En daar geef ik haar volledig gelijk inquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 18:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weet ze allang, maar 12.5k pakken is wel lekker![]()
Hij zet zelf zn reacties aan. Gister stonden ze uit. Hij weet dondersgoed wat voor shitstorm er komtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:12 schreef Raw85 het volgende:
Reacties op die instagram van Remco zijn ook lekker zeg.. vind het eigenlijk wel onverantwoord van de redactie om dit zo te doen.
Da's waar, maar ik hoop wel dat die lui een goede begeleiding krijgen na die ervaringen met deelnemers in de UK. Ik kan me voorstellen dat je Remco adviseert om die reacties even uit te latenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij zet zelf zn reacties aan. Gister stonden ze uit. Hij weet dondersgoed wat voor shitstorm er komt
Geen zorgen....we lopen nog ver achter in NL met de zelfmoorden vergeleken met UK. Dat halen we nooit meer bij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik hoop wel dat die lui een goede begeleiding krijgen na die ervaringen met deelnemers in de UK. Ik kan me voorstellen dat je Remco adviseert om die reacties even uit te laten
En toch denk ik dat hij homo isquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:12 schreef Raw85 het volgende:
Ik hoop op Gianni en Eilish. Vond die gianni eerst maar een rare gozer maar hij is wel helemaal opgebloeid. Volgens mij vinden ze elkaar ook wel echt leuk
Haha dat gevoel heb ik dan weer bij Mattheusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal wel extra druk zijn vanwege de finale...quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja kut app bij mij ook niet. Echt altijd gezeik mee strontding
Weten ze van te voren dus kunnen ze ook op incalculerenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Het zal wel extra druk zijn vanwege de finale...
Ik ben er nu door, maar staat er nog niet op. Laatste aflevering is de aftersun van gisterenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Weten ze van te voren dus kunnen ze ook op incalculeren
Hij is er geloof ik weer vanaf gehaald, stelletje prutsersquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:40 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik ben er nu door, maar staat er nog niet op. Laatste aflevering is de aftersun van gisteren
Nou alles goed voorspeldquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 10:58 schreef roos94 het volgende:
Ik durf mn linkerbeen te verwedden dat Joan en Mert winnenen Gianni-Eilish sowieso tweede plek. Daarna Feline&Guilano en als laatste Jaimy en Mattheus want iedereen haat Jaimy. Dit lijkt mij 98% zeker de uitslag.
Haha ja jij was snel klaarquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou alles goed voorspeldlekker verrassend.
Wat een ongelooflijke stront aflevering, lekker de helft van de tijd vullen met oude beelden. Heb bijna alles doorgespoeld
ik zit ook altijd op dat pijltje naar rechts toets te rammen lolquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou alles goed voorspeldlekker verrassend.
Wat een ongelooflijke stront aflevering, lekker de helft van de tijd vullen met oude beelden. Heb bijna alles doorgespoeld
Eens.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Jammer, ik had het Gianni en Eilish net iets meer gegund omdat ik daar meer vertrouwen in heb voor de toekomst. Ik hoop voor ze dat het ik het mis heb maar ik zie het voor Joan en Mert vrij snel misgaan...
Is het ooit wel eens gebeurd dat een van de twee van het winnende koppel het geld voor zichzelf hield in andere landen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:28 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Eens.
Dat met dat geld is trouwens ook tenenkrommend zeg
Ik heb het even gegoogeld, maar lijkt er op van niet. Denk dat je ook behoorlijk zwart zal worden gemaakt in de media als je besluit het hele bedrag zelf te houdenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens gebeurd dat een van de twee van het winnende koppel het geld voor zichzelf hield in andere landen?
Misschien was Remco nog zo gek geweest als ie had gewonnenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:45 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogeld, maar lijkt er op van niet. Denk dat je ook behoorlijk zwart zal worden gemaakt in de media als je besluit het hele bedrag zelf te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |