abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2003 @ 16:51:23 #1
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_8008499
Een stukje uit de voorstelling van Denis Leary.
quote:
I am sick and tired of hearing that fucking speech. You know? These people come out of rehab they always have the same story. "Well you know, I became an alcoholic because my parents didn't love me enough. And then I became a junkie because my parents didn't love me enough. And I went into hypnosis and therapy and I found out that parents used to hit me." Hey! My parents used to beat the living shit out of me! Ok? And looking back on it, I'm glad they did! And I'm looking forward to beating the shit out of my kids, aren't you? For no reason whatsoever. *thbbt* "What'd you hit me for?" "Shutup and get out there and mow the lawn for Christs sake!" There's therapy for ya! Mowing the lawn and crying at the same time. "The Leary kids in therapy again. Their lawn looks great, it's unbelieveable!"

God.. "I'm just not happy. I'm just not happy. I'm just not happy because my life didn't turn out the way I thought it would." Hey! Join the fucking club, ok!? I thought I was going to be the starting center fielder for the Boston Red Socks. Life sucks, get a fucking helmet, allright?! "I'm not happy. I'm not happy." Nobody's happy, ok!? Happiness comes in small doses folks. It's a cigarette, or a chocolate cookie, or a five second orgasm. That's it, ok! You cum, you eat the cookie, you smoke the butt, you go to sleep, you get up in the morning and go to fucking work, ok!? That is it! End of fucking list! "I'm just not happy." Shut the fuck up, allright? That's the name of my new book, "Shut the Fuck Up, by Doctor Denis Leary. A revolutionary new form of therapy." I'm gonna have my patients come in. "Doctor, I.." "Shut the fuck up, next!" "I don't feel so.." "Shut the fuck up, next!" "He made me feel so much better about myself, you know? He just told me to shut the fuck up and nobody had ever told me that before. I feel so much better now." Whining fucking maggots.

Wat ik me af vraag: Heeft ie gelijk ? stellen mensen zich gewoon aan ?
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 20 januari 2003 @ 16:52:25 #2
22259 Fogerty
slapende account
pi_8008516
In veel gevallen wel, in andere gevallen niet. Hoe dan ook is het een erg grappig stukje, vooral als je het hoort en ziet ipv alleen maar leest
Hieperdepiep hoera!
pi_8008762
Dennis Leary RULEZZZ
die kerel is de ierse hans teeuwen..
helemaal te gek.
I am the god of hell fire... and i bring you.... FIRE!
pi_8008849
Timothy Leary was veel beter. .
-
  maandag 20 januari 2003 @ 17:13:38 #5
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_8008915
geinig stukje. hm.. strekking is beetje gelijk aan conference van Youp van 't Hek btw
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 20 januari 2003 @ 17:14:40 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_8008930
[offtopic] welke show is dit? waar kan ik die luisteren? issie te downloaden?

[ontopic] ja, mensen stellen zich aan en denken altijd dat zij het erg(er dan hun medemens) hebben. Iedereen heeft dit (is bewezen, onderzoek enz enz) alleen de een kan er wat beter mee omgaan dan de ander (lees: zeurt er minder over)

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_8008937
Ja maar, joehoe, het staat niet voor niets in R&P,
wat vinden jullie nou van de strekking van het verhaal?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8008979

geluk is een moment, geen constante inderdaad
en ja men zeurt te veel, fixeert te veel op zichzelf en zoekt de schuld van gevonden leed teveel bij anderen

Dennis is okay

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_8009041
Ben ik niet helemaal mee eens . Ik ben juist in therapie gegaan om bepaalde dingen van mezelf te ontdekken en zo heb ik bepaalde dingen ook af kunnen leren . Ik vind mezelf niet zielig , maar sta bewuster van mezelf in het leven .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8010375
quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:22 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ben ik niet helemaal mee eens . Ik ben juist in therapie gegaan om bepaalde dingen van mezelf te ontdekken en zo heb ik bepaalde dingen ook af kunnen leren . Ik vind mezelf niet zielig , maar sta bewuster van mezelf in het leven .
Mee eens. Ik vind mensen die in therapie gaan ook zeker niet zielig. Zieliger vind ik mensen die blijven hangen in hun probleem en blijven klagen en niet vooruitkomen. Het is heel fijn als je alles met jezelf kunt oplossen zonder tussenkomst van een derde, maar dat maakt een ander die dat niet kan nog niet zielig.

Het is hoe dan ook net zo goed een manier van jezelf aanpakken. Therapie is niet zoiets van 'let the healing begin', je moet er ook gewoon zelf voor werken, anders werkt het voor geen meter.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  maandag 20 januari 2003 @ 19:40:35 #11
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_8011840
quote:
Op maandag 20 januari 2003 16:51 schreef Aaargh! het volgende:
Een stukje uit de voorstelling van Denis Leary.
[..]

Wat ik me af vraag: Heeft ie gelijk ? stellen mensen zich gewoon aan ?

Als je Dennis Leary serieus neemt is het einde zoek

Maar ff serieus aan de andere kant heeft hij wel een punt. Veel mensen hebben dromen die ze niet verwezelijken. Ok sommige dromen zijn misschien niet haalbaar maar een helehoop dromen zijn dat wel of op een andere manier. Ik denk vaak dat mensen daar niet genoeg over nadenken. Als je je maar hard genoeg inzet, kun je bijna overal komen.

Dat is dus ook waar ik het niet mee eens ben met hem. Hij beweerd eigenlijk dat je maar de kleine dingen in het leven moet waarderen want echt veel beter wordt het toch niet. Dat hoeft niet zo te zijn. Veel mensen zien dat alleen niet en hebben de kansen die ze kregen niet aangegrepen of niet doorgehad.
Maar hij vertelt het wel mooi

btw mijn favo quote van hem:

quote:
Kids, They run around the house like drunken midgets
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_8028274
Ja, ik denk dat je inderdaad je eigen geluk bepaald. Door erover te klagen maak je het nog erger. Door eraan te werken kun je het positief maken.

Wat heeft het voor zin om te vergelijken?

pi_8032924
Denis Leary ruled

Denk dat ie wel een punt heeft. Denk dat er weinig te plannen valt aan een leven, je kan het wel een beetje sturen maar er zullen toch altijd wel dingen op je pad komen die het behoorlijk in de war kunnen schoppen.

quote:
Op maandag 20 januari 2003 17:14 schreef twiFight het volgende:
[offtopic] welke show is dit? waar kan ik die luisteren? issie te downloaden?
No Cure For Cancer... Heb hem op cd en video... Geweldig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')