Haha echt perfect, chill om tegenaan te liggen in bed. Verder zou ik haar van alle dames het laatst kiezen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh ja dan willen ze het negeren misschien.
Verder heeft die Fabienne wel tieten zeg, sow.
Ik had eigenlijk best wat vertrouwen in Giuliano en Feline, maar blijkbaar was dat een kleine misrekeningquote:Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef roos94 het volgende:
Dit wordt gewoon 1 groot drama. Niemand van de koppels zie ik over pak m beet drie maanden nog samen. Echt niet. No chance
Hierdoor geloof ik het ook allemaal niet meer.quote:Op zondag 27 september 2020 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt wel heel erg gescript. Tot aan de aflevering van vrijdag heb je niets van Gianni/Fabienne en Feline d'r switch gezien
Vind Marit wel grappig met die lekkere Volendamse tongvalquote:Op zondag 27 september 2020 12:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik denk ook dat ze gewoon kijken wie er een beetje leuk op tv overkomt. Die nieuwe Belgische blonde Lio ofzo is te afwezig, Marit is een soort Joan 2.0 en gek op aandacht dus die zie ik wel blijven.
Marit is echt zo'n type die als reisleidster/propper naar Salou gaatquote:Op zondag 27 september 2020 12:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik denk ook dat ze gewoon kijken wie er een beetje leuk op tv overkomt. Die nieuwe Belgische blonde Lio ofzo is te afwezig, Marit is een soort Joan 2.0 en gek op aandacht dus die zie ik wel blijven.
Ik zag idd een gniffelend lachje in haar shocking face.....vals kreng is ze.....nu rekent ze zich rijk met Matti maar die gaat voor 90% zeker ook switchen denk ik. 3 van de 5 stelletjes gaan uit elkaar, alleen Joan/Mert en Imen/Remco blijven nog bij elkaar (in het programma dan, niet erna).quote:Op zondag 27 september 2020 11:55 schreef Marieke_w het volgende:
Zag je de blik van raphaella toen ze Fab binnen zag komen met Gianni? Die dacht natuurlijk: "mijn Matti heeft eindelijk ingezien dat Fab niks is en dus voor mij kiest"......
Ik vraag me sowieso af waar ze normaal gesproken uithangen want de gemiddelde Islander is model. Die zit normaal niet zo snel in je normale leven. Meeste lijken mee te doen vanwege mogelijke bekendheid hierna en gescout door modellenbureau. Maar het kijkt best vermakelijk weg. Ben alleen wel benieuwd waarom er nooit met één woord over seks wordt gerept. Is dat in andere landen wel zo? Of zenden ze gewoon niet uit wat er in de nacht afspeelt?quote:Op zondag 27 september 2020 16:03 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Marit is echt zo'n type die als reisleidster/propper naar Salou gaat
Ja ze laten het idd niet in beeld zien maar zouden het wel benoemen. Dat is in eerdere seizoen o.a. met Rowena en Stenn ook gebeurd.quote:Op zondag 27 september 2020 19:47 schreef Raw85 het volgende:
Het is wat braver dan andere programma’s ja, zodat t wss wat meer op een ‘zoektocht naar ware liefde’ lijkt. Ze mogen volgens mij maar af en toe drinken en dan ook maar max 3 glazen ofzo. Seks wordt niet duidelijk in beeld gebracht maar wel duidelijk voor de kijker dat het gebeurd is.
Maar hij gaat nu dus toch weer terug naar Eilish waarschijnlijkquote:Op maandag 28 september 2020 20:38 schreef roos94 het volgende:
Gianni is zo"n laffe lul'ja ik dacht dat jij ook iemand koos dus koos ik maar haar'
Even de schuld afschuiven![]()
6 wekenquote:Op woensdag 30 september 2020 11:36 schreef Raw85 het volgende:
Hoe lang duurt dit seizoen eigenlijk? 40 afleveringen zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |