abonnement Unibet Coolblue
pi_195116310
Waarmee mogen jouw kinderen -als je die zou hebben- niet bij jou thuis komen qua partner? Sta je overal voor open of heb je in realiteit toch wel snel bedenkingen bij bepaalde groepen of culturen?

Als ik kinderen zou hebben dan zou ik me om een dochter waarschijnlijk meer zorgen maken dan om een zoon. Ik zeg altijd wel dat ik overal voor open sta, maar ik denk dat ik het moeilijk zou vinden als een toekomstige dochter iemand aan de haak zou slaan met totaal andere normen en waarden. Dit geldt natuurlijk ook voor een zoon, maar er zijn bijvoorbeeld niet veel (helemaal geen?) culturen waarin de man ondergeschikt is aan de vrouw. Omgekeerd is dit wel enigszins zo.
Het ligt natuurlijk ook wel aan de leeftijd van je kinderen. Een eerste relatie is heel anders dan een vijfde relatie waarbij iemand al heel goed weet wat die doet.
Ik kan me ook voorstellen dat veel mensen zo denken van laat je kinderen toch vrij in wat ze doen, en daar ben ik het ook mee eens, maar ik kan me voorstellen dat je alsnog als ouder toch wel je bedenkingen hebt bij bepaalde situaties. Dit, omdat je natuurlijk het beste over hebt voor je kind. Ik kan me voorstellen dat als een kind een relatie krijgt met iemand die er totaal andere normen en waarden op na houdt dan die welke jij ze hebt mee gegeven tijdens de hele opvoeding, dat dat toch wel lastig is.
Aan de andere kant is het misschien wennen aan het onbekende. Misschien dat je op lange termijn juist de positieve kant ziet van dat wat je eerst als iets negatiefs zag.
Ik merk wel dat als ik er op deze manier over nadenk, dat ik met bepaalde situaties toch meer moeite zou hebben dan ik in eerste instantie van mezelf verwachtte. Ik zeg bijvoorbeeld ook dat anderen zelf moeten weten of ze (soft)drugs gebruiken, van mij hoeft wiet niet illegaal te zijn. Toch zou ik het moeilijk vinden als een zoon of dochter met een stoner thuis zou komen.

Hoe denken jullie hierover?

[ Bericht 1% gewijzigd door jameshond7 op 17-09-2020 20:36:43 ]
pi_195116357
Kind mag met alles thuiskomen. Bepaald diegene toch zelf. Heb ik geen keuze over
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195116382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Kind mag met alles thuiskomen. Bepaald diegene toch zelf. Heb ik geen keuze over
Ook met een vrouw die op straat haar benen spreidt voor crack?
Ik dacht er eerder zelf ook zo over als jij, maar als ik er beter over na ga denken dan merk ik toch wel dat ik het met bepaalde situaties toch wel moeilijk zou hebben.
pi_195116415
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:32 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ook met een vrouw die op straat haar benen spreidt voor crack?
Ik dacht er eerder zelf ook zo over als jij, maar als ik er beter over na ga denken dan merk ik toch wel dat ik het met bepaalde situaties toch wel moeilijk zou hebben.
Mag best thuiskomen met een sekswerker. Soft/harddrugs vind ik geen issue, zolang je er verstandig mee omgaat.

Waarom zou een sekswerker een issue moeten zijn?

Als er echt een grens is, trek ik die persoonlijk bij iemand die mensen schaadt.
Maar ook als dit het geval is, wie ben ik om hier afkeur over uit te spreken? Ik heb het niet in de hand.

Zeg ik als iemand die over 6 maanden een kind heeft.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195116460
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:35 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Mag best thuiskomen met een sekswerker. Soft/harddrugs vind ik geen issue, zolang je er verstandig mee omgaat.

Waarom zou een sekswerker een issue moeten zijn?

Als er echt een grens is, trek ik die persoonlijk bij iemand die mensen schaadt.
Maar ook als dit het geval is, wie ben ik om hier afkeur over uit te spreken? Ik heb het niet in de hand.

Zeg ik als iemand die over 6 maanden een kind heeft.
Ik heb het niet over een sekswerker maar over een crackhoer, om het dan toch op die manier te benoemen. Of valt dat onder sekswerkers?
En jij hebt op je 22e of 23e een kind? Gefeliciteerd!
pi_195116487
Mijn dochter mag alleen thuiskomen met vrouwen. 14.gif
pi_195116572
Dit is weer zo een topic dat alleen maar fout kan gaan lopen he :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195116593
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:43 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is weer zo een topic dat alleen maar fout kan gaan lopen he :')
Ik heb de OP nog snel aangepast, want ik ben er al bang voor. Maar hoop dat het nu goed gaat :P
pi_195116857
Tokkies, kampers en roma's en met tokkies, dan bedoel ik de extreme aso's, niet een domme goedzak met sokken in zn badslippers ofzo.

Het gaat me dan vooral de drang naar agressie en apen-gedrag in het algemeen. Daar hebben deze groepen gewoon last van, en daar is geen ruimte voor onder mijn dak. Verder mag iedere landloper z'n beste beentje voorzetten, vanaf hier bepaalt m'n dochter het verder zelf. :P

Ik zou een stoner nog wel geinig vinden, als het tenminste niet zo'n passieve halve zool was, maar een viezige shaggy die m'n koelkast plundert zou ik nog wel om kunnen lachen.

Als dat van roma's discriminerend wordt gezien mag je het wegmodden hoor, dat snap ik wel.
-nee-
pi_195117138
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:31 schreef Mikeytt het volgende:
Kind mag met alles thuiskomen. Bepaald diegene toch zelf. Heb ik geen keuze over
Dit dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:43 schreef Lenny77 het volgende:
Dit is weer zo een topic dat alleen maar fout kan gaan lopen he :')
Popcorn staat al klaar voor al het racisme en het uiteindelijke slotje 14.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-09-2020 21:13:51 ]
pi_195117291
Zolang hij/zij geen FunX Award heeft gewonnen vind ik alles prima
pi_195117309
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:13 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dit dus.
[..]

Popcorn staat al klaar voor al het racisme en het uiteindelijke slotje 14.gif
Ja klopt...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195117606
Geweer
pi_195117641
Ik heb liever niet dat mijn kinderen thuis komen met een leguaan persoonlijk. Ik wil geen reptilofoob zjjn maar dat is mij toch te modern...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195117664
En een KLB mod hoeft ook niet dan kladden ze heel mijn muren vol onzinnige notes. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Licht Ontvlambaar donderdag 17 september 2020 @ 21:43:11 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_195117676
quote:
16s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb liever niet dat mijn kinderen thuis komen met een leguaan persoonlijk. Ik wil geen reptilofoob zjjn maar dat is mij toch te modern...
Ik heb dat gevoel ook wel een beetje met lama’s
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_195117712
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 21:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb dat gevoel ook wel een beetje met lama’s
Lamas zijn klootzakken alpacas zijn wel weer leuk. O+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195118066
Zolang diegene het beste met ze voor heeft is alles goed.
Ben een keer met een gast thuisgekomen, toen waren m'n ouders wel even geschrokken, dus ben zelf ook zo'n geval geweest kan dus weinig verbieden zonder hypocriet te doen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195119157
Alle culturen, alle sociale niveaus, alle rassen welkom. Maakt me echt geen donder uit.
Het gaat me er puur om wat iemand zijn mentaliteit is, hoe staat diegene in het leven. Probeert diegene er ook echt wat van te maken? Heeft diegene een positieve levenshouding, enzovoort.

De mentaliteit van een persoon waarmee je veel omgaat, gaat jou ook beïnvloeden. Dus daarom vind ik het belangrijk voor mijn kinderen (als ik die ooit krijg) dat ze met de juiste personen omgaan. En dat hangt dus niet van cultuur, sociaal niveau of ras af denk ik.
pi_195119174
Met TS.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  donderdag 17 september 2020 @ 22:41:09 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195119226
Een landmijn.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195119313
Met fok users.
pi_195119619
Ik heb geen kinderen (goddank voor zowel die kinderen als mijzelf :Y) ), maar als ik ze had dan mochten ze niet thuis komen met een Fiat Multipla.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 17 september 2020 @ 23:55:25 #24
319979 Fok-it
All is well
pi_195120664
Tokkies
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 18 september 2020 @ 00:14:48 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_195120803
Verbieden gaat niet, maar met iemand die gewelddadig is in de relatie (narcistisch gedrag of losse handjes ) zou ik heel erg veel moeite hebben. En zelfs dan zou ik proberen mijn mond te houden, maar er wel duidelijk zijn als vangnet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')