Zijn er überhaupt Fok!kers die een boobjob hebben laten doen?
En zo ja, zou je dat gewoon vertellen?
PS. ik vind een goede boobjob zeer mooi...dus dit is niet negatief bedoeld...
Maar on-topic: lijkt me helemaal niks; niet vanwege mogelijke gezondheidsrisico's (lekkage!) maar ook omdat ik het oerlelijk vind.
Ik kom vaak in de sauna en je pikt ze er zo uit; van die stijve tieten die ten alle tijde rechtop blijven staan.
Bovendien kiezen veel vrouwen voor een cupmaat die net iets te groot oogt voor hun lijf.
Voor zover ik weet moet je ze trouwens na een x aantal jaren laten vervangen door nieuwe; je kunt de siliconen er niet tot je dood in laten zitten.
En wat ik helemaal lelijk vind: vrouwen met een duidelijk al wat ouder lijf en dan van die "pronte" neptieten erboven.
quote:De dingen die jij nou noemt --> juist geil!
Op maandag 20 januari 2003 17:53 schreef Noayla_ het volgende:
Ik heb het niet nodigMaar on-topic: lijkt me helemaal niks; niet vanwege mogelijke gezondheidsrisico's (lekkage!) maar ook omdat ik het oerlelijk vind.
Ik kom vaak in de sauna en je pikt ze er zo uit; van die stijve tieten die ten alle tijde rechtop blijven staan.
Bovendien kiezen veel vrouwen voor een cupmaat die net iets te groot oogt voor hun lijf.Voor zover ik weet moet je ze trouwens na een x aantal jaren laten vervangen door nieuwe; je kunt de siliconen er niet tot je dood in laten zitten.
En wat ik helemaal lelijk vind: vrouwen met een duidelijk al wat ouder lijf en dan van die "pronte" neptieten erboven.
quote:Probeer ik het zo onaantrekkelijk mogelijk te omschrijven...
Op maandag 20 januari 2003 17:55 schreef UberPhreak het volgende:[..]
De dingen die jij nou noemt --> juist geil!
quote:
Op maandag 20 januari 2003 18:32 schreef daNpy het volgende:
Tieten met een rand die uiteindelijk toch wel gaan hangen.
Nee bedankt.
Alleen de omgekeerde versie.
Van zeer groot naar een normale maat dus.
ben soms ontevreden over mijn borsten maar niet ontevreden genoeg topicstrater weet daar alles van daar zoiets voor over te hebben, misschien als ik ouder wordt en ik begin het echt lelijk te vinden oid, zou ik er echt serieus over nadenken
Maar in de toekomst sluit ik het zeker niet uit dat er misschien een boobjob komt, maar eerst mogen mijn borsten op de natuurlijke wijze wat zakken
Hoe het eruit ziet en hoe het voelt ligt heel erg aan wat je presies laat doen.....
Ik ken een vrouw met een boobjob waarvan je echt niet zou weten dat ze een boobjob heeft gehad, ook niet als je voelt....
Zij heeft na 3 kinderen een boobjob genomen, haar borsten waren theezakjes(haar woorden hoor....), ze heeft ze dus alleen weer laten opvullen(stevigheid) en heeft er niet overdreven veel in laten zetten.
Maar ik heb ook eens een film gedaan met een meid die een boobjob gedaan had waarvan de tepels niet eens meer stijf konden worden zo strak zat het(nu was dat wel een redelijk verse boobjob, dus misschien dat dat later wel weer goedgekomen is).
Maar dat waren echt van die stijve borsten geworden, je weet wel die gewoon stil blijven terwijl je staat te springen...
Deze meid had een a-cup en is gelijk overgegaan naar een kleine d....
Qua risiko's, ach het valt echt wel mee...
Tegenwoordig gebruiken ze hoofdzakelijk zoutoplossingen ipv siliconen.
Als dat gaat lekken dan word de zoutoplossing opgenomen door het lichaam zonder gezondheidsrisiko's...
Er wordt dan niet in de tepels gesneden en ze blijven gevoelig...
...helaas niet bij elke vrouw technisch mogelijk.
HOPPA! Weer 5000 euro armer (ik weet nie hoe duur zoiets kost maar hte is wel duur iig)
Ik snap ook niet wat een man er opwindend aan vind. Zodra je eraan zit lijkt het net of je 2 opgeblazen strandballen in je hand hebt.
quote:Heb jij ze wel eens vast gehouden dan?
Op maandag 20 januari 2003 20:06 schreef Lunainin het volgende:
Dat zou ik dus nooit willen doen!
Ik zal ook nooit die reportage vergeten van een vrouw die in een vliegtuig zat en tijdens het landen knapte 1 van haar cyliconen (hoe noem je da) door. Liep ze met 1 zo'n slappe t**t supersnel naar het ziekenhuis.HOPPA! Weer 5000 euro armer (ik weet nie hoe duur zoiets kost maar hte is wel duur iig)
Ik snap ook niet wat een man er opwindend aan vind. Zodra je eraan zit lijkt het net of je 2 opgeblazen strandballen in je hand hebt.
quote:Nope, maar wel gehoord
Op maandag 20 januari 2003 20:07 schreef KumA het volgende:[..]
Heb jij ze wel eens vast gehouden dan?
quote:Ik heb ze gevoeld en ze voelen niet zo beroerd hoor. Moet ik er wel bij zeggen dat ik er niet op tegen ben, maar dat een vrouw er wel HEEL goed over na moet denken.
Op maandag 20 januari 2003 20:09 schreef Lunainin het volgende:[..]
Nope, maar wel gehoord
quote:Dat hoeft dus helemaal niet!!!!!!!!
Op maandag 20 januari 2003 20:06 schreef Lunainin het volgende:Ik snap ook niet wat een man er opwindend aan vind. Zodra je eraan zit lijkt het net of je 2 opgeblazen strandballen in je hand hebt.
quote:Voor mij hoef je het in ieder geval niet te doen hoor
Op maandag 20 januari 2003 20:06 schreef Lunainin het volgende:
Dat zou ik dus nooit willen doen!
Ik zal ook nooit die reportage vergeten van een vrouw die in een vliegtuig zat en tijdens het landen knapte 1 van haar cyliconen (hoe noem je da) door. Liep ze met 1 zo'n slappe t**t supersnel naar het ziekenhuis.HOPPA! Weer 5000 euro armer (ik weet nie hoe duur zoiets kost maar hte is wel duur iig)
quote:
Op maandag 20 januari 2003 23:56 schreef TjaBBe het volgende:[..]
Voor mij hoef je het in ieder geval niet te doen hoor
. Ik val daar totaal niet op
. Siliconen gedoe zijn eerder een afknapper voor mij
.
De enige reden dat ik het eens ben met een zogenaamde boobjob (met deze term ben ik er trouwens helemaal op tegen ) is als de borsten gaan hangen. DAMN NEWTON!
En dan alleen een correctie zodat ze weer staan, groter hoeft echt niet.
Langzamerhand gaan we in Nederland ook naar een situatie toe waar we het niet meer dan normaal vinden dat er open gesproken wordt over cosmetische chirurgie. Bovendien wordt het steeds betaalbaarder en hoef je je er niet meer voor te schamen.
<ot> Ik zou best ooit nog weleens een botox-behandeling willen.. </ot>
quote:Ik zou liever een auto krijgen...
Op dinsdag 21 januari 2003 17:32 schreef twired het volgende:
In veel suburbs van de VS is het als vader heel gebruikelijk om je 16 jarige dochter op haar verjaardag een nieuwe setje borsten cadeuau te doen. Daar is het nemen van een borstimplantatie (ik heb het dus niet over correcties) gebruikelijk.
quote:Op je 16e al? Pffff, stel je voor dat moeder natuur na de operatie toch nog besluit er een schepje bovenop te gooien zeg......
Op dinsdag 21 januari 2003 17:32 schreef twired het volgende:
In veel suburbs van de VS is het als vader heel gebruikelijk om je 16 jarige dochter op haar verjaardag een nieuwe setje borsten cadeuau te doen.
quote:Je bent 17..... Als je nu al weet dat je over 10, 20, 30 jaar een hangkont hebt, dan zou ik gewoon nu wat vaker de fiets, de trap etc pakken, hoef je over 20 jaar geen stofzuiger en 40 hechtingen in je kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |