abonnement Unibet Coolblue
pi_195114396
Hoi luitjes,

Ik stap in november over op ander werk. Ik krijg de 23ste uitbetaald van de oude werkgever. Echter zeggen de collega's dat ik 6 weken zonder salaris kan zitten ivm 1 maand proeftijd bij het nieuwe werk. Weten jullie hier iets meer van :?
pi_195114438
Ik heb er niets mee te maken!
pi_195114440
Geven ze ook aan waarom ze dat denken?

En 23 oktober of september voor het laatst?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2020 18:54:29 ]
pi_195114559
Nja, je hebt gewoon recht op salaris, ongeacht of je in de proeftijd zit of niet. Wel is het zo dat de nieuwe werkgever nieuwe medewerkers met een vertraging kan uitbetalen. Zo krijg ik bijvoorbeeld mijn uren van augustus pas eind september uitbetaald.
pi_195114577
zonder de benodigde gegevens kan er geen antwoord worden gegevens op de vraag.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195114838
Kan wel zijn dat je je salaris pas later uitbetaald krijgt met je 2e maand. Dan zit je weliswaar een maand zonder salaris, maar dat krijg je gewoon terug de maand erop.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195114995
De enige partij die je hier antwoord op kan geven is je nieuwe werkgever.

Ieder bedrijf doet het weer anders, met soms bijzondere verschillen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_195115040
In de proeftijd horen ze ook uit te betalen, maar wellicht dat het om een uitzendbureau gaat?
.
  Moderator donderdag 17 september 2020 @ 19:29:44 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195115073
Wat is de standaard uitbetaaldatum van je nieuwe werk. Normaliter loopt dat goed in elkaar over. Of is het een bijbaantje situatie?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195115282
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 18:50 schreef ManianMan het volgende:
Hoi luitjes,

Ik stap in november over op ander werk. Ik krijg de 23ste uitbetaald van de oude werkgever. Echter zeggen de collega's dat ik 6 weken zonder salaris kan zitten ivm 1 maand proeftijd bij het nieuwe werk. Weten jullie hier iets meer van :?
Je eindigt op 31 oktober bij je huidige werkgever en je begint op 1 november bij je nieuwe werkgever?

Je huidige werkgever zou je onder normale omstandigheden op 23 oktober voor het laatst uitbetalen en je nieuwe werkgever zou jou dan betalen eind november (ook je proeftijd). Als zij standaard rond de 30ste betalen, dan heb je idd een week extra te overbruggen.

Het zou kunnen dat je nieuwe werkgever hier anders mee omgaat maar dat kan alleen je nieuwe werkgever je vertellen.
Resistance is futile.
pi_195116756
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 19:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je eindigt op 31 oktober bij je huidige werkgever en je begint op 1 november bij je nieuwe werkgever?

Je huidige werkgever zou je onder normale omstandigheden op 23 oktober voor het laatst uitbetalen en je nieuwe werkgever zou jou dan betalen eind november (ook je proeftijd). Als zij standaard rond de 30ste betalen, dan heb je idd een week extra te overbruggen.

Het zou kunnen dat je nieuwe werkgever hier anders mee omgaat maar dat kan alleen je nieuwe werkgever je vertellen.
31 oktober is de laatste werkdag en 1 november mag ik beginnen.

Ga in deze bijzondere tijd van vast naar dichterbij huis voor half jaar contract met uitzicht op vast. Echter hetzelfde werk en ze waren heel enthousiast tijdens het gesprek.
pi_195120052
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 20:54 schreef ManianMan het volgende:

[..]

31 oktober is de laatste werkdag en 1 november mag ik beginnen.

Ga in deze bijzondere tijd van vast naar dichterbij huis voor half jaar contract met uitzicht op vast. Echter hetzelfde werk en ze waren heel enthousiast tijdens het gesprek.
Klinkt goed, heel veel succes!
Resistance is futile.
pi_195122328
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Je werkt dus heb je recht op salaris en ik werd altijd op tijd uitbetaald.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 18 september 2020 @ 12:18:29 #14
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_195126218
Ik heb het gehad toen ik overstapte gedurende de maand. Ik stapte over naar een groot bedrijf en die hebben wel langere betaalrondes. Dus toen ik in dienst kwam is het niet meer gelukt om mij gedurende die maand in de betaalronde van die maand te krijgen. Ik kwam de 10e in dienst, normaal betalen ze rond de 23e loon uit, echter die 23e kreeg ik niets. De volgende 23e kreeg ik dus wel voor bijna dubbel uitbetaald. Dat heb ik dus even moeten overbruggen.

Mijn manager heeft wel aangeboden om toen een voorschot te regelen, maar dat was niet nodig voor mij. Je nieuwe manager kan je hier vast bij helpen. Maar als je wel wat spaargeld hebt, kan je ook gewoon even 1 maand overbruggen. Vraag het en je weet wat je zal willen doen.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')