ik vind het niet raar. begrijp het ook welquote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja heb je ook wel gelijk in hoor. Ik vind het gewoon heel jammer. Ik heb geen idee hoe ik iets moet aanpakken zonder meteen uitgelachen te worden (ja ik ben ook 15 geweest). Dus doe ik maar niks. Raar? Vast wel. Zwak? ja hoor. Lachwekkend? Wat je wilt. Maar dit is het. En dan word je dus volledig afhankelijk van vrouwen die naar jou toe komen.
Nou, dan kunnen we de tent dus wel sluiten. En dat is wat er dus gebeurt. Of eigenlijk een jaar of tien geleden al gebeurd is, want dit is niet nieuw natuurlijk.
Meer zoals ik die een koffer gaat kopen?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is niet alsof ik een broek ga kopen he
nou ja uiteindelijk heb je die koffer gekochtquote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer zoals ik die een koffer gaat kopen?
Of eens kijken of een professioneel relatiebemiddelingsbureau iets kan betekenen. Om even weg te blijven van die cattle markets die al die apps zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste post dan:
[..]
ik vind het niet raar. begrijp het ook wel![]()
Maar om een beetje feeling te krijgen kan je beginnen op apps. Of je inschrijven voor speeddates events. en er zijn zelfs cursussen die je kan volgen om het een en ander te leren. En zelfs dan blijft het een kwestie van geluk.
Vrouwen zonder broekquote:Op donderdag 17 september 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is niet alsof ik een broek ga kopen he
Zie je nou wel, uiteindelijk komt alles goedquote:Op donderdag 17 september 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja uiteindelijk heb je die koffer gekocht
ja dat bv ook. maar die drempel ismisschien wat hoog zo gelijkquote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of eens kijken of een professioneel relatiebemiddelingsbureau iets kan betekenen. Om even weg te blijven van die cattle markets die al die apps zijn.
Nou Thais is wel low.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een relatie willen is iets anders dan een Thais vrouwtje die af en toe je huis en jou zuigt he?
Alles komt op zijn wieltjes terecht.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel, uiteindelijk komt alles goed
Zo klinkt het wel heel erg sad.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Thais is wel low.
Maar voor veel mensen is dit de enige uitweg van een totaal eenzaam leven.
En voor die vrouwen de uitweg van armoede en uitzichtloosheid.
Dus win win?
heb nooit aan speeddaten gedaan (want al te lang niet in de markt), maar volgens mij werkt dat matig als je maar matig bent in gesprekken aanknopenquote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste post dan:
[..]
Maar om een beetje feeling te krijgen kan je beginnen op apps. Of je inschrijven voor speeddates events. en er zijn zelfs cursussen die je kan volgen om het een en ander te leren. En zelfs dan blijft het een kwestie van geluk.
Ja nou maar zo is het wel. De realiteit.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel heel erg sad.
Jawel, ik waardeer het meedenken ook echt wel hoor, maar dat soort dingen is gewoon steeds weer opnieuwe het bekende mes in lopen. Ik heb dat een paar jaar geleden echt wel een kans gegeven hoor, via Paiq en Parship en zo. Maar niemand wil echt risico lopen. Zodra je met iemand contact hebt is eigenlijk het enige doel "wie wijst wie het eerst af?" Kennelijk voelt dat toch veiliger of zo. Ja, zo wordt het nooit wat natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
laatste post dan:
[..]
Nee man. Dat slaat toch helemaal nergens op, zo’n Aziatische huishoudster met benefits.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou Thais is wel low.
Maar voor veel mensen is dit de enige uitweg van een totaal eenzaam leven.
En voor die vrouwen de uitweg van armoede en uitzichtloosheid.
Dus win win?
Waarschijnlijk niet, maar ik heb überhaupt nooit echt gedate.quote:
Kan toch ook een Witrus zijn?quote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man. Dat slaat toch helemaal nergens op, zo’n Aziatische huishoudster met benefits.
Super treurig is dat jaquote:Op donderdag 17 september 2020 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee man. Dat slaat toch helemaal nergens op, zo’n Aziatische huishoudster met benefits.
Sleep with one eye open.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan toch ook een Witrus zijn?
ja maar het is iets. Helemaal niets doen werkt sowieso niet. het levert je misschien geen relatie op maar je kan wel werken aan je social skills en krijgt misschien ook wel feedback waar je iets aan hebt.quote:Op donderdag 17 september 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb nooit aan speeddaten gedaan (want al te lang niet in de markt), maar volgens mij werkt dat matig als je maar matig bent in gesprekken aanknopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |