abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_195104085
Ondanks dat ik mij voor elke nieuwsbrief uitschrijf, komen er na verloop van tijd weer nieuwsbrieven binnen.
Zelfs van websites die ik niet ken, of nooit bezocht kan hebben, simpel weg vanwege dat het mijn interesse gebied niet is.
Hoe is het mogelijk en hoe kan ik het voorkomen?

Kennenlijk is simpelweg 'uitschrijven' niet genoeg...

Edit: topictitel had iets duidelijker gemogen, Maar dat kan ik niet meer veranderen
pi_195104137
Op het moment dat je je uitschrijft voor iets waar je je niet voor ingeschreven hebt weten ze dat je account "actief" is...
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_195104149
Een betere optie wellicht TS is afhankelijk van je provider en mail programma gebruik te maken van een spamfilter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid§ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Spellchecker donderdag 17 september 2020 @ 08:43:53 #4
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_195104155
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:38 schreef Barry1986 het volgende:
Ondanks dat ik mij voor elke nieuwsbrief uitschrijf, komen er na verloop van tijd weer nieuwsbrieven binnen.
Zelfs van websites die ik niet ken, of nooit bezocht kan hebben, simpel weg vanwege dat het mijn interesse gebied niet is.
Hoe is het mogelijk en hoe kan ik het voorkomen?

Kennenlijk is simpelweg 'uitschrijven' niet genoeg...

Edit: topictitel had iets duidelijker gemogen, Maar dat kan ik niet meer veranderen
Je kunt een TR zetten voor de topictitel.
** na na na **
pi_195104310
Je kunt er niet veel aan doen. Volgens mij krijg je een jaar na uitschrijving weer zulke emails.
Je kunt het beste een spamfilter maken, instellen als Alles Gelezen (volgens mij ook Inbox overslaan) en je hoeft ze nooit meer te zien. Ze worden na een maand automatisch permanent verwijderd. Tenminste bij Gmail.
pi_195104327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:43 schreef maily het volgende:

[..]

Je kunt een TR zetten voor de topictitel.
:7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195104616
Mailwasher en dan bouncen. Werkt prima.
pi_195105150
Vind de TT eigenlijk wel duidelijk. Wat moet het worden?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
pi_195105158
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:42 schreef Filosoofert het volgende:
Op het moment dat je je uitschrijft voor iets waar je je niet voor ingeschreven hebt weten ze dat je account "actief" is...
Precies, dat moet je dus nooit doen TS
pi_195107717
^O^ gmail is je oplossing.

:{w Je kunt er voor ieder spam-mailtje, het hele domein blokkeren van de afzender, met een paar simpele klikken.

:{w Je voorkomt dan dat je er nog tig krijgt met een andere afzender van zelfde domein.

:{w Ik heb al jaren geen spam meer gezien.
◢◤
pi_195110021
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:42 schreef Filosoofert het volgende:
Nooit geweten...

quote:
1s.gif Op donderdag 17 september 2020 08:57 schreef Amee het volgende:
Je kunt er niet veel aan doen. Volgens mij krijg je een jaar na uitschrijving weer zulke emails.
Ja dat dus, elke keer komen de nieuwsbericht emails weer van websites waarvan ik toch echt zeker ben dat ik mij heb uitgeschreven.
quote:
Je kunt het beste een spamfilter maken, instellen als Alles Gelezen (volgens mij ook Inbox overslaan) en je hoeft ze nooit meer te zien. Ze worden na een maand automatisch permanent verwijderd. Tenminste bij Gmail.
Ik heb outlook --> @live account
pi_195110099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:41 schreef Barry1986 het volgende:

Ik heb outlook --> @:live account
:) Gmail is een goede optie, en is gratis.

:{w Hier wat leesvoer over hoe dat zou werken.

https://www.seniorweb.nl/artikel/providermail-importeren-in-gmail

:') Vergeef me als ik je onterecht voor senior aanzie, ze leggen het daar aardig goed uit.
◢◤
pi_195110326
Bedankt allen, ik ga eens kijken!
pi_195115841
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:45 schreef Oversight het volgende:

[..]

:) Gmail is een goede optie, en is gratis.

:{w Hier wat leesvoer over hoe dat zou werken.

https://www.seniorweb.nl/artikel/providermail-importeren-in-gmail

:') Vergeef me als ik je onterecht voor senior aanzie, ze leggen het daar aardig goed uit.
Ik gok dat TS dit jaar 33 wordt of is geworden.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_195137889
Soms is uitschrijven ook een bevestiging dat je e-mailadres actief is en gaan ze juist door (of extra). Ik weet niet of het om je spambox gaat die je probeert uit te dunnen? En ja je kan toestemming geven aan een moederbedrijf om namens alle bedrijven (of gelieerden, partners etc.) eronder ook e-mails te laten versturen..
The only thing I can really speculate on, is the very existence of my life with or without my wife in terms of the human relationships, the juxtaposition of one person to another. The form, the content.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')