wrat met haren erop. En een poetsschort met bloemetjes en koffiekringen.
Hilarisch garpjen Haagsquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nog even en dat virus moet zich legitimeren wegens minderjarigheid
Je zou denken dat het uit de zon wat frisser is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Is het niet behoorlijk heet daar?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alle Duitsers zijn natuurlijk weg.
Ik ben hopeloos uit vorm vandaag.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat het uit de zon wat frisser is.
Oh, ik lag dubbel.quote:
Nee dat zitten mijn kuiten.quote:
En nu heb je een extra goed gevuld broodje?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Had wel een meeuw in m'n nek omdat ik een broodje at.
Ieuw, die beesten zijn viez.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu heb je een extra goed gevuld broodje?
Broodje meeuwenpoepquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu heb je een extra goed gevuld broodje?
Meeuwenflatsenquote:
Geen idee, heb ze nog nooit op de bbq gehad.quote:
Als je kijkt naar wat ze eten...quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze nog nooit op de bbq gehad.
Nou als je ziet wat varkens eten zou dat dus voor de smaak niet veel hoeven uit te makenquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je kijkt naar wat ze eten...
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
15:18
De wereld ziet Nederland als risicogebied. Niet alleen buurlanden België en Duitsland waarschuwen voor corona in ons land, maar wereldwijd wordt naar de lage landen gewezen. ,,Het Covid-19-risico in Nederland is hoog’’, waarschuwen bijvoorbeeld de Amerikanen. ,,Als u in Nederland ziek wordt en zorg nodig hebt, kunnen de middelen schaars zijn.’’
Die eet ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als je ziet wat varkens eten zou dat dus voor de smaak niet veel hoeven uit te maken
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
De wereld ziet Nederland als risicogebied. Niet alleen buurlanden België en Duitsland waarschuwen voor corona in ons land, maar wereldwijd wordt naar de lage landen gewezen. ,,Het Covid-19-risico in Nederland is hoog’’, waarschuwen bijvoorbeeld de Amerikanen. ,,Als u in Nederland ziek wordt en zorg nodig hebt, kunnen de middelen schaars zijn.’’
Whehehe, want in de VS hebben ze het zo goed op orde. Alles om het eigen land beter te laten lijken weerquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Pot. Ketel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef bitterbal het volgende:
Als je geld genoeg hebt om een goede verzekering te hebben is het prima daar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Whehehe, want in de VS hebben ze het zo goed op orde. Alles om het eigen land beter te laten lijken weer
EpiPen van 500 dollar. Week aan insuline 400quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat daar failliet als je iets mankeert
Mhh, misschien een paar extra flessen meenemen naar de VS en dan de zwarte markt opquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EpiPen van 500 dollar. Week aan insuline 400
Paar uurtjes op de SEH 6300 dollarquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EpiPen van 500 dollar. Week aan insuline 400
https://9gag.com/gag/aK7Y0V3quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paar uurtjes op de SEH 6300 dollar
waar kunnen we ze uitlachen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The land of the freeeeeeee![]()
hmm das het denk ik niet waardquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amerikaanse ambassade![]()
Sluiten ze wel gelijk je Netflix-account
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das het denk ik niet waard
Op zich prima. Lekker easy dagjes wel. Nu een week piketdienst. En daar ben ik nooit zo'n fan vanquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerste werkweek na vakantie goed doorgekomen?
Ook die overleef je welquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich prima. Lekker easy dagjes wel. Nu een week piketdienst. En daar ben ik nooit zo'n fan van
@RockNijntjequote:Op vrijdag 18 september 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
16:14
Denemarken sluit vanaf morgen de grenzen voor Nederlanders, omdat het aantal besmettingen in ons land is toegenomen. Bij aankomst in Denemarken moeten reizigers uit Nederland aantonen een ‘geldige reden’ te hebben om het land binnen te komen. Dat kan een zakenreis zijn, een bezoek aan een partner of familielid of een doorreis naar een ander land.
Vanwege deze maatregelen wijzigt het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken de kleurcode van Denemarken morgen van ‘geel’ (let op: veiligheidsrisico’s) naar ‘oranje’ (alleen noodzakelijke reizen). 'Behalve als u uit de stad Kopenhagen komt, hoeft u na een verblijf in Denemarken bij terugkeer in Nederland NIET in thuisquarantaine te gaan.'
De Deense premier Mette Frederiksen kondigde vandaag nieuwe maatregelen aan. Zo moet de horeca in het land morgen vanaf 22.00 uur sluiten.
dus
ga je iets doen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Godverpeut wat druk op de weg, rijd ik daar met mijn scheurmonster tussen te pielen, af en toe tussengas gegeven om de huisvrouwen te laten schrikken, out of my way you ingezakte housefemales
hoe is dat nou, dagdromen met de benenwagen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Godverpeut wat druk op de weg, rijd ik daar met mijn scheurmonster tussen te pielen, af en toe tussengas gegeven om de huisvrouwen te laten schrikken, out of my way you ingezakte housefemales
Laat lunchen/vroeg uit eten, leuk hip eettentje gevonden in een oude kazerne hier in de buurt.quote:
Hoiiiii Flesquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe is dat nou, dagdromen met de benenwagen?
Dit is geen lunch meerhoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat lunchen/vroeg uit eten, leuk hip eettentje gevonden in een oude kazerne hier in de buurt.
Transfoobquote:Op vrijdag 18 september 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zag net dus idd een plaatje van een transgender (man naar vrouw) in een vrouwen handbal team. het zag er niet eerlijk uit ;p
nu al? hoe ga je nu de avond doorkomen dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Heb m'n lasagne al opMoest ruimte maken in de vriezer.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
16:14
Denemarken sluit vanaf morgen de grenzen voor Nederlanders, omdat het aantal besmettingen in ons land is toegenomen. Bij aankomst in Denemarken moeten reizigers uit Nederland aantonen een ‘geldige reden’ te hebben om het land binnen te komen. Dat kan een zakenreis zijn, een bezoek aan een partner of familielid of een doorreis naar een ander land.
Vanwege deze maatregelen wijzigt het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken de kleurcode van Denemarken morgen van ‘geel’ (let op: veiligheidsrisico’s) naar ‘oranje’ (alleen noodzakelijke reizen). 'Behalve als u uit de stad Kopenhagen komt, hoeft u na een verblijf in Denemarken bij terugkeer in Nederland NIET in thuisquarantaine te gaan.'
De Deense premier Mette Frederiksen kondigde vandaag nieuwe maatregelen aan. Zo moet de horeca in het land morgen vanaf 22.00 uur sluiten.
dus
@cempexoquote:
Ik eet sowieso niks meer na 18u, dus op zich zal dat geen probleem zijn, ben het gewend.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu al? hoe ga je nu de avond doorkomen dan?
oh joh.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet sowieso niks meer na 18u, dus op zich zal dat geen probleem zijn, ben het gewend.
Bedankt, scheelde me een vraagquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:07 schreef Fogel het volgende:
Chilisoep is voor later vanavond als ik weer honger krijg, voordat ik daar ook vragen over krijg
's avonds zit ik anders alleen maar te snacken terwijl ik niet eens honger heb. Dus heb een avondklok voor mezelf ingesteldquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan rijg jij nog een varken aan het spit
[..]
Ja maar jij slaapt niet lang na Sesamstraat, dan kan dat makkelijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik eet sowieso niks meer na 18u, dus op zich zal dat geen probleem zijn, ben het gewend.
Aardappels staan op de schijf van vijf, dus da's alleen maar gezond om te eten joh. Lekker dunne schijfjes met kruiden eropquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
's avonds zit ik anders alleen maar te snacken terwijl ik niet eens honger heb. Dus heb een avondklok voor mezelf ingesteld
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij slaapt niet lang na Sesamstraat, dan kan dat makkelijk
[..]
nou ja beetje wel jaquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zeg je dat zij geen vrouw is?!
Was je nou maar eens sterke transvrouw geweest hè?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
k heb dus een fles cola gekocht die al ik 2 dagen niet openkrijg
waarom krijg je die niet open??quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
k heb dus een fles cola gekocht die al ik 2 dagen niet openkrijg
Heb je geen hulpmiddel oid.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet, andere flessen wel.
Doe mij maar zo'n sexy vrouwelijk pietje hoor.quote:
Ik gok dat ze die wel heeftquote:
Kerst is eigenlijk het ergstequote:Op vrijdag 18 september 2020 17:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n sexy vrouwelijk pietje hoor.Die mag me best in de zak stoppen en meenemen naar Spanje.
Aan een sterke buurman vragen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee... theedoek ook al geprobeerd
ja heb gelukkig nog andere flessen :pquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Aan een sterke buurman vragen.
Goh, je polsen zijn ook maar anderhalve centimeter in omtrek.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet, andere flessen wel.
Zou het begin van een mooie romance kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gelukkig nog andere flessen :p
mes op de dop en zo hop gat erinquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee... theedoek ook al geprobeerd
Ik heb hekel aan alles wat mij qua geloof opgelegd wordquote:
PRECIES! DE KERSTMAN IS EEN LEUGEN! DE ELFJES EN HET PALEIS OP DE NOORPOOL BESTAAN NIET. ER IS GEEN RUDOLPH!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hekel aan alles wat mij qua geloof opgelegd word
Ik vind het wel leuk voor de mensen die vrij zijn en tijd met elkaar kunnen spenderen.
Jeetje zeg, schreeuw niet zo.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
PRECIES! DE KERSTMAN IS EEN LEUGEN! DE ELFJES EN HET PALEIS OP DE NOORPOOL BESTAAN NIET. ER IS GEEN RUDOLPH!
Puzzeliequote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk voor de mensen die vrij zijn en tijd met elkaar kunnen spenderen.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
PRECIES! DE KERSTMAN IS EEN LEUGEN! DE ELFJES EN HET PALEIS OP DE NOORPOOL BESTAAN NIET. ER IS GEEN RUDOLPH!
Rudolph, goed idee, is alweer een poos geleden dat ik rendier at. The food is not a lie!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje BOOS!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:22 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jeetje zeg, schreeuw niet zo.
er wordt je niks qua geloof opgedrongen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja denk hetquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat ie weer even zeggen dat wij wel klaar zijn met corona, maar corona nog niet met ons?
Denk dat die maatregelen gaat nemen om preventief te ruimen in de grote steden, ook vanwege het ernstige woningtekort kan er zo een dubbelslag worden geslagenquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat ie weer even zeggen dat wij wel klaar zijn met corona, maar corona nog niet met ons?
gewoon al die studenten verbieden in de randstadquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die maatregelen gaat nemen om preventief te ruimen in de grote steden, ook vanwege het ernstige woningtekort kan er zo een dubbelslag worden geslagen
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die maatregelen gaat nemen om preventief te ruimen in de grote steden, ook vanwege het ernstige woningtekort kan er zo een dubbelslag worden geslagen
Ze willen gebruik maken van de BLM*quote:
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ze hadden het gewoon gelijk moeten laten uitrazen, had toch redelijk wat lege woningen opgelevertquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen gebruik maken van de BLM*SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bejaardenhuizen ja, nou ja er zitten hier wel wat vroegbejaarden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon gelijk moeten laten uitrazen, had toch redelijk wat lege woningen opgelevert
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuizen ja, nou ja er zitten hier wel wat vroegbejaarden.
Ja maar daar zijn wachtlijsten voor, dus dan kan iedereen mooi doorschuiven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuizen ja, nou ja er zitten hier wel wat vroegbejaarden.
Ik verslikte me bijna in mijn advocaatje met slagroom.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar besloot het te negeren
Kan hij de volgende keer dromen met interpunctie?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
Droom van een maatje wat hij net vertelde![]()
Ja wij liepen in de stad en kwamen we Nicole met een vriendin tegen, die vroegen of we gingen lunchen, ergens in een luguber raar tentje toen belde m'n neef dat die shag nodig had en gingen wij halen in een of ander drugshol met drugsverslaafden maar zat wel een winkel in en iemand probeerde ons te zakkenrollen maar die was er kei slecht in want die stak gewoon z'n hand vol in je broekzak en toen sloeg je hem bewusteloos maar toen zei Nicole, stoppen nou want dat is mijn vader eikel en toen ging ze kussen met haar vriendin en elkaars borsten voelen en jij maar lachen en ik wilde echt weg daar.
Die spoort ook niet
Ik in m'n appelmoes met kers uit blikquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verslikte me bijna in mijn advocaatje met slagroom.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan hij de volgende keer dromen met interpunctie?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan hij de volgende keer dromen met interpunctie?
Oehquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik in m'n appelmoes met kers uit blik
nee zag ik dus ook niet de eerste keer maar vond het ook een vreemde setting voor een popquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had even niet door dat het een echt kind was
Vooral omdat Chuckie het kind ook zelf weer opstaat.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zag ik dus ook niet de eerste keer maar vond het ook een vreemde setting voor een pop
Dit zijn van die broedmachines die er elke 9 maanden een nieuwe uitwerpen, eentje meer of minder maakt ze weinig uit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had even niet door dat het een echt kind was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen tijd voor.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
inkakken in het zonnetje kan nu prima
we zijn allemaal de weg kwijt dit jaarquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:06 schreef LTVDK het volgende:
Godverdomme kutbelgen, All I Wan't For Christmas op StuBru![]()
![]()
Kerstspullen liggen ook al in de winkels.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:06 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Ik ben pas net aan mijn 2e zak chocoladekruidnoten begonnen deze weekquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kerstspullen liggen ook al in de winkels.
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:06 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Verkeerde account, Haagsquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Oh lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat net een vlog te kijken over worsten in Wenen
Vanaf 1 oktober doen we alleen nog anale seks.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk zouden ze een hele gekke maatregel moeten bekend maken zodat het nog enigsinds spannend blijft
ze moeten het wel kunnen handhaven hequote:Op vrijdag 18 september 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vanaf 1 oktober doen we alleen nog anale seks.
#blijfthuis# neuk anaal
misschien de reactie al peilen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:02 schreef Sundaze het volgende:
Ik begrijp niet, waarom het steeds al uitlekt. Wat heeft het voor nut.
Dat is met alles wat de overheid communiceert steeds weer zo, ook met prinsjesdag enzoquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:02 schreef Sundaze het volgende:
Ik begrijp niet, waarom het steeds al uitlekt. Wat heeft het voor nut.
ff serieusjohquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest net pissen, had ik 'em even in m'n handen en was gewoon trots, zo mooi, onbevreesd en groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, alleen als het zo doorgaat..quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef bitterbal het volgende:
jeetje, tienduizenden per dag in 3 weken
neequote:Op vrijdag 18 september 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een flutmaatregelen. Dat gaat toch niks doen.
jahoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest net pissen, had ik 'em even in m'n handen en was gewoon trots, zo mooi, onbevreesd en groot
Laatste rondje dan maar wat eerder.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een flutmaatregelen. Dat gaat toch niks doen.
Iedereen kan het maar gehad hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, op naar de 10.000 besmettingen per dag dan maar
mensen die sws in een YT chat posten....quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu in die YT persco chat posten.![]()
Het is maar een griepje?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Modus het volgende:
Geen zin om daar te kijken, maar ik gok dat het aantal chromosomen vrij bovengemiddeld is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Modus het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mensen die sws in een YT chat posten....![]()
![]()
Je moet nu naar huis als de kroeg dicht gaatquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
Wat zijn de maatregelen dan.
Gek genoeg wil niks anders dan Fok laden :’)
Geen landelijke maatregelen maar alleen lokale.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
in randstad: horeca na 1:00 dicht,quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
Gewoon de klassieke poldermentaliteit, gewoon lekker een beetje aanklooien en niet teveel regels willen opleggen zodat het straks weer crisis is en alles op slot moetquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ah ze hangen hem er weer lafjes tegen aan.
Nice.
ja, compleet kansloosquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ah ze hangen hem er weer lafjes tegen aan.
Nice.
Ja maar jammer dan, de economie moet ook door jwzquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de klassieke poldermentaliteit, gewoon lekker een beetje aanklooien en niet teveel regels willen opleggen zodat het straks weer crisis is en alles op slot moet
Lekker een beetje doorkabbelen zodat je straks tenminste een echte crash hebtquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar jammer dan, de economie moet ook door jwz
Ik zie Zuid-Holland wel spoedig richting een lockdown gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker een beetje doorkabbelen zodat je straks tenminste een echte crash hebt
Denk dat de Drechtsteden komende week ook wel naar niveau 2 gaanquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie Zuid-Holland wel spoedig richting een lockdown gaan
Besmettingen in Zuid-Holland Zuid lopen inderdaad snel op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de Drechtsteden komende week ook wel naar niveau 2 gaan
Oeps.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Bos81 het volgende:
Wil ik even op bed gaan liggen, omdat ik me even meh voel. Hoop kabaal. Vliegen er een 4 tal vliegtuigen over, vanwege de bevrijding 76 jaar geleden.
...
Ik vrees dat al die downies dat ook inderdaad blijven doen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Niets aan de hand mensen, doorfeesten alsof de morgen niet bestaat, anders hadden ze echt wel pogroms ingevoerd
Zag er wel mooi uit, helaas was ik net te laat om een mooie foto te maken. Ik woon natuurlijk wel ideaal hoog om het goed te zienquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeps.
Maar nu zal het wel rustig blijven
Ja de kroegen gaan eerder dicht dus gaan we er 3 uur eerder naartoe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat al die downies dat ook inderdaad blijven doen.
En dan nog even thuis met de halve kroeg doorzuipenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de kroegen gaan eerder dicht dus gaan we er 3 uur eerder naartoe.
Ja dit zijn wel maatregelen waar het virus onderdanig van op zijn rug gaat liggen kwispelen, Nederland leert het virus even een poepje ruiken zeg.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrees dat al die downies dat ook inderdaad blijven doen.
Ja tog, nog even wat bacootjes naar binnen klappen met de bois, is nog goedkoper dan in de kroeg ookquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan nog even thuis met de halve kroeg doorzuipen
Hij mag wel opschieten, 1 uur moet ie er weer uitquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Op het einde nog een shot van Frits Wester. Die zal nu wel gelijk de kroeg in gaan
In een uurtje of 5 moet die zich toch wel redelijk lam kunnen tanken?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij mag wel opschieten, 1 uur moet ie er weer uit
Elke dag viruswappies op het Malieveld dus. Dikvoormekaarshow.quote:het aantal mensen dat samen mag komen gaat
van 100 naar 50.
Dat geldt ook voor bruiloften, maar niet
voor religieuze bijeenkomsten, protesten
en uitvaarten.
Dat lukt Frits welquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een uurtje of 5 moet die zich toch wel redelijk lam kunnen tanken?
Het is fout om te zeggen zeker als je daar een paar besmette mensen tussen wil laten lopen hoestenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elke dag viruswappies op het Malieveld dus. Dikvoormekaarshow.
Ik vreet alles van dit merk wel haha.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet voor maxi's of bueno's gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |