Welke quote was het?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:51 schreef roos94 het volgende:
Ze hebben random mijn letterlijke instagram bericht gebruikt als quote in dat spel![]()
Handtekeningen worden straks uitgedeeld![]()
Dit, wat een mongool is die Mattheüs dat hij die laffe Jaimey gekozen heeft in plaats van die lekkere Fabiënne phuh wat een lijfquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:41 schreef Revanches het volgende:
Pff wat is die Jaimey ontzettend irritant.. kan haar zalvende stem bijna niet meer aanhoren.
Imen vind ik zo ontzettend onzeker overkomen, heel haar wereld draait om Remco, zelfs als hij even praat met Alicia is ze gelijk claimerig. Doe even rustig joh..pff.
Neequote:Op zondag 4 oktober 2020 11:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Over imen en die fantasiewereld![]()
[ afbeelding ]
Dat snap ik wel, is echt een leuke en spontane meid!quote:Op maandag 5 oktober 2020 00:15 schreef Raw85 het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Holly trouwens
Haha ouchquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:25 schreef roos94 het volgende:
Die Imen is helemaal van de kaart door mijn berichtje en nou voel ik mij ook schuldigwist ik veel dat die mensen dat gingen gebruiken voor het programma
Zo ja, dat berichtje van jou heeft wel een behoorlijke indruk achtergelatenquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:25 schreef roos94 het volgende:
Die Imen is helemaal van de kaart door mijn berichtje en nou voel ik mij ook schuldigwist ik veel dat die mensen dat gingen gebruiken voor het programma
Was inderdaad raar want ze zeiden in het begin dat er twee weg gingen. Zal morgen wel duidelijk zijn hoe of wat.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:31 schreef Revanches het volgende:
Huh ik dacht dat er vier koppels naar de finale gingen, en nu leek het alsof het er vijf waren, aangezien er maar 1 koppel weggaat? Ikdacht gelijk twee weg
In het voorstukje van de volgende aflevering zie je dat de overgebleven koppels moeten stemmen op het koppel dat ze weg willen hebben. Er wordt gepraat over dat de kans klein is dat Imen en Remco bij elkaar blijven na Love Island, dus zou zo maar kunnen dat die eruit worden gestemd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Was inderdaad raar want ze zeiden in het begin dat er twee weg gingen. Zal morgen wel duidelijk zijn hoe of wat.
Ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:56 schreef roos94 het volgende:
De ellendige babyborn aflevering komt er weer aan. Die sla ik altijd over
Ja dat zal wel helaas...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik vrees dat ze nog naar de finale gaan ook
Feline is de grootste grap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:12 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat Remco en Imen er niet uit gaan, dit is geen oprechte relatie. Feline zei er ook over: ''is dit een grap ofzo?'' blij dat 1 van de islanders dit een keer zegt.
Nee Feline zei "is dit een grap" over Mert en Joan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:12 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat Remco en Imen er niet uit gaan, dit is geen oprechte relatie. Feline zei er ook over: ''is dit een grap ofzo?'' blij dat 1 van de islanders dit een keer zegt.
Hmmm.. ik twijfel bij deze. Mattheus is geloof ik best populair onder de kijkers, maar op instagram lijkt werkelijk iedereen Jaimy te haten. Dus ik denk dat hun weggaan. Of mensen stemmen puur om Mattheus erin te houden. Feline heeft zich trouwens ook niet erg geliefd gemaakt door die opmerking over Joan/Mertquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Jaimy/Mattheus of Feline/Giuliano, de kijkers bepalen wie de finale haalt... Ik mag toch hopen dat lijzige Jaimy naar huis gaat, al is dat dan sneu voor Mattheus...
Als ik 22 zou zijn, sowieso Mertquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:22 schreef Raw85 het volgende:
Met wie zouden jullie koppelen als je iemand moest kiezen?
Hoewel ik het met je eens ben over Jaimy vind ik haar en Mattheus wel schattig samen en denk ik dat zij buiten de villa wel serieus iets kunnen krijgen. Dat gevoel heb minder bij Feline en Giuliano. Daarom hoop ik dat Mattheus en Jaimy er toch nog in worden gehouden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Jaimy/Mattheus of Feline/Giuliano, de kijkers bepalen wie de finale haalt... Ik mag toch hopen dat lijzige Jaimy naar huis gaat, al is dat dan sneu voor Mattheus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |